15. 9. 2016

Strážce mý doby


Zrovinka nedávno sem se parádně vyvaloval na svý myšózní dece, meditoval a ňák sem bilancoval svuj kočičí život, co žiju u tý potvory. Vono je to hnedlinka už 4 roky, co sem se nakvartýroval do týhle vypráskaný rodiny. Né, že by to bylo zas až tak zlý, páč vim, že co člověka, pardón teda kocoura nezabije, to ho posílí. A řeknu vám, že vedle ní sem posílil vopravdu výrazně. Hlavně teda na váze. Vona mi říká, že ze mě začíná bejt slušnej tlustoprd. To je ale sprostá urážka, to vám teda povim.


Zasejc na druhou stranu si to ňák k srdci neberu, páč vim, že její inteligence by se dala vopravdu snadno změřit na doktorskym teploměru a tudíž vona nemůže chápat jemné nuance mezi dokonalou kocouří figurou, ztepilostí a lehkou nadváhou, ale vono se nejedná jenom vo to, že sem vopravducky trošilinku přibral, ale vo to, že vona mi chce prostě řídit život. Se fšim fšady. Vona by asi byla ráda ňákym strážcem mýho kočičího života. To je furt keců, co nesmim a co zasejc musim a to já nemam rád. Vona by mi snad chtěla řídit i kočičí myšlénky, nebo co. Já mam chrabrý srdce demokrata, ať si každej dělá co chce, že jo, ale já teda nejvíc.

Todle bych teda eště skousnul, ale dyž začne blábolit, co je pro mě dobrý a co zasejc ne, mnohdá mi z ní upřimně brní mozek. Jako dyž mi tudle přinesla vodněkud ňákou trávu, že jo. Ne tu na hulení, aby nevznikla ňáká mejlka, ale vobyčejnou travinu. Já sem to teda vočenichal a prolustroval, ale tudle vodrůdu nemam rád a tak sem na ní prsknul: "Co mi to prosimtě nosíš za zelenej sajrajt? Todle já nemam rád. Já chci trávu kočičí a ne tendlecten blivajz."

Enomže na to vona prostě neslyší. Dyž přinese domů něco zelenýho a poživatelnýho pro kocoura mýho naturelu, strčí to do vázy. No chápete to? A potom mě vokřikuje, dyž si na tom chci upřimně pochutnat.
"Číčo, nech ty kytky, zase je celé okousáš a roztaháš."
Kytky, pchá, vona tomu říká kytky. Mě to ale chutná a tak si počkam, až vypadne vydělávat a potom si pěkně za prvý pošmáknu a za druhý pohraju. Vytahat z vázy a roztahat po kvartýru je opravdu umim kvalitně.
Vim ale, co zase bude za scény, až se vrátí domů. Bude lamentovat, hořekovat a nadávat.
Myslim, že vona bude tak trochu hodně pěkná hysterka.

Dyž se přihasí domů, hnedka se nás vobou /mě i psí vtírky Žoliny / zeptá, jak sme sami doma hospodařili.
Já teda na ní mňouknu, že dyž nás tady nechala samotinký, ať se teda nediví tomu, co zasejc uvidí, ale vona nerozumí a de to všade vobhlídnout. Upřimně řečeno nevim, co jí víc rozzuří, estli mnou roztahaný a vožužlaný trosky těch rádoby kytek a nebo zadrobený postele a koberce vod rohlíků, kerý se podařilo Žolině zase ukradnout.

Je teda fakt, že já zasejc všecky kytky taky nežeru, ale Žolina na rozdíl vode mě, všecky rohlíky žere, teda chtěla by žrát. A dyž se dostane do klukovo pokoje, kerýmu teda vona taky nadává, že je prase jako my, dycinky tam nenajde jenom jeden rohlík, ale aspoň dva nebo tři a potom má velikou starost, do kerý postele je co nejlíp skovat.

Tak, že já bych podle ní nesměl vopravducky nic, nevim, co by po mě chtěla, já sem kocour tvůrčí a nápaditej a nebo nápadnej, nebo jak se to řekne a vona si snad představuje, že budu celej den jenom tak ležet na kanapíčku a eště snad vedle čokla a vobá se ani nehnem.

Ale co, nebudu se rozčilovat, páč to přenecham s radostí jí, vona se rozčiluje ráda a asi jí to baví.
A já, páč mam svý kocouří srdce na pravým místě, se dycinky postaram vo to, abych jí ten její rozčilovací rituál dopřával co nejvíc a plnejma douškama a Žolina upřímně a ryze následuje mýho příkladu.
My jí prostě máme rádi a co bysme pro její blaho neudělali, neee?

24 komentářů:

  1. Číčo, já budu asi hnusná, ale mně ta tvoje panička trochu připomíná moji tchyni , ta taky rádá řídí životy a diktuje, co by jeden měl nebo neměl. Já to beru sportovně, klid bude, až umře ona nebo já, ale ty si z toho, prosím tě, příklad neber, tvoje panička to s tebou určitě myslí jenom dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. Náš Macík je taky pěkný kousek. A jídlo si vybírá.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Domácí strava je holt domácí strava     

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: No teda, ty se jako směješ kočičímu neštěstí jo? To vod tebe vopravducky nejni pěkný... mňauk [2]: No počkej počkej Janinko. Vona nejni žádná moje panička, to možná, že je panička čoklí, ale já sem kocour svobodnej a žádnou paničku nemam. Maximálně živitelku...A co se tejče tvý tchýně, tak to asi faktys bude podobná potvora..     

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Kdepak, směju se tvé vtipnosti a důvtipnosti. Haf....

    OdpovědětVymazat
  6. "Chrabrý srdce demokrata" - to je prostě nejdůležitější!

    OdpovědětVymazat
  7. Žere-li někdo kytky - je to hippie.

    OdpovědětVymazat
  8. Hele Číčo, vona ta tvoje panička prej je ňáká suchomilná, nebo co mi to psala k vodě na blog. Tak na ní dohlídni, ať se meje! Páč ouplný sucho by jejímu kožíšku teda neprospělo! A když se nebude mejt, tak jí můžeš tahat kytky po bytě jak chceš! Čestný doktorský!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Tak to jo, to je v pořádku...   [7]: To sem celej já... [8]: To zní hezky a co to je? Nejni to ňáká urážka?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To že napsala? Tak to zasejc kecá. Zrovinka přišly s čoklicí domů z procházky a sou vobě mokrý,voda z nich teče proudem, že by jim i hastrmaní záviděli. Vona teda nadává, že takhlenct nezmokla ani nepamatuje, že to je hotová průtrž. Eště, že nechodim ven, dybych byl mokrej jako čokl, enom bych se z toho poblil.   

    OdpovědětVymazat
  11. Zdar Číčo, ty jo jak já tě chápu kámo Hele, a nosí ti ta tvoje Vona tu trávu i s hlínou, jakože zasazenou? Páč ta hlína se dá vyhrabat ven, třeba na koberec nebo tak, tákže... chápeš, né?   Zdraví Meduňkovic Mikin

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní výpověď nápaditého a chrabrého demokrata. Moc pěkné to bylo, drahý pane Číčo.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Nazdar kočičí kámo. Já se jí teda rád hrabu v květníkách, teda hrabal sem, dokud je fšecky nezasypala kamenim. Trávu mi nosí bez hlíny, vona se dá nosit i s hlínou? Vona je potvora eště větší, než sem myslel. Zasejc mě vo něco šidí...
    Tak si pohrab i za mě jo? Čau Mikine... [13]: Ty teda ale umíš jednomu kocourovi zalichotit, to ti teda mňauknu. Moc pozdravů posílá drahý kocour pan Číča, chrabrý demokrat...   

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:
    Hippies propagovali spontánní chování, lásku a prosazovali názor, že si člověk má užít života a nebudovat kariéru, nehonit se za penězi.
    Ty se už, Číčo, podle toho chováš už dávno, ne?

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No tak to asi sem vopravducky Hippies, akorát s tou láskou a trávou to ňák neštymuje, ale co, nic nejni dokonalý...     

    OdpovědětVymazat
  16. Vtipné kocouří vyprávění mě zase dostalo. Prostě umíš a kocourek svoje lumpárny i s Žolinkou ovládají mistrně taky. Tak pevné nervy a hodně radosti strážče!

    OdpovědětVymazat
  17. Číčo seš fakt vosobnost a hlavně si nenech mluvit do toho, jakou máš rád trávu. No né?

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Jo jo, se zvířaty je život nějak veselejší. Zdraví strážce..   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No, to je slovo, ty budeš ňáká milá kočkomilka, co chápe jemnou kocouří duši a ne jako moje "vona". Pac a pusu. Zdraví osobnost Číča...

    OdpovědětVymazat
  20. Náš Edíček má spravené zuby a od té doby má boky jako skříň...takže Číča není sám, co se má tak skvěle       

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Hihihihi, vy jste byli u kočičího zubáčka?   

    OdpovědětVymazat
  22. Edíkovi sudaval zubní kámen a jak byl v narkoze, tak se samozřejmě podíval a našel totálně zkažený zub, říkal, že ho to muselo hodně bolet, ale bohužel ti to kočka neřekne, že....a od té doby žere jako půlka tankového praporu       

    OdpovědětVymazat
  23. Aha, no jo, u zvířat je prostě problém, že neumějí mluvit. Tak, že Edíkovi dobrou chuť.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝