29. 3. 2020

Když je všude zavřeno

On:
Mařeno,
taky mají zavřeno.

Ona:
To je jak zlý znamení,
celej svět je zavřený.

On:
Ještě vydrž Máňo,
snad ti bude přáno,
úspěchu docílit.


Ona:
Už svý nohy křížem mám,
už to dál opravdu nedám.

On:
Stud svůj v dáli vyšli,
na svůj měchýř mysli,
Je to špatný znamení,
když záchody jsou zavřený.

Budeš muset Máňo moje
kaťata si popustit
a za popelnicí vstoje,
moč z měchýře upustit.

20 komentářů:

  1. Super! plus viem to fyzicky pocitit-nachfühlen

    OdpovědětVymazat
  2. Jde o to, proč je zavřeno. Takový Rumcajz musel zavřít z důvodu urážky starostenský nohy.

    OdpovědětVymazat
  3. Kterýkoli ať jsi ročník,
    rač si s sebou nosit nočník.   

    OdpovědětVymazat
  4. Jana.Kořínková29. března 2020 v 17:40

    Když Alenka veršuje, svět je pořád alespoň trošičku v pořádku

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle téma asi hned tak nikdo nepřekoná!   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:
    Holt příroda to tak chtěla,
    že velkým tlakem mučí naše těla..   [2]: Zavřené veřejné záchodky... tak o tom hodně vědí ve Zvonokosech...

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:
    Nočník sebou mající,
    zabalený v krabici,
    snad si příště Máňa vezme,
    a bez stresu na něj sedne..

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:
    Ale přece jenom něco málo chybí k dokonalosti.[5]: Já nevím Vendy čím to je, ale mě pořád napadají čím dál tím větší blbosti...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: k 5) Ano, svět přechází na dadaismus. Da, da...

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, to je správný článek na TT...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: /8
    Tak to jsem vlastně naprosto IN... ne?[10]: Můj pocit, že se z toho všeho dočista po... je tedy v pořádku, hned jsem klidnější...     

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je teda dooost dobrý zavřeno   

    OdpovědětVymazat
  13. Mařka je rozcapená, mně stačí strom .

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Psíci dávají přednost patníkům.

    OdpovědětVymazat
  15. Zařazuji Tvoji básničku do výběru na tema-tydne.blog.czJe třeba situaci odlehčit...

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Zavřeno může být leccos i leckdo.
    Na zavřeno se meze nekladou..   [13]: Yes.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Kde není strom, snad by stačila i popelnice, ne?[15]: To mi připomíná fftip:
    Běží pes po poušti a povídá si: "Jestli tady nikde blízko nebude patník, tak se na mou duši počurám."

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Odlehčení musí být, jak situační, tak i tělesné.   

    OdpovědětVymazat
  19. To je skvělá básnička, Valin.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝