2. 11. 2017

Nerovný boj


Proč jen do mě pořád bušíš,
na co jsou ti tvoje uši,
neslyšíš mé naříkání,
když ti plním všechna přání…


Proč jen do mě pořád mlátíš,
kolikrát se ještě vrátíš,
jsem již celá pošpiněná,
chci jen křičet, jsem však němá…

Proč jen do mě pořád řežeš,
z bytu vůbec nevylezeš,
už jsem celá ošoupaná,
je to osud, je to hana.

Proč mě pořád osaháváš,
špínu z rukou na mě dáváš,
jsem pak celá upocená,
to se přece dělat nemá.

Už jsem celá ohmataná,
písmena mám upatlaná,
a číslovky zrovna tak,
dnes ti ale vytřu zrak,
rozbiju se a nikdy více
nenapíše ani slůvko TVOJE KLÁVESNICE.

28 komentářů:

  1. Supr! Kam ty na to chodíš?

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybys jí hadrem občas otřela,
    možná by na tebe nezanevřela!

    OdpovědětVymazat
  3. Také slýchám klávesnice steny,
    když mě oslovuje nepěknými jmény!

    OdpovědětVymazat
  4. No jo,ta moje je sice teď trochu omytá, ale ještě by to trochu potřebovala   

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád té mojí říkám,
    že s tím nenadělá nic.
    Že tak už to chodí,
    je to prostě úděl klávesnic

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Sama ty osobně jsi mi na tohle kdysi poslala tip...   [2]:
    Hadřík ona nemá ráda,
    s mokrým totiž do kómatu padá.
    Tak ji šudlám štětičkou,
    a biju do ní pěstičkou...

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:
    Nadávka sem a nebo tam,
    je to od ní pěkný klam,
    neb poslouchat tě stejně musí,
    i když se i steky dusí..[4]: Moje je čerstvě vyštětečkovaná... [5]:
    Klávesnice trpitelky jsou věčné,
    za trochu něhy bývají i vděčné.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:
    Místo bušení
    pošli na ní kocoura,
    ocáskem jí zlehka
    pohladí i prošťourá!

    OdpovědětVymazat
  9. Milá valin, mám tvoje básničky moc ráda. Takže zase výběr Klávesnice krutě trpí,
    když z ní drobky, cucky, chlupy
    vytřepávám zběsile.
    Bohužel jsem v přesile

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Milá Meduňko Voňavá,
    tak to určitě nejsi sama.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:   [9]:   [10]: /6
    Číča si svůj ocas hlídá,
    žádné béčko, je to třída.
    Kdepak klávesnici čistit,
    tím si můžeme být jisti...

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:
    Velmi si mě zařazením do výběru potěšila Meduňko. Od tebe, vtipné básnířky, je to něco jako vyznamenání...Moje básnické střevo,
    snad tedy není žádné dřevo...     [12]: /11
    Když se daří básnění,
    je to dobré znamení...

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Tak básnířkou bych se teda zrovna nenazvala Ale potěšena jsem taky a přijmi srdečnou gratulaci k titulce     

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak básnířkou bych se teda zrovna nenazvala Ale potěšena jsem taky a přijmi srdečnou gratulaci k titulce     [12]: Milá vílo motýlková, to je víc než jisté přece

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Číčáček že by neštětečkoval? Zatím na to nejni vycvičenej. Ještě, že mě, kluk jeden chlupatej, neslyší! Víš co je Valin škoda?
    Že ty tvoje suprové veršované komentáře nejsou přímo v článku. Taky jsem moc ráda, že jsi na titulce, protože mnohdy to za moc nestojí.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný, sice jsem na blogu dne, jak jsem klikla na tento článek, mýdla, že to bude že života něco napsaného. Jak jsem viděla básničku, což na ně moc nejsem, ale nakonec jsem si ji přečetla a je fakt krásná, klobouk dolů,, tvá klávesnice"❤❤

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: To už holt je takový klávesnicový osud.. no... [16]:[17]: Za dvojitý komentář dvojitý dík, to znamená, že i já jsem dvakrát potěšená...   [18]: 13
    A víš co mě mrzí? Že když jsem měla blogu opravdu co nabídnout/ tedy podle mě/, za léta mého blogování jsem nikdy  na titulce nebyla. Podle mě moje nejlepší věci, které jsem kdy napsala, mnoho lidí nikdy nečetlo a teď, když jsem skoro vyhořelá jsem na titulce už potřetí. Ne, že bych nebyla ráda, jsem moc ráda, ale jsou to takové životní paradoxy...[19]: No, tohle je taky tak trošku ze života.. ne?

    OdpovědětVymazat
  18. Obdivuju všechny, kteří dokážou zveršovat cokoliv. Před časem to byla Meduňka s bolavým kolenem a teď jsi mě dostala s klávesnicí. Je vidět, že Tvoje inspirace žije. Super!

    OdpovědětVymazat
  19. Nojo, chudera. Jak na ni koukám, fakt by potřebovala aspoň nějakou údržbu.

    OdpovědětVymazat
  20. Parádní veršování, kdybych nosila klobouk, tak smekám

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Moje inspirace spíš skomírá, ale sem tam mě nějakou tou myšlenkou obdaruje...[22]: [23]: Tak taky vyštětkovat...[24]: Díky za nekloboukovou poklonu...

    OdpovědětVymazat
  22. Nečekané to rozuzlení! Ale vydařené!

    OdpovědětVymazat
  23. V okamžité duševním zkratu nad zas#anými gejtsovinany mnohdy klávesnici prohodím oknem.
    Proto je nakupuji vždy vícekrát.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]:
    Díky [27]: A okna nakupuješ taky vícekrát?      To by bylo praktické..

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝