24. 1. 2017

Chybička se vloudí i ve směru kroků


Zasejc už tady byla Mrňavice. Teda to vám řeknu, že jako já kocour Číča mám z toho dočista kočičí kopřivku. Vovšem na druhou stranu… vono to má taky něco do sebe. Malá Mrňavice se začíná jevit jako muj externí spolupracovník v huntování psychiky naší živitelky. Vopravducky ale jenom jako externista a eště hodně vzdálenej. Dyž ke mně přilítne, už se nedekuju do závětří, ale hrdinně na ní zasyčim. Ani sem netušil, že v tom mym syčení je taková síla. Mrňavice zůstane úplně perplex a už ke mně neleze. Zato vona dyž mě viděla a slyšela naživo syčet, koukala jako vyvoraná myš.
"Tak takhle umíš syčet ty syčáku?"

Vona se diví jako divizna, že kocouří někdá syčejí. Já, páč sem kocour společenskej a dobrý vychování je moje druhá přirozenost, sem na ní nikdá nesyčel. Nakonec je to moje živitelka, že jo, ale na Mrňavku teda syčet budu, páč to zabírá parádně. Vona teda naštěstí uznala, že je to mý právo a Mrňavici řeknula:
"Nech kocoura na pokoji, on se tě bojí, jdi si hrát se Žolinkou."

Enomže Mrňavice si nešla hrát se Žolinkou, ale vkročila do koupelny a šla si hrát se zubní pastou. Pěkně jí votevřela a celou vymačkala do vany a než se vona vzpamatovala, měla vanu celou vopatlanou nejen vod pasty, ale eště i vod sprchovýho mejdla. Jo, já prostě v Mrňavce vobjevil velikej talent na věci, na kerý já ani psí vtírka, nestačíme. A Mrňavice se vopravdu upřímně snažila.

Než vona v kuchyni uvařila ňákej blemt, Mrňavka zalezla u kluka pod stůl a vytahala všechny kolíčky ze switche a asi jí došlo, že to nemá dělat, tak je tam zasejc nacpala zpátky, enomže ňák přesně netrefila správnej kolík do správný dírky a výsledkem bylo, že klukovi ani jí nešel celý dva dni internet ani na wi-fi, ani po kabelu. Dyž na to ten její kluk za pěkně dlouhou přišel, konstatoval, že Mrňavka je ale hodně šikovná.

A to asi jo, páč jí eště stačila ztratit spony na ubrus, rozbít jí ňákej památeční keramickej zvonec a málem si schodila na kebuli palmu i s květníkem. Já naprosto pro ní neviditelnej, sem s vobdivem pozoroval její velký nadání. A to je prosim pěkně eště malá, co vona potom dokáže za velký věci, až bude velká.. toho bych se fakt chtěl dožít…

Ale abych vám dovyprávěl to chybný vkročení Mrňavky k tomu excesu se zubní pastou….
Kluk se chtěl vykoupat a tak mu nezbylo nic jinýho, než tu zasviněnou vanu umejt. Tak to vzal enom sprchou, enomže tim se mu docela ucpala výpusť. A von se s ničim zasejc tak moc nepárá, vodmontoval teda hlavici sprchy a tlakem jenom z tý pozůstalý hadice nahnal tu nešťastnou kosmetickou směs pryč z vany, a po tomdle sladkým vítězství člověka nad hmotou bohužoužel hlavici sprchy zamontoval zpátky do hadice bez těsnění, kerý taky dokázal překvapivě ztratit. No, nakonec dyk je s Mrňavicí příbuznej, že jo…

A správný tóčo nastalo, dyž se velkej dvounožec potom chtěl vosprchovat. Voda mu ze sprchy hrčela všade, kde ale teda zrovinka nechtěl. Hned začal vyšetřovat, kdo, kde, proč a jak, rotyka kolem toho byla veliká….Tak, že musim zkonstatovat, že krok Mrňavice v koupelnu měl dalekosáhlý a hlučný následky, kerý sem já kocour Číča bedlivě sledoval a taky následně zdokumentoval, páč tak ňák po kocouřim tušim, že budou další a další kroky, cílený na to, aby si vona a její dvounožec uvědomili, že majetek nejni všecko a že teda já, psí vtírka a i malá Mrňavice budeme dělat všecko, na co nám naše síly budou stačit, abychom jim vod něj co nejzdárnějc vodpomáhali.

27 komentářů:

  1. Bravo, Číčo, to bylo správný tóčo!
    Mějte se všickni fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Je ti jasný Číčo, že ti roste velká konkurence? No měl bys s tím něco udělat abys nebyl horší než nějaká lidská Mrňavice!! Kocouří nápady přece musí nad lidskými vítězit!

    OdpovědětVymazat
  3. Zasyčení v pravý čas je dobrý obranný prostředek.
    Zrovinka tak prskání.

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, kdosi kdesi prohlásil, že děti jsou radost?

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá na silnou trojku, hotoví tři mušketýři, však ten závěr zní docela jako přísaha To se má Vona na co těšit

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jo, tóčo to bylo. Velký a hlasitý...[2]: Vono teda každá záškodnická pomoc dobrá, že jo. Při velkým díle nehledíme na detaily...[3]: Možná eště na ní zesílim kalibr a prsknu, to bych asi taky měl umět, mňauk... [4]: Třeba byl pomýlenej a nebo indisponovanej, tuším, že mě bude Mrňavice eště hodně platná..[5]: To jo, to jo, akurát to budou dvě polomušketýrky a hlavní mušketýr já...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Číčo, ten mrňavej diverzant se vopravdu činí.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně pevné nervy. To ostatní už nějak dopadne a přinejmenším pobaví čtenáře Tvého vyprávění tak, jako mě. Skvěle napsáno.

    OdpovědětVymazat
  9. Taková revoluce, takový diverzant v rodině, konečně má Číča konkurenci a babička má co uklízet.
    Alenko, jsem strašně ráda, že jsi zase tu...co kytky Vůbec nevím, co cymba ?
    Kvetla ti na podzim nebo ted v zimě ...šup, šup, jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  10. Číčáčku, to je fajn, že jsi zase zpátky. A jak jsi to zas hezky srandovně podal - takhle to umíš jenom Ty.
    Moc Tebe i Tvou paničku zdravím.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:
    Viď? Je to diverzant vopravducky moc šikovnej...[10]: My tě teda taky zdravíme a sem taky rád, že mi Vona milostivě zasejc pustila k PC..

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Díky, máš pravdu, vždycky to nějak dopadne    A ne marně se říká, "co tě nezabije, to tě posílí"...[9]:Revoluce je to správné slovo hihihi.
    Cymbo mi kvetlo a vlastně kvete ještě teď jenom jedno. Začalo kvést ještě venku na balkoně dvěma stvoly, ale bylo už hodně k podzimu, tak to dlouho trvalo, než se proklubalo k plným květům. Potom jsem ho už musela dát do bytu, tak rychle dokvetlo a odkvetlo. Potom putovalo na chodbu a tam pustilo ještě jeden stvol. Tak, že ještě kvete. je žluté, krásné. Ale ty ostatní 3 ani ťuk. Ty kvetly loni a předloni. A jedno dokonce asi zajde. jestli vydrží do jara, budu ho muset nějak šikovně přesadit, jestli teda ještě bude co...
    Orchijím zdar...

    OdpovědětVymazat
  13. Mrňavice se pěkně zabydlela. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mrňavice má talent! A ten "opravář" taky

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: A taky se hezky vybarvuje...   [14]: To bude asi dědičné...   

    OdpovědětVymazat
  16. Číčo, člověče, teda kočičáku, ty ale doma zažiješ kopec srandy, normálně ti závidím! Já teda ten kopec srandy mám doma v podobným podání, jenže jako účastník, jako pozorovatel to musí bejt naprosto fantastický!

    OdpovědětVymazat
  17. Musím uznat, že čičan má neustále co psát.Zážitky komické,a naštěstí dobře končící, přes všechny ty peripetie!   Čičan má inspirace na celou knihu, zdá se!

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:Já si myslim, že by sis taky měla pořídit šikovnýho kocoura, jak sem já, kocour Číča, aby byl tvuj pozorovatel   

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: To je fakt, vždycky když se něco semele, hned přemýšlím, co si o tom může myslet náš kocour... protože já ho už znám jako svoje boty hihihihi.

    OdpovědětVymazat
  20. Zubní pasta, originální hračka. :)

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: To by stálo za to nechat si to patentovat...

    OdpovědětVymazat
  22. Chybička vloudí se ... i v směru kroků  !
    ... muž kráčí, ( je mu tak... třicet pět roků )
    ... vrávorá, ( ne že je tak starý )... Džonn  Mekotta... prostě  je  ožralý !I když muž rovně jít, snaží se,
    šlápnul na dalšího opilce ,
    jež ležel po straně u patníku !!To, že jej pes kousnul do kotníku,
    vypráví rozrušen doma své ženě....
    ... žena jej prohlíží rozčileně
    a vyběhla směrem k hostinci
    vidí : Tu válí se opilci,
    chrochtají cosi... a Blazschkowa  čeká ...
    z opilců nikdo však nezaštěkal !

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:
    Opilec co u pangejtu leží,
    není ještě zcela svěží,
    v mysli však mu bují plán,
    až bude doma ženou dotázán,
    co uštěkne na její běsnění,
    zatím však jakyk má dřevěný...Bylo mi ctí Fredy...

    OdpovědětVymazat
  24. @
    @
    **Pictures, images and Video****Girls boys 12-18 years****** Download here: Link: http://xfun.cc/ocgn6**** Download here: Link: http://ssh.tf/hnGWdteCU@
    @

    OdpovědětVymazat
  25. ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    ~
    ~
    Teens the years of a person's age from 7 to 19.
    Young Sex Movies -- XXX Teen Videos
    ~>
    Teen Girls Boys 7_10_12_15_18_20
    -
    Download here: Site;1: http://gg.gg/co40y
    -
    -
    Download here: Site;2: http://rocld.com/n8txs
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝