10. 11. 2013

Jak nerandit...


Neříkám, že to není střihoun. Metr devadesát, atletická postava. Tyhle typy jsou od ženskejch dočista zkažený. Mají to s nima totiž hodně jednoduchý. Na rozdíl od těch, které Matka příroda jaksi ošidila., jak na vzhledu, tak i na inteligenci…


A takovej jeden po mě vyjel….ne ten vošizenej, ale ten dokonalej. Kobra a králíček. Jeho hra byla naprosto dokonalá……kdybych i já perfektně neuměla klamat tělem. Protože já chtěla bejt v týhle hře kobra…
Umím sehrát naivky i dámy velkýho světa. Mám fantazii a prachy..Jsem cílevědomá a bezcitná. A tyhle hry, hrané po staletí, prostě miluju..

Když mě poprvé oslovil na jakémsi nudném večírku, zpozorněla jsem. Největší problém vždycky mám s volbou masky. Někdy bývá problematický dokonale odhadnout situaci. Ale s tímhle to bylo jednoduchý. Evidentně sebestředný, cynický a celkem dokonale vyvedený exemplář. Z jeho nemravnýho pohledu čišelo hajzlovství celýho světa. Dopřeju mu to potěšení, že kápnul na naprostou husičku. Budu se bavit tím, jak se snaží dostat mě na záda a taky mu dopřeju ten pocit, že o to bude muset zabojovat. Troufnu si už dopředu typnout, jak to asi bude vypadat.

Nuda, nuda… čekala jsem víc originality..
Večeře, kino.. tanec…
Pár momentů bylo ale komickejch a stálo za to. Třeba, když jsem na parketu dětinsky žvatlala vo lásce.
Jeho nevole byla přímo hmatatelná, dalo mu pěkně zabrat, aby ta jeho nechuť neprosákla navenek a dokázal se mnou porád tokat na stejný vlně. Eště, že se umím dokonale ovládat. Jinak bych se musela úplně hystericky řehtat… Udělat z kobry králíčka.. no myslim, že to je už slušnej majstrštyk. Snažil se mě hákovat na všechny možný způsoby. Byla to legrace. Upírala jsem na něj svůj naivní pohled a sem tam se mi podařilo se i začervenat.. to zabíralo nejvíc. Můj králíček si byl jist svou kořistí. Proč si s ním ještě chvíli nepohrát, než uštknu?
Kolik asi dní svýho života je ochotnej obětovat pro pár minut na prostěradle?.

Musím vymyslet definitivní ránu do vazu. Je fakt, že se snadno nevzdává. V duchu se bavím, když vidím, jak skřípá zubama, když se snaží zvítězit po svým a nějak se mu nedaří. Přestane ho to bavit a nebo ne? No, má výdrž, to se musí nechat. Jenomže teď už je to fakt nuda.. Už mě nebaví se rozplývat nad jeho dárkama a kytkama. Mám dost tý stydlivý husičky, do který jsem se pro tentokrát nastylizovala. Chci ukázat drápy a chci seknout a taky uštknout…

Jak ale nejefektivněji vypustit jed? Mám s ním přece jenom slehnout a potom ho podusit těhotenstvím, a nebo nějakou pěknou pohlavní chorobou? Ne nic takovýho. Tohle není to pravý vořechový, s tím se určitě dřív a nebo pozdějc setká i beze mě.. možná dokonce už se setkal…. co já vim.. ale to neni důležitý. Už vím.. už vím, co udělám.
Jen tak, při nějaký luxusní večeři při svíčkách (romantika mu fakt de…) to na něj prostě vybalim. Jsem zvědavá na jeho překvapenej výraz. Tyhle typy hned tak nic nesejme.. jenom vlastní prohra. A tu já mu dopřeju plnejma douškama.

"Byla to krásná hra, uznávám..ale je čas končit…Tak nějak připusť, žes tentokrát prohrál…
Myslím, že jsem se bavila víc než ty a bez jakýhokoliv většího úsilí. Jsem si jistá, že až se probereš z překvápka, oceníš komičnost situace…ty určitě….
Hodně štěstí…"

30 komentářů:

  1. To je napínavé. A jak to dopadlo? Bude ještě pokračování?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj promiň, že otravuju, ale dala bys mi prosím hlas na tomhle odkaze? Jsem tam jako Bee děkuju http://nnina-dobrev.blog.cz/1311/sutaz-o-damonov-prsten-2-kolo#komentar109842267

    OdpovědětVymazat
  3. Svatá pravda, škoda špinit prostěradlo potem takovýho chudáka

    OdpovědětVymazat
  4. Něco mi tam neštimuje v tom konci. To je tak schválně abychom si domýšleli co mu vlastně řekla nebo tam něco chybí? nebo jsem já tak nechápavá? Počítám že mu tak asi řekla, třeba: "Sorry, ale mojí parnerku už tahle hra nebaví!", nebo:"Promiň brácho, ale už jsem o našem vztahu nemohla dál mlčet".....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Tak to je přesně Miloši to, co právě nevím...   [3]: Ale ne, on je v podstatě milý..[4]: Ale ne Vendy, jenom mu prostě řekla to, co řekla...Jen musím přiznat, že k této povídce jsem byla inspirována blogovým prostředím...   [5]:     

    OdpovědětVymazat
  6. Já to vždycky říkala, že mrchy to mají v životě jednodušší. Otázkou je, jestli si tímto stylem někoho najde.

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný Ale někdy i docela reálný, jo mrchy se nezapřou

    OdpovědětVymazat
  8. Píšeš výborně. Konec je boží.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám sice rád otevřené nebo aspoň pootevřené konce, ale tentokrát se mi na rozdíl od některých mých "předkomentátorů" zdá, že ten konec k textu moc nepasuje. Jako by všechno teklo správným směrem a na konci se voda zastavila a nevěděla kudy kam. Ani pointa ani otevřený konec Jinak je text vystavěný pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Občas si někdo takovou mrchu zaslouží...     [8]: je opravdu zvláštní, že se ti líbí, je totiž naprosto cílený

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:     [10]: No tak, víš co se říká, ne? Na mrchu zase jenom mrchu...[11]: Ten konec textu jsem musela velmi zjemnit, jelikož celá tahle šaráda je inspirovaná.. hádej kým...

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně napsané, četla jsem jedním dechem a hlavou už mi běží rozličné závěry a konce. Jsem zvědavá jestli jsem pochopila správně kým je text inspirovaný a domýšlím se dobře jak to vlastně skončilo.

    OdpovědětVymazat
  13. Odrovnal mě výraz "slehnout", ten už málokdy někoho napadne použít Jinak si po dočtení (a přečtení komentářů) připadám naprosto chudá duchem, protože mi nedochází asi to základní - kdo a jak tě inspiroval. V tom zřejmě tkví pointa závěru. Prozradíš mi to? Jinak se mi povídka líbila, jako vždy. Má spád, žádné nudné okecávání, prostě fajn

    OdpovědětVymazat
  14. Jistě tě nepřekvapí, že jsem odkaz dala na blogosvět

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Je to jenom legrace a pointa je jednodušší, než by se na první pohled zdálo..[15]: Abych byla upřímná, v tebe jsem vkládala největší naději..    určitě prozradím, kdo mě inspiroval.. ale zatím ještě vyčkám..doufajíc, že se sám přizná...     

    OdpovědětVymazat
  16. No, jako literární fikce skvěle napsané! Nebo....?

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: 100%ně literární fikce, někdy hodně fantazíruju...     

    OdpovědětVymazat
  18. Mam spravny nebo mylny pocit ze s timhle clankem mam okrajove neco spolecneho?

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: BINGO, máš velice správný pocit, nedalo mi nezkusit něco napsat dle krutomývalího stylu     
    Krutomýval jistě promine...   

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to jsem byla úplně vedle se svým závěrem.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásně cynicky pravdivé. Alespoň pro některé jedince.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Já bych byla tak zvědavá na tvůj závěr, naznač aleapoń krapítek... [23]: Snad ne proboha, já to psala s velikou nadsázkou...   

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Valin, ráda bych Tě nominovala do Liebster Award Tag (řetězák otázek a odpovědí), ale nechci tak učinit bez Tvého souhlasu. Pokud budeš mít zájem, budu potěšena

    OdpovědětVymazat
  24. Netroufám si ani naznačovat.

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Nanominuj mě klidně, myslím, že to přežiju...   [26]: Až tak?

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělá povídka, vážně jsem se bavila od začátku do konce !

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Děkuji, těším se na Tvé povídání

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: No a vo tom to přece je...   [29]:   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝