13. 11. 2017

Youtube, blog a já...

Youtube a blog pro mě v žádném případě neznamená symbiozu.

Moje skoro čtyřletá vnučka je modernější než já a tak youtube je její parketa. Tedy vlastně ani ne tak youtube, ale pohádky, které tento kanál nabízí. Nejvíce miluje pohádky o prasátku Pepovi, na které se dovede dívat pořád dokola, nikoliv do svého, nýbrž do mého zblbnutí. Ani jí nevadí, že Pepa je prasečí holka i když má klučičí jméno. No ještě je malá, aby se zabývala takovými detaily. Já se tedy na rozdíl od ní těmito detaily zabývám, jelikož zcela nedobrovolně musím neustále zírat na růžovou Pepinu s její potrhlou familií. Taková prasečí rodina to věru nemá lehké. Řeší takové voloviny, že jim to až někdy závidím. Inu prasečí život. Mnohdy nechápu, jak jí těhle pár primitivních hýbajících se čar dokáže přinutit ke strnutí před monitorem, ale zase se až tak nedivím, že nechápu, jelikož já, čím jsem starší, tím toho chápu míň a míň. Zřejmě to bude jakýsi druh pokroku, který ovšem couvá
.


Naproti tomu blog zase nezajímá moji vnučku, ale zajímá kocoura Číču, který se na něm moc rád vykecává.
Původně jsem tedy blog založila já a on se mi do něj zcela nenápadně a plíživě nakvartýroval, a chodí se tam vykecávat. No, nemám mu to za zlé, jelikož já, jak čas plyne, mám stále méně a méně co říci. Zřejmě se zase bude jednat o nějaký druh pokroku, jdoucí si ovšem svou cestou.

Když se tedy v naší rodině smixuje youtube a blog, znamená to, že vnučka čučí na prasátka a Číča čučí na vnučku. Asi taky nechápe, co na tom monitoru ta prasata vyvádějí a tak raději pozoruje vnučku, aby až ta se nabaží prasat, začne se po něm porozhlížet. To je potom vždycky ta pravá chvíle se po anglicku vypařit. A na to je Číča opravdu borec. Dokáže se zneviditelnit tak, že naprosto není k nalezení. Abych byl upřímná, tak k nalezení pro Mrňavici, jak on jí důvěrně říká po kočičácku, nikoliv pro mě. Já jeho schovávačky znám jako své boty, ale nikdy ho Mrňavici neprásknu. Na to jsem fakt charakter. Číča sice o mě nenapíše jinak, než jako o potvoře, ale myslím si, že v hloubi své kočičí dušičky zcela jistě ví, že jedině já a zase já mu dám papáníčko a vykydám záchodek. Já vlastně kydám po všech, i tohle je asi jakýsi pokrok, jdoucí celkem někam k nevypočitatelným řešením.

Žolina, další člen naší lidsko-zvířecí domácnosti, se povznáší nad obé, Youtube i blog, tedy nad prasata i nad Číčovo vykecávání. Nepovznáší se ale nad Mrňavici, protože od Mrňavky může dostat hodně a hodně ňaminek. Tak, že ač se nedívá ani na prasata a ani nečte co píše Číča, drží se u Mrňavky jako klíště, protože nikdy neví, čím Mrňavce podstrojím a o co se s ní Mrňavka rozdělí.
Inu pokrok každý vnímá jinak. Někdo po prasečím, někdo po kočičím a někdo po psím. Já osobně ho vnímám zřejmě jako ignorant, jelikož mám takříkajíc jiné starosti.

No a vo tom to je…pravil kdysi klasik.

PS. Tento text je pokus napsat něco na téma týdne, které je "Youtube a blog" a pro mě těžko zpracovatelné.. neboť sice něco mlhavě tuším o jakýchsi youtuberech, ale v podstatě k nim mám stejný vztah jako Číča k prasatům.

21 komentářů:

  1. Tak to má Číča dobrou televizi! Ale ta spotřeba!

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem přemýšlela, jestli napsat něco na téma týdne, skončila jsem taky u Pepy
    A tím pádem mám špatné zprávy
    Princezničku Pepa drží od tří let a stále dál...
    Asi něco jako s Pepou na věčné časy a sem tam jinak
    Zas šest let s Pepou je lepší, než dva roky s Teletubbies
    Pá pá Lálá

    OdpovědětVymazat
  3. Rád si poslechnu nějakou zajímavou muziku nebo ukázku z filmu, ale prostě pokud jde o osobní příspěvky nebo třeba zprávy, dávám jednoznačně přednost psanému textu před videem.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky [2]: No, on nechce slevu zadarmo...[3]: Pepa zřejmě bude současný fenomén...
    A vlastně nejen současnosti, ale
    i budoucnosti. Ale pravda je, šest let s Pepou je snesitelnějších než dva s Teletubbies.     [4]: Já to mám tak nějak podobně. Sice mi v poště chodí mnoho videí se zvířaty, na ty se opravdu ráda podívám, ale jinak mě ta videa moc neuchvacují...

    OdpovědětVymazat
  5. Alespoň si navzájem nekonkurujete.

    OdpovědětVymazat
  6. Na YT si vyhledávám návody na tvoření, v tom je tedy nepřekonatelný. A pak si z něj pouštím různé koncerty a hudbu vůbec.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Odborníci ale tvrdí, že zdravá konkurence neškodí.. tak nevím... [7]: To jo, to máš pravdu, já tam také hledám návody na tvoření, v tom je opravdu nepřekonatelný. Akorát je pro mě problém, že v návodech, co potřebuji, žvatlají v mnoha cizích jazycích. V češtině je jich strašně málo...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tady se Pepy musím zastat, protože Pepa je i holčičí jméno a to od jména Josefa, tedy Pepina, zkratka Pepa .
    A jinak, YouTube je prostě fenomén, takže když oni se mi necpou do blogu, já se jim necpu do YouTube .

    OdpovědětVymazat
  9. co s tím prasátkem všichni mají koukám na studio Kamarád a některé pohádky fakt nechápu ale třeba Mischella jsem měla ráda, to bylo i pro dospělé

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Snad mi teda Pepina odpustí a neklepne mě za to že jsem ji jak se dnes módně píše "dehonestovala".   [10]: Prasátka jsou ale jinak celkem chutná , hlavně, když jsou pasírovaná přes zeleninu...     

    OdpovědětVymazat
  11. YT moc nesleduji, občas jen na doporučení čehosi od kohosi Je ale pravda, že návody na tvoření jsou super, pár (fakt asi dva) jsem už využila   

    OdpovědětVymazat
  12. Zařazeno do výběru nejlepších článků na téma týdne

    OdpovědětVymazat
  13. Moc dobře jsi to vystihla. Mě už delší dobu na téma týdne nic smysluplného nenapadá, tak jen tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Abych byla spravedlivá, tak Youtube je  mě daleko sympatičtější, než Facebook..to zase ano..   [13]: Jsem mile překvapena... [14]: To fakt nemáš co, mě nenapadá taky nic...     [15]: Nejen trubky, ale i trubice, roury, trouby a snad i tytroubové, kdo ví....   

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný čas adventní vinšuji.
    Pusť si na tytrubce něco vánočního

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:[18]: Děkuji a ještě jednou děkuji.
    Budu se snažit kachní rok si užít, jak to nejvíc budu umět...   

    OdpovědětVymazat
  17. No jo, tak to prostě chodí, moderní doba elektronické komunikace

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝