8. 9. 2020

Ferdova pomsta.

Poštípal mě mravenec,

na zadku mám pupenec.

Nejdřív jenom jeden byl, 

Ferda se však  rozzlobil,

že na světlo se nedostal,

a tak štípat nepřestal.


Mravenec se do mě pustil, 

kyselinu do mě hustil,

a jak mi na zadku putoval,

štípat mě hajzl nepřestal.

.


Až mu došla kyselina,

a nebyla to moje vina, 

vysílen boj zcela vzdal,

neb se zcela udolal.



Nevím, co ho napadlo,

že mi vlezl pod prádlo.

On mě asi neměl rád

a já se můžu udrbat.


Až zas budu v lese příště,

sednu si dál od mraveniště.







24 komentářů:

  1. Musíš se víc dívat, komu lezeš do revíru! Buď ráda, že to byl jen mravenec a ne třeba medvěd! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, ale zase na druhou stranu medvěda, co mi leze do spodního prádla, bych si zase určitě všimla, že jo? ☻☻

      Vymazat
    2. To jo. A taky by tě to asi víc bolelo :D.

      Vymazat
  2. A byl to ten velkej černej - nebo normál velikost? Já mám totiž NEHEZKOU vzpomínku z dětství - sedla jsem si velmi blízko mraveniště těch hnusných černých obrů - akorát jsem si toho ZPOČÁTKU nevšimla... A pak, když už bylo pozdě a Ferdíci se mi rozhlíželi na nohách jak z vyhlídky, se mi táta smál! (Tati, to se nedělá! :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jo, byl to velkej černej, pravej lesní mravenec. Tam, kam chodíváme sedat se psisky na lavičku se jich pohybuje hodně a celkem s nimi vycházím v klidu, ale tenhle blbec zalezl někam, odkud se už nemohl dostat ven a tak z toho byl asi krapet nervozní.

      Vymazat
    2. Jedno jsem se na gymplu vsadil, že takového mravence sním. Chutnal jako celaskon.

      Vymazat
  3. Příště si s sebou vezmi Mr. Avenečníka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový pán by mi pomohl? Dám si inzerát: !Hledám pana Avenečníka SOS."

      Vymazat
  4. Ale čipera jeden no hrát si na průzkumníka se mu nevyplatilo 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebyl tak zvědavý a nelezl pod prádlo, mohl žít...

      Vymazat
  5. Tak to Tí nepřeji, doufám, že kromě toho vetřelce jsi našla i nějakého hřiba.

    OdpovědětVymazat
  6. Od mravence to svědí strašně a dlouho, mockrát mně vlezli do bot a nohavic, když na zahradě pleju. Taky se mně stalo, že mi spadl z maliní do výstřihu ušák, už jsem měla tričko přetažené skoro přes hlavu, když jsem si uvědomila, že je k nám do zahrady ze dědiny pěkně vidět. :D Nesnáším hmyz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škvor, nebo-li jak píšeš ušák, mi jednou také kousnul. Vlezl mi do pověšeného prádla a když jsem ho potom sundavala, štípl mě do ruky těmi klepítky. Ale není to zas až tak hrozné, spíš, že se člověk hodně lekne. Taky zaplatil životem. Toho jsem přiznávám, že sadisticky, umlátila...

      Vymazat
  7. Takové prádlo je pro mravence smrtící pastí srovnatelnou s jámou mravkolva :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, žes jako dítě pečlivě četl Knihu Ferdy Mravence. Tam byl Ferda opravdu ve velkém nebezpečenství, když Mravkolev Neviňátko pod něj pořád přihazoval písek...

      Vymazat
  8. Připomnělo mi to scénu z filmu Šarlatán, kdy oba muži leží v rouše Adamově ve vysoké trávě a laškují spolu, když jeden z nich se křikem zvedne....

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhorší osud, který tě může v lese potkat, je, když v opilosti spadneš do mraveniště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to asi jo, než se probereš, je z tebe ohlodaná kostřička...

      Vymazat
  10. Drzí mravenci se roztahují naprosto všude. V lese i na zahrádkách. Ti nejdrzejší i ve spodním prádle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl nejen drzý, ale i blbý. Chytrý mravenec po mě poleze tak, abych ho viděla a mohla ho beztrestně odprnknout...

      Vymazat
  11. Hlavně pryč od červených mravenců. Ti štípou jako diví. A když jsou jich organizovaně celá hejna, to už je na provaz. 😁

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝