15. 4. 2015

Kdo se směje naposled...


Tak teda, ač vopravducky nerad, musim řeknout, že co se tejče mýho papáníčka, vona se vopravducky zlepšila. Asi jí dočista udolal ten její dvounožec, kterej statečně přiznal před ní dlouho ututlávanej fakt, že mi podstrojuje syrový masíčko. Nejdřív teda prskala jako vobvykle, jenomže z toho si nic nedělam jak já, tak teda i von. V tomhle máme naprosto stejnou strategii a jak je vidět, tak i dost oučinnou. Vona furt mele, že stokrát nic umořilo vosla, já sice tomu ňák nerozumim, jak může nic bejt něco a eště někoho umořit, ale asi na tom něco bude, dyž dočista rezignovala. A taky nám začala vyvařovat.


To teda nejni jeho zásluha, abych ho teda omylem jako nepřechválil, ale to je vod tý doby, co vtírka byla těžkéj marod se sraníčkem. Co teda vona kolem ní nadělala, to bych vám přál zažít. Já dybych měl takovoudle srajdu, určitě by to ani nezaregistrovala potvora, páč, já, kocour pořádnej a vzdělanej chodim poctivě na svůj záchodek a uklízim za sebou. Jenomže vtírka srala, kde se dalo a vona nad tim hořekovala, ale vůbec psí Drákuli nenadávala. No řeknu vám, všechno v týhle domácnosti je postavený na hlavu. Ale je fakt, že i já z toho mám slušný výhody, že jo, tak zas až tak moc nereptam. Vona nám vaří kuřátka a taky hovězí. To já rád, moc rád. Jenomže vona si myslí, že dyž mi dá do misky něco, co nejni blaf, že se s ní za to budu víc muckat. Naivka. Jenomže jeden se nemůže divit její naivitě, když to s ní jeden koulí tak jako já, kocour Číča.…

Dyž přinde domů, sedim hned za dveřma na botníku /teda ne že bych tam byl jako celej den, to ne, mam porád hodně práce a na vysedávání nemam čas, ale slyšim klapnout tu jezdicí kabinu a tak na botník prostě vlítnu, že jo, no a vona má radost, páč si myslí, že na ní jako čekam/ a hned jak vleze do kvartýru, tak se spolu pošušňáme, ale vocaď pocaď, že jo. Za to vtírka kolem ní rotuje jako přiblblá. No, to jako, vona teda musí bejt ňáká retardovaná, dyž se kolem ní dovede motat ve vítacím amoku celou věčnost. Já na ní mňouknu, že bych si dal kousek kuřátka, i dyž vim, že vona mi stejně nerozumí. To s tim čoklem se už domluvim líp, než s ní. Jenomže psí Drákule mi sice rozumí, ale zase mi neumí dát to kuřátko. A tak musim počkat na večeři.

A to mě vede k myšlénce, že bysme se s čoklindou pod mym dokonalym vedením mohli naučit votvírat tu bílou almárii, kde vona to masíčko před náma skovává. Já už sem to zkoušel sólo, ale moc mi to nejde, páč almárie je veliká a já mám malou sílu. Dyž budu ňák inteligentně motivovat čokla, možná bysme packu v pacce dokázali i nemožný.
To by potom byla jaksepatří bžunda. Vona by čuměla jako péro z gauče na vybrakovanou bíloalmárii a já bych se chechtal, až by se mi třásly fousky, páč kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp…


29 komentářů:

  1. Stačí počkat až nechá almárii blbě zavřenou. Pak už jen stačí se natáhnout a strčit dovnitř tlapku a všechno co je v dosahu vytahat. Mám s tím velice dobré skušenosti. Baldrick   

    OdpovědětVymazat
  2. Chytrej Číča, kukám, že vás má všechny přečtený a na háku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti teda Číčo držim všecky štyry packy, aby se ti podařilo ňák zmanipulovat tu čoklici na votevírání tý bílý almary. Voni totiž maj ty dvounožcí v těch bílejch almarách fakt hodně dobrý věci.
    Je fakt, že kdyby se ti podařilo tu čoklici naučit votvírat tu bílou almaru, tak by potom asi měla tu srajdu furt a ty bys měl potom taky furt přilepčováno.
    Mně se sice vobčas podaří proniknout do takový tý almary, kerý dvounožcí řikaj špajz, nebo tak ňák. Ale tam neni nic pro nás kočky. Leda tak pro dvounožce a nějaký přiblblý čokly. Copak to kdy někdo viděl, abysme my kočky jedly ňákej chleba, sušenky a kdovíjaký ještě dvounožčí srágory?
    Tak se měj Číčo.
    Tvoje kočka Zůza
    (Sakra, škoda že sem vykastrovaná, hned bych do tebe šla. To by teda byly koťata jako tygři.    )

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jo? Tak to já budu číhat a to bych se faktys divil, že by se nezadařilo... [2]: Zcela přesně vyjádřeno... [3]:     

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Milá Zůzo.
    Tak na ní mam porád větší a větší dopal, páč díky ní mi kočky ňák neberou. Vono by se teda dalo povědít, že sem vodborník přes zlobeníčko a přes žrádýlko. No, co se dá dělat, můžem mít lásku platonickou. To taky existuje, to sem se někde dočet. Měli to tak i ňáký významný a světově známý dvounožcí, že si enom psali.
    A co se tejče špajzu, tam to mam už dočista zmáknutý, páč ty její dvounožcí ho po sobě vůbec neumí zavírat. A máš dočista pravdu, nejni tam pro vybraný kocouří chutě ale dočista nic. Z toho, co voni tam maj, bych se leda tak poblil. Tak se měj a zase mi něco nadrápej, dyž teď budeme mít tu platonickou lásku...     

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: číhej kámo, číhej. Věř mi že se to vyplatí!

    OdpovědětVymazat
  7. Měl´s to zkusit na Velký pátek o Velikonocích, to se poklady otvírají.

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, ještě toho trochu, naučí se otvírat lednici, pak mě vykážou z ložnice, protože tam se nejlíp odpočívá a bude dokonáno.   U nás to k tomu taky spěje, potvůrky kočičí jsou čím dál chytřejší, načnou si krabici mléka jako nic, nebo do ní prokousají dírky aby teklo ven, jak zapomenu uklidit konzervu, tak ji hodí na zem a vyžerou a dokonce se dostaly do hrnce s gulášem, když byla poklice položená nakřivo. Naposled se rozhodně smějí kočky a mlsně si přitom olizují fousky.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Budu číhat jako ostříž... [8]: Tak to už sem prošvihnul, ale to je enom jednou za rok, to je málo... [9]: Je zajímavé, že co se týče papáníčka a odpočinku, jsou kočky velmi vynalézavé.
    U nás naštěstí naše zvířena upřednostňuje páníčkovo pelech, neb tam krásně svítí sluníčko. Tak, že mě snad vyhoštění v vlastní postele nečeká...

    OdpovědětVymazat
  10. Číča je Génius a Valin úžasně píše!

    OdpovědětVymazat
  11. Kočky jsou vynalézavé i stran záchodu, ne? Nebo jsem měl jako vždy smůlu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. " Můj pitomý bratranec s přiblblým strýcem
    jak idioti se chechtajíce
    vylezli na střechu u sousedů
    provokovali tam sousedů dědu...
    například : ,, Dědku, ty poser se !,,...oba pak uklouzli na střeše
    a následně spadli na záda dědy !!Tím pádem, - smáli se naposledy !
    ... dědek - František Wolemann
    ztloukl je berlema, holema,
    pak jeho syn - ( Jossef  Woleman )
    vyběhl na oba s vidlema !!"... hoch křičí : " Jen na ně !... na kance !
    ( ač příbuzný  strýce je, bratrance )
    " Bijte je !"  křičí  Jann  Camrda
    a směje se, až při tom poprdá !

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Ono se píše docela samo, Číča je dobrý našeptávač.. [12]: Přes kočičí záchodek se taky dá udělat hodně paseky. Třeba rozhrabat ho tak, že je svinčajs i všude okolo... Fantazii se prostě meze nekladou...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:
    Camrda prd neuřídí,
    do textilu stříkne si,
    rukou v kalhotách cos třídí,
    ještě k tomu říhne si...   

    OdpovědětVymazat
  15. Číčo, tak na tu almárii bacha, aby jste pak třeba neměli tu srajdu s vtírkou oba .

    OdpovědětVymazat
  16. Číčo, ty se máš, když ti dávají kuřátka a hovězí. Tak to já bych si třeba k vám zajel na prázdniny a společně bysme mohli otevřít tu almárii. V otevírání dveří  jsem machr, to umím už od kotěte. Teď už mi sice chybí síly, ale kdybysme dali hlavy dohromady... nevěřim, že by to nešlo. Psí vtírku do toho radši netahej, ona by ti pak všecko zežrala, to známe.
    Zdraví Filip

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:
    Tak to bych vopravducky nerad. Voni by mi taky píchali do kožichu injekce...sadistí
    [17]:
    Tak jo, přijeď na prázdniny, vona se z toho dočista pomine. A vtírku vyšachujem to je jasný. Zdar a kočičí pac...

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě chvíli plánování a určitě se do almárie dostanou :).

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Číča už jí včera zase toužebně okukoval...   

    OdpovědětVymazat
  20. Moc fajn čtení. Hlavně pořádně zavírej tu bílou almárii. Ale myslím, že Tvoje milá zvířátka stejně jednou vyhrajou a tu almárii dočista vybílí. Tak hodně trpělivosti a hlavně piš další příhody Číči a Žolinky. Stojí to za přečtení.

    OdpovědětVymazat
  21. Cha, Valin, aby ses fakt jednou nedivila!    Moje kočindy dokázaly otevřít troubu. Teda, byla mini a bylo to lehčí. Ale svoje zvířátka nepodceňuj!   

    OdpovědětVymazat
  22. A úplně nejlíp se budeme smát my, čtenáři tvých sůůůůůprově zábavných patálií.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Almárii zavírám důkladně, ale v naší rodiněbohužel jenom já. Velkou naději mají díky mladší odnoži. Ta se se zavíráním lednice nikterak betrápí...   [22]: Tak to já je opravdu nepodceňuji, vím co v nich tříme za talent...   [23]: Já se tomu směju taky, ovšem až s odstupem času...   

    OdpovědětVymazat
  24. Já už byl jednou v almárii půlkou těla, ale než sem si tam stačil něco vybrat, vyhnala mě dvounožka. Řeknu ti kámo, zavřít bych se tam nenechal, je tam pěkná kosa. To v pračce už sem jednou spal na hromadě hadrů. Ještě, že mě tam našli, jinak bych byl vypranej dočista dočista !!Paci pac Číčo!

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Už sem myslel kámo, že se vůbec neukážeš a vysvětloval sem si to tak, žes nabalil tu kočku a musíš se jí porád věnovat... Já bych do pračky taky rád, ale ta potvora zabezpečuje dvířka, abych tam nemoh. Ale tu bíloalmárii jednou prubnu, to mi věř...   

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné ráno se psí Drákulí a Číčou     Děkuji, děkuji a přeji ať tu tu bílou almárii zcela odpravíte

    OdpovědětVymazat
  27. Alenko, vy jste měli také průjmíček        , no u nás už je vše vyřešené, lékaři zjistili, že je kočka alergická na kukuřici , která je bohužel součástí takřka všech granulí a kapsiček...budu také vařit kuřátko     

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Tak to ti teda pěkně děkujeme     [28]: No, tak důležité je vědět, proč to je. Kuřátka jsou dobrá a chutná. Žolina měla nějakou infekci, kadila něco jako kečup... Ale už je to dobré. Měla jsem o ní opravdu strach...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝