24. 7. 2015

Není dav jako dav..

Moje panička říká, že už jsem skoro dospělá a že musím být rozumná a hodná holka. Že prý jsem už velká psí slečna a podle toho se taky mám prý chovat. Že sice chápe, že s mou trošku prasátkovskou povahou sice nemůže čekat žádné zázraky, ale že bych se trošku snažit mohla. Vždycky mi povídá: "Žolinko, chovej se drobet jako dáma, nemůžeš přece sama lítat za každým čoklem, musíš se taky trošku dělat vzácná, víš?"

Já tedy nevím, jak se dělá "být vzácná", tak jsem to konzultovala s kocourem Číčou a on mi vysvětlil. "Si psí trubka Žolino, to se musí umět a musí na to bejt talent a taky bys musela v sobě mít ňákej ten sex appeal. Jenomže to ty vopravducky nemáš, páč ty si jenom hloupatej čokl."

Panička sice říká, že jsem chytrá holka, ale o talentu a tom dalším neříká vůbec nic. Tak nevím. Číča je kocour mazaný, ale co je to ten sexepíl mi nevysvětlil.
Za to o tom nedávno začala mluvit panička. "Žolinko," povídala, "teď budeš muset nějakou dobu chodit s obojkem a na vodítku, abys nepřišla k ouhoně, víš? Budeš mít kolem sebe moc a moc ženichů a budeme muset dávat pozor, aby tě nějaký ten vochomejták nesprznil. Čoklové za tebou budou lítat jako diví, protože pro ně budeš sexuálně přitažlivá."

Když mi to moje panička takhle vysvětlila, pochopila jsem, že mi ten sexepíl asi koupila a schovala do obojku a že ti pejskové se za mnou pohrnou protože je můj obojek bude lákat. Sice se nerada pohybuji v davu, mám ráda kolem sebe volnost, ale vypadá to tak, že panička nijak jinak nedá.
Hned jsem řekla Číčovi, že už mám ten sexepíl, ale on na mě jen tak útrpně pohleděl a jinak se se mnou vůbec nebavil. Možná mi můj sexepíl trošinku závidí.

Panička si mě teď vůbec hodně hledí. Nedávno mi povídala, že vypadám jako mužatka, protože mám dlouhé fousy. Potom odněkud přinesla nůžky a ostříhala mi celou bradu. Moc se mi to nelíbilo, ale vůbec to nebolelo a tak jsem to musela vydržet. Mě se moje fousy líbily, ale panička pravila, že psí slečny fousy nenosí a že vypadám jako stará mladá. Tomu taky nerozumím, buď můžu být stará a nebo mladá, ale takhle najednou, to mi moje makovička nebere. Já si s tím ale hlavu nelámu. Protože pejskům se líbím i tak. Pořád se kolem mě nějací motají a panička mě hlídá, jako oko v hlavě. Já bych chtěla skákat a hopsat a hrát si na honěnou, ale panička mě nepustí. Tuhle mě dokonce poponášela. Motal se kolem mě jeden fešný pejsek, jenomže on si se mnou nechtěl hrát na kousanou, ale pořád na mě chtěl nějak divně skákat a to se mi moc nelíbilo. Panička ho odháněla a nakonec mi musela odnést. Trošku mi bylo paničky líto, že se se mnou dře a tak jsem se snažila dostat se zpátky na zem, ale ona mě držela pevně a pustila mi, až když odehnala toho pejska, co určitě chtěl můj sexepíl.

Tak teď mám kolem sebe davy pejsků, ale panička z toho není ráda a chtěla by, aby nám, tedy mě, všichni už dali pokoj. Říká mi: "No Žolinko, není dav, jako dav, víš?"
Nevím sice přesně, co má na mysli, ale asi je jí líto, že já mám tolik nápadníků a ona nic.





34 komentářů:

  1. Takovýhle druh článku už jsem hodně dlouho nečetla
    Rozhodně ti musím uznat, že ti to psaní jde

    OdpovědětVymazat
  2. A což teprve takový vlko DAV..... to by byl dav jak hrom a to by panička asi rychle prchala   

    OdpovědětVymazat
  3. Chachá. To voni by si s tebou ty psi taky rádi hráli na honěnou. Jenže trochu jinak, než to doteďka znáš. Například byste při tom vůbec neběhali.
    To my hovniválové moc dobře známe, když se takhle honíme s hovniválkama, abysme jako druh nevyhynuli.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: No jasně. Kdyby těch vlků byl celej dav, tak by některej možná chtěl skočit i na paničku. Páč vlci takový věci dělaj, jako že třeba skáčou na babičky, na Karkulky, na myslivce, na dřevorubce nebo i na šutry. Voni ty vlci prostě moc vybíraví nejsou a skočej na kdeco. Někdy i člověku na špek.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Díky   [2]: No, tak tenhle dav by nás jistojistě ušlapal... [3]: Ty bydlíš u Malkiela Metoději? Že tě ještě neznám. A ty jsi pejsek a nebo kočička? Já nevím, co je to hovnivál. Já jenom vím, co je to hovňousek...     [4]: /2Ale oni na ně neskáčou, oni je přímo žerou...   

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi kvalitni a originalni clanek; poklona! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Žolinko, měla by sis najít jednoho pejska z davu a s tím založit rodinku. Panička by byla určitě ráda. Naši sousedé mívaly fenku německého ovčáka a ta se bláznivě zamilovala do našeho pejska a s ním při každé příležitosti založila velkou psí rodinu. Páníček křepčil radostí tak dokonale, že usekal štěňátkům hlavy... On vůbec ke zvířátkům tíhne takovou upřímnou láskou... Náš milovník měl permanentně zmlácený hřbet... Ale zabraň lásce, když se náš pejsek vždy nastěhoval fence do boudy a nikoho tam nechtěli pustit, dokud nebylo dílo hotové!!! Už jsou všichni v psím nebi...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já nevím, na ten sexepíl by se možná hodilo nějaké pěkné a solidní prádlo
    Nějaké to érotické
    Ale obávám se, že malé psí holčičky ho zrovna nezbožňují

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Jo, sem u Malkiela a u ňáký Zůzy. My sme tady taková velká jako rodina. A nejsem ani pejsek, ani kočička, ale poctivej brouk. V někerejch zemích dokonce posvátnej. A jen pro tvojí informaci, mám šest nohou. A jak řiká jedno známé rčení "kolik máš nohou, tolikrát si živočichem". Tudíž já sem živočichem vo něco víc, než vy všichni dvounožci i čtyřnožci. Takže ste hovňousci spíš vy, protože máte málo nohou.   
    To si představ, že ten Malkiel a Zůza maj vobá dohromady stejně nohou, jako mám jen já sám.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:   [7]: Nebyl ten páníček islámista? To je hrůza. Moje panička žádnou další rodinu nechce, porád říká, že jedna jí bohatě stačí... [8]: Ty myslíš jako nějaký psí obleček? Ne ne ne, to bych nechtěla, to ne... [9]: Aha, brouky mám moc ráda, už jsem jich dost spapala. Nejvíc mi chutnají maravencí. A ty jich mají aspoň osm. myslím teda noh.

    OdpovědětVymazat
  11. Výborně, Žoli, teda na psaní talent rozhodně máš .
    Obojek se sexepílem, tak ten bych brala

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Mravenci nejsou žádný poctivý brouci, ale jen takovej přemnoženej podřadnej hmyz. Všude kam brouk vleze, tam sou ňáký mravenci. Pořád se hemžej, něco sbíraj a dokonce i kradou jinejm živočichům. Voni sou u nás hmyzů takový něco jako nepřizpůsobiví.
    Takže ty si můžeš baštit, těch neubyde.
    Ale až je budeš příště baštit, tak si je pořádně prohlídni, protože maj nohou taky jen šest. To dlouhý vepředu nejsou nohy, ale tykadla, poněvač jinak sou slepý jako patrony.
    Jo, a když tak ráda jíš brouky, tak nezapomeň, že nakonec stejně budou brouci baštit tebe.   

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: U nás je prodejna sado-masochistických pomůcek a tam myslím nějaký takový sexepílový obojky mají.   

    OdpovědětVymazat
  14. Žolinda má dav a její panička nic?
    Hm..., jestli to ono nebude těma vousama, Valin ty přeci žádné nemáš?   

    OdpovědětVymazat
  15. Žolinko, mně tedy přijde hodně divný, že psím holkám vybíraj ženichy lidi. Co když se ti bude líbit v tom psím davu třeba zkušenej chytrej voříšek a přitom ti budou nutit nějakýho čistokrevnýho bambulu? Co budeš dělat? Je to tedy pěkná nespravedlnost. Tvojí paničce ženicha asi taky nevybíral pes.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Já bych psala, ale Číča a panička mě sem pouštějí málo. Panička říká, že všechno vykecám a Číča se sem taky jenom hrne...[12]: Aha, no když já neumím moc počítat, šest nebo osm, mě je to nějak fuk. Ale kde ty bydlíš? Doufám, že máš pro sebe pěknou velkou místnost a žádnou klec. A co Zůza, ta tě nechce zblajznout? Kočky mají taky rádi hmyzoví. [14]: No ty bys mi přála pěkný věci, ještě abych taky měla vousy, to by byla hotová tragedie. Já nemám ani knírek, natož vousy. No Sugr hihihi [15]: Ale kdepak, na nic takového já nemyslím a panička určitě taky ne. Žádného ženicha mi nehledá a já si budu stejně hrát s kým budu chtít já.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: To já teda s nima jako nebydlim v ňákym tom paneláku, ale žiju na chatě, kde mám na trávníku habaděj prostoru a mám tam vyhrabanej slušnej bejvák. My hovniválové si totiž k bydlení vyhrabáváme chodbičky v hlíně a ty bysme si v paneláku asi těžko vyhrabali.
    Jinak Zůza mě neloví, protože tady má k lovení spoustu myší, kerý jí chutnaj mnohem víc, než my hmyzové. A navíc sme tak trochu kámoši. A kámoši se přece navzájem nejedi, to dá rozum. Taky už sem jí slíbil, že až tady bude jednou zahrabaná v zemi, jako ty vostatní čtyrnožci, tak jí taky jíst nebudu, ani moji potomci.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Když má Žolinda úspěch s vousy, předpokládala jsem, že "ty" jsou příčinou zájmů davu, že bych se spletla?   

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Jo tak ty nejsi domácí brouk? Aha, tys brouk podzemní, já už vím. Hele a Metoději, ty taky válíš tu kuličku? To může být docela psina, ne? Já zase ráda honím míček. Ahoj Žolinka. [18]: Na tom něco bude, tahle kombinace mě nenapadla, že bych si teda nalepila ňákej ten knírek a nebo rovnou plnovous?

    OdpovědětVymazat
  20. [9]:
    Poctiví brouci mají být v hlavě, jak je všeobecně známo.

    OdpovědětVymazat
  21. Jejda.
    Depilace dorazila do psí komunity.

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Jakejpak domácí brouk? My hovniválové sme nespoutaný venkovní brouci. Domácí brouci sou tak nanejvejš potemníci, všelijaký molové, ryběnky a podobná podřadná havěť.
    Von si nějaký takový kuličky vlastně válí kdekdo. Dokonce i u dvounožců sem viděl, jak si dělaj takový kuličky z nosu.

    OdpovědětVymazat
  23. 16, Máš recht, hrej si, s kým sama budeš chtít. Když si budeš hrát šikovně, brzy budeš mít malé pesky! To ti neřekli?

    OdpovědětVymazat
  24. [20]: /9 Ale v čí hlavě?[21]: Fousy se nedepilujou, nebo jo?[22]: Ty budeš asi chytrej a vzdělanej brouk, viď Metoději? Panička mi jednou vyprávěla taky o nějakém broukovi, jmenoval se Pytlík, znáš ho? Není to tvůj příbuzný? [23]: Tak to asi panička přede mnou tutlala, já nechci malé pejsky, já sama jsem ještě malá.     

    OdpovědětVymazat
  25. [24]:
    Když na to přijde, tak ano...

    OdpovědětVymazat
  26. To se Žolinka má, když má kolem sebe tolik nápadníků!

    OdpovědětVymazat
  27. Že by panička neměla nápadníky? Tomu nevěřím ;)[2]: Dobrá připomínka [19]: Mně se třeba vousy líbí!

    OdpovědětVymazat
  28. Z poslední věty jsem si cvrnkla do gatí     

    OdpovědětVymazat
  29. Tak žolinko zkus půjčit paničce obojek, ať si taky trochu toho sexepílu užije.

    OdpovědětVymazat
  30. [25]:Jo aha, dámské kníry máš jistě na mysli...   [26]: Já bych to teda nechtěla, musí to být docela otravné, když se na ní nápadníci jen lepí...   [27]: Ona to panička tutlá. Prý v rámci klidu v rodině... [28]: No, tak gatě prostě přemáchneš, no...   [29]: On už ten sexepíl z toho obojku nějak vyprchává... panička si bude muset koupit nový...

    OdpovědětVymazat
  31. Moc vtipné, škoda, že to nikdo nedal do výběru,  aby si početlo víc lidí.

    OdpovědětVymazat
  32. [30]: ad [29]:
    Ono takový obojek posázený drahými kameny, že...?

    OdpovědětVymazat
  33. No, je to asi ve vzduchu, Charlie je jak utrženej ze řetězu a každou chvíli na něj musíme zařvat a zabránit mu, aby znásilnil polštář nebo dalšího plyšáka. A kočka Mína je z něj už tak otrávená, že vrčí jen ho zahlídne, jak se k ní blíží.
    Moc pěkně jsem si u tebe početla a pobavila se.   

    OdpovědětVymazat
  34. [31]: Díky   [32]: Zlato, stříbro, drahé kamení? To bych se bála vylézt z baráku... [33]: Že by nějakej sexuální virus? U nás už naštěstí tahle infekce přešla, už je po nápadnících...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝