6. 9. 2016

Obézní myšlenky


Myšlenky moje mrzké,
varují, že v době brzké,
zas už budu mít hlad
a báječně napucnu se rád.


Myšlenky moje nízké,
varují, že v době blízké,
zas už budu chtít jen spát
a světové dění zachrápat.

Myšlenky moje zrádné,
varují, že tělo zvolna slábne,
že nadlábnout se rychle musím,
co já jen od myšlenek zkusím.


Jsem týrán svými myšlenkami,
hladové si hrají s námi,
proč jen nejsou příjemné,
že by byly nájemné?

Proč se koupit jiné nedají,
proč mi v mozku tyhle rýpají,
když chci krásný, štíhlý být
a na jídlo nemyslit.

28 komentářů:

  1. Moc fajn básnění, směju se ještě teď.

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, myšlenky na jídlo a spánek jsou veskrze příjemné
    To ta realita je mrcha

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, pobavilo mě to a zlepšilo náladu, dávám za jedna

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem si myslela Val, že píšeš o mně!

    OdpovědětVymazat
  5. Myšlenky moje bloudící
    ženou mne, ženou k lednice.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle myšlenky mám v podvědomí pořád a podle toho už zase vypadám )

    OdpovědětVymazat
  7. Alenka se nám vrátila a pěknou básničkou...       

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: To je dobře, že se směješ   [2]: No, tak to je naprosto převratný pohled na věc...   [3]: Jednotek není nikdy dost díky... [4]: Hihihihihi, ty přece nejsi mužskej že ne?   [5]:
    Lednice, to mocný magnet je,
    často boj perný se nevyhraje...

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Já je mám hlavně v podvečer, a to jsou ty mrchy nejsilnější...   [7]: Já mám teď nějak často ty blogové výpadky...

    OdpovědětVymazat
  10. No Ali, to nemá chybu! Že bys četla moje neovladatelné myšlenky?

    OdpovědětVymazat
  11. To je opravdu krásně pojatá báseň, zasmála jsem  se a jdu se napucnout....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Spíš teda víc svoje hihihi [11]: Dobrou chuť   [12]: A taky se říká, že hlad je převlečená žízeň... jdu se napít...   

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:To je dobře...   [15]: Hihihihi, ne ne, Číča má poněkud jiný způsob vyjadřování   

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju jídlo. Miluju myšlenky na jídlo. Miluju hnípat se v receptech. Miluju, když se mi o jídle zdá. Nesnáším vaření.Když to tak po sobě čtu, divím se, že nemám alespoň dvěstě kilo .

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: No ale to k sobě nějak neladí, ne? To potom snadno nemáš 200 kilo, když všechno je na bázi teoretické...     

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Tak úplně teorie to není. Vařit bohužel musím téměř denně, je to vopruz, ale zase mě pohání vidina, že to pak můžu sníst .

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: No tak já třeba včera upekla po hodně dlouhé době jakýsi koláčodort. Je to hotová kalorická bomba a já ho pořád chodím mlsat. Zase už dlouho nic péci nebudu.    To by bylo za chvíli 200kilo jen to fikne...   

    OdpovědětVymazat
  18. To je skvělá básnička, moc mě bavila

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: [23]: Díky.. [24]: Taky? No o mě určitě...   

    OdpovědětVymazat
  20. Obézní myšlenky by také mohly znamenat spoustu nápadů, intenzivní činnost mozku, mozek génia :)

    OdpovědětVymazat
  21. A o mně je to taky
    Nějak se mi podařilo tuhle báseň prve přehlídnout, je bezvadná.

    OdpovědětVymazat
  22. [27]: Tak to ti nevěřím, že by to bylo i o tobě. Tys přece tak krásně zhubnula hihihihi.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝