18. 10. 2013

Jak na to...


"Tak dlouho se chodí se džbánkem pro vodu, až se jednou přinese pivo", říká se a určitě ne zcela marně.Čím déle ovšem tento okamžik oddalujeme, nebo-li prokarstinujeme, tím lépe pro nás. Jakmile se jednou napijeme piva, těžko se budeme vracet k vodě…


Možná by bylo řešení nechodit se džbánkem vůbec nikam. Prokrastinovávání tímto způsobem si odůvodníme faktem, že se nám alespoň na džbánku neutrhne ucho. A potom záleží jenom na nás, jak budeme chtít čas, který jsme získali vyfičenou prokrastinací využít. Někdo se napije z kohoutku, někdo si skákne do hospůdky a někdo nebude pít vůbec.

Třetí možnost upřímně řečeno moc nedoporučuju, protože prokrastinace dovolená ledvinám nebývá to pravé ořechové. Zde bych více dbala na plný záběr. Nebála bych se je zapojit do díla a nedopřála bych jim oddechu. Jim to nakonec dělá dobře a my …. ač ony makají na plné obrátky můžeme zcela nezávisle na nich, prokrastinovat, jak se nám chce. Není tak úplně marné si připomenout, že existují i elementy, které prostě musí být v zápřahu pořád, nebo-li furt.

Představme si, že by nám třeba začalo prokrastinovat srdce. To už by jsme si toho v životě zřejmě moc nenapředstavovali, samozřejmě by hlavně záleželo na tom, jak dlouho by srdce oddalovalo svůj úděl…..

Mno…Tak mě napadá, že prokrastinace je vlastně vhodná jen pro vybrané složky, dokonce bych si troufnula tvrdit, že někde je vyloženě nežádoucí. A toto poznání mě naplňuje opravdovým pocitem štěstí, že já patřím mezi elementy, kteří si mohou užívat výdobytků prokrastinace až do alelujá.

Tak, že prokrastinaci 3x sláva…

14 komentářů:

  1. Tak já to střídám - jednou pivo, pak zas vodu. Teď zrovna prokrastinuju, co se týče pití piva. Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: V některých hospodách ti dokonce dají obojí dohromady.

    OdpovědětVymazat
  3. Když už jsi rozvinula to téma pivo, tak si myslím, že u takového hostinského je prokrastinace vysoce nežádoucí.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem vyšší level prokrastinárota a většinou volím vodu z kohoutku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo to máš pravdu!
    Ledviny ani hercna prokrastinovat nemůžou!
    I když u mnohých prokrastinuje i tak důležitý orgán, jako je mozek. Pokud se následky týkají více lidí, potěš...
    Jinak, jsem pro prokrastinaci!

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsi mi otevřela oči. Když dělám blbiny, vůbec za to vlastně nemůžu. Pouze můj mozek opět prokrastinuje. Mizera

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: To je dobré, když máš jasno, kdy máš prokrastinovat a kdy ne. Mě prokrastinace přepadá naprosto nečekaně...   [3]: Já myslím, že i on prokrastinuje, ale holt v jiný době, než v době, kdy si vydělává na živobytí...[4]: Nebude to dlouho trvat a způsob tvé prokrastinace bude využívat většina národa...   [5]: Prokrastinace mozku a myšlení některých mozků může být jedno a totéž...   [6]: No jo, někdy si mozek žije svým vlastním prokrastinujícím způsobem života...   

    OdpovědětVymazat
  8. Slovo, foneticky podobné kastraci mi nemůže být příjemné. A naštěstí, vyhýbám se mu i obsahem. Ovšem podáno a naservírováno umě. Že nechám pozdravovat kuchařku.

    OdpovědětVymazat
  9. Na to, že jsem slovo "prokrastinace" ještě minulý týden neznala a vůbec se mi nelíbí, tak se s ním celý týden celkem dobře bavím .
    A tady obzvlášť

    OdpovědětVymazat
  10. Mozkem si až tak jistá nejsem, ale srdce zdá se zatím jede.   
    Házím nohy na stůl a popíjím kávu.Ne, omyl, pes coby nejvyšší autorita prokrastinaci neschvaluje. Házím na sebe vestu, do sebe vřelý kafe a mažu do lesa.   

    OdpovědětVymazat
  11. V nadšení z krásných článků, které jsem si po ránu přečetla, jsem opomněla zmínit svůj obdiv nad tím jak originálně, po svém, jsi pojala téma. Je v tom hluboká pravda, protože jakmile začne v člověku něco haprovat, je to vždycky na prd.
    Mé klouby souhlasně povrzávají.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Vyřídím, díky za pozdrav..   [9]: Já ho taky ještě nedávno neznala a hle, najednou o něm dokážu fundovaně psát hihihihi[10]: Žádná prokrastinace ti prostě nebude trpěna, jednou jsi podřízená a basta... [11]: Moje herzna pravidelně tluče...teda snad   

    OdpovědětVymazat
  13. To je opravdu divné slovo, doposud jsem nepochopila jeho smysl, ale protože mi nezní libozvučně, tak po něm ani pátrat nebudu. Ale to pivo, to se mi jeví jako dobrý nápad .
    A gratuluji za ocenění!

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu netradičně pojaté :)
    Jen pokud je toho prokrastinování na tvůj způsob více, kdo ví, jestli se z této závislosti dá vůbec vyhrabat

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝