11. 12. 2014

Nemůžu říct

Nejde mi mluvení,
v krku mám bolení.
Nejde mi myšlení,
bolí mě v koleni.

Nebude nikdy vědět svět ,
co bych mu chtěla říct právě teď,
co trápí mě a žere
zkráceně všechno mě sere…

17 komentářů:

  1. Krátké a úderné A vševystihující!

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavila jsi mě. Doufám, že do Vánoc se Ti ten pesimismus vylepší a Ježíšek udělá Tobě i Tvým zvířátkům radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Výborné...plus: Hlavne "že to nezůstane v střevě!". keď to tak moc žere.

    OdpovědětVymazat
  4. Vida, jak krásně poeticky lze vyjádřit totální nasranost Doufám, že Číča a Žolinka se trochu vzmuží a spojeným úsilím ti opět připraví několik drobných životních radůstek. Číča by ti mohl načurat do kabelky a Žolinka sežrat těsto na cukroví. Hned bys přišla na jiné myšlenky

    OdpovědětVymazat
  5. Ta nasranost je celoplošný jev, já byla včera tak rozjetá, že bych se i porvala, tož facka by stačila jedna   
    Hlavu vzhůru, prokletý básníku

    OdpovědětVymazat
  6. Období viroz, chřipek, rým, zima..., nemám ráda tohle období zřejmě ze stejného důvodu jako ty!
    Ale verše jsou moc pěkné-povedené!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: I takové dny jsou....   [2]: [3]: Copak moje zviřátka, ty mají celkem radost porád, Ježíšek Neježíšek, ale já jsem nějaká vymačkaná jako citrón... [4]: Hihihihi, myslíš, že bych si měla odskočit na WC, než bude pozdě?   [5]: Tak to nepůjde. Cukroví mi peče kamarádka... vřelé díky Mili... a Číča by nebyl originální. Ale nedávno jsem měla voňavou nadílku ve skříni. O tom ještě napíšu poém, až si trošku zpravím nervovou soustavu.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Já si taky myslím, že je to nějaký virus, nebo co. A většinou se hodně pomnoží po úplňku.. [7]: Nemůže prostě pořád svítit slunce, já to chápu.. ale jak jsem zabásnila, prostě mě to víš co...

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: [11]: Naštěstí tenhle stav už snad pomalu odchází...

    OdpovědětVymazat
  10. A to já teda musím říct, že to nasrání je asi nějaká epidemie, páč i na mně došlo, a to je co říct . Básnička je vynikající!

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Že by se to šířilo vzduchem? Dneska je všechno možný...

    OdpovědětVymazat
  12. To jsi krásně, poeticky a vtipně shrnula. I takové dny jsou, mohla bych vyprávět.   

    OdpovědětVymazat
  13. Hezky stručně, veršovaně a výstižně!   

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Tak vyprávěj, člověka potěší když slyší o cizím neštěstí hihihihihi [16]: Už to naštěstí neplatí...zatím...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝