9. 4. 2015

Učení-povinné to mučení


Když přijde čas učení,
povinného mučení,
i přes to mě nutí jásat,
že písmena můžu drásat
na papírek běličký
a popsat ho celičký.

Raději bych sebou hodil
na kavalec slaměný
a do školy už nechodil,
neb jsem z toho sedřený.

Úča to je mučitelka,
sadistická potvora,
ukazovátkem nás týrá
svůj sadismus nepopírá.

Já ty její praktiky
nápady a taktiky
těžko snáším bez ustání
mám tak jedno velké přání,
že by tenhle skvělý stát
měl učení zakázat…

23 komentářů:

  1. Jo, a všichni by byli blbí jak děravý necky .

    OdpovědětVymazat
  2. "učení - mučení", to se říkávalo, ale tvoje básnička je moc hezká, líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Básničky se nepřevádí v realitu,neboj!

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem já do školy chodila,
    matika nejvíc mě mučila,
    že bych ji nejraděj zrušila.

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipné veršíky, ale ten zákaz učení bych nechtěla zažít. To už by tady bylo přespříliš blbců!   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: No hihihihi, já mám někdy celkem pocit, že už k tomu nejsme tak daleko...   [2]: Díky, i když pro mě nikdy učení mučení nebylo, taky si pamatuju, jak se to říkávalo... [3]: Jo neboj, realita se tvoří docela jinak...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Všechno je relativní, mě zase bořila fyzika, ale je fakt, že dnes na to docela ráda vzpomínám... [5]: Já si občas myslím, že počet blbců na metr čtvereční se neustále zvyšuje i navzdory školství...   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Že jo? Taky mám občas ten pocit

    OdpovědětVymazat
  9. Horší než učení bylo zkoušení. To byly ty pravé muka.
    Matyka a fyzika byly v pohodě. Mě mučila čeština a jazyky...

    OdpovědětVymazat
  10. Závěr mě rozesmál. Jo, učení by měl stát zakázat, stejně se ukazuje, že některým nepomůže ani deset let povinné školní docházky. Hezké verše, Valin.

    OdpovědětVymazat
  11. Teď před státnicema s tím souhlasím, jinak to beru jako povedenou básničku ;)

    OdpovědětVymazat
  12. " Wole ! tam kapsa ?? toť poklopec !"
    ... padla facka, jíž dal otec !
    ... řve : " Učení, - povinné mučení!"V odpověď  hochovo skučení !" Klienty  musíš zmásti !!"
    ( otec jej učí krásti )"Sleduj !"  dí otec temně :
    " Do kapsy sáhni vždy jemně,
    předtím však odhadni velikost kapsy,
    nesjížděj rukou až ku poklopci...
    šrajtofli šikovně popadni
    a z místa pak bleskově vypadni !... dědečku pojď sem !" ( děd v židli si hoví )
    ... "Ukáži ti to na dědovi!"
    ( dí otec - starý to poberta )" Zeti, ne abys mne polechtal !"" Neboj se dědo "  dí zeť ( hochův táta ).... " Hleď kluku na dědy... na kaťata !!"
    ... muž do kapsy sáhl a jemně hmatá..." Pitomče !  saháš mi na warlata !
    ...kapsa tato jest děravá !
    do kapsy sáhni... tam do prava !
    v pravé kapse !.... nu? no no !"" Dědo ??  v kapse máš howno !
    ... úplné howno!  toť nasere !"" Já jí mám !"  křičí hoch vesele !
    " Sáhl jsem jemně a hned byla venku !"
    ....zařval hoch  mávajíc peněženkou !!" Taková rychlost ?  až bere dech !"
    ... muž s dědkem jej plácají po zádech ...

    OdpovědětVymazat
  13. Vtipné jako vždycky.  Naprosto se ztotožňuji s tvým komentářem "já si občas myslím, že počet blbců na metr čtvereční se neustále zvyšuje i navzdory školství..."

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Tak na tom asi něco bude hihihi [9]: Zkoušení je hlavní důvod učení...nějak to k sobě patří nebo co... [10]: Co deset let, někomu by nepomohl ani ten známý trychýř...   [11]: Já to beru jako básničku už napořád...

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:
    Nejen matika, čeština či fyzika,
    s nimiž se občas každý těžko potýká,
    tak i poberta když se školí,
    jak z lidí dělat okradené voly,
    pod otcovým vedením trpí až přímo nelidsky
    když sáhnout do kapes se učí zcela prakticky
    a místo vytoužených prachů co chtěl votočit
    má hovno v dlani a od otce v tu ránu je bit.

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: No vidíš, tady bych řekla, že nějak úměra přímá naprosto neplatí. Čím více škol, tím míň vzdělaných a chytrých lidí...     

    OdpovědětVymazat
  17. valinko, nestraš. Myslím si, že v tomhle státě je možné všechno, i zákaz vzdělání.Báseň opět parádní

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Ano, stáváme se zcela jistě zemí neomezených možností...hihihihi

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Tak, že 2x povedené a to už je něco...   

    OdpovědětVymazat
  20. Moc povedené :) Ale teď, když je člověk na výšce, tak si říká, že to buzerování paní učitelky bylo vlastně celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝