20. 12. 2015

Nejni to až tak špatný


Já teda s ní ňákej ideální život zrovinka nevedu. Sice zase přitáhla strom, vona je na ty stromy přímo úchylná, ale už vim, že nejni pro mě a pro psí vtírku asi taky ne. Morčecího mameluka už nemáme, a že ten stromy teda uměl chroustat, že jo, komu čest, tomu čest, a tak teda ale vůbec nechápu, na co ho zase potřebuje a pro koho ho teda přivlíknula. Leda, že by se její dvounožec dal na vegetariánství a vona mu ho koupila, aby nemusela vařit. Jenomže na to by potřeboval takový ty hlodací zuby, co měl mameluk, a to von ale nemá ani náhodou.


Já bych spíš uvítal, dyby mi přinesla ňákou myš, abych si moh zase pohrát po kocouřím, jako za starejch časů, dyž sem byl eště bezdomák, ale to vona ne. Ne, že bych se zasejc chtěl toulat a shánět si sám vobčerstvení, to vopravducky ne, ty čisťounký misky plný masíčka, co mi vobčas dává, nejsou zase k zahození, že jo, ale tendlencten mě milej rituál vona vobčas proloží těma nechutnejma blemcavejma kočičíma kapsičkama, což vopravdu má k ňákýmu ideálu hodně daleko. Vonehdá sem dokonce v televízi viděl ňákou připitomělou reglámu na tyhle nechutnosti a ňákej přiblblej hlas tam furt mlel: "Kočky by kupovaly Whiskas."

To teda musí bejt ale idiot, dyž do světa hlásí takovoudle volovinu. Whiskas je tak akorát na poblití. Zato kuřátka a rybičky sou hodně hamavý. Vona teda ta televíza, nebo jak se menuje ta krabice, co do světa pouští tydlencty voloviny, je zatraceně divná věc. Ňák nechápu, jak se tam všichní ty lidi nacpou. A že se tak zmejčej, to je taky dost divný. Dyž se dívam z vokna, kde teda vona mi milostivě na polici nechala místo na čučení ven, sou ty lidi ňák normální. Teda ne, že by byli normální jako psychicky, ale velikostí, myslim teda.
Že vona to nemá s tou psychikou zrovinka ažúr, to už sem vám určitě vyprávěl a tak to určitě bude i s vostatníma lidmama. Voni sou lidi vůbec hodně divný. Třeba ten její dvounožec. Von čoklovi začal řikat Žolibrndo. No chápete to? A jí se to asi zalíbilo, a tak to říká čoklovi taky. A ta blbka Žolina na to slyší. Mě, dyž nevosloví Číčo, nebo Číčulko, tak prostě neexistuju. A ten psí klaun přiskotačí na jakýkoliv zavolání. Voni ty čoklové vůbec nemaj žádnou hrdost. Zase ale na druhou stranu je to taky k něčemu dobrý, že jo. Můžu čokla fackovat a můžu ho i drobet kousnout a von se vůbec neurazí. Vona Žolina je prostě psí trubka, ale zase teda musim uznat, že je s ní psina, dyž je pes.

Někdá vona z nás dvou docela šílí. To dyž se začnem honit po kvartýru jako zběsilý a je nám celkem fuk,, jak to kolem nás včecko lítá na všechny strany. A vona na nás huláká, ale my se v tý báječný hře na honěnou nenecháme vyrušovat. Dyž nad tim tak přemejšlim, vono todlencto, jak jí packu v pacce, jako já a Žolina, brnkáme na její voslabenou nervovou soustavu, vlastně musim přiznat, že možná ten život zase nemam tak úplně špatnej. Von ten život s čoklem je docela prima a dyž mam vtírky plný zuby, prostě se zdekuju někam do vejšky a je vykydáno.

Vona mi dřívějc, dyž vtírku přitáhla domů,řekla: "Číčulko, Žolinka je od slova žolík, víš? A žolík je šťastá karta, tak, že Žolinka nám přinese radost do života víš? Tenkrát sem na ní prskal a syčel, co to jako mele za kraviny, jak kocourovi může přinést do života radost ňákej připitomělej čokl, ale časem teda musim uznat, že s psí hopsansou se dá v určitých voborech slušně spolupracovat a celkem máme slušný výsledky. Vona teda nadává a furt hořekuje, že to, co nerozbily její děti, dorazíme my, ale to nám je vopravducky putna, v tom sme s čoklindou zajedno, jako byli tři mušketýři /to sem taky viděl v televízi/. Jo a vode dneška řikam psí vtírce Jokerka.

25 komentářů:

  1. Moc krásné povídání o nelehkém životě jednoho kocoura.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňau ČíčoAsi už si vod tý vaší čoklice slyšel, že mňě ten můj dvounožec po jednom svym bláznivym snu přemenoval na ptakopyska. Ale sem to furt já, stará dobrá kočka Zůza. Tak to snad ňák neuškodí tomu našemu platonyckýmu vztahu na dálku.
    Eště že se neprodává ňáký krmení pro ptakopysky. Von by my to dozajista nutil. Něco jako "Ptakopyskové by kupovali Pyskas".
    Voni teda ptakopyskové sice taky jedi rybičky, kerý mi moc chutnaj. Ale taky žerou všelijaký vodní mlže a plže, kerý teda já zrovna moc nemusym. Vlastně vůbec.
    Von ten můj dvounožec vobčas vyndá z mrazáku ňáký masíčko nebo rybičku. Jako že to tam je už moc dlouho a že už by mu to asi moc nešmakovalo. To von je asi takovej ňákej vybíravej, protože mňě to šmakuje dycky. Jen to rozmrazí a dá mňě to syrový. To se po tom dycky můžu utlouc.
    Ale myšové sou holt myšové. Ale ty mám jen na jaře a vlétě, když jezdíme na chatu. Ale zasejc ti řeknu, že ulovit takovýho myše je časově dost náročný, protože voni sou ty parchanti zatraceně vopatrný. Tudíž kočka nikdy nemá žádnou jistotu, že vůbec něco chytí. Tak je dobrý, když dostanu do misky něco koupenýho z vobchodu. Nakonec, von se musí dřít někde v práci, aby mi to moh koupit. Já si jen poležim a počkám si, až si to von vodpracuje a klepne mi to do misky.
    Teďkonc budou mít dvounožci ty vánoce s ňákym tim štědrym dnem. A to je dycky štědrý i pro mně, protože se furt něco krájí, porcuje, vaří a peče. Ryby, prasátka a takový ty velký ptáci, kerý za živa kvákaj, kejhaj nebo hudrujou.
    Nejradči mám, když von to porcuje eště syrový. To ho dycky upřenym pohledem hypnotyzuju. A to mý hypnotyzování fakt funguje, poněvač von dycky řekne "ty svině hladová", něco ukrojí a hodí mi to do misky.
    A když někam na chvíli vodejde, tak si ukradnu sama. Zrovna tuhle někam vodběhnul, asi na hajzl, jak von řiká. A než se vrátil, tak už sem v sobě měla půlku řízku. Samozřejmňě eště syrovýho a nevobalenýho. To vobalený ať si žere von sám. Ale jeden celej řízek sem mu eště nechala, tak co? Nemá bejt hamoun. Tak ti Číčo přeju taky tak štědrý kočkovánoce, jako budu mít já.
    Tvoje Zůza Ptakopysková

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: A pokud je ještě Jolly, tak je to rozjařený žertéř

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak vona mi zase kecala, potvora. Ale já sám sem to viděl napsaný na ňáký kartě, co má taky doma a vim, že řiká, dyž se s těma kartama zavobírá, že má štěstí, že lízla žolík. Tak sem jí to zbaštil. Ale to jí teda nedaruju, pomsta bude sladká... Mňauk[3]: No teda Zůzo, tak voni to ty člověcí mají asi ňák normální nás zvířátka přemenovávat. A ty jako na toho Ptakopyska slyšíš, jo? Já bych tě teda tak nikdá neřeknul. Ale co se vod dvounožců dá vočekávat, že jo?
    Řikáš vánoce, jo? Tak to asi bude ten strom k těm vánocem, ne? Asi zase na něj bude věšet všechny ty světlíčka a podobný serepetičky. To by mohlo bejt vopravducky i víc masíčka. Ty si tak chytrá kočka, hnedle jako já. A to já zase hned tak ňáký kočce neřikam. Sice jich moc neznam, spíš znam hodně čoklů, ale to sou samý trubci a trubky, počínaje naší čoklicí vode dneška zvanou Jollynka nebo Jokerka. Nakonec asi máte vobá s Tlusťjochem dočista pravdu, páč psice je vopravdu šašek, klaun a žertéř v jednom. Zatim se měj primově a nenech se vod toho tvýho dvounožce buzerovat. Mňauk a pac...

    OdpovědětVymazat
  5. To je roztomilé :) Připomíná mi to Deník kocoura modroočka, co jsem četla jako malá. Jenom v upgradované verzi A ta psí hopsaná je super

    OdpovědětVymazat
  6. Je-li se psem psina, je taky s Číčou čičina?

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: A s čunětem čuňárna.   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:   [8]: Taky jsem ráda četla Deník kocoura Modroočka. Ale nikdy mi ani ve snu nenapadlo, že budu mít vlastního píšícího kocoura     [9]: Já bych spíš řekla, že ne číčina, ale číčovina... [10]:/9 a s člověkama člověčina...   

    OdpovědětVymazat
  9. Číčo máš pravdu, naši čičáci s tebou plně souhlasí, ty kapsičky a jiný blafy se nedají, ale takové kuřecí masíčko, jojo, to je mlaskačka. Tak hezký vánoce

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: (10) Já bych řekl, že u některých lidí spíš volovina

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Že jo, to sem rád, že nejsem mlsnej, jak mi vona porád řiká...      Pěkný kočkovánoce...[13]: Jako že sou některý hybridní volové?
    Smělá hypotéza...     

    OdpovědětVymazat
  12. To je roztomilé, občas by bylo prostě dobré vědět co si naši mazlíčci myslí

    OdpovědětVymazat
  13. nemuze to bejt az tak spatny, kdyz sou vanoce.
    nebo ano??

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Tak to já vím celkem dobře hihihihi...mám na to vlnky..[16]: Děkuji Ajko, tobě také..[17]: Budeš se divit, ale někdy to bývá ještě horší.   

    OdpovědětVymazat
  15. Fakt, Číčulko, nežiješ si špatně .
    A je teda zajímavý, že ti nechutná Whiskas, to ti naši se po tom můžou utlouct, ale ještě radši mají Felix.

    OdpovědětVymazat
  16. Fakt, Číčulko, nežiješ si špatně .
    A je teda zajímavý, že ti nechutná Whiskas, to ti naši se po tom můžou utlouct, ale ještě radši mají Felix.

    OdpovědětVymazat
  17. Číčo, všechno nejlepší do nového roku - hodně hamavých rybiček a kuřátek ( i hovězí není k zahození), hodně psiny s čoklindou a ať tě ti dvounožci moc nezlobí! A vyřiď pozdravení i té tvojí živitelce, jo?

    OdpovědětVymazat
  18. Život se zvířátky je bohatý a pestrý, od té doby, co mám pět koček a psíčka, neznám nudu. Někdy ale když likviduju hovno nacházející se v tom nejtěsnějším možném místě kvartýru, se přistihnu při kacířské myšlence, že bych se třeba aspoň dvakrát do měsíce nudila docela ráda. Ale pochopitelně to neříkám před zvířaty, mohla bych ranit jejich city. Řvu si jen tak pro sebe a pro uvolnění napětí.     

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: hihihihi, no já jsem na tom tak nějak podobně. Ale nemůžu nic prskat, páč nepoznám, kterej z nich to byl.. na hovna zrovna nejsem ekšpert..   

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: On je kocour opravdu mlsný a pes začíná taky.   

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Tak jsem to všechno zařídila a vyřídil, hlavně teda ty rybičky aby mi dávala, ale myslim, že zasejc dělá, že tomu ňák nerozumí..   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝