8. 12. 2019

Rýmy na básnění

Prolog.....
palice, zdravice, hlavice,jehlice,


Neuvěřitelné, je zmatený blog.cz a nebo já?
Do rozepsaných článků jsem si připravila jakýsi námět pro moje rádobyveršování.
Snad nějaký tiskařský šotek zapřičinil, že se to dostalo předčasně na sklo. Tak tedy musím tohle nějak opravit, abych zachovala status více slov než 4.

Tady jsem též zaplakala,
neb jsem něco pokakala.


O nápravu se tedy pokusím
a báseň tu hned složit musím.


Když pán v hnědé čepici,
nohu mi propích jehlicí,

nemohla jsem mu poslat zdravici,
ale spíš ránu palicí.

Zaplakala jsem velice,
jak Blog ruší tradice,
a vše co se do rozepsaných napíše,
hned na sklo bez uložení jaksi nalíže.

Ach jooooooooooooo!!!

11 komentářů:

  1. Ježišinku, tohle byl námět na moji další báseň, vždyť jsem si to dala do rozepsaných, chybička se vloudila   

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:
    A já myslel, že´s přešla na dnes moderní minimalismus.
    Ala:
    Palice
    lepší
    paliče.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: No, k minimalismu jsem ještě jaksi nedorostla. Ale asi by to bylo praktické... možná tedy... Dobrý palič kontra veliká palice,
    omamný šňaps či jaderná hlavice.

    OdpovědětVymazat
  4. Snad dá se napsat na blogu
    text složený jen z prologů .

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:
    Tak já jsem zjistila, že to jde,
    blogu však na tom nesejde,
    zda-li o to hned zčerstva stojíš,
    v případě, že to nepohnojíš...       

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:
    Myslím, že to spíš směřuje k epilogu...

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý! Těžká slova na zakomponování a moc hezky ste si s tím vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A co takhle kompromis? PROPILOG!![8]: Tohle byla naprosto neočekávaná velmirychlovka. Kdyby tu už nebyl koment od Tlusťjocha, bývala bych ty čtyři polotovary, co si jaksi utekly sami na sklo, nemilosrdně smazala.
    Ale zase na druhou stranu, hezky se to vyvíjí...   

    OdpovědětVymazat
  9. Rána do palice,
    moje makovice,
    sype se zrní,
    hlava mě brní.Hezké verše.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:
    Makovice bolí,
    jak po ráně holí,
    a z toho zrnění,
    fakt přišlo brnění.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝