12. 2. 2020

Ženy, co by nezměnily ani minutu ze svého života

Co říkají přistižené ženy in flagranti...

Angličanka:
Jamesi, kdybys mě byl včas informoval o tom, kdy přijdeš domů, mohli jsme se oba vyhnout této skutečně oboustranně trapné situaci.

Němka:
Hans, dnes jsi přisel z práce o 4 minuty a 45 sekund dřív než obvykle. To mi budeš muset vysvětlit.

Francouzka:
Jean, dobře, že jdeš, tohle hovado už nemůže.

Švédka:
To jsi ty, Olafe? Já už jsem sice hotová, ale Sven se ješťe chce bavit, přidej se k nám.

Ruska:
Ivane, konečne pořadný chlap! Tenhle mi před tím ani po hubě nedal.

Židovka:
Izáku, to jsi ty ? A kdo to potom, proboha, leží na mně?

Rumunka:
Dumitru, o nic se nestarej, zaplatil dopředu.

Maďarka (vyskočí z postele):
Ištváne, věřiš víc mně nebo svým očím?

Češka:
Pepo, můžeš bejt klidnej. Právě jsem se dozvěděla, že tohle je tvůj příští šéf.

Slovenka:
Jano, čo iného som mu mala ponuknúť, keď si vyslopal všetku borovičku ?

Rómka:
Dežo, držím ho tu už dvě hodiny, abys mu ukradl peněženku !

17 komentářů:

  1. Ahojky Valin, máš to tu móóóc krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to jsem já, Bevíčková, zas jsem to zapomněla napsat, než se to trochu zaběhne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já vím a jsem ráda, žes nakoukla. Já jsem asi ještě psát nebudu, řekla bych, že všechno je zatím ve cvičné verzi.

      Vymazat
  3. Moc krásné, Valin. Ta Rumunka mi připomněla paní Dumitrescu. Kvůli ní jsem skončila v rumunském vězení i s manželem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, fakt mi to dalo docela práci.
      No, tak o tom, jaks byla v rumunském lochu, bys měla něco napsat ne?

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. " Jsemť žádaný, neb mám tři warlata !
    ... já často byl chycen ,,in flagranta ,, !"

    ... šeptá si ku sobě Prkk Franta ....
    potom si špit´ ještě : " I do řiti !
    ku sázce možno to využíti !!!"

    ... a pokynul Jiřyku : " Pojď ku mně sem !"

    ... pak na celý lokál řve :
    vsaďte se,
    že s Jýrou jich máme PĚT dohromady !!!"

    " hóównó ???!! " ( řvou opilci )
    a každý si vsadil !!!

    " Idiote !" řve Jyřy :

    ... " Jestliže nemáš štyři,
    věz wole, že jsme pak ve prdeli !!!"

    Prohráli !
    ... jsou z toho neveselí !!

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger

    Z prohry se Franta Prkk zarazil
    a proto se více již nevsází !!

    Jiřyk Paznecht je za všeho špatný,
    neb hendikep jeho, jest jen vinou Franty
    nechutným způsobem prozrazený !!

    ... "Až bude mít nohy roztaženy,
    pak od židle nohu
    odervu ňákou,
    rozpřáhnu se, jej vší silou fláknu !
    ... ať taky mé problémy pocítí je !!"

    ... šeptá si Paznecht pomstychtivě !

    OdpovědětVymazat
  7. Tak který ten blog si mám vůbec uložit, je to pěkný blázinec.
    Jak jste emigrovali, někdo je tam, jiný se vrací zpátky, mám místo hlavy rotující kedluben ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to mám zatím ve cvičném módu, až se sem definitivně přestěhuji, tak to napíšu na blog.cz. Tady jsem si jen připravila půdu, když jsem nevěděla, jestli to na blogu ještě rozchodí. Zatím tedy budu na blogu.cz a až to tam zabalím, dám na blogu.cz určitě vědět. Já v tom teď mám taky pěkný miš maš a proto jsem si sem už uložila všechny odkazy na všechny, o kterých vím, kde jsou a někdy v budoucnu třeba budou. Já už bych si na jednu stranu fakt přála, aby ten blog už definitivně krachnul a bylo vyřešeno, mám k němu ale takový silný nostalgický vztah kvůli místní komunitě a taky kvůli titulce, když píšu na TT, protože pro mě zase blog bez čtenářů je úplně k prdu. Nevím, kolik by návštěvníků mě přišlo číst sem, ale zase jsem docela překvapená, že adresu tohoto blogu jsem vložila jen v jednom komentu, a že sem našel cestu i Fredy.

      Vymazat
    2. já už jsem si dal tuto adresu do oblíbených na svém novém působišti.
      www.tlustjoch2.blogspot.com

      Vymazat
  8. Děkuju Fredy za dvojié zbásnění,
    to je hotový důvod k slavení...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak co, "nadupaný" Číčo,
    kde jsi?!
    Čekám na tě!
    Zdraví tě "tvoje" kočka, mňauk. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, Valin, máš blog s krásným pozadím, příjemné už na oko. I tenhle příspěvek pobavil, nejvíce Maďarka, která mi připomněla jedno video, kde manželka přistihne ty dva inflangranti, ale oni naprosto v klidu vstanou z postele, oblečou se, zatímco manželka ječí, postelová dáma odejde a manžel si vezme noviny a začne číst, jako by se vůbec nic nestalo. Plzákovo Zatloukat, zatloukat a zatloukat dotažené do konce. Pointa - manželka na konci opravdu znejistěla, jestli se jí to všechno jen nezdálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. jsem bývalá Vendy, ale to sis určitě odvodila z názvu... :-)

      Vymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝