25. 2. 2016

Hybaj z pelechu

"Koukej padat z postele, už je ráno, mam hlad a chce se mi čurat," mňoukam na ní každou sobotu a neděli. Ne, teda, že bych jed a nebo čural enom v sobotu a v neděli, to ne, ale jiný dni vona stává pro kocoura v pravej čas.
Enomže vona je potvora v sobotu a v neděli asi ňáká hluchá a klidně chrní dál. Estli je teda vopravducky hluchá a nebo to tak jenom dělá, to nevim, ale bylo by jí to podobný. Musim teda zvolit razantnější metódu a to pošlap po těle. Ale vona se z ní časem stala votrlá ignorantka. Můžu po ní šlapat, jak chci a s ní to vůbec nehne. Musim teda eště přitvrdit a tak jí začnu funět do vobličeje. Spolu s další mocnou zbraní, mejma krásnejma fouskama, kterýma jí při funění navíc eště šimrám, konečně zmůžu aspoň to, že laskavě votevře voči.


"Hele Číčo, nech toho a jdi si raději vyčistit chrup. Máš nevonný dech."
Vona je fakt cáknutá. Copa já kocour si jako mam čistit ňákej chrup? Dyk ani nevim, co tim vlastně myslí, že si mam čistit. Krom toho já se meju porád, tak nevim. Možná tak blábolí jenom proto, že eště nejni řádně probuzelá. Chce to silnější kalibr. Hodně se teda nadejchnu a rovnou k puse jí zařvu:
"Mňauuuuuuuuuuuuuuuuk. Varuju tě, estli nevylezeš z pelechu a nevykydáš mi záchodek, pudu močit pod vanu. Už toho mam dost, tady sou zvířata, co maj hlad a ty se válíš, koukej vylízt."

Abych pravdu řeknul, dává mi to porád víc a víc zabrat, abych jí z toho pelechu vůbec vytáh. Nakonec se ale ňák dycinky zadaří a vona se začně hábrovat z pelechu ven. Už je tak vycvičená, že první, co udělá je, že mi vykydá záchodek. Já mám rád záchodej čistej, to je potom se mnou prima pořízení, že jo, ale běda, dyž by mi ho neuklidila. Enomže vod tý doby, co máme čokla, je to ňák jiný. Vona, dyž přinde domů a třeba najde ňákou tu loužičku, tak neví, kdo je autor hihihihi a tak se bohužoužel nevyhneme zase vosvětový přednášce, na téma kdo, kde a a proč, kterou sem pracovně nazval: "Kocourci čůrají do záchodku a pejskové venku."

Když se dost vyžvaní, de to uklidit. Nejlepšejší na tom je ale fakt, že čoklice už mě jaksi přetrumfnula v tom dělat brajgl. Tady bych vyzdvihnul muj učitelskej talent, kdy sem do čokla vložil slušný základy hlavně ve voboru ničení její psychiky. Komenskej by ze mě měl radost. Podle jeho návodu "Škola hrou" si s čoklem hrajeme vopravdu rádi a dobře.

Jako zrovinka nedavno. Zase si malovala voči ňákejma barevnejma tužtičkama. Rozložila si je na stůl a ňák je třídila, nebo co. To se mi líbilo moc, tak sem se na to přihrnul podívat se zblízka. Její smůla byla, že tam ty tužtičky na moment nechala bezprizorní, páč někam vyskotačila. Hned sem hopnul na stůl, že si s nima krapítek pohraju. Voni se tak hezky kutálely, dyž sem do nich rochnul packou a tak sem jich pár shodil na zem. To ale vim, že nesmim, tak sem se hned zdekoval do svý fusekloidní zásuvky a sotva sem zaleznul, už slyšim:
"Číčo, ty jsi ale nenechavý zvědavý kocourek."

Ani neběsnila, jenom začala ty tužtičky sbírat, lezla po zemi jako beruška, ale kupodivu nenadávala.
Potom se konečně vykýblovala do práce, a hned nato nastoupila se svým parádním tužtičkovym číslem čoklice. A to byl teda správnej tanec, to vám povim. Sem to sledoval se stolu a málem se se počural smíchy při představě, co nastane, až se vona vrátí domů. Čoklice Jokerka bezchybně hned frňákem vyčenichala jednu zapadlou tužtičku, ke smůle pro ní černou a eště k větčí smůle hodně měkkou. Pěkně si jí vzala do huby, pohodlně si lehla a začala jí systematicky vohryzávat.
Sem se tak zamyslel, estli se nepřevtělila do morčecího mameluka, kerej nám teda už humřel, páč to vohryzávání de čoklovi dost podobně, jako šlo morčeti, ale pak sem si řeknul, že to bude asi volovina, páč mameluk se mě bál, ale Žolina je se mnou kámoška. No a Žolina se činila. S citem vohlodala to dřevěný, částí to ňák sežrala a částí rozmetala po dlaždičkách až zvostala enom ta mazlavá tuha.

A vona teda Žolina, jak se teď učí číst, tak asi zkoušela i psát nebo co a tak tou mazlavou tuhou zkoušela po těch dlaždičkách asi něco napsat a rozmydlila tam tu čerň ouplně nádherně, že musim uznat, že todle bysem já, kocour Číča nezvlád, teda, ne, protože bych byl míň šikovnej, to ne, ale protože bych se vod toho hrozně uprasil do černa. A to já nerad. Zato čoklindě to naprosto nevadilo a tak si tu rozpatlanou tuhu eště nalepila i na packy zespoda a razítkovala s ní velmi kvalitní stopy. Ty jí teda šly lípjejc, než to psaní, ale i tak byl výsledek přímo velkolepej. Takzvaná volná abstrakce na dlaždičkách v černočerném tónu. Nádhera.
Vona by Žolina měla asi začít študovat ňákou malbu nebo tak něco.

Musim přiznat, že to zvíře má talent na hodně věcí. Řeknul bych dokonce, že mi začíná jaksi demoličně přerůstat, ale zase vona je větčí, a tak má vícejc síly a taky je takzvanej "praseodní typ," jak říká naše živitelka a ňáký černě v jakýmkoliv provedení se ani za mák neděsí.

Zato vona se děsila, dyž přišla domů a viděla tu spoušť. Viník byl teda jasnej, to je nabíledni, ale u nás z její strany platí naprosto nedemokraticky uplatňování kolektivní viny. Hulákala na nás jako na lesy a dokonce nám i nadávala, že prej sme nevycválaná sebranka a takový ty kecy vokolo. Enomže to bylo tak asi všechno, co mohla dělat, páč podle zvířecích psychologů nás trestat nemůže, páč bysme neveděli za co. Ta spoušť kolem nám přece nic neříká…
Dyž se vyzuřila, začala to autorský dílo likvidovat. Nadávala, jak se to maže a nejde to dolů. Nevim ale, čemu se tak divila, že jo, že to nejde dolů. Dyž je to na malování vočí, tak to musí asi něco vydržet. Ale s tim já fakt nemůžu nic dělat, páč vona inteligenci v apatice nekoupí.

32 komentářů:

  1. Herdek, koukám že to šlapací buzení je vám všem nějak vrozený!

    OdpovědětVymazat
  2. "Pošlap po těle!"
    Ta panička je v sobotu a neděli fakt příšerná!

    OdpovědětVymazat
  3. Milý Číčošlapko, zase jsi to fakt mooc krásně popsal

    OdpovědětVymazat
  4. Funět do obličeje, šimrat vouskama..., a já myslela, že popisuješ svýho drahouška-manželíčka, jako tu popisují své miláčky chlubivé Deníčkářky.
    Tak jsem si říkala, ach jo, zase to samé a furt dokola, do omrzení..., ale naštěstí to nabralo zcela jiné grády, díky Val!

    OdpovědětVymazat
  5. Abstrakce tužkou na obočí.
    Ano, to je vskutku neotřelé.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňau Číčo
    Jestli vona tam ta čoklice náhodou nevytvářela ňákou tu přírodní naučnou stezku, na který se haranti dvounožců učej podle stop poznávat nás čtyřnožce.
    Je vidět, že si fakt hodně dobrej učitel, když dovedeš naučit likvidační metódy i tak neinteligentní zvíře, jako sou čoklové, kerý sou v žebříčku inteligence zvířat až někde za mravencema a chobotnicema.   Mněj se fajn, Zůza

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Oni to kočky asi mají v genech, a nejlíp se jim asi šlape po lidech...   [2]: Zlatá slova, panička je opravdu příšerná..   [4]: No počkej, počkej Sugr, tohle je dílo Číčovo a ten, jak musíš uznat, žádného manželíčka nemá a  na tklivé deníčky o drahoušcích manžílcích jeho tlapka ani nikdy nevkročí...       [5]: Abstrakce na obočí se taky někdy otře, anebo spíš rozmázne

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No, takovej už prostě já sem, šikovnej kocour a hlavně až tak moc nekecam... [6]: Ahoj Zůzo, to by musela čoklice Žolina tvořit stezku pro toho jejího haranta, ale mam kočičí tušení, že na toho vona se dočista vykvajzne, páč von s ní málo chodí po stezkách, kde sou dočista jiný stopy a hlavně pachy. To mě ale faktys nebere, páč se mnou nechodí nikdá nikdo nikam. Leda tak ke kočičímu dochtorovi, ale vo to zase nestojim já. Život mam těžkej a plnej nespravedlnosti, ale svuj vosud přijímam hrdě, dyž sem vynaleznul tu čuravou pomstu pod tu vanu. Vona, dyž mě vidí, jak se tam šmrdolim, hned na mě volá medovym hláskem k sobě... Ale mě je to dočista fuk.. ať si zvyká, ne?
    Tak pac a pusu, ale tvuj dvounožec se už dlouho nevykecával, vona ho chodí číst a tudlenct se podivovala, že má ňákou dlouho pomlku, nebo pomlčku? Už ani nevim...     

    OdpovědětVymazat
  9. Pošlap mě rozchechtal, ten moc dobře znám. Zmuda to miluje a nejlepší je, jak přitom tasí drápky, na holých zádech nebo břiše masáž k nezaplacení. Tužkou na oči pomatlat dlaždice, to už chce skutečné nadání a nejen výtvarné. Gratuluji, Valin, k nadaným zvířátkům, pan Číča může psát paměti a Žolinka mu to bude ilustrovat.   
    Děkuji za krásné, milé a rozesmáté ráno.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Nejen kočky. Když se rozhodne mne budit Bobeš a začne po mě hopsat těch už znova jeho 12 kilo tak to taky stoj za to...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Mě zase dycinky rozchechtají ty tvé komenty, dneska je to obzvlášť trefné, Číča spisovatelem a Žolina ilustrátorkou. Tak to mi fakt dostalo. Kvůli tomuhle já miluju blogování, dost se sice pobavím nejen při vlastním psaní, ale daleko víc u komentářů... A vo tom to je...Díky     [10]: Tak to je fakt, páč Žolina tenhle kočičí styl už taky celkem ovládá, ještě jenom, že nemá tak ostré drápy, jako mají kočky. To bych díky její váze měla na těle samé vpichy hihihihi     

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Přesně, mám to stejně.

    OdpovědětVymazat
  13. Teď mě ještě napadlo, že to co provozuje Zmuda a ostatní čičiny, je vlastně masáž spojená s akupunkturou.   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Vždyť ony to s námi v podstatě myslí dobře, jenom my to asi někdy nějak kvůli naší zabedněnosti nemůžeme pochopit.   

    OdpovědětVymazat
  15. Kolektivní vina nebo ne, kočky jsou stejně mrchy

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: No vidíš, to mě vlastně nikdy nenapadlo, jak jsou kočky progresivní, co se týče zdraví Navíc občas kočky na tu masáž použijou i svůj vlastní speciální slintací krém

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:   A předení snižuje krevní tlak i riziko mrtvice. Takže: nový léčebná metoda - kočka na předpis, koťata k dostání v každé lepší lékárně.   

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Zastřelte mě!
    oprava: nová léčebná

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Nezastřelím - kdybys nehlásila opravu - ani bych si nevšimla V každé lepší lékárně? Kdybych se nebála, že Číčáček bude pořád sám doma, hned bych do takový lékárny šla...Stejně se nedivím, že to snižuje TK nebo riziko iktu - kočky jsou prostě báječný zvířata.

    OdpovědětVymazat
  20. Číčo, já si myslím, že ta dvounožka jen dělá, že spí. Já to totiž dělám takhle taky. Před dětma .

    OdpovědětVymazat
  21. [15]: To je fuk, hlavně, že je máme rádi...   [17]: Kočky mají magickou moc, alespoň se to říká a já tomu i docela věřím... Ale slintat na mě fakt nemusí...[18]: Předení čí? Kočky a nebo moje? Já abych věděla, jestli nemám taky začít příst, abych Číču uchránila před mrtvicí ze mě...   [19]: Nic takového, my si tě uchováme raději živou...   [20]: Což o to, kocourek sám doma znamená byt plný překvapení všeho druhu, kočky se totiž sami doma nenudí...Já bych do té lékárny zašla...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:No, tak to bych se na to podíval, že by mě tahala za fusekli? Teda vlastně za packu? Potvora je na to dost velká, to je fakt. Eště, žes mě varovala předa takovou podlostí. Todlencto budu muset důkladně prošetřit...   

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Já se u čtení řepím jak cvok.   [20]: Doporučuje devět z deseti  veterinářů.   

    OdpovědětVymazat
  24.     
    Tak si říkám, Číčochu, jestli ty nejsi též převtělenej nějakej spisovatel

    OdpovědětVymazat
  25. Teda Číčo, ty jsi vážně hrdina. Mňaukat v sobotu ( nebo v neděli) přímo u hlavy své živitelky - samozřejmě pro dobro nejen své, ale i Žoliny - to chce pevné nervy a hlavně odvahu. Mně takhle někdo zamňoukat v neděli ráno, asi ho praštím.
    Ale ta kolektivní vina, to bys ji měl poučit, že psí a kočičí čurání se liší smradem, takže kdyby si laskavě čuchla, určitě by pravého viníka odhalila.

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: To je ale krásné slovo, řepím.. to je něco jako směju se?    jestli ano, tak se jen řep, co to jde...

    OdpovědětVymazat
  27. [25]:Že by snad jo? Píšu knihu pana Číči.. to zní dobře, ne?[26]: Vona je čuchoslepá víš? Vona nepozná nic, ale zasejc to je vohromná výhoda, víš? Páč dyž neví, nemůže nic kázat...   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]:jo, znamená to směju se, ale neinteligentně a nedecentně, jak je mým dobrým zvykem   

    OdpovědětVymazat
  29. Rodiče věděli, proč mi povolit vždycky jen jednoho živého tvora k chovu... Kromě rybiček,které se žraly navzájem, až taky zbyla taky jen jedna, ta nejžravější.

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: No ale to jsi v dětství přišla o moc hihihihi, kočky a psi se teda nějak zvlášť nepožírají navzájem, ba proti rybičkám jsou mírumilovní a pravděpodobně by vydrželi dýl, než i ta tvá poslední rybička. Ještě ale zcela jistě není všem dnům konec a tak čoklům a kocourům zdar...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝