8. 12. 2014

Pozor na vánoce

Po roce opět varování ... 
 
Rodiče, babičky, dědečci pozor na paragrafy !
 
1) Slibovat, že přijde Ježíšek - šíření poplašné zprávy
 § 357 Trestního zákona (dále jen TZ) - až 2 roky.
 
 2) Když nebudeš poslouchat, nedostaneš nic - vydírání
 § 175 TZ - 6 měsíců až 4 roky.
 
 3) Když budeš hodný, Ježíšek ti přinese ... - podplácení
 § 332 TZ - sazba až 2 roky.
 
 4) Lití olova - činnost, která může způsobit újmu na zdraví -
 §148 TZ - odnětí svobody až na 1 rok.
 
 5) Otevření dopisu pro Ježíška - porušení listovního tajemství -
 §182 TZ - až 2 roky.
 
 6) Když vydržíš až do večera "nepapat", uvidíš zlaté prasátko -
 § 207 TZ - zanedbání povinné péče - trestní sazba až 2 roky.
 
​ Takže bacha, Vánoce jsou za dveřmi !!!!"



21 komentářů:

  1. No, nakonec to není tak hrozné, ve srovnání se Santou, co si posazuje malé děti na klín . To by byl teprve flastr

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mám štěstí! Už jsou všechny moje sliby promlčeny.
    Přeji hezký adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  3. A co třeba taková koleda? "Nesu nesu koledu, upad jsem s ní na ledu, psi se na ní vrhli koledu mi snědli". Tam se přece jedná o nepovolené pobíhání psů bez košíku. Navíc tam majitel chodníku nezajistil důkladný posyp, aby nemohlo dojít k pádu. Nebo měl chodník aspoň označit cedulí, že se v zimním období neudržuje. To jsou v jedné větě hned tři přestupky.
    Další otázkou je, jak je možné, že nezletilé děti žebrají o něco k jídlu? Na to by se měla podívat sociálka.[1]: Mně ten dědek vždycky připadal takovej trochu ujetej.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Pravdu díš, já jsem tedy teď lehce v deprsi, páč si uvědomuju, že většinou každé moje počínání je trestný čin. ještě, že máme tak benevolentní soudnictví a nedává moc tvrdé tresty...   [2]: Ono by se na tebe taky určitě něco našlo... [3]: No, tak tahle úvaha naprosto potvrzuje to, co jsem psala nahoře. Začínám se utápět v depresi, zda-li smím alespoń dýchat beztrestně...kdo by to byl řekl, že naše běžná počínání jsou hnedle všechna vlastně trestnými činy....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Kromě toho by třeba taková koleda "Pojďte s námi do Betléma" mohla vyvolat mezinárodní konflikt, protože Betlém (Bajt Lahm) dnes leží na území, o které se přetahují Izrael a Palestinská samospráva.   

    OdpovědětVymazat
  6. No, je teda těch trestných vánočních činů pěkná hromádka a to určitě ještě nejsou všechny

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak snad by bylo dobré v rámci bezpečí společnosti Vánoce zrušit a šmytec...ne?[6]: Vždyť my všichni jsme jeden velký průšvih...

    OdpovědětVymazat
  8. A kde jsou nějaká pravidla pro ty tvé "dva" hrdiny blogu?

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Však oni se různí multikulturalisti o to zrušení Vánoc velice snaží. Jen jsem zvědav, jak se ti samí multikulturalisti budou tvářit, až jim mohamedáni přikážou slavit ramadán

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoce jsou pro nás kocoury někdy hodně nebezpečný, zvlášť když jednomu od prskavky chytne ocas

    OdpovědětVymazat
  11. Příjemné a úsměvné ptákovinky   

    OdpovědětVymazat
  12. [8]:[9]:Na moje dva hlavní hrdiny žádná pravidla neplatí.   [10]: Tahle doba možná i přijde, já jen doufám, že se jí nedožiju, ale blížíme se mílovými kroky...Kam se ten svět řítí...[11]: Ponožko, tobě hořel ocas? Chudinko, tos musel být vyplašený. To budu muset říct Číčovi, aby si dával bacha.. Ale u nás prská jenom on, tak snad to nebude tak pálivý... [12]:

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Pravdu díš. Však v nějakém evropském městě (úspěšně jsem zapomněla, ve kterém to bylo), nepostavili vánoční strom, jelikož by to urazilo náboženské cítění menšiny, jež se pomalu ale jistě stává většinou. Jde na mě z té příšerné multikulti zabedněnosti blitíčko.

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, čeho všeho já se už za ty roky dopustila, to by vydalo na kolik let basy. A co teprve takové zapomenutí odeslání dopisu Ježíškovi a rychlé ranní manévry u okna, než se holky vzpamatujou.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Blitíčko na mě jde poslední dobou stále častěji a častěji...[15]: Viď? Myslím, že bychom byly všichni v lochu pernamentně.

    OdpovědětVymazat
  16. Vtipné, dobrý nápad. V předvánočním shonu trocha úsměvu nemůže nikdy škodit. Hlavně,  abychom se do té basy všivhni vešli  a nemusela se kvůli vánočním hříchům stavět nějaká nová!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: A hlavně aby nám tam dali PC s internetem hihihi     

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je originální a boží.

    OdpovědětVymazat
  19. Viděla jsem to už na Facebooku, ale pobaví to i po Vánocích

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝