21. 3. 2016

Když ve světle je informační temno

Kdopak za to asi může
když těžce se roznemůže
počítač.

Smrtelnou chytí nákazu
a navzdory mému zákazu
virem je zcela ochromen
až jeden je z toho ohromen.

Začal si žít bez příkazů mých
veden zpovzdálí rukou cizí,
chorobu na něj koník trojský dých
a informace mizí…

Internet je pro mě zcela nedostupný,
vir ničící mou psychiku je neústupný,
operační systém dokonale odrovnal
čert aby to už všechno vzal.

I když obrazovka na mě světle mrká
vzteky to ve mně přesto hrká,
v temnu tak všechny informace jsou
jen reklamy mi v oknech pouštět jdou.

Tak do šrajtofle musím sáhnout,
okna čistá a nová musím stáhnout,
u syna co systém Windows zdravý a fungující má
a trpělivě počkat, až mi jeho PC k dispozici dá.

19 komentářů:

  1. Ano, taky už jsem koukala, jak je zvláštní, že takový zavirovaný počítač dokáže kýchat reklamy

    OdpovědětVymazat
  2. Nenávidím počítače. Je to jen problém.A jsem úplně u vytržení z té krásné nové tváře Tvého blogu, valin.

    OdpovědětVymazat
  3. O důvod víc jít ven .Krásné kočičí pozadí!

    OdpovědětVymazat
  4. Počítač když se roznemůže,
    jen odborník s ním něco zmůže,
    když máme syny na PC šikovné,
    je to výhra Valin, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy i ta malá bednička doma onemocní, stává se. To je pak nadělení!

    OdpovědětVymazat
  6. Na reklamy žádný vir nezabírá!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: No ano, taky na to celkem zírám s otevřenou pusou. Za ta léta, co PCkuju, tak jsem něco takového ještě neviděla a nezažila...[2]: Technika nás zcela jistě jednou docela zahubí. Nejstarší generace už si nedokáže ani zapnout televizi a věci jsou čím dál tím složitější... [3]: Mňauk, venku jsem dost často díky psíkovi, tak, že když nePCkuju, tak třeba i spím...[4]: Mí hošíčci jsou nadaní na všechno možné, ale rozhodně ne na to, aby stařičké matce s něčím pomohli...     

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Věru pravda, moje krabička je tak nemocná, že je zralá na operaci... [6]: Možná v televizi, ale moje postižené PC je přímo chrlí a nikam jinam mě nepustí, hází mě jen na samé reklamní stránky. Asi už ze všeho dokonale zblblo...   

    OdpovědětVymazat
  9. Jo tak to znám!  Ale v mém podání to nikdy nemělo takovou literární hodnotu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děsím se, že by něco takového mohlo postihnout náš notebook, ani nemám toho šikovného synka, jen dvě dcerky, sice šikovné, ale počítačům rozumí jen o něco víc než jejich matka.
    Přeji PC rychlé a dokonalé uzdravení a Tobě pevné nervy a nezničitelný optimismus.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Určitě máš zase talent na vytváření jiných hodnot...     [10]: Já to budu dělat taky sama, prostě si všechno zazálohuju a vyformátuju. Snad to ještě svedu, i když systémy jsou stále složitější...   

    OdpovědětVymazat
  12. Můj komp taky žádná sláva,
    pořád se mi zasekává
    Nejsem ale žádná lama,
    tak to asi zvládnu sama.

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko..krásné, veselé , kočičí a rozkvetlé velikonoce... stále Ti to parádně veršuje       

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Tak to jsi velmi šikovná a máš veškerý můj obdiv, zapomněla jsme napsat, že dcerky tomu rozumí jen o maličko víc než matka, která tomu nerozumí vůbec.   

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:
    To se často stává,
    že se zasekává,
    můj už zase frčí
    a ani v něm nehrčí...   [13]: Díky   [14]: No však u mě to je taky co krok, to chyba, ale zvládla jsem to a zase bude snad na čas klid...   [15]:     

    OdpovědětVymazat
  16. To chce sérum.
    Nebo rum.
    Nebo  um.

    OdpovědětVymazat
  17. Kniha v pořádku dorazila. Děkuji. Teď už jen ji přečíst a vypátrat někoho, komu bych ji mohla odeslat.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Nebo vše najednou...[18]:     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝