26. 10. 2017

Nechci mít strach ze strachu


Strach má velké oči,
když se kolem točí
a ovíjí nás jako had.
Má nás ve své moci,
nemůžem spát v noci
a tím sílí jeho hlad.


Když se strachy zelenám
hned z toho i průjem mám,
o to víc pak nespím,
od záchodu nesmím.

Tak mu řeknu : "Táhni někam",
já žít šťastně právě spěchám,
tebe já už nechci mít
chci bez tebe umět žít.

Potom polknu uhlí černé,
tablety mé tmavé, věrné,
běhavku tím zastavím,
protože už dobře vím,
že do světa vyrazím.

34 komentářů:

  1. Supeeer! Přece se nenecháme otrávit těmi, co jen straší!
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouhá přestávka ale návrat super!   

    OdpovědětVymazat
  3. Mám strach, že nevezmeš mobil a mám strach, že se nepodíváš na poštu

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak, nebát se a vyrazit

    OdpovědětVymazat
  5. Hurá, Valin na nás zas mrkla. Uhlí čerň mám v kamnech radši,
    tam nikoho nepostraší!
    Tabletky mi nechutnají,
    jím je, když je všechno v háji.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale nééé, Alenko, zrovna jsem tě zmiňovala v blogerské výzvě, kdežepak ti je lépe ? Přiznej se, jsem ráda, že jsi alespoň maličkou stopu zanechala.
    Pohlaď kočičákov a koukej občas příjít.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný po tvém prohlášení,že tě nic nenapadá. A uvědomuješ si, kolika lidem chybíš? Mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Pravda pravda bububu...     [2]: Mám fakt výčitky, že blogování a blogy svých virtuálních přátel zanedbávám, ale jsem jaksi blogově vyhořelá...[3]: Do pošty jsem se dívala, ještě jednou díky, mobil ale mám od rána v kabelce netknutý. Jelikož už vím, o co kráčí, ani se dívat už nebudu hihihi.[4]: ...a ne jinak

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonce i fóbie
    tabletka ta zabije.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:
    Není uhlí jako uhlí,
    až mi z toho rysy ztuhly,
    koks bych zrovna nežrala..
    jistě bych se pos.....     Mrkám jak to jenom jde...   [7]: Jejku jejku, tos mě potěšila, ačkoliv vůbec nemám tušení, co je to blogerská výzva , něco mi muselo evidentně ujít. Já prožívám nějaké blogerské vyhoření, jsem bez chuti a bez nápadu Ale budu se snažit polepšit se.[8]:Díky moje věrná spoluvenčitelko zvířeny...Taky tě mám ráda...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:
    Člověk ani nemá zdání
    co tabletka dozachrání.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Vyhoření? Neboj, s námi to vyhoření shoří.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak to je moc dobře, děkuji. Ano, je to jakýsi veký náboj. Děkuji o to víc, že v tobě cítím jakousi zpřízněnou duši, i když se známe pouze virtuálně. Ale i virtuální svět je svět. Díky.

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně tak. Strach je fešák: Má přece tak velké oči!

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé, super! Při průjmovém ataku
    taky chroupám uhlí,
    spíš se bojím opaku,
    když to bývá ztuhlý.

    OdpovědětVymazat
  16. Super, i když tohle naštěstí neznám .

    OdpovědětVymazat
  17. Znám hlášku "růžový průjem" se zeleným os. zkušenosti nemám, kdyby toho nebylo, báseň by se mi líbila mnohem víc...

    OdpovědětVymazat
  18. Strach není kamarád. Naštěstí nemívám takové následky ze strachu, spíše naopak.

    OdpovědětVymazat
  19. Jo, a tvoji básničku musím, prostě musím zařadit do výběru!     

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Tak tohle je přímo revoluční pravda...   [16]: [17]: /14 Tak to jsem moc ráda.. [18]:
    Ztuhlé sem, ztuhlé tam,
    na to také meducínu znám,
    loknout si hned oleje,
    prý to tělu prospěje...

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Hihihihi, tak teď nevím, jestli myslíš průjem a nebo strach.[20]: Strachy se zelenám,
    až z toho průjem mám..Barevnost onoho produktu nebyla zmíněná...     [21]: Ale strach s námi opravdu někdy dokáže zamávat, na všechny možné směry... [22]: Díky Meduňko, mám radost...     

    OdpovědětVymazat
  22. To je naprosto mega super!!   

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Super dík. [26]: Já mám tedy bolobřich, to jo.. ale dál nic.

    OdpovědětVymazat
  24. Super básnička Líbí se mi, ze jsi to pojala takhle vtipne.

    OdpovědětVymazat
  25. V jednoduchosti je krasa. :] Palec hore. :]

    OdpovědětVymazat
  26. Dobře jsi uchopila téma týdne a je právem ve výběru. Pak, že Tě nic nenapadá. To spíš platí u mě poslední dobou.

    OdpovědětVymazat
  27. [32]: Já mám někdy pocit, že blogu jsem už dala všechno, co jsem mohla. Inspirace na nějakou povídku mě už neťukla hodně dlouho a Číča se taky chová dost neinspirativně, a tak to moje básnění dělá z nouze cnost...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝