8. 12. 2015

Sama sebe najít se...


Onehdy sama sobě jsem se ztratila,
když z hospůdky domů jsem se vrátila,
najít jsem se nikde nemohla,
až dřímota mě z toho přemohla.
Nahlas jsem chrápala,
hledání zaspala,
kdo mě teď probudí
tělo mé povzbudí?

I ve spánku jsem byla ztracená,
co tohle všechno ale znamená,
kde jsem se jenom zapomněla
skleróza se mnou divy dělá.

Když procitla jsem ze snu stále zoufalá,
vstát a jít se hledat znovu jsem si troufala,
podivným děním ocitla se v předsíni
a světe div se .. tam v zrcadle na skříni
hledím překvapeně sama na sebe,
posílám hned mnoho díků do nebe,
vždyť já sama sebe jsem opět našla
dík zrcadlu, co k němu omylem jsem zašla.

20 komentářů:

  1. Krásná básnička.
    Hlavně, že jsi se našla a nevyděsila jsi sama sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mého vnímání vtipná básnička.

    OdpovědětVymazat
  3. valin, Ty jsi střevo básnické. Paráda Pozdravuj Číču a Žolinu. Já se taky zkusím najít, nebo spíše více času a více energie. Ale počítám, že to ještě nějaký ten pátek zabere

    OdpovědětVymazat
  4. Ztráta sama sebe cestou z hospody je poměrně častým jevem.
    Bohužel někdy člověk potom nepozná ani sám sebe v tom zrcadle.   

    OdpovědětVymazat
  5. Já se už raději neztrácím, protože by mě nikdo nehledal.     

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Ano, horší bude, až se jednou opravdu nenajdu   
    Já v hospodě nebyla už věky, báseň je čistě akademická hihihi   [2]: Zdá, se, že tvé vnímání je nakloněno mým činům... [3]: Hledej se, hledej a najdeš.. tedy to řekl někdo jiný.. já jen cituji... [4]: Na to, že jsem básnicky zcela improvizovala, zdá se, že jsem si zavařila na kredit alkoholika   [5]: Určitě přeháníš, vím jistě že Charlie a kočičky by tě určitě hledali..

    OdpovědětVymazat
  7. ano, pravdu má Malki, ono někdy je velký problém se po ránu v zrcadle poznat. Natož pokud člověk absolvuje nějaký tah. Poznat a pamatovat. To jsou dva velké a základní problémy   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Které se zřejmě budou horšit úměrně věku hihihi

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:No, až by sežrali, co kde je a došly granule, tak to asi jo, to by se po mně asi trochu porozhlídli.     

    OdpovědětVymazat
  10. ... podivným děním    Povedená báseň!

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:
    Cyberštamgast se zrcadlí v každém půllitru.

    OdpovědětVymazat
  12. " Když z krčmy jsem domů se vrátil,
    tu zjišťuji, že jsem se ztratil...
    Jaká to tíha na vás pak padne !!... neviděl jsem se ve zrcadle !Ježíšimarjá ! mě z toho snad hrábne !"
    .... křičí rozčilen Daliborr  KraawaMuž horečnatě se ohmatává
    od hlavy - po samé wejce
    Pak vykřikl :  " Já tady nejsem !"" I jseš !"  ... řve děd Frantischek  Mašíbl
    ... muž studenou vodu dal do kýblu,
    chyt´ vnuka  Dalíka  Kraawu
    a vrazil mu do kýble hlavu !Hoch  křičí :  " Však už jsem tady !!"Doma jsou všichni rádi !

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Zřejmě jsi příliž skromná hihihi, myslím, že by tě hledali dřív...   [11]: Díky, prostě básnické střevo...[12]: Tak to má dobré, nemusí se hledat...

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Než v kyblíku hlavu míti,
    snad je lépe střízlivější býti...   

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělé básnění!
    Tak je to jasný, chce to nechlastat a nedívat se do zrcadla .

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ach, to je milé!! Ty mě vždycky potěšíš.     

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj Alenka.....krásne to verše

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Pravdu má TlusŤjoch, stačí jedno nebo druhé, obojí je celkem zbytečné... [17]: Hihihihi, potěšit někoho, to jsem se naučila od Číči, ten taky umí hodně potěšit...   [19]: Zlatá slova...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝