7. 8. 2014

Moje Kouzelná země

Pro mě je kouzelná země to místo, kde jsem se svou paničkou, psí smečkou, Bufetem, Kmotrou a ostatními a dovádím se všemi pejsky. Panička mě nafilmovala přímo v akci. Tentokráte se okusuju se starší vlastní sestrou po mamince, ale kdo ví, jestli máme i stejného taťuldu. Ať je to jak chce, my to neřešíme, protože máme jiné starosti.

16 komentářů:

  1. Vali, přišla jsem z práce, udělala si večeři a hezčí kulisu k příjemnému posezení jsem si nemohla přát! Připomínalo mi to trošku, to tvoje video, hru kočiček, které kdysi dávali místo reklam (ty ještě v televizi tak nestrašily), byly to přestávky mezi pořady a v té přestávce byly hrající se koťata. Ale to ty nemůžeš pamatovat, vím! Takže díky, jsou to divoši!

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasné...tak dlouhé a intenzívní okusování hlav jsem ještě neviděla     
    Musím říct,že tu sociálku na Vás volat nebudu...jste na zdravém vzduchu,kulturní vyžití tam je taky a pravidelný přísun živin taky a je evidentní,že se tam máte všichni rádi

    OdpovědětVymazat
  3. To je ta správná psí láska.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale mají holky výdrž! Jako štěstí, že Bufet byla po ruce

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasně uklidňující na to koukat, už se dívám potřetí! Konečně vidím, jak to tam u vás chodí. Ta láhev na zemi v 1:14 mluví za vše. Jste pěkná sebranka.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to jako prima uvolněné odpoledne ,na videu kouzelně podbarvené Humoreskou od Dvořáka, jestli se nemýlím. Já strašně ráda pozoruji dovádějící zvířata

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Hry zvířátek jsou vždycky nádherné a opravdu uklidňující...   [2]: To se mi odlevilo, už jsem měla obavu, že mi psa odeberou, když mě nahlásíš....     [3]: Psí přátelství spíš.. myslím. Láska bude (teda snad nebude) až v pozdním věku třeba s Kájínkem.. [4]: No, to máš pravdu, tohle okusování jednoho dočista vyčerpá... [5]: Myslím, že mám nového koníčka...

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Hihihihi, tohle je jarní a letní scénář. V zimě máme jiné trasy...a jinak.. jsme už opravdu hodně profláknuté..     [7]: To jsou naše venčící večery.. celkem pravidelné. Jenom to pivo nemáme pokaždé...     

    OdpovědětVymazat
  9. Žolino jedna, já se, přes omezení, na Tvé video koukat nemůžu. Zlatej Číča, ten to umí popsat a nemusí mít video. Kde je vlastně Číča

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Číča sepisuje další křivdy na něm napáchané a brzy se ozve.     

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Myslela jsem si to. Chudáček můj. Brouček.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Číča právě vydal speciál hlavně pro tebe...   
    Nejlepší na tom všem je, že já už snad vůbec nedojážu psát jinak, než nějaké to zviřátko...     

    OdpovědětVymazat
  13. Jste príma zvířecí i lidská banda .

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: To asi jo.       [15]: Díky

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝