6. 7. 2016

Extra falešný úsměv


Když jsem tak přišel už o poslední zub,
nebylo zbytí, než nasadit falešný chrup…
s falešným chrupem falešný úsměv bílý,
zakousnout do řízků budu mít jistě dost síly.

Když bezzubost mé sebevědomí ztrácí
kompletní protéza jistotu neochvějně vrací.

Leč chrup se mi v čelistech podivně vrklá,
snad je ta čelist bez zubů scvrklá,
chce to jen připevnit nějakým zázrakem,
náhle jsem oslněn báječným nápadem.

Lepidlem chrup pečlivě k dásni přilepit,
a bezzubý už ani na okamžik nechtít být,
toť meta mého díla byla,
však praxe jaksi pochybila.

Lepidlo nanesu svižně na protézy obě,
ve skutku rekordně kratičké době,
sliny se sbíhají nad vonící mísou s řízky,
třikrát však běda, čelisti k sobě nějak si přischly.

Huba se otevřít naprosto nedá,
chrup se mi slepil, strach na mě sedá,
vždyť já jsem odsouzen snad hlady zemřít,
když se chrup vlepený z dásní nepovede sedřít.

Nechci již více žádný falešný chrup,
asi jsem maličko trotl a hňup,
raději však mixer koupím si rád
a řízky na kaši budu si mixovat.

22 komentářů:

  1. Tohle je tak trošku ze života
    Tedy, aspoň já znám blázna, co lepí zuby vteřiňákem
    Přední protézu i vlastní vypadlou stoličku

    OdpovědětVymazat
  2. " Tam za krčmou ,, U Wola,, - v zatáčce,
    ... tam každý den dojde ke rvačce !!Co zubů já jsem tam nasbíral !!"Myroslaff  Kozomrdtt  přebírá :" Tu špičák... další dva špičáky...
    tu stolička ( ? )  vyžraná !..... tu taky !... toť někoho, kdo ,, dřív se narodil,, !"
    ... muž s odporem  vikláky zahodil !" Tu nádherné řezáky !  ...ty wole...
    jedničky  nahoře... i dole !"Muž z místa  leze... zas do místa ....Hle !  Yaromyr Lýča !... dentista !
    Po čtyřech leze  a sbírá !
    ... rozčilen  Kozomrdtt  Mýra !" Pacholek !  zadarmo sbírá ...
    a za prachy  lidem je nandavá !
    ... kurwa !  pak topí se v prachách !
    V y p a d n i !! a  dej si bacha !" Ti seru !  sbírám si,  sbíráš ty !"Mužové dali se do rvačky !
    ... dentista  záhy je na útěku !!Kozomrdtt  sehnul se, nepoklekl,
    ... jak v zádech ho píchlo !  muž jenom hekl...
    a bolestí  zaklel sprostě !
    ...hned chechtá se :  " Hle !  zuby skvostné !!
    Opětně  plný  je radosti !"Jsou dentisty, jak dostal do držky !!"... protáh se, narovnal kosti !
    " Zubů  mám  tři plné hrsti ,
    pro všechny bude jich dosti !
    .... pro otce, pro dědka, pro bábu ...... i pro ženu !
    až domů se dohrabu,
    všechny poctivě podělím !!"" Všecky zuby mám v prdeli !
    ... však zase si posbírám... inu "muž vyplivnul krvavou slinu,
    řka : " Zítra je ve krčmě vinobraní !
    to bude  facek  !  to bude praní !
    po rvačce  vběhnu tam  hbitě "....... muž těší se, jak malé dítě !

    OdpovědětVymazat
  3. Doslova ze života, hned se "těším víc" na období bez zubů

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné vyhlídky

    OdpovědětVymazat
  5. Jako když si představím toho tvora, jak se snaží marně otevřít hubu.... ani zubaři by nemohl říct co mu je a jak by mu ty zuby rval z huby, tak se hodně chechtám. To ti někdo poskytl vlastní zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  6. Vzpomněla jsem si na jednoho našeho klienta, co chtěl po kolegyni přilepit vypadlý zub vteřinovým lepidlem. Stejně mu druhý den vypadl znovu, ale chvíli držel! A ty řízky, tak to je bohužel pravda. Člověk bez zubů si na nich nepochutná.
    P.S. Výrobci mixérů si namastí kapsu

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Fakt znáš? Ale asi to nebude tak neobvyklý jev, jak čtu v komentech...   [3]: Když mě vytrhla doktorka stoličku a tím pádem jsem přišla o protiskus, pochopila jsem, že bez zubů to asi nebude nic extra. Od té doby bráním každý svůj zoubek jako lvice...[4]: Ještě třeba můžeme doufat.... [5]: Ne, kupodivu živou inspiraci neznám. Epos jsem splodila po požití dobrého bílého vína   [6]: Hihihihi, upřímně řečeno, nějak si nedovedu představit mixer, co by rozmixoval řízky, ale jsou i jiné dobré pochutiny vhodnější k mixování. A krupičková kaše je taky dobrá...

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:
    Krásně jsi to zbásnil Fredy,
    kdo pečlivě žvýká, jistě nemá vředy...
    když však není kousat čím,
    Myroslaffův hledací nastoupí tým...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Můj dědeček měl na stará kolena jen jeden zub a ten mu na rozžvýkání řízku bohatě postačil!

    OdpovědětVymazat
  10. Zuby by měly růst ještě třetí, i když znám prababičku, které je 83 let a má všechny zuby ještě svoje!

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Tak to byl děda kabrňák. Vlilas do mě naději, že řízek se dá schroupat i jen s jedním zubem...   [10]: To by teda měly, žralokům třeba rostou pořád znovu a znovu.. lidské tělo by si se žraloků mělo vzít příklad...   

    OdpovědětVymazat
  12. Rezne na kašu? Jedna z mála smoothie, ktorú by si dali aj odporcovania zdravého stravovania

    OdpovědětVymazat
  13. Vono je to k smíchu      , ale v reálném životě je to pěkný poser   , škoda že nerostou ještě třetí zubííí   

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Odpůrci zdravého stravování, nebo-li příznivci nezdravého stravování, by si určitě pošmákli. Pokud by to tedy dokázali rozmixovat...   [13]: Ano, je to nespravedlivé, třetí zuby by neměly být "porculánové", ale ryze přírodní...     

    OdpovědětVymazat
  15. Mixovat řízek mi přijde skoro jako svatokrádež.    Ovšem báseň je to skvělá a ze života. A možná s přibývajícími roky a ubývajícími zuby změním i názor na mělněnou stravu a zakoupím obzvlášť výkonný mixér.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No tak hlavně aby ten obzvlášť výkonný mixér byl opravdu výkonný a ne jenom jako....     

    OdpovědětVymazat
  17. Cyberštamgast má svou hlavu
    tekutou si dává stravu.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Právě jsem zjistila, že CŠ má rád kečup... To ani mixer nebude nikdy potřebovat...

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám pětku vpravo dole, což mi dělá starosti,
    takže řízky kousám vlevo, než mi ten zub přemostí
    Val, úžasná báseň, tu šoupnu do výběru

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:
    Přemostí, zamostí, postaví most,
    s mostem se nakoušeš opravdu dost...Díky za nominaci...   

    OdpovědětVymazat
  21. Básnické střevo skutečně ze života. Ale mixovanej řízek bych asi nechtěla, to by nebylo to pravé ořechové. Jsem ráda, že teď už si konečně můžu dát ten poctivě smaženej a nevadí mi to!

    OdpovědětVymazat
  22. zubní ordinace v Praze, kde se vám dostane té nejlepší péče..na dentální centrum urbánek nedám dopustithttp://zubni-praha.cz/

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝