16. 8. 2020

Jooo, změna je holt život.. i když těžkej.








Vona, pomatená stařenka mě zasejc začala ládovat psím žrádlem.
Mě, kocoura Číču, kocoura jak se sluší a patří, láduje psíma sračkama a ani to netuší.
Abych teda zasejc byl vopravducky vobjektivní, musim,  ač nerad připustit, že její prozření v tomhle vohledu bylo vopravduckým překvápkem i pro mě.

Voni mi celkem ty psí sračky chutnaly, no jo. Holt změna je život, jak často říká Vona, moje živitelka.Ale zasejc nemůžu připustit,  aby mi patlala muj kočičí žaludek psim humusem, kerej zas až tak nejni ouplně špatnej, ale pozor, vono vocaď pocaď.  Sice to už zasejc napravila, ale musim teda řeknout, že sem tam, sem tam bych to celkem sblafnul s chutí.
Ňák se věci kolem mě změnily, fffšecko je ňák jinak. 
Muj kluk, co mě přines k Ní, už tady nejni, ňák se rychle vytratil z týhle vypráskaný familie a asi si zahrál škatulata  hejbejte se, páč do dřívějšího našeho společnýho apartmá, který fofrem vopustil,se nakvartýroval rychlostí blesku její starší kluk, kerej mě vofffšem do mýho bejvalýho bydlícího pokojíčku nepustí ani náhodou. Ba by se dalo říct, že dyž bych se k němu vydal na průzkum, žene mě vodsaď svinskym krokem. Nemam ho rád.
Tak holt musim trávit víc svýho kocouřího času v Její společnosti. Vono to teda vůbec nejni špatný, to zasejc musim uznat, že jo, to ani nejni ta největšejší  křivda na mě spáchaná, ..ale…
Ale vobrovskou křivdu a  největší nespravedlnost tohodle  podivnýho světa vidim v tom,že muj kluk, co mě vopustil, sem někdy chodí s cizim zrzavym čoklem.
Dovedete si to představit?
Nejdřív mi do týdle rodiny zatáhne, a potom sám zdrhne, nechá mi  tu vosamocenýho  s  Ní  a leze sem s ńákým zrzavým kreténem,co  na mě štěká jako magor.
Hotovej škandál.  Taky se mu to ale hnedkanct nandal.  Teda kreténovi, ne klukovi. Vrčel sem, že Vona jenom zírala a podivovala se, co vydávam za zvuky, že prej mě eště takhle nikdá neslyšela.
Sem si pomyslel: „No tovíš, co se divíš, já sem šelma kočkovitá a umim strašidelně vrčet, ty máš celkem kejdu, že na tebe nevrčim, páč  se ke mně chováš jakž takž. Ale musí ti bejt jasný, že toho zrzavýho blbečka tady nesnesu. A hezky ho hlídejte, ať ke mně neleze, nebo mu z čenichu udělam fašírku.“
Sice teda nevim, estli bych tu fašírku vopravducky svednul, ale vodhodlanej tedy sem.
Trénuju teda fackovací taktiku do psího čenichu s vytaženejma drápkama na psici Žolině a ta už má ze mě celkem slušně nahnáno.
Je to velká bžunda, dyž Vona jí volá, že se jako dou vyvenčit a Žolina se kolem mě bojí projít, aby vode mě zasejc ňákou tu facku neslízla. Trénink na Zrzavýho kreténa prostě muší  bejt.
Naštěstí ale tu kretén zasejc nejni až tak dlouho, páč vona  čapne psici Žolinu a fffšichní se dou flákat někam neznámo kam, a mě nechají  samotnýho doma. Teda ne úplně samotnýho, je tu ten druhej kluk, ale k němu nesmim. 
Za tim zasejc často přicestuje Mrňavice,  co už  nejni tak mrňavá a to sou další moje kocouří muka. Mrňavka  na mě volá „Macku“,  no chápete to?
Tak mladej vorganismus a už je sklerotickej. Mrňavka si nepamatuje, jak se menuju. Škandál.
Mám pocit, že už tydle ústrky dlouho nevydržim.
Enomže na druhou stranu musim uznat, že s Ní je naše soužití takový vopravdovější.
Máme spolu i tajemství a ňákej ten rituál. Ale vo tom třeba až zase někdá příště.

18 komentářů:

  1. Ty náš milej Číčáčku!
    Škoda každý rány, co padne vedle, viď?
    A dávej na sebe pozor! I na Ní! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňauk, Vona mi sebrala i možnost ti vodpovědět. Musim svuj souhlas prezentovat přes ní. To bych se na to vyprd, ale máš pravdu. Škoda každý rány...

      Vymazat
  2. Psí žrádlo. To ani hrst chilli papriček nevylepší. Číčo, drž se svého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňauk, ledaže bych ty papričky ňák použil na toho čokla, dyž to žrádlo nevylepšej.

      Vymazat
  3. Kdysi jsem viděl rozhovor s výrobcem 100% masových konzerv pro kočky a pro psy. Říkal, že obsah je stejný, ale nálepka je různá, protože jsou zákazníci citliví na to, že ta konerva je právě pro pejsky/kočičky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy už jen to 100%ně masové zní neuvěřitelně. Že ty si děláš legraci? Nebo snad srandoval ten výrobce? ☻☻

      Vymazat
  4. Musím říct Číčo (potažmo Valin) že už mě to tvoje povídání docela chybělo. Jsem ráda, že jsme už zase na stejný blogový lodi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda Vendy, že ten kocouří hajzlík chyběl. Začíná se mi tu dost líbit, prostředí je krásné, bezchybné, mám ale nostalgii po titulce.

      Vymazat
  5. Víš co, já byla stále přihlášená jen do své administrace takže titulku jsem viděla za celý blogování na b.cz asi čtyřikrát a to mě ještě museli ostatní upozornit, že mám na ní blog dne. Tudíž mi nijak nechybí, co možná jedině tady postrádám je téma týdne. Jinak opravdu uživatelské prostředí je výborné. Někomu možná chybí galerie, ale já už stejně jela na Rajče, protože jsem si naplnila kapacitu blogový galerie a zakládat kvůli tomu nový blog jsem nechtěla a tak jsem si jí založila na Rajčeti....teď nemám žádnou, jedu rovnou ze složky v počítači....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já taky jedu rovnou z počítače, ale nemám šajn, kam se to vlastně ukládá. Ale to mi zase moc netíží. Já tohle dění mám jako příležitost dát si dohromady moje blogy, tenhle je celkem bez větší práce ale můj grafický jedu od nuly z počítače.

      Vymazat
  6. Vtipné a milé povídání, ostatně jako vždy. Číča to ani jinak neumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on se zase prostě potřebuje vykecat z křivd na něm způsobených.

      Vymazat
  7. Číča je bojovník. Žádný ořezávátko. Bije se za svý práva být krmen a být obletován!
    Žel, život je opravdu plný změn, a zásahů zvenčí, včetně průniku zrzavých vetřelců.
    To jsem zvědava na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi ním a Zrzounem to opravdu vaří...to ještě bude stížností...☻☻

      Vymazat
  8. Číčo, nekňourej, co by sis bez Ní počal? Jsem ráda že žiješ. A Žolina a ta velká taky :).

    OdpovědětVymazat
  9. MŇauk, tady sem rád, že sem eště živej, že mi eště ta potvora neumučila...

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé,tady jsem tak dlouho nebyla a Číčák nikdy nezklame♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Kosáčku.
    Pomalu, ale jistě se zase scházíme na Bloggeru. Mám radost.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝