28. 4. 2015

Už nechci být hodná holka, raději budu nemožně zlobivá...


Moje panička mi často říká, že jsem takový radostný střapatý kartáč.Kartáče a kartáčky všeho druhu ráda ohryzávám a potom zase zvracím, tak se mi docela líbí, že mi taky říká kartáčku a smetáčku. Vždycky na ní radostně zavrtím ocáskem a ona mě podrbe za ušičkama.

Jenomže zrovna nedávno se mi nějak radost ze života vytratila. Bylo mi moc špatně, blinkala jsem o sto šest a aby toho nebylo málo, začala jsem kakat kečup. On to tedy nebyl opravdový kečup, to mi panička nedává papat, ale jako kečup to docela vypadalo. Když to panička viděla, dočista pobledla a hned řekla: "Nebudeme na nic čekat Žolinko, jdeme." Hned se začala oblékat, jako že snad půjdeme na procházku. Divila jsem se, kam bysme v noci tak šly na procházku a taky se mě nechtělo nikam jít, ale dostala jsem obojek a tak jsem musela. Panička mě vezla docela dlouho v autě a když jsme byli na místě, kde jsem ještě nikdy nebyla, zavedla mě do nějakého domu, kde už na mě čekalo hodně a hodně pejsků. Já vlastně nevím, jestli všichni ti pejskové čekali zrovinka na mě, tak jsem jim řekla, že mi není dvakrát do hraní, ale oni se na mě nezlobili, protože jim asi taky nebylo právě nejlépe. Panička mě vzala na klín a začaly jsme čekat. Nevěděla jsem, na co čekáme, ale najednou vyšla ze dveří panička bez pejska, která byla celá v bílém oblečku a ptala se nás: "Tak co tady máme?"


Z jedné strany se ozvalo: " Asi vykloubený kyčel", z další: " Roztrženou packu", "Netečnost a malátnost" a já nevím co všechno ještě. Moje panička se také hlásila: "Zvracení a krvavý průjem."

Bílá paní jenom vzdychla a prohlásila: "Budete muset být trpěliví, jsem tu sama a mám tady komplikovaný případ."

Moje panička nesměle vykvíkla, že mám teda ten průjem, ale že bychom přišli až zítra ráno. Bílá paní pravila, že ať přijdeme tak kolem deváté a zakázala mi jíst. To mě teda nevadilo, protože jsem stejně na nic neměla chuť a tak se jelo domů. Druhý den ráno byla v tom domě zase jiná sešlost pejsků, ale ani tentokrát to na žádnou velkou hru nevypadalo.

Všichni se drželi u svých pánečků a paniček a čekali, až je bílá paní pozve dál. Byla jsem trošinku zvědavá, co tam je, ale jenom opravdu malinko, protože mi bylo dost špatně. Konečně jsme přišli na řadu my. Bílá paní mě dlouho prohmatávala bříško a já bylo moc hodná. Jenomže potom přišla jiná paní a ta mi do packy zamontovala nějaké píchací udělátko, aby mi tamtudy mohla téct krev. To se mi ani trošinku nelíbilo a tak jsem chtěla packou uhnout. Jenomže ona mě držela tak pevně, že to nešlo. Sice povídala, že jí všechno teče vedle a že bude jako řezník, ale hlavně, že už pustila mou nohu. Čekala jsem, že mě vyndá i to píchací, ale nechala mi to v pacce zamontované a ještě to olepila náplastí, abych si to prý nevykousala. Tomu jsem moc nerozuměla, ale když panička nic neříkala, tak to asi bylo tak správně. Už jsem chtěla jít pryč, protože se mi tam docela přestalo líbit, ale přišla znovu bílá paní a do kožíšku mě něčím dvakrát ale opravdu hodně píchla. Bolestí jsem se točila dokolečka a moje panička mě utěšovala a konejšila. "Žolinko, to za chvilinku přejde, uvidíš."

Potom už mě obě bílé paní nechaly, něco si šuškaly s mojí paničkou, daly jí nějaké zabalené dobrůtky v sáčku a mohly jsme konečně ject domů. Doma jsem spinkala až do doby, než mi panička odlepila tu náplast na noze a povídá mi: "Ta paní v bílém byla zvířecí paní doktorka a to co máš zapíchnuto v pacce, tomu se říká kanyla. Já ti teď dám antibiotikum přímo do žíly, neboj nic, bude to hned. Jsi přece hodná holka, viď?" Vůbec jsem nerozuměla tomu, co povídá o doktorkách a o kanylách, vím ale, co znamená "hodná holka". Ale to už jsem cítila, jak se mi do žil rozlévá nějaká tekutina, jako u bílých paní, vlastně zvířecích doktorek. Dalo se to vydržet, co by ne, ale hlavně, se mi po tom udělaĺo o hodně líp a taky jsem dostávala pomalu pořádný hlad.


Jenomže panička řekla, že stůňu a že nesmím nic jíst minimálně dva dni. Další den jsme zase jely k doktorkám. To už sem byla docela veselá a hlavně hodně hladová. Bílá doktorka měla radost a moje panička taky. Vyndaly mě kanylu, zase si s paničkou něco špitaly a potom paničce daly nějaké bílé a červené malinké koláčky a pytel granulí. Konečně jsem mohla něco zblajznout. Moc jsem toho tedy nedostala, jenom takřka na ochutnávku, ale zase po malých množstvích častěji. Já bych chroupala i hřebíky, jaký jsem měla veliký hlad, ale tentokrát nepomohlo ani zuřivé kroucení ocáskem ani nejsmutnější psí oči.

Teď už jsem zase asi zdravá, panička mi dvakrát denně cpala do krku ty barevný kousky koláčků od bílých paní. Že jsem už dostatečně ve formě viděla na vlastní oči, když jsem s vehemencí sobě vlastní rozkousala 10 dřevěných tužek, které mi Číča přinesl, ani nevím odkud. Číča je hodný kocour, protože ví, jak ráda hryzám dřevíčka a šišky a protože mě panička hlídala jako ostříž, abych nemohla spásnout nic nežádoucího, podstrojil mě hned, jak jsme spolu zase zůstali sami doma.

A tak jsem poznala, že být hodná holka se mi už nechce být. Raději budu zlobivý smetáček a kartáček.

42 komentářů:

  1. Milá Žolynko, všechny tyhle tvoje problémy (tedy až na ten průjem) mám i já, Bobeš. Ale už strááááášně moc dní ale hlavně nocí. Propíchan jsem za tu dobu jak cedník, těch různejch koláčků už jsem spolykal taky hromady ale že by mě bylo tak dobře jak před tím než sem začal chodit k těm psím doktorům a doktorkám to tedy pořád není. Panička mi přestala dávat všechny moje oblíbené dobroty jako papriky, rajčátka, ředkvičky a už vůbec nedostávám ublíznout od oběda. A to nemluvím o tom, že zrovinka v neděli mě zas napumpovala paní dochtórka nějakým bílým pitím a pak mne pořád panička držela v leže na takovým studeným stole a ze zhora na mě mrkalo a svtilo takový divný voko. A panička když jsme přišli domů pořád vrtěla hlavou a říkala že by jí tedy moc zajímalo co mi vlastně je.
    Buď ráda že ti bylo blbě jen pár dní a spravili ti to ty koláčky a pichlavka v pacce   

    OdpovědětVymazat
  2. Čau Žolyno
    Asi víš, že já jako kočka kamaráďym spíš s ťym vašym Číčou a že si z vás čoklů děláme tak nějak pořád srandu, jaký ste blbouni. Ale to je vlastně jen takový přátelský škádlení.
    Ani my kočky nejsme tak ouplně bez citu a taky nás dycky trápí, když je nějakej živočich nemocnej a trpí. Zvlášť když vo tom čteme na tomdletom intranetu, nebo jak se tomu dvounožsky řiká. Jen to nedáváme moc najevo, protože jako kočky sme holt svý.
    Jedině nás netrápí, když trochu trpěj myši. Na těch si naopak moc rádi pochutnáváme. Za což sou nám ty naši dvounožci vlasně eště vděčný. Vo tom tedy žádná.
    Blbě ti asi bylo proto, že si venku zblajzla nějakou děsně vošklivou věc, jak to vy čoklové s voblibou rádi děláváte. Vy totiž venku sežerete i takový nechutnosti, kerý by kočka vobešla velkym vobloukem. Ale to ste holt vy čoklové. Potom se nemůžete divit, že si z vás my kočky děláme srandu.
    Ale sem fakt ráda, že už si v cajku a že tě Číča může naučit zase ňáký nový lumpárny, kerý budete vyvádět tý vaší dvounožčici. Dyť vona by se bez těch vašich lumpáren ouplně unudila, to dá rozum, né?
    Tak se měj fajn. A hlavně už nežer ty hnusy, co najdeš venku. A pozdravuj taky toho borce Číču.
    Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Bobeši, Bobeši. Voni holt ty dochtoří dycky na všecko nepřídou. Možná by to chtělo zkusit ňákou přírodní meducínu. Ten můj dvounožec jí na nás živočichy dycky používá, když je ňákej z nás nemocnej. A dycky to dobře funguje.
    Třeba používá takový kapky, kerejm řiká "dračí krev". Vona to teda neni vopravdická dračí krev z ňákýho draka, ale šťáva z ňákýho stromu a je vohromně hojivá na všelijaký neduhy.
    Ňáký dvounožci, kerejm se řiká Indijáni, se tim léčej už po celý věky a sou zdraví jako řípa. Ten můj dvounožec taky řiká, že to prej vohromně funguje i na nás čtyřnohý živočichy. A fakt asi nekecá, protože my čtyřnohý živočiché tady u toho našeho dvounožce vodnepaměti nejsme skoro nikdy nemocný. A když, tak jenom dycky chvilinku.
    Jo, a eště mi tady ten můj dvounožec našeptává, že by to moh bejt zánět slinivky. Tak by třeba bylo dobrý k tý dračí krvi přidat ňákej Pankreolan, kerej se normálně prodává v lekárnách pro dvounožce. Tim se nedá vůbec nic pokazit, jen by ti to líp trávilo.
    A tý svý dvounožčici vyřiď, že třeba takový rajský nejsou vůbec vhodný jídlo pro čtyřnožce, protože právě slinivka má spoustu práce s tim, aby rozpustila ty tvrdý šlupky z rajskejch. Vona s tim má dost práce i slinivka u dvounožců. Ale voni maj jako všežravci přece jen trochu jiný trávení, než my živočichové čistě masožraví.
    Tak ti Bobeši přeju brzký uzdravení, abys moh zase lítat jako ďas.
    Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Milá  Zůzo, potažmo Malki. Zánět slinivky byla výchozí diagnóza když byl na silvouše Bobeš pod kudlou. To už je naštěstí pasé i když jsou určité věci které jí dokážou trošku pocuchat a provokovat. Ale tady je podle rentgenů jinej problém a to že má Bobeš rozšířenej jícen (možná dg.myasthenia gravis) a to je zatím ten hlavní problém. Má takovou kapsu před bránicí která když se naplní nebo mu tam náhodou něco zasekne tak ho to tlačí na tu bránici a nutí zvracet. Podle prvotních rentgenů se ale ten jícen začíná v určitých partiích vracet do normálu, někde už dokonce je což by naštěstí tu myasthenii odsouvalo. Prostě to bude na delší dobu v režimu jídlo pro staříčka bez zubů, to jest skoro tekutá strava aby se ta kapsa neplnila, po jídle držet chvíli ve svislé poloze aby zapracovala gravitace. A občas ztrávit noc s minimem spánku pokud se nepodaří Bobeše uhlídat aby neslupnul něco co nemá.
    Bobešova dvounožkyně

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Panička řiká, že nemoci se nevyhýbají lidem ani zvířátkům. A co se týče jídla, tak je na mě docela přísná. Žádný takový věci, co píšeš, mi nedává. Je mi líto, žes stunkavej, nějak vím, že už hodně dlouho, ale určitě se zase dáš do pořádku. Držím ti všecky packy.. [2]: Číča mi taky často mňouká, že jsem trubka. Ale já sem trubka strašně ráda, mě to totiž moc baví. Život je krásnej a dyž má někdo takovýho kámoše jako je Číča, jo to se potom jeden má. Číča umí hodně věcí a s chutí mi to všechno učí. už jsme toho spolu zdemolovali fakt hodně.
    Akorát teda teď panička na mě venku dává hodně velkej pozor, abych se prej nechovala jako prasátko a nedovolí mi schroupnout žádnou venkovní lahůdku.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Dračí krev? A to je něco ve špiritusu? Já někde četla, že alkohol je pro kočky nelmi nebezpečný. Musím se nachytřit na Googlu...[4]: No, to je opravdu běh na dlouhou trať. Ale já pevně věřím, že se to časem spraví. Co by člověk pro svoje zvířecí miláčky neudělal, viď? A jak jsme vždycky šťastní, když je vidíme šťastné a zdravé pobíhat a radostně skotačit.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak už jsem se nachytřila. To je velmi zajímavé. Čistá příroda. Zdravý latex. Myslím, že to zkusím. Ty to Malkieli dáváš i zvířatům?

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To určitě. Jen už toho je zas až moc. Jako v poslední době vůbec.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: On je Vendy vůbec ten život jako na houpačce. Jednou je člověk dole a jednou se vyveze trošku výš. Zajímavé ovšem je, že období, kdy je člověk dole, trvá nepoměrně déle, než když je nahoře. Ale i to může být relativní zdání. Faktem ale je, že jsou období, kdy toho člověk má opravdu plné kecky a když se po čase otočí, vůbec se diví, že to dokázal jakž takž ustát...

    OdpovědětVymazat
  10. Valin troufám si říct, že takovou péči jsi nevěnovala ani svým dětem, viď?    Samozřejmě to nemyslím vážně, ale žasnu, co péče ta tvá maličká dokáže obstarat!   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Ještě může být vždy hůř a pak si člověk řekne, jéje ty problémy co kdysi byly byly úplná brnkačka!
    Nikdo nežije bez problémů a ti co to tu tvrdí a jen se dokáží chlubit, mají možná problémy ty největší!
    Život je boj a tak bojujme, nic jiného nám taky nezbývá!

    OdpovědětVymazat
  12. Žolinko, jsem ráda, že to dobře dopadlo. Panička by byla smutná, kdyby ne. Pořádně ji olízni, to dělají hodné holky i zlobiví kartáčci.

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Jak už jsi sama zjistila, tak tam žádný alkohol není. Dračí krev je takový všehoj a můj favorit, kterým léčím všechno. Vnitřně i zevně, u sebe i u zvířat.
    Též se to dá používat i jako prevence před parazitálními či bakteriálními infekcemi, taktéž u lidí i u zvířat. U lidí zejména při návštěvách exotických končin.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Hihihihi, no je fakt, že starosti s dětmi byly nějak jiné. Ale jak, to už jsem zapomněla...   [11]: A tak bojujme... seč síly stačí... [12]: Měla jsem dost nahnáno, vypadalo to opravdu nehezky. Byl to zánět žaludku a následně střev. Ale antibiotika zabrala opravdu rychle a veterinářky povídaly, že toho byla plná Plzeń.   

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Študovala jsem to podrobně a pořídím si to zcela určitě. Já používám lichořeřišnici, to je přírodní antibiotikum, ale jenom pro lidi. Díky za celkem cennou informaci. Neměla jsem o tom ani tucha.   

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: To jsem rád, že jsem, mohl pomoci radou. Já na dračí krev nedám dopustit. To je opravdu takový všehoj, který se dá používat na cokoliv. Na infekce zažívacího traktu, na všelijaké virózy, na afty, na záněty dásní, vyrážky, i různá poranění, odřeniny a podobně.
    Když se třeba říznu, tak to okamžitě zakápnu dračí krví a po zaschnutí to jen lehce přelepím leukoplastí kvůli ochraně. Pokud to je čistý řez, tak to většinou hned sroste a za pár dnů už je tam jen jizvička.
    Když mi před léty ohořely ruce při hašení auta, tak jsem si po příchodu z pohotovosti sundal fáče z těch rukou a týden jsem si to potíral roztokem dračí krve. Když jsem po týdnu přišel na převaz, tak doktor nechápal, jak se mi to mohlo tak rychle zahojit. Jen se trochu divil, co to mám na těch rukách hnědého. Ono to totiž poněkud barví, takže pozor na oblečení.
    Synátor si vloni vzal z útulku psa a ten měl v uchu takovou ošklivou vyrážku, kterou se mu pokoušeli léčit už v tom útulku a dali mu k tomu nějakou mastičku. Syn to mazal měsíc a nic. Tak jsem mu poradil, aby to postřikoval roztokem té dračí krve a do 14 dnů to bylo pryč.
    Ono je těch dračích krví na trhu vícero. Já bych osobně doporučoval dračí krev od firmy Oro Verde. Ta firma patří mému známému, který je blázen do Jižní Ameriky a několik měsíců v roce tam tráví u indiánů. A proto má taky nejlepší zdroje. Sem si to potom nechá posílat v sudech a většina zdejších prodejců to stejně kupuje od něho. Jenže to třeba všelijak ředí a pajcují.
    On to ale prodává přesně v tom přírodním stavu, jak to přišlo v těch sudech.

    OdpovědětVymazat
  17. Jinak tady máš odkaz na tu firmu ORO VERDE. A neber to jako nějaký lobbing pro toho mého známého. On má jinak kšeftů habaděj, ani tu dračí krev nestačí z Ameriky dovážet. Dokonce i Němci si to u něho kupují, protože má fakt super kvalitu.
    http://oroverde.cz/stranka/sangre-de-drago-lecive-byliny-1/

    OdpovědětVymazat
  18. [4]: Ono je docela možné, že se mu tam v tom jícnu zapíchla nějaká kůstka, která tam potom udělala zánět. A ten zánět třeba paralyzoval funkci horního svěrače žaludku, který se potom nedostatečně otevíral, čímž docházelo k hromadění potravy před ním a vyboulení toho jícnu. Ale to jen tak teoretizuju.
    Nicméně přeju Bobešovi brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  19. Žoli, už žádné marodění! Koukej pořádně zlobit a nedělej smetákům ostudu tím, že budeš lazar.A doufám, že jsi vděčnější, než naše Kikina. Ta je už nějaký týden po operaci močového kamínku, ale chčíje a chčíje a chčíje. Ale už jsem to vymyslela, na noc bude i s kocourem zavřená v koupelně, protože už nemám sílu to pořád řešit. Smrad mne vraždí a pohled na křesla a gauč obalené modrým igelitem mne ničí.Tak buď, Žoli, vděčnější než ty naše kočičí svině (jinak už se to fakt nedá) a opatruj se. Nepila jsi náhodou z nějaké ošklivé louže? Jeden pejsek se napil zkažené vody z nějaké nádržky a pak málem umřel - udělaly se mu po těle boláky a musel taky brát nějaké koláčky a dostat pár ďobanců - vypadalo to špatně, taky kakal krev... Ale nakonec to zvládnul... Měl totiž hodného pána, kterému na něm záleželo, stejně jako Tvojí paničce záleží na Tobě. Je totiž taky spousta lidí, kteří by se o takové nemocné zvířátko nestarali, protože to Vaše léčení stojí dost peněž - a pak ten  Váš vděk... ten tomu dá korunu!

    OdpovědětVymazat
  20. Jo, ještě bych dodal něco ohledně fungování dračí krve na zvířata. Můj známý má chovnou stanici bernských salašnických psů a onehdá měla jeho chovná fena těžký zánět dělohy, pročež veterinář po mnoha marných pokusech s antibiotiky uvažoval o hysterektomii, aby nedošlo k sepsi celého organizmu.
    Tak jsem tomu známému doporučil výplachy roztokem dračí krve a zároveň vnitřní užívání. Během pár dnů byl zánět pryč, děloha byla zachráněna a čubina dodnes rodí jako divá.
    Takže ten můj známý taky nedá na dračí krev dopustit. A jelikož má doma vždy v průměru tak okolo 12 psů, tak ji kupuje skoro po litrech, protože ti berňáci jsou trochu choulostiví na různé infekty.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: No vida. A já už jsem si skoro myslel, že máš ten smrad ráda.   

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Všeho moc škodí - a toho prochcaného puchu je tady opravdu moc. Člověk vejde do bytu a chcankové krystaly mu vržou mezi zuby, jak je to tu hustý!!

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Žolinko, tvoje panička si s tebou vážně užívá. Ale je moc hodná, že se tak pěkně o tebe stará. I když ji s Číčou zlobíte v jednom kuse, jsou chvilky, kdy z vás má určitě radost. A chvilka, kdy se uzdravuješ, k nimu určitě patří!
    Žolinko, buď hezky zdravá, hbitá a k radosti své paničky. A Číča taky, vždyť jak byste mohli být jeden bez druhého?   

    OdpovědětVymazat
  24. [16]:[17]: To je úžasný, zrovna jsem přemýšlela, kde si to objednat, tvoje informace přišla akorát. Na těhle tebou odkázaných stránkách jsem také šmejdila, prošla jsem ještě spoustu jiných, ale dám na tvé doporučení, protože mě to nejvíc zaujalo právě na téhle adrese. Já na tuhle přírodní meducínu opravdu věřím, jelikož jsem přesvědčená, že na každou nemoc je v přírodě lék. Jde jenom o to, najít ten správný přírodní produkt. Ještě jednou díky.     

    OdpovědětVymazat
  25. [19]: Však já už zase zlobím na plné obrátky. Moje panička už ze mě zase šílí, páč se doma taky občas počůrám. Jenomže, když se mi prostě chce, tak musím. Číča přece taky čůrá doma, tak co...Pozdravuj kočky a vydrž. "Každá láska něco stojí." říká moje panička. Tak ahoj Žolinka [20]:[22]: Chcánkové krystaly mě fakt dostaly hihihihi [23]: Panička nás má oba fakt ráda, to já poznám a Číča to taky ví. Tak jí prostě musíme dělat radost, jinak to nejde, víš?   

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: V minulosti se močovina používala na vydělávání kůží a dodnes se používá v krémech na ztvrdlé paty. A peroxid močoviny, tzv.karbamid, se používá na bělení zubů.
    Tak buď ráda, aspoň budeš mít vláčnou kůži a krásně bílé zuby.   

    OdpovědětVymazat
  27. [24]: V přírodě jsou opravdu dobré léky na mnohdy závažná onemocnění a poruchy, třeba i srdeční.
    Jenže přírodní preparáty si nemohou farmaceutické firmy patentovat, aby potom mohly vydělávat na prodeji licencí. Největší profit mají farmaceutické firmy právě z prodeje těch licencí. Kromě toho z každé krabičky léku, který je vyroben kýmkoliv a kdekoliv na světě, potom mají procenta. Tak do nás holt cpou chemii, kterou si patentovat mohou.

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: Abych nevydělala kůži právě pochcandíře... Kdysi moje maminka vydělávala králičí kůži - ten smrad je nezapomenutelný, právě jím, takže budu asi mít zase plný talíř...

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Já osobně bych se na takové vydělávání asi vydělal.

    OdpovědětVymazat
  30. Ježkovy voči, Žolino, ty trumbero pažravá! Se obávám, že panička si s tebou ještě užije.

    OdpovědětVymazat
  31. [29]: /28     [30]: Když mě chutná dočista všecko.. no [31]: To mi panička ale neříká   Ona to asi nezná...   

    OdpovědětVymazat
  32. [18]: Mě není jasné jak to mohlo vzniknout ale je pravdou že dandíci všeobecně jídlo nežerou ale luxujou. Takže pokud to dělá sedm let svého života že prostě potravu vycucne a nekouše tak taky asi ten jícen dostává zabrat. Ale pokud se to dá dohromady tím že bude pár let jíst jen tekutou nebo hodně řídkou stravu je to to nejmenší.

    OdpovědětVymazat
  33. Jak jsem četla o tom "kečupu" tak jsem se vážně zhrozila. Napsané je to výtečně, jako vždy, ale k humoru to má tentokrát opravdu daleko, doufám, že už je dobře. Stačilo mi, když měl Charlie tu svou ledvinovou koliku z králičího loje, ta hrůza, že se nedočká ráda, na to nezapomenu.
    Posílám těm dvěma šibalům pohlazení a paničce srdečný pozdrav a přání pevného zdraví pro všechny členy smečky, čtyřnohé i dvounohé.

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Oni psi dokážou opravdu hltat. Kamarádky pes zhltnul kost a uvízla mu v jícnu, vetové na to hned nepřišli, až celkem, když už se ani neudržel na nohou, potom ho narychlo operovali a ještě mu to otevírali jednou, kvůli nějakým nekrózám, ale pejsek to tenkrát přežil. Dnes už je v psím nebi, ale touto operací za x tisíc mu prodloužila život o 3 roky... [34]: Někdy to vypadá hůř, než to ve skutečnosti je a někdy zase naopak. Z něčeho malého a nimravého se časem udělá průser jako hrom... Já teda zvířata pečlivě kontroluju, mám celkem vlnky na změny v jejich chování, i když člověk nikdy neví. V každém případě člověk o ně má vždycky strach, je to jako s malými dětmi. Jenomže dítě dospěje a zmoudří, kdežto se zvířetem je to pořád nastejno. Ale život s nimi je daleko lepší, než bez nich...alespoń pro mě..     

    OdpovědětVymazat
  35. To je nějaká celonárodní kalamita. Už druhý týden courám s jorkšírkem k veterináři a jsem z toho docela vyjevená. Ze dne na den začal být apatický, nechce chodit a jen posedává. Sice se nacpe, pije taky pravidelně, ale pranic se mi nelíbí. Prostuduju si teď komentáře, letmým pohledem jsem tam zaregistrovala jakési rady.

    OdpovědětVymazat
  36. Lepší zlobivý smetáček a kartáček, než nemocná Žolina .

    OdpovědětVymazat
  37. [36]: Jestli ho nebolí záda a nebo klouby. Jo, se zvířátkama si člověk užije hodně radostí, ale i starosti. Snad to bude dobré... [37]: S tím nelze nesouhlasit...   

    OdpovědětVymazat
  38. Všichni lidi nejsou tak hodní, jako tvoje panička, Žolinko. Oni někdy hážou venku schválně návnady a když to pes sežere, je mu pak hodně blbě. Já taky jednou byl otrávenej, ale pak mi panička vařila kuřátko a bylo celé jen pro mě. Sice to píchání do pacek od bílejch plášťů jsem si taky musel zažít, ale zas to kuře... No ale lepší je bejt zdravej a moct blbnout s Číčou, ne? Tak si příště rozmysli, než něco vezmeš do čumáku.
    Haf a pac, Ríša.

    OdpovědětVymazat
  39. [39]: Ahoj Ríšo, tebe ještě neznám. Kuřátko je fakt prima, to je pravda a Číča taky. Já ráda žeru klacíky a šištičky, ale myslím, že otrávená jsem snad nebyla. Panička říká, že to byla nějaká infekce, mělo to prý hodně pejsků...    Tak zatím pac...

    OdpovědětVymazat
  40. Kdo by chtěl být hodná holka? Tak, Žolinko, pořádně zlob, ať víme, že už jsi zdravá a ať má panička o čem psát. Však jí ta tvoje nemoc dala zabrat.

    OdpovědětVymazat
  41. [41]: Haf, už jsem docela ve formě...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝