3. 6. 2016

Bych taky chtěl mít spokojenej život


Fšecko, vopravducky fšecko de v týdle domácnosti do háje. To vam teda povim, to je život. Vona ta potvora už mě ani nechce pouštět k početní krabici, abych mohnul do světa hlásat svoje moudra.

Je to nespravedlivý a tak sem vymyslel, že začnu vopravducky škodit týdle domácnosti a hlavně teda jí, aby už jednou pochopila, že sem kočičí misionář a mam prostě silnou potřebu šířit osvětu do světa mezi fšecky kocoury a kočky.


Psí vtírka už nic moc nehryže, její zkázonosný žužlání vzalo dočista za svý, ňák jí asi ta dvounohá potvora živitelka zlomila charakter, nebo co, dyž čoklici něco naservíruju z horních sektorů, už se na to ani nepřiletí podívat.. Začíná tu bejt pěkná nuda a to já tak nenecham.

A tak mi začaly svědit drápy. Mám je teď teda pěkný, dlouhý a vostrý. A moc pěkně se zaryly do jejího péřovýho polštářku. To bylo blaho, drásal sem jako zběsilej, povlak sem vzal jednim profikočičím tahem, no Freddy Krugger by mi mohnul závidět. V mžiku z potahu zbyly jenom cáry v úhlednejch pruhách, širokejchch podle mejch drápů. Škoda enom, že sem se neprodrásal až na to peří. To už sem bohužoužel nestačil. Enomže něco drásat se mi líbilo moc a tak sem začal drásat psici Žolinu.

Žolina je psí trubka, co si vode mě nechá líbit úplně fšecko a vobčas se vode mě nechá i ulovit, tak sem si teda řeknul, že si nahradim to ušlý peří čoklíma chlupama. Vyčíhnul sem si teda nic netušící čoklici, hupnul na ní jako lev, dyž loví /viděl sem to v televízi/ a zarval jí drápy do těla. Asi sem to ale krapítek přehnal, nebo co, páč vtírka zavyla bolestí a potom, světe zboř se, potom po mě začala docela chňapat. Chlupy lítaly na všecky strany, ale nebyly to chlupy čoklí, ale představte si, že moje. Vona se ta psí potvora docela bránila, a tak bych řeknul, že sme se tak ňák dočista porvali.
A dvounožka se mi smála, že sem vorvanej, jako bych prošel frontovou linií. Tak sem na ní prsknul, že todle jim teda voboum nedaruju, hezky sem si narovnal vocas a vodkráčel středem, aby mi nevočumovaly, až si budu dávat dohromady pocuchanou fasádu.

Voni si tam ty dvě potvory eště něco špitaly, ale já s nima nebudu vůbec mluvit, a voni zase brzo přilezou.
Sem uraženej zaleznul do fusekloidní zásuvky a voči mi blejskaly zlostí. Co si to voni dvě poslední dobou dovolujou, to teda nejni vůbec možný. Těžkej život, vopravducky těžkej život. Jedna mě nepustí psát do světa svý moudrosti a druhá se brání, dyž jí lovim.

Ale já to teď s nima vemu hodně zkrátka. Sice eště nevim jak,a ale já hlava kocouří votevřená, pan Číča, určitě něco subgeniálního vymyslim. A pomsta bude sladká…


19 komentářů:

  1. Úplně si dokážu představit ten kravál

    OdpovědětVymazat
  2. ... vychčíš se jí pod vanu?  Jenom aby ti nezatrhla tu krabici úplně, by mi ty tvý moudra chyběly

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Číčo
    To tě teda povim, že ty tam máš úplnej vočistec už tady na Zemi. Až jednou umřeš, tak už pudeš rovnou do kočičího nebe.
    Ty dvě potvory se proti tobě teda pěkně spřáhly. To sou prostě celý čoklové a dvounožci.
    Ale vůbec nepochybuju vo tom, že ty jako genyjální kocour něco vymyslíš, jak se těm dvoum spiklenkám pomstít. Vo tom teda žádná.
    Vono se v takovym dvounožčím kvartýru dycky najde spousta věcí, kerý se daj pořádně poničit. No, a čůrat si snad nezapomněl, ne? Tak to někam špricni a hned bude veselejc, žejo?Mňau, mňěj se moc suprokocourově
    Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Rotyka to byla opravdu pořádná...   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: No, já bych taky byl zoufalej, to jo... mňauk..[3]: Todle se musí eště hodně důkladně promyslet, hlavou....Že mi teda tady vočišťujou ty potvory každej den, to je teda fakt. Jako dybych se neuměl vočistit sám, no chápeš to Zůzo? Já sem kocour čistotnej. Ale vona mě eště nezná, ta se bude divit, až mě pozná...   

    OdpovědětVymazat
  6. Už mně to bylo divný, že jste se na tak dlouho odmlčel, drahý pane Číčo, hlavo otevřená, a ono je to takhle, nepustí vás k početní krabici. Sakramentský potvory, to ji chtěj jen pro sebe, nebo jak?     
    Držím palce a těším se na pomstu.

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě to drásání, mílý Čičo, jednou vybrousíš k dokonalosti.

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska ochutnával jezevčíka od dcery její milovanej kocour Čokl neboli maiňák Baldrick. A docela tvrdě se do něj zakusoval, párkrát Mates taky zakvičel. Jenže on je Baldrick oproti Matesovi dvakrát tak velkej takže mates nemá moc šancí

    OdpovědětVymazat
  9. hlavně, že je veselo, veslo a veselo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milej Číčo,
    poradím ti jinou taktiku!
    Dej se do kupy s oběma a budou tě rozmazlovat a nosit na rukou!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Jo, je tomu dočista tak. Vona teď tu početní krabici zapíná vopravdu málokdy. Vona furt čte... je to nespravedlivý.Ať si teda čte, že jo, ale ať mě taky nechá psát. Enomže to by nesměla bejt tak sobecká...[9]: Tak vo tom vopravducky nepochybuju, páč je to děsně žůžo...A vopakování dělá mistra...[10]: Kocouří, do zbraně...hurrrrá...   [11]: No to veselo ale musim vobstarat já, kocour Číča..páč jináč sozu v týdle rodině všichni děsivě líný...[12]: No to teda né Sugr. Já sem kocour hrdej a né ňákej podlejzák, voni se budou ucházet vo mou přízeň, páč já mam kouzlo kočičí vosobnosti...   

    OdpovědětVymazat
  12. Nějak to kocour nezvládnul a byl k smíchu jen on!

    OdpovědětVymazat
  13. Nechápu! Kdyby se všichni bránili, když je někdo loví, to by byl na světě čurbes!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak to se musí tutlat, Číča a k smíchu... vyloučeno..   [15]: Hihihihihi, to je přímo osvětový názor na věc.. Teď, když jsem se ztotožnila s touhle tvou myšlenkou, tak to taky vlastně nechápu. Budu tohle muset Žolině vysvětlit...   

    OdpovědětVymazat
  15. Jenom, aby´s ho neznechutila. Jednou se u vás vyskytne nějaký nepříjemný hlodavec a Číča bude ve stávce nebo ve stávkové pohotovosti.

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že psokocouří válka už skončila a teď bude kocourek jenom přemýšlet o sladké pomstě! Napsala jsi to moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: On je kolikrát ve stávce i bez hlodavce... [18]: Situace na tomto poli se opět stabilizovala.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝