18. 2. 2020

Hejbni sebou, než bude na vomluvy dočista pozdě.

Vona je prostě nepoučitelná a já kocour Číča to furt musim snášet.
Zasejc na mě ječela, potvora jedna. Dybych v týdle vypráskaný familii
nebyl už tak mocně zadrápnutej, snad bych faktycky přemejšlel vo tom,
že se vodstěhuju sousedom.

její starší kluk.
Ňák ouplně náhodou přišel na to, že pod voknem je mokrej koberec.
A hned za Ní, aby jí žaloval, že sem se tam zasejc pochcal.

Je tedy pravda, že do tý předsíně a do pantoflí sem se vopravducky
vyčural, že jo, ale vo tom sem hlásil do světa minule, jak to přesně bylo.
No, abych to teda eště upřesnil, tebich pořád luftuje na balkóně,
ale pantofle už sou dočista zbavený mýho úžasnýho odéru, kerej si
skovávam k zvláštním příležitostem. /jako dyž mě třeba dožerou a nebo tak.../

Abych se teda ale vrátil k tomu mokru pod tim zatracenym voknem.
Vona hnedkanct přiklusala s ňákym sprejem, řikala že prej je enzymatickej,
nebo nesympatickej, to přesně teda nevim a začala tu mokrotu tim sprejem
postříkávat. No chápete to? Vona je někdy ouplně blbá. Vona má mokrej tebich
a eště na něj stříká další mokro.
A na mě přitom ječí: "Ty chlupatej mizero, to ti nestačí, že kvůli tobě
jsem musela vyndat z předsíně koberec? A to nevzpomímám ty počůraný pantofle,
ty jeden hajzlíku. Co to máš v tý palici, že ses naučil tohle dělat?
Já jsem myslela, že posledně jsme si to vyříkali, a že už dáš pokoj."

Řeč to byla krásná, ale úplně k ničemu.

A vona pokračovala: "No, co na mě tak vejráš jako neviňátko,
jestli budu muset vyrvat
i koberec tady odsud, tak tě vážně přetrhnu."

Nejdřív sem jí teda chtěl vysvětlit, co a jak, ale potom sem si řeknul,
že dyž je na mě taková, že s ní nebudu mluvit. Zvednul sem vocas do tý nejhrdější
polohy a vodkráčel sem se zneviditelnit.

Vona tam začala vysušovat ten tebich a já slyšel, jak povídá tomu jejímu klukovi.
"Ty, to není možný, aby to udělal ten kocour, tady je to mokrý ještě až v rohu,
to by ten kocour sem musel chodit čůrat aspoň tři dni a to bych to už dávno cítila."

To sem si pomyslel, to si piš, že dybych chodil čůrat pod vokno, že bys
to už dávno cejtila.

Kluk tam přišel a začali spolu vohledávat to inkriminovaný místo.

Vona řikala: "Je to mokrý i pod postelí, to by Číča musel fungovat
jako průtokáč. To není kočičí moč, ale kde se to tady vzalo?
Je to mokrý i pod radiátorem.

A potom jí to konečně došlo. Došlo jí, jak velkou křivdu na mě zasejc spáchala.
"To je z topení, kape to tady a kdo ví, jak už dlouho. Proto Číčulka na mě tak
nechápaně koukal, on v tom byl docela nevinně a já na něj křičela."

A hned se po mě začala shánět. Enomže,já, když sem neviditelnej,
tak sem neviditelnej.
Volala na mě: Číčo, chceš bonbonky? Kdepak je můj kocourek. Pojď ke mě."
CHtěl se na ní zasyčet že nejsem žádnej její kocourek, že jsem jenom docela svuj,
ale to bych prozradil svoje trucovací místo.

Páč já, dyž se skovam, tak mě Vona slepoňka nikdá nemůže najít.
Bloumala po bytě a hledala mě.
Ale zase by nebylo správný jí to nenandat, jak si zaslouží.
Tak sem tedy vyleznul a tudle křivdu celýho světa sem na ní
vymňoukal:

"Nemluvim s tebou, na tvoje vomluvy nejsem zvědavej, a vůbec,
na fffšechny tvý vomluvy je pozdě. Dyž nerozpoznáš vůni mýho
kočičího parfému a spleteš si jí s oouplně něčim jiným,
tvý vomluvy mě nezajímaj.
Copa si myslíš, že čůrám vodu z radiátoru? A vůbec, já sem kocour
slušnej a chodim čurat na svuj záchodek, jak sis mohla už dávno
všimnout, dybys nebyla ignorant. Enomže to právě ty si. Dyž sem
byl smutnej, že na mě řveš a ječíš, vůbec si nepoznala,
že koukam udiveně, že si na mě zlá.
A taky si nic neudělala, dyž mě velkej kluk plácnul do zadku
promočenym polštářkem, /kerej teda pravda sem shodil pod postel já,/
a hulákal na mě ty nechutnej smraďochu.
Ale potom sem si teda řeknul, že se na tebe můžu docela vykvajznout, leda že..
Leda že bys mi dala masíčko. Na bonbonky ti kašlu. Ty sou malá záplata
na tudle obrovitánskou křivdu, ale masíčko, ty bych se s tebou možná udobřil."


Vona na mě koukala jak mokrá slepice, v hlavě jí to asi rachotilo,
páč, i dyž zrovinka nejni z nejbystřejších, kupodivu jí došlo,
že to jak mi nadávala, nebylo ouplně piko belo a tak, světe zboř se,
mi řeknula:
"Číčo, tak už se na mě nezlob, víš co? Já ti dám dobrý hamáníčko, jo?
Já ti dám masíčko, jo? Zrovna mám maso z polívky, to máš přece hodně rád, viď?"

Já sice radči syrový, ale zase na druhou stranu maso je maso,
a tak sem teda mňauknul, že teda jo, ale že chci hodně.
A ať mi ho dá hned, dokavaď sem ochotnej jí to ffšecko vodpustit,
ať sebou kouká hodit, než bude pozdě.
A vona dala. Fakt plnou misku. Byla to velká mňamka.
Sice bylo nespravedlivý, že čoklice Žolina žádnou velkou křivdu neutrpěla
a taky dostala, ale holt ať z toho taky něco má, no. Takovej sem já dobrák.

Enom mi mrzí, že neumim sám zařídit, aby ry radiátory teknuly
častějc, páč potom by i to masíčko nebylo tak vzácný.
Na tomhle poli budu muset určitě něco vyšpekulovat.


28 komentářů:

  1. Milej Číčo, máš ten život těžkej. Ale přiznávám že i já jsem častokrát na kocoury i hafany nespravedlivá a pak mě to mrzí stejně jako to určitě mrzí tvou paničku...

    OdpovědětVymazat
  2. S daiátory je těžký pořízení, Číčo, zkus spíš hadici od pračky...

    OdpovědětVymazat
  3. A proto já nechci kocoura...
    Ale čtení je to bezvadný...!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ale chceš! Jen o tom ještě nevíš! Prosím tě, dneska ráno se mi do bytu těsně před odchodem do práce vloudila Toffi a jak mi zpříjemnila začátek dne! Kočina chlupatá.

    OdpovědětVymazat
  5. Taková nespravedlivá křivda a ten pocit zadostiučinění! Jo!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:
    Si teda fakt nemyslim, že by jí to ňák extra mrzelo, ale už sem s ní zasejc zadobře.[2]: No, to je nápad, to by potom byla ta správná rotyka. To bych to propláknul až do přízemka, ne? Je vidět, že mý¨áš vopravducky velký pochopení pro kocouří duši. Mňauk.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:
    Kdo nežil s kocourem, jako kdyby ani nežil, říká klasik... nebo to bylo trošku jinak? Ani nevím...[4]: Tak doufám, že Číča ti zpříjemnil svým hlásáním zbytek dne..

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Jo, masíčko bylo fajn.. ale ten kravál kolem...

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To víš, Číčulka je moje (ne)tajná láska.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo,jo. Aniten kocourek nemá občas ten život lehkej. Ještě, že se nakonec vše v dobré obrátilo.. Krásné povídání, ostatně jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  11. Sice ti tam chybí kocour Modroočko, ale tvůj češtin je vážně top. Osobitý styl...

    OdpovědětVymazat
  12. Konec dobrý, všechno dobré. I když vegetariáni to můžou vidět i jinak .

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné počteníčko o kocouřích trampotách s paničkou. To je tak, když je někdo podezíravý. Ale paní to nakonec vyžehlila. Hezky napsáno.

    OdpovědětVymazat
  14. Číčo, taková nespravedlnost. A ještě tě plácli kvůli počůranýmu radiátoru. Ale pořád jsi dopadl lépe, než kocour Mates, kterého jsem jednou v loužičce vzteky vymáchala. Až později jsem zjistila, že loužičky u kočičích misek dělá žárlivý jezevčík Filda, kterému kočičí přítomnost v domě nevoněla.

    OdpovědětVymazat
  15. [9]:Tak ještě že tak   [10]:Díky, ono to tedy vypadá, jako by byl týraný    , ale tak to není.
    Co je s tebou, že nějak nepíšeš, blogové vyhoření?

    OdpovědětVymazat
  16. [11]:
    Já teda škrábu jak mi kočičí čumák narostnul. Vona mi rozumí až moc dobře, i dyž někdá dělá, že ani trošinku nerozumí. Ale je to velká potvora, vim, vo čem mluvim a to mi můžeš věřit ty jeden Modrovočko...

    OdpovědětVymazat
  17. [12
    ]Naše celá rodina je celkem masožravá, ale preferujeme teplé úpravy. Jediný Číča se vymyká, ten je žravec syrového masa.
    U nás se vegetariáni ani vegani nevyskytují, tak neznáme jejich názor na plnou misku masa. [13]: Číča se na můj blog chodí vykecávat už tak 6 nebo 7 let. A pořád si na mě jenom stěžuje..

    OdpovědětVymazat
  18. [14]:Taková si faktys na něj byla? Na toho tvýho Matesa? Tos mu potom určitě musela naservírovat hodně plnejch mističek s masíčkem, že jo? To přece byla křivda ffšech křivd.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Jojo, Číčo, byla. Dokonce jsem toho chudáka vyhodila na zahradu se slovy, aby se umyl. Když jsem zjistila, že nebyl původcem pravidelně se objevujících loužiček, dostalo se mu nejen omluvy, ale i spousty kočičích pamlsků. Navíc jsem mu přestěhovala tácek s miskama na skříňku, aby k nim Filda nemohl. Mates pak na něj shlížel hezky spatra a občas na něj udělal kočičí pohrdavý ksichtík.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: No tak to jo, eště žes mu tu obrovitánskou křivdu teda vynahradila.
    Já na naší čoklici taky rád čučim z vejšky a dyž to jenom trochu de, tak jí ubalim facku z každý strany...

    OdpovědětVymazat
  21. Takové zacházení s živoucím Kočibohem! Neslýchané! To si Vona bude žehlit asi pěkně dlouho a toho masíčka ještě padne, než se tahle rána zhojí.   

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Jo, tos pěkně napsala. Já Kočibůh Číča. Je vidět, že máš správný vychování a já tě za to mam rád. Mňauk. Pozdravuj tvou zvířenu.   

    OdpovědětVymazat
  23. [17]: Ale máš Číču ráda a maso je maso - to musíš uznat.   

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Hihihihi, myslíš, že bych si ho měla  udělat k večeři? Kočičí na smetaně? Nebo tak něco?       I když uznávám, že maso je maso, taky uznávám, že není maso jako maso...   

    OdpovědětVymazat
  25. Já teda nemůžu jinak, než dát Číču do výběru (zase ) Jelikož píše bezvadně a osvěžujícně a zábavně a to všichni v těchto těžkých dobách Blogu potřebujeme. Kdo Číču ještě nezná, ať ho pozná, na to není nikdy pozdě!

    OdpovědětVymazat
  26. [25]:
    No ty si na mě hodná Meduňko, že tak  dbáš na to, aby svět vo mně veděl. Ty bys měla určitě větčí pochopení pro moje lotroviny, než Vona, to sem si faktys jistej. Mňauk..

    OdpovědětVymazat
  27. Nojo, starej dobrej Číča. Tak ty ses teda vůbec nezměnil, ty kluku jeden mňoukavej.   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Enom sem tak ńák zestárnul a zmoudřel. A myslim, že Jí mam i rád, i dyž mi vobčas teda dost sere...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝