7. 12. 2019

Jako želva pláču


Jako želva přes den brečím,
však si nevím rady s něčím,
při čemž se mi srdce svírá,
je v něm velká, černá díra.

Vlastně je to ke zlosti,
nemám trošku radosti,
inspirace moje celá,
jako kdyby vyhořela.

Marně do papíru čučím,
sama v sobě temně hučím,
co že se mi to zas stalo,
myšlenek mám sakra málo.

Někdo vzal mi myšlenku
a já nyní holenku,
propadla jsem panice,
pláču pro to velice,
podezření silné mám,
že moc a moc zapomínám.

Že jsem vlastně zapomněla,
co, že jsem to včera chtěla,
asi hledat inspiraci,
co mi šlohli Alzhaimerovci.

14 komentářů:

  1. Che, a tomu říkáš bez inspirace

    OdpovědětVymazat
  2. Běž si koupit kapesníky,
    dělej na nich uzle
    to utěší tvoje vzlyky:
    myšlenky se v jednom šiku
    složí jako puzzle.

    OdpovědětVymazat
  3. Alzheimerovci? Tak ty znám, to je pěkná sebranka!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Myslíš? Já myslím, že je to z nouze cnost hihihihi.[2]:   [4]: No to jo, nějak se nám doma pomnožili hajzlíci..

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:
    Zakoupím tedy kapesník textilní,
    a rázem přestanu být senilní.Teď jsem právě pochopila,
    kde je kámen úrazu,
    hodně natvrdlá jsem byla,
    když papírové kapesníky
    v kapse jsem pořád jenom nosila.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:
    Kámen úrazu
    může být i v úvazu.
    /odporučuje se skautská příručka o uzlech/

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:
    Jaký tedy asi zvolím,
    tipovat si nedovolím.
    Z uzlů velký chaos mám,
    moc se v nich fakt nevyznám.Lodní smyčka, těžká  klička.
    Rybářská spojka, je jasná dvojka.
    Zkratovačka, s tkalounem velká pračka.
    Tak snad uzel na kravatu,
    vyberu k dnešnímu datu.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:
    Když sis tedy jistý,
    že to prusík jistí,
    jiný tedy nehledám,
    a na kapesník ho umotám.Tímto jsem si díky Bohu hodně jistá,
    že inspirace se na mě po hodně dlouhé době zase chystá..

    OdpovědětVymazat
  9. Jana Kořínková8. prosince 2019 v 10:36

    Blahopřeju, celej Neruda s Nezvalem dohopmady🤣

    OdpovědětVymazat
  10. To ti, valin, teda povím,
    do výběru články lovím,
    pročítám si, co kdo píše
    a závidím jim tu tiše.
    Taky bych psát něco chtěla...
    Ona mi též vyhořela!

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:
    Tomu se snad věřit nedá,
    jestli ano - třikrát běda...
    Z popelu zas povstane,
    jsem si jista, ne že ne...   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Hihihihi, akorát nevím, kdo je kdo...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝