27. 2. 2020

Koronavir_desatero

Pospíchám hned do krámu,
pro tři kila salámu,
deset kilo špekáčků,
všechno jde hned na dračku..

Hnedka musím do obchodu,
kupovat balenou vodu,
desatero vod,
to mi přijde vhod.

Hurá letím nakupovat,
do regálů nakukovat,
desatero olejů,
radostí se zasměju,
ještě deset pytlů mouky,
jen aby neměla brouky.

Taky rýži musím koupit,
hlavně hodně, neprohloupit,
desatero balení,
virus nám dal znamení.

Solit je však taky třeba,
až si budu péci chleba,
desatero balení,
není žádné mámení.

Na mléko bych zapomněla,
jak bych blbá péci chtěla,
když bych mlíčko neměla,
o hladu bych trpěla.


Tak hned do košíku přidám
desatero balení,
hned potom se rychle vydám,
k špagetovému vábení.


Naberu si těstoviny
desatero makarónů,
už se mi sbíhají sliny,
teď už klidně můžu domů.

61 komentářů:

  1. No vidíš, šikulko.
    A co bude další chod?
    Nejdřív zajdi pro důchod
    pak možná hned na záchod.

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Něco podobného jsem teď četla na jiném blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. hajzlpapír , vole, vole
    nutno koupit čtyři role
    pravila však domovnice
    to je málo to chce více
    domovnice Blažková
    ona už je taková.

    OdpovědětVymazat
  4. Cyberštamgast pořádá kurzy, jak pít lahváč přes roušku.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:
    Snad důchodu se dožiju,
    když ten virus přežiju..   [2]: Díky [3]: Aha, mě tedy inspiroval Čerf s jeho posledním článkem..

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:
    Když to káže Blažková,
    tak pravidlo zachovám,
    hajzpapír koupit letím,
    pro 6 rolí rovnou vletím.[5]: CŠ kurzy musím proštudovat..

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za úsměvnou reakci na zkupování potravin a dalších věcí kvůli poplašným zprávám médií. Verše zařazuji do Výběru TT - a děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Raděj nekupuj moc mouky,
    ani další zboží.
    Mohla bys mít doma brouky,
    šílenství se množí.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Brouci a jiný hmyz - potraviny budoucnosti!

    OdpovědětVymazat
  10. Valin, a kde máš proboha na tom seznamu čokoládu? Jeden "odborníků psal, že je životně důležité mít v karanténě duševní pohodu, takže buď chlast, nebo čokoládu .

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Jsem v pohodě,
         mám oboje..!

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně jsem se pořádně zasmála...
    Máš tu i nádherný komentáře.

    OdpovědětVymazat
  13. Čím víc mouky, tím víc brouků, proteiny jsou potřeba Těma to možná v té Číně začínalo

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Potěšení na mé straně..Díky.[9]:   

    OdpovědětVymazat
  15. [10]:
    Brouky zatím nebrat,
    sic se sníží obrat.
    Až brouk zvýší cenu,
    v našem českém menu,
    pak nastane obrat.   

    OdpovědětVymazat
  16. [11]:
    Nedávno jsem viděla fotku
    malajského prostřeného stolu. pražené kobylky, cucací červi a další neotřelé lahůdky... [12]: Tak na tu jsem dočista zapomněla.Čokolády hnedka koupím,
    tak s pohodou neprohloupím.   

    OdpovědětVymazat
  17. [13]:[14]:[15]:
    Sláva nazdar nákupu,
    u pokladny v zástupu,
    ještě to snad vyladím,
    deset rumů přisadím.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:
    Když mohou být mravenci v cukru,
    nějaká prima konzervace pro brouky se v budoucnosti také jistě najde.     

    OdpovědětVymazat
  19. Naprosto aktuální - u nás k  nedostatkovému zboží přibyla už i mouka...

    OdpovědětVymazat
  20. Zítra na nákup musím,
    štěstí své v Lidlu zkusím.
    Snad mě davy nechaj v klidu,
    abych nemusela pak  být v lihu.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Já žiju zdravě, buď alkohol, nebo čokoláda . Obojí dohromady má tolik kalorií, že by mi to nabouralo můj hubnoucí plán .

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Říkáš ZDRAVĚ? Že tobě už čoko došla a tys teď ve fázi alkoholu?!

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Lidová tvořivost, budou se doma péct rohlíky... [23]: Taky bych to tak viděla, ukousnout čokoládu a zapít rumem, ne?

    OdpovědětVymazat
  24. [24]:
    Do Lidlu hned pospíchej,
    drobečky tam posbírej.
    Když budeš mít kliku,
    dostaneš paštiku.       

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Ano, vznikly by tak NEŠIZENÝ rumový pralinky![28]:
    Paštiku já jedině husí,
    navíc v tom kus masa být musí!

    OdpovědětVymazat
  26. [29]: /28
    Tohle špatně dopadne,
    tohle s masem neklapne. a proto raději NEŠIZENÝ rumový pralinky...

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Hele, ty máš u mě doma šmírkameru nebo co? Jo, čokoláda došla, tak piju víno .

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Jo, Dorka se nacpe všude. A ty mě brzy budeš vidět dvojmo.

    OdpovědětVymazat
  29. Nákupní horečka stoupá,
    v hlavě mám asi brouka,
    zda porazíme koronavira,
    vymeteme-li obchody kýhovíra.Hezky sepsané. Také jsem podlehla panice, i když v menším balení.

    OdpovědětVymazat
  30. Dáme mouku do mrazáku,
    brouka zamrazíme,
    po té zdravou
    proteinovou krmi
    vařením, pečením,
    dušením, či smažením
    ukuchtíme

    OdpovědětVymazat
  31. [26]: Nejlépe dva v jednom. Vivat rumové pralinky,

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Já když už, tak piju disciplinovaně. Což se ale zrovna dvakrát nedá říct o té čokoládě .

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: Tak to zase až tak disciplinovaně nebude, když odpovídám na svůj komentář a ne na tvůj .

    OdpovědětVymazat
  34. [25]: Cítím i na dálku VELKÉ SOUZNĚNÍ...

    OdpovědětVymazat
  35. [38]: Naše lítací Janinka nikdy nezklame! Takhle po ránu dávka smíchu, to není k zahození!

    OdpovědětVymazat
  36. Super! Ja najviac balenu vodu - po kvapkach balenu! To je moje!

    OdpovědětVymazat
  37. [34]:
    Brouky porážet netřeba,
    v budoucnu třeba
    nahradí chleba.   [35]:
    Mrazák to pojistí,
    zásoby ve špajzu čistí..   [36]: /26 Vivat  NEŠIZENÝ rumový pralinky   

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Ha, tak to už není o disciplinovanosti    to už je vyšší level promlouvat sama k sobě.
    Jak já miluju tyhle komentáře..     [39]: A čokoládový opar..   

    OdpovědětVymazat
  39. Já z vás nemůžu, tady se to nějak rozjelo!

    OdpovědětVymazat
  40. [44]: Aha, ani to balení nemusí mít 1,5 litru,stačí půllitrové a když dokape, koupí se jiné. Říká se mu RUM, ne?

    OdpovědětVymazat
  41. [47]: Jo, to je jedno koronavirový mejdlo...   

    OdpovědětVymazat
  42. [48]: RUM je zkratka:  Rozumně Uložená Měna.

    OdpovědětVymazat
  43. [50]:
    A nebo Rozumně Upotřebený Materiál   [51]: To je dobře, ne?   
    Mě zase moc pobavily ty komentáře, myslím, že jsou lepší, než samotný básnický epos...

    OdpovědětVymazat
  44. [45]:
    Místo droždí brouky,
    nakynou mi z mouky,
    vyrobím chleba,
    víc mi netřeba.

    OdpovědětVymazat
  45. Na FB jsem viděla vtipný návrh pomníku na památku koronaviru, byla to plastika rodinky táhnoucí vrchovatě naložený vozík moukou a vším možným, společně s tvou básničkou tvoří dokonalou výpověď o bláznění v supermarketech, byla bych pro aby obojí bylo použito v učebnicích dějepisu.

    OdpovědětVymazat
  46. [53]:
    Nakynutý, velký, tlustý brouk,
    toť potravinářství pevný sloup...   [54]: Sním svůj sen, který jsi mi vnukla  tvým komentem, že má báseň bude v učebnicích dějepisu.    Jen přemýšlím, pro kterou třídu bude nejvhodnější..    Nebo, že by pro všechny ročníky? Skromnost stranou...   

    OdpovědětVymazat
  47. [53]: To bys tedy tomu dala
    dělat chleba z hovnivála.   

    OdpovědětVymazat
  48. Pobavilo. Jsem rád, že nejsem jediný, kdo současnou hysterii bere s humorem.

    OdpovědětVymazat
  49. O chléb jsem se pokusila,
    zuby jsem si nabrousila,
    upekla jsem tvrdý chleba,
    už je ve mně, víc netřeba.

    OdpovědětVymazat
  50. [56]:
    Hovnivál snad jedlý není?
    To tu končí pokušení... [57]: [58]: Jsem OK, jen jsem měla nějakou blogovací absenci...   

    OdpovědětVymazat
  51. [59]:
    Jak jen péci, droždí není,
    v drožďárenském oddělení,
    bez droždí se místo chleba,
    peče tvrdý kámen leda...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝