10. 4. 2014

Bájné město v oblacích

Jak se má jeden vyznat v ženskejch, to by mi ale vopravducky zajímalo. Představte si, že vona je snad ňáká sadistická. Já sem teda myslel, že jenom na mě je zlá, ale vona je zlá i na to přitroublý morče. Ne kvůlivá tomu, že mu říká Trumbelín, to fakt ne, ale vona ho mučí. Vopravdu, sám sem to viděl. Tudle nedávno ho zavřela do tý jeho klece, potom ho chytla a začala ho tejrat.. Nejdřív mu kleštičkama uštípávala nohy a potom ho asi chtěla dočista utopit.

Myslim, že ho chtěla poslat na věčnost, teda do nějakého Morčecího města v oblacích.Jako tenkrát mě, když sem měl ten velkej průjem a byl sem celej vobalenej vod toho smradlavýho exkrementu, tak se na mě rozzuřila a cpala mě pod kohoutek a pouštěla na mě vodu. Tenkrát sem jí zdrapal tak, že na to nikdá nezapomene, ale vona když už teď ví, že mě nepřepere, tak si troufá si jenom na slabčího Sem teda do žádného města v oblacích nechtěl, to dá rozum, páč toho musim ve svým kočičím životě eště hodně stíhnout.


Moulu zase ňák zvlášť nelituju, že jo, ale co je moc, je moc. Nevim, jestli bych neměl zatelefonovat na ňáky ty vochranáře, abych jim vymňoukal, co se tady v tý rodině děje. Jenomže voni by byli asi stejně natvrdlí, jako je vona, páč ať na ní mňoukam co mňoukam, stejně mi nerozumí. Tak sem se šel nenápadně podívat, co to vlastně tomu morčecímu mamelukovi dělá. Von teda vyváděl, jako když ho napichuje na vidle, ale krev sem fakt neviděl. Tak nevim. Možná, že mu jenom střihala drápy, jako to dělá ten její kluk mě, ale já při tom ani nevrknu. Jenomže já nejsem žádnej srabík, že jo. Jo a taky mu nadávala. Řikala. "Trumbelo, ty už si takový smradlounek, chtělo by to trošku vyprat kožíšek." A potom ho vzala do koupelny, napustila umyvadlo a začla ho topit. Určitě jo, páč von byl úplně zticha, asi mu strčila hlavu pod vodu a von nemoh volat vo pomoc. Já bych se na něj stejně vykašlal, že jo, ale pro klid mý ďábelský kočičí dušičky sem na ní mňouknul. "Že se nestydíš, dovolovat si na slabšího a proč ho vlastně chceš utopit? Dyk se ti nepočural ani do postele."

Vona na mě koukala překvapeně, snad myslela, že mam vo mameluka strach nebo co a tak mi povídá. "Tovíš Číčo, musíme Trumbelínka taky někdy vykoupat, víš? Už nám trošku zavání, přál by sis taky koupel?"
No vona snad upadla… já a koupel. Čeho se jeden nenaděje v týhle poťapaný rodině. Ani sem jí nevodpověděl a radči sem zalez do voblíbejech fuseklí, aby jí taky náhodou nenapadlo mě chtít zkusit vykoupat. Ale jí to naštěstí fakt nenapadlo. Mydlila smraďocha v umyvadle a potom ho zabalila do ručníku a porádně ho utřela. A smraďoch ani nepípnul, chápete to? Von ten blbec se snad koupe rád. Když ho zase pustila na zem, málem sem se počural smíchy. Ten teda vypadal. Rozdrbanej a mokrej, okamžitě zalez pod křeslo. Asi se přede mnou styděl, jak vypadá směšně. Taky sem se nasmál, ale jenom tajně, aby mi neviděla, páč vona je schopná říct. "Hele moc se mu nesměj, nebo tě taky vykoupu." A to já nechci, já vodu nerad.



35 komentářů:

  1. Valin škoda, že z toho koupání morčátka nemáš přímo video, to by určitě stálo za to! Jako děti jsme taky měly morče Míšu, ale nikdy jsme ho nekoupaly, tedy pokud si pamatuju?! Moc hezky jsi to napsala, příjmené čtení k véče - dík!

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva! Číča opět nezklamal. Kočku jsem nikdy nekoupala, ale ta představa, že bych to musela učinit s naším šestikilovým nevrlým Mikoslavem...

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný . A Trumbelovi už je dobře, že ses tak rozepsala? Povíš mi to zítra, máš totiž povinnost se jít venčit, nikdo jiný nejde. A žádné "blbé" výmluvy

    OdpovědětVymazat
  4. Číča je dost inteligentní na to,aby věděl,že se kočky nekoupou,takže mu skutečně újma nehrozí...u nás stačí vyndat hřebeny a naše trojka mizí

    OdpovědětVymazat
  5. Opět další kocouří supermonolog.

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelné. To bych si přála vidět, jak se Trumbelínek ráchá a Číča nad tím kroutí hlavou. Když koupeme Charlieho, máme tři co dělat, abysme ho udržely ve vaně.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Video jsem nemohla pořídit, neb jsem měla obě ruce v umyvadle   [2]: To by tě Mikoslav asi fakt neměl moc rád...   [3]: Jsem parádně chcíplá, dnes jsem nešla ani do práce, budu se kurírovat [4]: Inteligent to on je, ale koupat by se nenechal, ať ví, nebo neví, že kočky se prostě nekoupají..[5]: Číča je prostě velkej koumák [6]: Pejskové se taky většinou neradi koupají z donucení. Ale vlézt dobrovolně do rybníka a potom se v blízké přítomnosti člověků pěkně otřepat, to jim jde celkem dobře..   

    OdpovědětVymazat
  8. Když občas koupeme naše kočky činíme tak ve vysokých kožených pracovních rukavicích. Nejen že škrabou ale i děěěěsně koušou. Do všeho co se jim dostane do blízkosti čumáku. A ječej. Jak když je na nože bere. Takže tuto procedůru absolvují jen tak jednou za dva roky, když třeba se stane že se objeví blešky a je třeba jako první krok použít šampon na jejich zničení. Ovšem o tom že se koupe morče slyším od Číčy poprvé. Je to asi tím, že když jsme nějaké měli tak bylo u králíků v klecích a děti si ho braly jen na hraní na zahradě a pak zase šlo ke králíkům...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc mě to po ránu pobavilo. Už jsem jednou říkala, že by z těch Tvých kocouřích příběhů byla hezká knížka třeba pro děti, navíc ještě s Tvými skvělými ilustracemi. Myslím si to čím dál tím víc. Nezačneš uvažovat o něčem takovém?

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle mi vždycky zvedne náladu , ty jsi musela být v minulém životě nějaký poťouchlý kocour .
    Náš synek s přítelkyní si pořídili exotického kocoura, a to je hotový vodomil. Nejraději okupuje sprchový kout, vysedává u dřezu a když filtrují vodu do konvice, fascinovaně sleduje jak čůrek teče. Kolikrát se snažil vnutit do sprchy při očistě a blahem bez sebe vysedává za oknem při lijáku. Je to prostě exot

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Ilustrace nejsou mé, získala jsem je  za kredit,  můj je jenom text, ale myslím, že tohle kocouří povídání není celkem pro děti, spíš pro dospělý, ne? Ale o tom, že to snad někomu nabídnu, až to dopíšu, docela přemýšlím. Čeká nás asi spousta dalších dobrodružství, protože se pro nás narodilo štěně a to bude teprve ten správný bengál...[9]: Morčata se musí občas vykoupat, když jsou chována v bytě, páč když mají delší strst, mají jí často ulepenou a ušmudlanou. Nějak jim to nevadí, Trumbelín se koupe docela rád.. [10]: Taky si to nějak začínám myslet, vždycky, když něco provede, samo mi naskakuje, co by si asi tak mohl myslet. Jenomže on je nějak čím dál klidnější a hodnější, jenže to se opět změní,jak jsem už výše uvedla. Ale s Trumbelkou mám starosti, špatně žere, měl přerostlé zuby a zkrátili mu to tak, že nemůže vůbec žrát. Musím ho krmit a nevím, jestli to chudinka vůbec ustojí...

    OdpovědětVymazat
  12. Číča je skvělý vypravěč, ale začínám tušit, že nový člen rodiny trošku přiostří jeho jazyk

    OdpovědětVymazat
  13. Juva, tak to bude u vás veselo to se číča zvencneto budou teprve ta pravá dobrodružství. Trumbelkovi přeji aby ho to už nebolelo a mohl papkat. Já dávala větvičky, aby si mohli brousit zoubky, nikdy jsme nedávali zkracovat.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Taky z toho nemám lehký spaní, ale zase věřím, že štěně bude tak velikosti morčete a že se s tím Číča nějak popasuje...[13]: Já nevím, proč se to stalo, já mu taky dávala větvičky, seno měl pořád a stejně najednou začal špatně žrát. Hodně se zhubnul, tak jsem šla veterinářce a ona mu zkrátila zuby. Prý to měl přerostlé. Šílela sem, že se budu muset dívat na to, jak pozvolna umírá hlady. Tak teď ho musím krmit,ale je fakt moc statčnej a má děsnou vůli žít.. Snad to ustojí...

    OdpovědětVymazat
  15. Lazebnice to nemají lehké, koukám.

    OdpovědětVymazat
  16. Valin, nebyla jsi v minulém životě kočka? Ty ponory do hlubin kocouří duše ti totiž jdou úžasně.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Lazebnice, ani kocouři, ba ani morčata.. nikdo to nemá lehké, život je jeden velký boj...[16]: Začínám si to taky myslet a čím dál víc, jako bych Číčou byla a jeho mozkem myslela..

    OdpovědětVymazat
  18. To kočičí komentování tvým způsobem miluju. A tak trochu jsi mi připomněla, jak jsem posledně koupala (chtěla vykoupat) Sametku. Skončilo to i rvačkou, ve stylu kdo z koho a musím zbaběle přiznat, že ten malej zmetek vyhrál. Ale podařilo se mi ho namočit aspoň z dvou třetin, tak zas takovej neúspěch to nebyl. Ale podrápaný ramena až na lopatku, to moc dobrý není, nerada bych chytla nějakou infekci. Nevím co příště, vzít si na to vaťák? Ten je dost tlustej. A taky ochranný brejle na oči...

    OdpovědětVymazat
  19. P.S. doufám, že Trubelínek se drží.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Dvě třetiny kočičího kožichu namočit, to je fakt úspěch, já bych to viděla celkem na vítězství, pouze tedy s dílčím neúspěchem poškrábaných zad. Příště ho prostě nekoupej, já už Číču taky koupat nikdy nehodlám, jedině v zcela vyjímečných a životohrožujících případech...
    Trumbelínek bojuje jako lev o svůj život, ale žraní mu nejde moc dobře, přijde mi i to, že mu ty stoličky úplně ubrousila, když mu sáhnu do huby, vůbec je necítím. Jindy by mi hned rafnul, ale teď nemůže vůbec pořádně kousat..

    OdpovědětVymazat
  21. Číčovy komentáře zase naprosto úžasné. Bohužel je trochu zatiňuje fakt,že má Trumbelínek problém. Je mně ho moc líto. Sama nemám s morčetem zkušenosti,abych poradila. Ta doktorka by zasloužila! Hubnul z jiné příčiny než z přerostlých zubů a ona vzala asi to nejjednodušší. Nevím jak dlouho trvá,než zoubky dorostou a jestli vůbec. Ať teď chytrá doktorka poradí. Přeju,ať se vše brzy vyřeší a Trumbelka je ještě s váma.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Mě je ho taky moc líto, vůbec nedokážu odhadnout, jestli to ustojí. Jsem rozhodnutá, že když by se začal nějak trápit, nechám ho uspat, zatím se snaží, ale je čím dál víc hubenější. Vždyť jsou mu teprve 3 roky.

    OdpovědětVymazat
  23. Ale chudinka. Než se dívat jak se trápí,raději ho poslat tam někde do morčecího nebe. Za ty tři roky už si člověk zvykne na takové zvířátko. Je to přece člen rodiny. Sama jsem byla u uspání jedné naší čičky a i když je to už pět roků,stále mám v živé paměti. Ono i to uspání,i když je to humánní,dá tomu zvířátku zabrat. Bohužel. Přeju,ať vše ustojíte,jak nejlíp to půjde.

    OdpovědětVymazat
  24. janicechalupinka14. dubna 2014 v 13:51

    Je to tak krásný.... hezky jsem si početla, je to takové léčivé, to tvoje
    čtení.. léčivé na tu dnešní dobu..
    a legrační, vždycky mám dobrou náladu,
    když si počtu...

    OdpovědětVymazat
  25. Když koupeme pséka, tak na nás kouká, jako by to byla ta nejpotupnější věc na světě a že nám to nikdy neodpustí. Ale drží, ví že ho přepereme.
    Nedovedu si představit, že koupeme kocoura. Skončily bychom mokří, podrápaní a kocour suchý a naštvaný.

    OdpovědětVymazat
  26. [23]: Zatím se porád snaží, koupila jsem teď na veterině speciální energeticky-výživný instatntní prášek, kterým se krmí hlodavci, když sami nemohou přijímat potravu. Tak uvidím, jestli to zvládneme. [24]: Díky [25]: Někdy se to přinatrefí tak, že nezbyde nic jiného než jakékoliv zvíře vykoupat. Často to bývá boj takřka na život a na smrt..

    OdpovědětVymazat
  27. Přeju tedy hodně štěstí. Třeba to zabere a Trumbelka ti bude vděčný. Asi cítí,že by tu ještě mohl být a něco pěkného i zažít. Třeba s Číčou. Proto bojuje.

    OdpovědětVymazat
  28. Díky, ale už ztrácíme naději. Snad správně odhadnu situaci a dobře se rozhodnu..

    OdpovědětVymazat
  29. Chudák Trumbelka. Snad mu bude brzy lépe. A Číča je fakt koumák, ten ti dává pěkně zabrat. Náš kocourek byl koupaný jen jednou - taky z důvodu celistvého obalení exkrementem - a dopadlo to tak nějak podobně. Kocour sice lejna zbaven, ale já podrásaná a vynervovaná. Už nikdy více...

    OdpovědětVymazat
  30. Je zajímavý, jak si ty zvířata vybudujou svou pozici, kterou se člověk naučí akceptovat. Někdy mě napadá, kdo vlastně koho vychovává..

    OdpovědětVymazat
  31. Na co já se nejvíc těším, až Číča vydá knížku se svým vyprávěním a já ji budu moct číst našim kočičím zrůdám. Myslím, že by to bylo žůžo čtení i pro parchanty. Co na to Valin?

    OdpovědětVymazat
  32. Bohužel, pročítám komentáře zpětně a vidím, že už se tu o knížce přemýšlí, což je príma. A věř tomu, Valin, že i parchanty bude to povídání zajímat...

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Já nevím, přece jen ta Číčovo vpravdě národní mluva by mohla jaksi zavést parchanty na nesprávnou cestu vyjadřování...   

    OdpovědětVymazat
  34. [26]:To jsem se chtěla zeptat, jestli nemůže pozřít nějakou rozmixovanou stravu... ak to vypadá, zlati? Drží se Trumbelínek? A držíš se ty?

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Už si asi četla v dalším článku. Trumbelínek už není.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝