24. 6. 2016

Kde vzít manuál pro život a nekrást

Kdo se ke mně posadí,
a fundovaně poradí,
jak mám jenom skvostně žít
a život si nezničit?

Přisedlo si mnoho lidí,
každý jinak problém vidí.
První radí:
"Dej si říct a dej si rundu,
ať máš ze života bžundu."

Další říká:
"Dáme špeka, zahulíme,
potom rázem uvidíme."

Třetí tvrdí:
"Republice více práce,
to je naše agitace."

Další mele:
"Vlezeme si do postele."

Pátý hučí:
"Nemůže se snad nic stát,
když na všechno budeš srát."

A tak v hlavě maglajz mám,
na kterou tu radu dám,
tudíž návod vyhledám.

Kde se však manuál shání,
o tom nemám ani zdání.

16 komentářů:

  1. Já bych souhlasil s tím pátým. Ten je mi názorově tak nějak nejbližší.

    OdpovědětVymazat
  2. Když si nevíš rady, vygooglit se dá všechno.   

    OdpovědětVymazat
  3.      Skvělá báseň!
    A já myslím, že všechny ty rady mají něco do sebe

    OdpovědětVymazat
  4. Bez příruček to možná není tak účinné, ale je to větší dobrodružství .

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé básnické podání pohledu na život.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Mě celkem asi taky, i když někdy to nejde nikterak splavně... [2]: Strejda Google prostě ví.... [3]: [4]: Nad tvým
    "skvělá báseň"
    se až rdím   [5]: Já bych si někdy přála celkem klidný a bezdobrodružný život.. ale někdy:
    dobrodrůžo
    může být i žůžo   [6]: Pohledů je jistě víc,
    i když mě už nenapadá nic...

    OdpovědětVymazat
  7. Život plyne jako řeka,
    takže lehni a dej špeka

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ze špeka se pominu,
    raděj si dám slaninu.   [9]: Dííííííky!

    OdpovědětVymazat
  9. Od každého trochu a život bude pestrý jako škála barev na paletě .

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Díky Ali, dílko z dílků...[12]: No tak jsou věci, které bych zažít fakt nemusela... ale jinak.. žádné zle...   

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko, Tobě to básnění jde ale od ruky, žádný manuaál nepotřebuješ       

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Na voloviny fakt nepotřebuju žádné návodky...   

    OdpovědětVymazat
  13. " Jsemť  zedníkem !  není to legrace !
    celý den z práce jdu do práce!
    Víte-li vůbec jak ruce bolí,
    když  otlučenou zeď  nahazuji ??Od rána božího, pracuji stále
    ... těmahle rukama... manuálně !Jistěže !... ovšem !  jsou lidé tací,
    kteří si myslí, že seknu z prací,
    jakmile zapadnu  v domov ??Určitě !  nějaké howno!
    ... celý večer... ( zas manuálně )
    utěšuji se sexuálně!
    ... též v noci !  nejenom večer !Věřte mi, člověk by brečel !"
    ... hovoří  Béda Petružel ....... je chlapík !  zase to vydržel !
    Ráno zas  statečně  do práce valí,
    zívající  a nevyspalý !

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Chudák Béda Petružel,
    eště že to vydržel,
    měl si koupit manuál,
    aby na život vyzrál...
    Díky Fredy za zlaté vejce...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝