10. 1. 2017

Má milá.. slyším tvůj kovový zvuk

Jsi tak krásně bílá
a je v tobě síla,
vím, že na mě počkáš,
nemůžu se dočkat.

S rozkoší očekávanou,
odhodím kalhoty stranou,
košili servu ze sebe,
myslím na cestu do nebe.

Trenýrky ze sebe strhám ,
nedočkav k tobě se vrhám,
když si na tě potom lehnu,
rozkoší se ani nehnu.

Po zádech mráz mi na moment přejede,
jak jenom v předehře on sám to dovede,
však hned záplava tepla nás zahřeje,
blažená úleva vstoupí hned do děje.

Přineseš mi uvolnění,
nad to přece nic už není,
přineseš mi rozkoš sladkou,
s glazurou svou bílou, hladkou,
neb si moje VANA koupací,
k tobě člověk rád se navrací.

21 komentářů:

  1. Usměvavá ale krásná básnička :) moc se ti povedla. sweet

    OdpovědětVymazat
  2. Já čekala erotiku a ona vana      Prima básnička

    OdpovědětVymazat
  3. Se tam koupete s Číčou spolu, viď?
    Milá Valin, krom obligátního zdraví Ti přeju, ať je každý Tvůj rok lepší, než ten předešlý.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za milé fantazírování, neb s tím mým sprcháčem tolik parády, jako ve tvé básničce, nikdy neudělám .

    OdpovědětVymazat
  5. Ta básnička je moc pěkná, pobavila mě!

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec, ale vůbec to není špatné a finále neskutečně roztomilé.
    Já před vámi básničkářkami smekám a když to má navíc i příjemné vyvrcholení, co víc si přát.
    Alenko, ať máš tento rok příjemný, klidný a plný zdraví a lásky

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Díky.. [2]: Je to takový eroticko-neerotický hybrid... [3]: Kdybych tam Číču strčila, asi by to byla moje poslední hodinka, protože by mě pravděpodobně seškrábal až k smrti...   
    Díky za zdravici a i já tobě přeji vše jen to krásné a nejlepší... [4]: I ve sprcháči se dá nadělat poměrně hodně parády...

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To jsem ráda... [6]: Třeba časem v sobě také objevíš básnické střevo...
    I tobě Simono všechno do nového roku jen to dobré a radostné spolu se zdravím......

    OdpovědětVymazat
  9. Místo vany já mám necky.
    Neboť i troky se dají mlsně zveršovat.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Něco jako "Óda na erotiku v trokách"?[10]:   Ď.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty veršuj častěji, jo? Protože to má vždycky takovej nápad a vtip a mě to strašně baví číast

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Číast nééééé, číst mě to baví!

    OdpovědětVymazat
  13. Jéje... někdy taková lázeň v horké vodě... balzám.

    OdpovědětVymazat
  14. Jako jó, do vany jó, ale kdo má pak vylézat?
    U nás v koupelně je jediné okno s ventilačkou, tudíž je tam pořád otevřeno a pořád zima.
    A představa, že se mám vylézt z teploučké vody a v té zimě utírat celý to obrovský tělo do jednoho ubohýho ručníku, mě odrazuje

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:   [13]: Mě to zase baví psát hihihihi, ale inspirací je nějak čím dál méně...[15]: To jo, to je hodně prima.[16]: Jejku, no tak to by opravdu nebylo to pravé ořechové...A co zavřít ventilačku a pořídit si větší ručník?     

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já čekala erotiku a ono tu jde o hygienu. Super a tleskám.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: No tak někdy to může být jako dvě v jednom.. ne?     

    OdpovědětVymazat
  18. Jak malo někdy stačí ke štěstí. To
      

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝