9. 8. 2014

Jak si posychrovat Kouzelnou zem...

Tak sem jí konečně dal porádně na frak. Takřka by se dalo povědít, že sme teď spolu trošku ve válce. Abyste tomu dočista rozuměli, to bylo takhle.
Vona si udělala na balkoně ňáký letní slunovisko, prostě Kouzelnou zemičku. nebo co. Palmy v květináčích, stoleček, křesílka. Mě se to taky moc líbilo, tak sem tam s ní chodil sedat, dyž si tam četla. Dala mi tam dokonce podprdelníček, abych se moh hezky vyvalovat v křesílku a tak sem jí měl docela rád. Enomže vona tam za náma lezla i ta malá střapatá hopsanda. Porád na mě dorážela a chtěla se zase fackovat. Ale já ne, já chtěl vodpočívat, poslouchat ptáčky a jenom tak lelkovat. Jenomže malá vtírka mě furt votravovala, čokl nechutná. A tak sem přemejšlel, jak bych to tý psí důře zavařil. A řeknul sem si, že to navleču tak, že já se vykadim NE do svýho záchodku, ale někam jinam a vodnese to vtírka.


Kdo by ale tušil, že vona mě už ňák podezřívá, páč jí bylo divný, že psí madam kajdí venku, ale i doma. Prostě se jí zdálo těch hoven na jednoho malýho čokla hodně.A potom mě načapala. Sem netušil, že je tak podlá a bude mi špiclovat. Nachytala mě, dyž sem trusnil na frajplace ouplně v jiným pokoji daleko vod mýho záchodku. To bych vám fakt nepřál slyšet, jak na mě ječela a dokonce mě ta potvora jednu i loupla. Teda ne, že by to bolelo, ale to ponížení. A taky mi řekla, že sem pacholek, no chápete to? Když srala hopsanda, kde se dalo, to bylo dobrý, ale já to dělat nesmim. To bych se na to vyprd velebnosti. Je to nespravedlivý, jako vostatně všecko v týhle rodině. A tak se si řeknul, že teda po bytě kadit nebudu, dyž z toho měla hnedle amok, že jo, páč přece zase nejsem tak ouplně zlomyslnej a hlavně, kdo by mi dával bonbonky, kdyby třeba z toho rozčilení exla, že jo, ale teda to balkonový letovisko si vyhradim ouplně enom pro mě a hezky si ho voznačim, aby všichni veděli, že to je jenom muj rajón.

Vybral sem si teda jeden ten květináč s těma palmama, důkladně sem vyhrabal tu zem, kam až to šlo ouplně nejvíc až na kořeny a pěkně sem sem si to tam voznačil..Vona teda přímo použila expresivní výrazivo, dyž to nejdřív viděla a potom i ucejtila. "Ty ses vychcal do tý palmy Číčo, já tě přerazim, podívej, cos tu nadělal za spoušť."
Potom si sama sobě bručela pod fousky (teda dyby ňáký měla, že jo), že ta palma určitě zařve, že jí to moje chcánkoví musí dočista spálit. Je divná, já to řikam furt, vona si snad myslí, že produkuju kyselinu nebo co.
Tak sem teda zatím porozhlíd, (dyž si to tak přála,) než se vyhořekovala a nevim, co zase měla, mě se to líbilo. Vona toho nadělá pro drobet vyhrabaný země. Ale ta vůně, jaká se linula z toho vobnaženýho kořenoví tý nebohý kytky, tak ta byla nádherná. Teď aspoň budou všici vědít, že tady bydlím já, Číča. Vona se snažila mi tu úžasnou vůni zahrabat, ale já se uculoval a myslel sem si: "To je ti prdlajs platný holka, i kdyby si tady vylila litr Chanelu 5, máš to marný, muj parfém něco vydrží, ten jen tak nepřekreješ."

Vona furt mlela pantem něco jako, že z tohohle puchu by si měl vzít mustr parfumeristický, nebo parfumerní, nebo jak se tomu nadává, průmysl, když se ten odér dokáže tak držet a vůbec nevyprchá, na rozdíl vod drahejch parfémů a že jsou to žabaří, když si z toho nedokážou vzít příklad a tak dál a dál, tak sem se po anglicku zdekoval do svý oblíbený fusekloidní zásuvky, ale stejně sem slyšel, jak porád brblá dokolečka: " Já snad budu muset vzít batoh a jít do lesa na kamení, dát ho kolem těch palem, aby v těch kytkách nemohl ten trouba hrabat, nebo mi je zničí úplně všechny."

Tak budu šmírovat, až si bude brát na záda batoh a pude do lesa, budu vedět, že nejde na houby, ale na kamení…No řekněte sami, nejni vona trošku potrhlá?








34 komentářů:

  1. Obávám se milej Číčo, že takoví jsme my lidé všichni.....prostě nějak nechápeme co vám zviřátkům připadá vcelku normální. A pak vyšilujeme   

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, další skvělý díl Číčáka! Úplně ve mně hrklo nadšením, když jsem to viděla na hl. straně blogu v TT. Je to zase skvělé, já už nevím, jakou chválu ti k tomu mám psát.
    Tak snad trochu kritiky - moc se mi nelíbí ty fotky pod článkem, jak jsou každá jinak velká, jedna uprostřed, jedna vlevo, mezi dvěma není mezera, pod další mezera je...... nechceš je dát třeba všechny doprostřed? A dělat mezeru pod každou fotkou? Koukalo by se na to hned líp!

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že náš Terorista má kočičí geny a nebo mu už stačil Číča poslat nějaký návodný email. Ten pablb za posledních pár dnů vyhrabal všechny květináče, do kterých se dostal. Sice si myslím, že propadl nějakému viru lakotnosti a zahrabává si piškoty před druhým extrémním pitomcem v našem domě - před Pakouškem, ale to ho nemlouvá.Jak je kočičí odér vytrvalý vím, naše kočičí parta mi chodí do pažitky. Už ji mají jen pro sebe

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zrovna koukám na svého kocoura a přemýšlím, jestli psát o tom, jak mi značkoval na balkóně (a já to marně hledala, byla už tma, tak jsem šmátrala rukou, jestli nenahmatám chcanky) a Číča tady vyplodí takový luxusní článek! Gratuluji, Číčo, jsi úplně nejlepší parfumerista v okolí. U nás už to vyčichlo (asi slabá dávka, či co).

    OdpovědětVymazat
  5. Jak já miluju ty Číčovy výrazy! Trusnit, chcánkoví... a úplně jako bych cítila vůni kocouřího parfému, ách! Dokonalý a kouzelný článek, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  6. Těžký život kočičáka. Ale má šikovnou paničku, která dokáže s jejími kočičinami zatočit a poradí si.

    OdpovědětVymazat
  7. Číčo, jak já Tě chápu. Vona fakticky neví, kdy je toho příliš. Kadit doma nemůžeš, čůrat na balkoně nemůžeš... a můžeš vůbec něco?Je pravda, že kocouří čůrání je cítit dlouho, náš Kocour chčíje do vany a dokud ji nespláchnu, padla bych puchem. Ačkoli je kastrovanej, pušit mu jde.Když se tak dívám na Tvé obrázky, Číčo, říkám si, jak Ty to děláš, že máš tak epesní figuru. Nechci být tedy hnusná, ale náš Kocourek i Kika jsou TLUSTÍ. Zkouším je teď krotit v žrádle, ale nějak se to odráží na mé psychice. Kočky jí méně, já více. Asi, jak pořád myslím, aby méně jedly (kočky), tak mi to připomíná, že mám hlad a cpu se.Číčo, drž se. A bejt Tebou, nelením a nachčíju do toho podsedáčku. Náš Kocour to během jedné mé nepřítomnosti doma dělal. A nakonec pochcal podsedáčky asi čtyři a završil to kopcem hoven. A Hanbalánek mi do telefonu jásal, že kočky ani moc neserou... Hm, to jsem po příjezdu viděla. Pomalu to bylo na kontejner, puch na omdlení a podsedáčky nešly ani vyprat, tak letěly do koše. Takže dobrej trest, Ti říkám. No, já jen, abys věděl, kdyby něco, jak a co...

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Že by to bylo ouplně takhle? Že by teda nebyla proti mě zaujatá, ale byla jenom vomezená? Tak ti Vendy děkuju, žes mi to tak pěkně vysvětlila... [2]: Tak jsem to opravila, aby se na to koukalo líp...     [3]: Tak to je dobře, že v tom nejsem sama, člověka vždycky potěší cizí neštěstí Z toho pramení ponaučení piškoty nedávat Nebude zahrabávání...

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: U nás se to hezky drží, vona už to teda necejtí tak intenzívně, ale já sem spokojenej...Parfumerování je moje velký hobby. měl sem s tim teď díky vtírce dost práce...[5]: Je krásné to cítit jenom tak v představě hihihihi, ale skutečnost bývá někdy vpravdě smrtonosná... [6]: Já Číča, bych to s tou chválou na ní tak nepřeháněl... [7]: Už sem ti řek, že tys můj člověk? U tebe tejranej kocour jako já, vždycky najde zastání. Ty máš pochopení pro mou kočičákovskou duši, na rozdíl vod ní. Vona mi zakazuje ouplně všecko. Počítam, že nebude dlouho trvat a zakáže mi snad i dejchat, potvora.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Jo a co se tejče mý figury, za to může taky vona. I když zase abych jí ouplně nekřivdil, to by se mohla nakrknout a nedat mi nažrat vůbec.. to bych fakt nechtěl, to ne...   

    OdpovědětVymazat
  11. * musíš.... nějak šišlám.
    Ať se panička třeba zblázní.

    OdpovědětVymazat
  12. Číčo, to víš, svý si mušíš bránit zuby nehty.   

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně ze stejnýho důvodu zařvala kdysi moje palma - naše Micka si ji oblíbila místo záchodku
    Ale jinak Číču chápu - kdo by se chtěl fackovat, když může sledovat tu zeleň kolem?

    OdpovědětVymazat
  14. Jasně Číčo, nenech se terorizovat. Máš tam stejný práva jako všichni vostatní živočichové. Vona se tě ta člověčice taky přece neptala, jestli si může dát na balkón nějakou blbou kytku.
    To bys čuměl, jak já dávám zabrat tomu mýmu člověčímu blbounovi, kterej si říká Malkiel.
    Zdravím tě, a držím ti packy. Zůza
    P.S. Jo, a na tý fotce se mi dost líbíš, poněvač vypadáš úplně stejně jako já. Jenže jsem vykastrovaná, tak je to jen platonický.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Číčo! Tak jsem zasejc tady a musim ti říct, že si mě vopravdicky potěšil a rozesmál. Nejlepší parfumerista , to se ti povedlo! To značkování doma ti schvaluju, zvlášť kdy ti domů tahaj psy. No to je vidět, že nejsou vůbec v obraze, poněvadž odjakživa se psi a kočky  zrovna nemusej a voni ti tu psí holku přinesli rounou pod čumák. Hele, já viděl ty její voči, takový jsou nejhorší, vsadim se, že to psí mrně má tu tvou už pěkně vochočenou. Tak kámo značkuj,ať všeci kapírujou, co je Číčovo! Já značkuju furt a všecko, jednou jsem se přinachomejt se zdviženym vocáskem i k mý dvounožce, abych jí udělal radost a aby věděla, že ji mám rád. No to bys nevěřil, jak je mrcha nevděčná. Zařvala: "Jedeš ty prase!"a vyhnala mě na dvorek. Nejen, že je nevděčná, ale asi i trochu dementní, protože já přeci nevypadám jako prase, no viděl si ho někdy?. A nebudeš mi věřit, dvounožci taky značkujou. To jsem si tuhle v noci vykračoval po návsi kolem rybníka, přišlo na mě velký kocouří toužení a šel jsem navštívit Novákovic Mindu. A co nevidim, ten velkej barák, co je na něm napsáno "Hostinec u rybníka" si značkovalo hned několik dvounožců vedle sebe. A místo aby se vyháněli , prskali a prali , tak si u toho ještě povídali. To se rozumí, že jsem začal bejt zvědavej, co je to za barák a proč je pro dvounožce tak významnej. Zatím jsem na to nepřišel, ale myslím si, že tam se tedy asi dějou hodně důležitý věci. Tak já zasejc pudu vo dům dál, musím dát za vyučenou jednomu drzýmu kocourovi vod sousedů, nějak se mu tu cárá po rajonu. Jo ještě ti musim říct, že podle fotky si učiněnej fešák, to se muší nechat, ty by ses líbil kočce Růženě vod Pokornejch, vona je na mourky! Tak se tu měj a nenech si nic líbit! Pac!....Ponožka

    OdpovědětVymazat
  16. Číča evidentně protestuje proti Vtírce...pokaždé když jsme přivezli nového člena kočičího klubu,měla jsem z toho hrůzu,špatně se to odnaučuje.
    Valin,držím palce.Já zase bojuju s malým Míšou,devastuje parapety s orchidejemi po příletu každé mouchy,stává se z něho lovec bez zábran   

    OdpovědětVymazat
  17. Číčo, tys to zase asi zvojtil, co? Můj polovičák by ti řek - "Myslíš to dobře, ale děláš to blbě..."

    OdpovědětVymazat
  18. Val, jestli ta Číča prostě "jen" nehnojí kytičky aby lépe rostly? Moc se mi líbí ten design s číčou jak vychází z té stránky, tedy ze záhlaví...moc pěkný...

    OdpovědětVymazat
  19. [11]:[12]: No já se vopravdu snažim, dělám, co je v mejch kočičích silách...   [13]: Viď? To může napadnout jenom hloupatou vtírku[14]: No Zůzo, tak estli si jako já, tak si fakt parádní kočka. A Malkielovi zabrat dávej porádně a kdybys měla ňákej prima nápad, jak dvounožce podusit eště krapánek víc, dej vedět. Můžem si vyměňovat nápady...když máme teď platonickou lásku...

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Vona ti řekla prase? Tak ta musí bejt vopravdu divná. Měla by se jít na nějakej kurz zoologie. A ta Minda je kočka? Teda myslim, estli je to kusanec...
    Co se tejče toho tajemnýho stavení, je nabíledni, že se tam děje něco hodně zajímavýho a tajuplnýho. Nedej se vomámit vod žádný kočky a porádně to prošetři. U nás doma mají dvounožci na značkování takovou mísu s vodou. Primitivové. Jak se tam jejich značka může asi tak rozvinout, dyž jí udělaj do vody, no chápeš to? To u vás sou přece jenom inteligentnější, dyž značkujou volně v přírodě. Ale zase dyž je moc značek, kdo se v tom pak má vyznat... Každopádně sem rád, že ses stavěl, zase zaskoč, hezky sme si pokecali...     

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: To mu ani nemůžu říct, on by se mnou potom nemuvil...[17]: On je jako sesazený jedináček, no nějak to musíme přežít, snad dostane rozum.   [18]: No to se ale tvuj polovičák teda hodně plete. Já to myslim dobře a dělam to taky dobře...   [19]: Je to opravdu lepší...[20]: Myslíš, že by hnojil? To by byl fakt průšvih, to bych mu vlastně porád jenom křivdila.... Vždyť on neznačkuje, on jenom hnojí...     

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Ahoj Číčo. Mě třeba děsně baví honit různý hmyzy. A zrovna teď je k tomu nejlepčí příležitost, protože večer k nám dycky nalítá votevřenym voknem spousta hmyzů. Von ten Malkiel sice řiká, že to sou vobtížný hmyzové, ale mně připadaj dost zábavný.
    Jenže von tady má na poličkách vystavený všelijaký prej modely, hlavně vojenský. To jak s nima ty blbí lidi furt bojujou. Třeba letadla a tanky.
    No, a já jak po těch poličkách honim ty hmyzy, tak vobčas nějakej ten model sletí. Což je u letadel docela logický, protože ty maj přece lítat, ne? A když spadne nějakej tank, tak aspoň dostane realistickou podobu, jako že prošel bojem.
    Nebo sem mu tuhle shodila nějakou bitevní loď a von děsně řval. A přitom vůbec nechápu proč. Když je to bitevní loď, tak je to už podle názvu přece určený k rozbití.
    Já bych se Číčo vsadila, že ta tvoje člověčice tam určitě má taky vystavený všelijaký pičičandy, jako každá ženská. Tak by ses jí v tom taky moh občas trochu proběhnout, abys měl ňákou pořádnou zábavu.
    Měj se fajn. Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Máš ouplnou pravdu Zůzo. Hmyzovcí sou vopravdu prima zábava, ale co bys čekala za pochopení vod člověčenstva. Stejně nadávaj enom kvůli tomu, že neuměj tak zlehýnka hopsat, jako my. A s tima tankama máš recht. Vona teda žádný tanky nemá, ani lodě, ani letadla, ale zařídit, aby něco lítalo i když to nejni letadlo, tak to fakt umim. Naposledy třeba pěkně letěla její oblíbená aromalampa. To bych ti přál slyšet ten teátr. Místo, aby se radovala, že dokážu nelítavý věci rozlítat, porád jenom nadává. Voni sou vopravducky divný a jak to tady tak pozoruju, asi docela všický dvounožci sou prostě nesnesitelný. Tak buď udatná a dávej tomu tvýmu pěknej kouř, páč se kocour, v tvym případě teda kočka, musí taky ňák realizovat, ne?
    Pac a pusu. Číča

    OdpovědětVymazat
  24. Milej Číčo. Máš pravdu, že voni sou ty naši člověkové divný, někdy až nesnesitelný a mnohdy vůbec nechápou ty naše přirozenosti. Ale já si myslim, že nás maj vopravdu rádi, protože jinak by si nás přece nestěhovali k sobě domů. Když tak všeobecně pozoruju ty člověky, tak sou většinou hodnější na nás čtyřnožce, než sami mezi sebou.
    Když tuhle umírala moje kámoška a spolubydlící Elíza, tak von z toho byl ten můj člověk úplně hodně smutnej. A kdyby tenkrát mohla ještě honit nějaký ty hmyzy, tak by mu asi vůbec nevadilo, kdyby něco shodila. Nakonec, sou to jen věci, který jim žádnou lásku nevrátěj, tak jako my čtyřnožci. I když my kočky nedáváme tu svoji lásku tak vokatě najevo, jako ty vlezlí štěkavci, který by jim někdy úplně vlezli do zadku.
    Měj se Číčo moc hezky. Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  25. S batohem na kamení... Zajímalo by mě, co jsme všechno schopny udělat pro to, aby se naše zvířectvo cítilo dobře a přitom nám nezlikvidovalo náš vlastní životní prostor. Katty, moje sousedka ze Šuplete, tvrdí, že ji mají její kočky omotanou kolem tlapek a já k tomu u naší Číči taky nemám moc daleko. I když vocamcaď pocamcaď, že ano

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Pardon, nejen schopny... i někteří pánové jsou schopni.

    OdpovědětVymazat
  27. Miluji večery pod palmami, ať už voní jakkoliv...

    OdpovědětVymazat
  28. Vtipné, krásné povídání. Číča je borec.

    OdpovědětVymazat
  29. [26]: Je mi vopravdu líto tvý kámošky, vona mi to řikala, žes přišel vo kamarádku. A co tvuj člověčák, nepořídí ti ňáký to kotě?[27]:[28]: Všichni, nehledě na pohlaví, kdo máme rádi zvířata, jsme schopni opravdu lecčehos...[29]: Hihihihihi, myslím, že by tě Číča vyvedl z omylu     [30]: Je to vykuk, to je pravda. Mě by ty jeho skopičiny nikdy nenapadly...

    OdpovědětVymazat
  30. Super článek a Číča je borec.   

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Číčo! Ptal ses na Mindu. no žádný kotě to není, vona asi bude dost stará, ale má zkušenosti a ty já voceňuju, stejně na ni koukám jen zezadu a potom, ve tmě je každá kočka krásná Ten tajemnej barák jsem prozkoumal jen ze dvora, v kuchyni tam běhá jedna upocená dvounožka. Dala mi buřta, toho já se u nás doma nedočkám, že prej to néni zdravý. Mně to zdravý připadá dost, prože mi to chutná. Tak pac Číčo, koukám, že ti sem přišla komentovat ňáká Zůza. Ty hmyzy já doma taky lovím, hlavně takový hubený nohatý pavouky, ale nemám rád když mně lochtaj v hubě, jak mi tam běhaj. Tak už opravdu pac, pozdravuj Zůzu a zase někdy pokecáme !

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Je to takový kočičí vykuk..[33]: Buřta bych nechtěl, fujtajbl, já mam rád mazlavý sejry a líznout šlehačku, nebo pudink. Ale to asi v tom tajemnym baráku nemaj, co? Vlastně ani nevim, proč sem se na tu Mindu ptal, dyž mě kočky nezajímaj, ale hmyzové mě zajímaj taky moc a nikdá přede mnou nic neuteče ani neuletí. Akorák, že když hmyzáka potom dachmám, hopsanda mi ho větčinou ukradne. Ale u nás je vo ty nohatý pavouky celkem bída, já sem hlavně přes můry...zrovna nedavno sem ulovil takovou zvláštní zelenou. Vona na ní ječela, aby vod nás vypadla, nebo že jí čeká jistá smrt, ale než to celý dopoveděla, už sem jí měl. Byla hodně dobrá.    Tak zase zaskoč. Pac Číča

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝