17. 6. 2016

Další hřebíček do její rakvičky


Po dlouhý době mýho kočičího pauzírování sem zase se sebou vopravducky hodně spokojenej. Zatlouk sem další hřebík do její rakvičky. Sem prostě šikovnej kocour.

Vona má u postele takovej přístroj s barevnýma číslíčkama a na ten v noci vobčas mžourá. Voni teda dyby ty čísla nebyly zářivě vosvícený, viděla by akorát tak prdlajs, ale sou pronikavě červený a vona podle toho, jaký tam sou, buď sebou flákne znova do postele a nebo začne skučet a nadávat a pomalu se z tý postele začne vysoukávat.


Já sem tendle přístroj hodně študoval a přišel sem na to, že je na něm moc a moc čudlíků, kerý mi fakt zajímaj. Študuju ho tedy převážně za tmy, aby vo mě neveděla, /páč jinak by mě potvora vyháněla/ a vobjevil sem, že dyž na ten horní čudl našlapnu packou, asi se s těma číslama něco stane. Co přesně teda to nevim, ale jí to dokáže vopravducky hodně vyděsit.

Jako zrovinka nedavno. Vona chrápala jako zabitá, všude tma tmoucí a na mě přišlo hraní. Tak sem se potichu přikradnul k tý čudlíkárně a začal sem si tam hrát na šlapanou. Hra to byla primová, jenomže vona se zrovinka ňák probudila, aby se zase podívala na ty zářivý číslíčka. Potichoučku sem se vytratil, páč dyby mě tam nachytala, zase by na mě začala hulákat, že sem mizera a podobný žvásty a to nemam zapotřebí. Enomže vona tak ňák překvapivě zalapala po dechu, zavyla a vylítla z tý postele rychlostí blesku. Takovej fofr sem eště neviděl. Moc nechybělo a dočista se přerazila.

"Já jsem zaspala, to snad ani není možné, vždyť už je 6 hodin. To se do práce dostanu nejdřív tak ve čtvrt na osm. Ach jo," bědovala a vlítla do koupelny. Potom na sebe začala házet voblečení, mě začala rychle kydat záchodek a tak sem se k ní přišmrdolil a mňaukal sem na ní, co jako blbne, proč eště nechrápe, že slušný lidi v tudle dobu eště všicky spí a kam se to vlastně vypravuje tak v noci.

Jenomže jako vobykle mi nerozuměla a povídá mi: "Co se tu motáš Číčo, já pospíchám do práce, protože jsem zaspala a musím forfovat."
"Do práce? Ty máš změněnou pracovní dobu? To budeš teďkanct furt stávat ve 3 ráno? Doufam, že mi dáš něco k jídlu, ale na snídani je to na mě moc brzo. A vůbec podívej se, kde je na vobloze Měsíc."

Jenomže vona na to vůbec nic a hnala k tý bílý almárii, kde mají lidský jídlo. Tam zůstala ale celá zkoprnělá stát a civěla pro změnu na podobnou číslárnu,jakou má u svýho pelechu, enomže se zelenejma čísílkama.
Trvalo chvíli, než jí to došlo.
"Číčo, ty pacholku, tys mi přeřídil budík a já se tady jako magor vypravuju do práce ve tři hodiny v noci. To snad není možný, s tebou je to fakt na infarkt."
"Tos vystihla přesně," mňouknul sem na ní plnej pochopení. Dělam, co můžu, abys se mnou zažívala jenom samý radosti, takovej už sem já kocour Číča, ale todle už by tě mělo bejt vopravducky jasný, ne?"

A vona se začala řehonit, jako že co by si beze mě počala, kdybych jí vobčas nezvednul mandle.
Potom si zase vlezla zpátky do pelechu, načudlila na budíku jiný čísla a hezky se zavrtala pod deku.
Tak sem se hnedka nakvartýroval k ní a nechal se pěkně drbat na bříšku.

19 komentářů:

  1. Tak tohle se stalo mýmu mužovi a nikdo mu budík nepřestavil. Jen se blbě podíval. A taky se vypravoval do práce o tři hodiny dřív než měl. Jenže on už nezalezl, dojel tam, udělal si svá měřidla a zas o ty tři hodiny šel dřív domů. Měl v tomhle výhodu, byli tam sami svými pány a pokud měli uděláno co mělo být nikomu to nevadilo jestli šli domů v tolik a tolik....

    OdpovědětVymazat
  2. Lumpík jeden chlupatej, to oni umí, to zas jo

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný příběh, který se kocourkovi moc vydařil. Ještě, že ses opravdu nevydala do práce. Z toho by měl kocourek ještě větší bžundu  a Ty určitě radost, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Číčo, ty jsi ale rarach Ale panička by tě určitě za nic nevyměnila - chlupatej nejni jen tak někdo!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si tak říkám Val, jestli ti ten budík nepřehodil manžel, aby jsi ho ráno také vzala pod peřinku a drbala ho na bříšku! Oni chlapí jsou v tomhle ohledu víc vynalézaví než číčák!

    OdpovědětVymazat
  6. Číča - kocour plnej pochopení     

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem nevěděla, že Číča je technicky nadanej, že je programátor!

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Tak u nás to tak není. Kdybych přišla ve 4 hodiny nad ránem do práce, v žádném případě to není přesčas. Krom toho bych se tam asi ani nedostala. Ještě, že jsem si všimla na jiných hodinách a ne až v autě. Hihihihi [2]: Oni umí asi hodně věcí, o kterých se nám vůbec ani nesní... [3]: No, myslím, že já bych z toho upadla do depréze, přijít do zamčený fabriky o  3 hodiny dřív, než začíná pracovní doba...   [4]: Copak chlupatej, ale Číča, to prostě není jen tak někdo... pravdu díš..     

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Nestraš Sugr, to by mi tak ještě chybělo, kdybych Číčovi nějak křivdila, to by mi fakt nedaroval...   [6]: No je vidět Meduňko, že mu vidíš až na dno jeho chápající duše... [7]: Já teda taky ne    Ale kdoví, jaké dovednosti se v něm ještě skrývají   

    OdpovědětVymazat
  10. Teda Číčo, vona se nedá jen tak zlomit, že jo: Jakože ty hřebíčky do rakvičky můžeš zatloukat, ale vona nějak odolává.

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, s čudlíčkama je plno legrace...

    OdpovědětVymazat
  12. Je zvláštní, že kočku doma nemám, a přesto se mi občas stane něco podobného. Buďto u mě bydlí geniální roztoči nebo je to práce domácích skřítků .

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Zřejmě jsem značně trvanlivá..   [11]: I když objektivně vzato... jak pro koho..   [12]: Typovala bych to spíš na ty skřítky   

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to teda ten geniální kocour načudlil parádně!    U nás se budíky nevyskytují, Jirku budí mobil a já vstávám automaticky, asi mám nějakou vnitřní čudlíkárnu, nebo spíš už jsem tak zblblá, že se budím v šest i o vikendu.   
    Sranda byla, když jsem několikrát v sobotu nebo v neděli vlítla k holkám, že zaspaly. Na to rády vzpomínají. Jak říkám, blbnu.   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Když máš vnitřní čudlíkárnu, nemůžeš přece blbnout. To je přeci jasný. Jenom prostě občas zmáčkneš ten nesprávný čudlík a to se stává všem hihihihi. Moje čudlíky si ovšem už celkem dělají, co chtějí...     

    OdpovědětVymazat
  16. S Tebou, Číčo, aby člověk byl pořád ve střehu a bál se zavřít voko!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Jo je to tak, bojím se zavřít voko a votevřít vokno...   

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: No, ta moje čudlíkárna je už taky jaksi zmatená, asi krize středního věku.   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Hihihihi, to bude jenom přechodný, žádná krize, to zase voprší, jak by řeknul Číča...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝