4. 10. 2013

Chtěla bych být introvert


Ovlivněna Malkielovým článkem "Jsem povahový hermafrodit" jsem i já propadla touze se někam společensky zařadit. Nemám na mysli to klasické společenské rozdělení, které se jednoznačně vyjadřuje atributy, jako kolik peněz mám na kontě, kolik stál můj nový klobouk a nebo zda-li moje nová kabelka je opravdu z krokodýlí kůže. Tam mám celkem jasno a myslím, že moje okolí také. Zde není možnost jakékoliv pochybnosti pro nikoho… těžký prachy nemám, klobouky nenosím a do kabelky se mi nedávno vychcal náš kocour..


Chtěla bych se zařadit tak nějak jinak, abych tak řekla, na jiné úrovni a to povahové..A tady už se povážlivě názory moje a mého okolí zajímavě různí. Já třeba jsem přesvědčená sama o sobě, že jsem osoba tichá, nemluvná, až zakřiknutá. Klasický introvert. Můj muž je ale zcela jiného názoru. Neustále mě přesvědčuje o tom, že nedokáže pochopit, jak je možné, že tak dlouho dokážu žvanit do telefonu s kamarádkou Evou. Většinou bývá dosti slušně nažhaven vzteky tím, že v ten okamžik, kdy já blaženě žvatlám, on mi chce v ten samý čas telefonicky úkolovat, abych nezapomněla koupit cibuli. Cibuli bych koupila i bez jeho rádoby připomínky, nakonec to tak stejně dopadne, jelikož se mě prostě nedovolá a já si na cibuli vzpomenu i bez něj. Marně mu vysvětluji, že to je zákon schválnosti, že si vždycky vzpomene udělovat mi direktivy, když telefonuji s Evou a dokonce tuhle jsem mu naznačila, že to vidím jako jakési znamení pro něj shora, aby mi, co se týče cibule, plně důvěřoval.
Nezabralo to. Tak že jsem 1) NEDŮVĚRYHODNÁ.

Ani moje mladší odnož se mnou nesdílí názor mé tichosti a nemluvnosti. Pokaždé, když se ze mě snaží vyrazit nějaké peníze, pravděpodobně na jeho gusto moc dlouho mluvím, než sáhnu pro peněženku. Tak, že jsem 2) UŽVANĚNÁ.

Můj bratr také o mé vrozené tichosti velmi pochybuje. Zřejmě nemůže pochopit, proč mu nechci každý třetí den kupovat láhev rumu. Vysvětlování, že ze něj nehodlám udělat alkoholika si vysvětluje tak, že jsem 3) LAKOMÁ

Ani v pracovním procesu se neslučuje moje přesvědčení o mě s přesvědčením s mými pracovními kolegy a kolegyněmi. Já sama mám v sebe víru, že jsem bezkonfliktní a tolerantní, drápy vystrkuju jen, když jsem opravdu zahnaná do kouta A přes to mi bylo řečeno, že jsem tvrdá ženská. Musím přiznat, že tohle mě překvapilo víc, než když jsem se dozvěděla, že jsem pěkná štěkna. Pro vysvětlení nutno podotknout, že obě pracovní diagnostiky mé špatné povahy spolu úzce souvisí. Z toho tedy plyne, že jsem 4)NESNÁŠENLIVÁ.

Moje kamarádky v mojí večerní skupině mě neustále taktně upozorňují, že všechno musím vědět přesně a dávají mi tak najevo, že jsem 5)ŠŤOURAVÁ.

Kocour, který u mě občas hostuje v posteli je opravdu jediný tvor, který má právo myslet si, že ve svém přesvědčení o sobě samotné se velice mýlím. Když na něj v půlnoci zařvu "Koukej vypadnout mizero!!" nemyslí si že jsem uječená, jak by měl plné právo,ale myslí si, že jsem 6)NEUROTICKÁ, když ho vyhodím skrz pár ťápanců po obličeji.

Moje morče o mě zřejmě nebude tak hluboce přemýšlet, nicméně po tom, co jsme mu nasadili do bytu predátora, zaujmulo zcela jistě stanovisko, že jsem 7)SADISTICKÁ.

A já bych tak chtěla být tichý, klidný, vyrovnaný introvert…

20 komentářů:

  1. Bože na nebesích, ty jsi ale strašnej člověk. Jak vůbec můžeš sama se sebou žít?   
    Budiž ti útěchou, že já jsem na tom podobně. A navíc k tomu jsem ještě STAREJ BLBEC.
    Ten tvůj kocour mě rozsekal. To znám důvěrně. Zrovna nedávno mi kočka komplet prochcala tašku čistého prádla připraveného k odvozu na chatu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Těžko Malki, těžko.. ale člověk vydrží víc, než by sám čekal.. Momentálně mě psychicky zoceluje právě ten kocour. On je snad ještě nesnesitelnější, než jsem jáááá...

    OdpovědětVymazat
  3. Že se nestydíš. Kdybys seděla v koutku, mlátila hlavou do zdi a mumlala nesmysly, tak po tobě okolí nebude chctít peníze, rum ani cibuli :)
    I když nevím jestli by to fungovalo na kocoura a křečka

    OdpovědětVymazat
  4. Nejspíš budeš introvert a k tomu všemu flegmatik jako já. V opačné případě bys dávno začala s vyhlazováním v rodině, na pracovišti i v domácím ZOO koutku Tyhle sabotáže domácích mazlíčku dokážou pěkně naštvat, náš pes nám pravidelně odstrojí předsíň, v případě vykázání na zahradu zlikviduje oplocení a trávník. A ještě nám sprostě vynadá

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, vidíš... Kdyby byla kabelka z dostatečně strašného krokodýla, kocour by si netrouf!

    OdpovědětVymazat
  6. A není to jedno, co si o Tobě kdo myslí? Hlavně, že jsi spokojená sama se sebou.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Jde o to, jak dlouho by mě v tom koutku nechali sedět a mlátit hlavou do zdi, než by někoho napadlo obstarat mi svěrací kazajku.   [4]: Myslíš? No já nevím, i chladnokrevní vrahové mohou být flegmatičtí introverti..Někdy stačí jenom jedna malá kapka...   [5]: Kocour možná ne, ale ostatní ano...   [6]: Když mě maminka vždycky říkala "Co si o nás budou myslet lidi..."

    OdpovědětVymazat
  8. Tak koukám, že kocouři mají nějak rádi kabelky - ten můj už se mi do ní taky vychcal a horší bylo, že pochcal i peněženku s papírovými bankovkami. To byl smrad, když jsem v obchodě platila! A pak, že peníze nesmrdí.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Kočičí chcánky vydávají opravdu silné a nezničitelné aroma, které se neustále rozkládá do větší intenzity. Z toho by si měl vzít příklad parfumerický průmysl...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak už se tady zase culím na monitor jako Filip na jelito. Jaká ty vlastně jsi? Co já vlastně vím? Právě proto, žes to ty, tě mám ráda. A koukej večer přijít (do tý naší večerní skupiny).

    OdpovědětVymazat
  11. Netroufám si Tě zařadit, ale hlavní je, že Tě mají rádi ať jsi lakomá, užvaněná nebo dokonce sadistka, ne?

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Já jsem ještě porád v pracovní neschopnosti, musela jsem odříct i ten muzikál, kam jsem měla ject dneska. Přijdu hned, až budu zase v pracovním procesu...   [11]: Jak vidíš, ani já sama se nadokážu zařadit, myslím, že už se o to ani snažit nebudu...   

    OdpovědětVymazat
  13. No vidíš, a to ses mi nedávno snažila vytýkat, že jsem šnekofobní rasistka Teď se ukázalo, že taky nejsi žádný extra svatoušek. Zamysli se, děvčátko, zamysli

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Už se radši nebudu zamýšlet, mohla bych propadnout depresi ze své špatné povahy....

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ludibrionista, takže můžu směle býti tím, čím chci podle okolností, věku a povětrnostní situace.

    OdpovědětVymazat
  16. Ludibrionista, božínku to je krásné, já bych to taky chtěla... CO TO JE?

    OdpovědětVymazat
  17. Mně je docela šumák, jestli jsi neurotická užvaněná šťouralka. Důležitý je, že jsem se opět pobavila, obzvláště u poslední věty prvního odstavce .

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, taky jsem zařvala smích, když jsem si přečetla , že se ti kocour vychcal do kabelky. Mám zkušenost, že jakmile kočky tímto způsobem něco znehodnotí, je nejlépe to spálit. Už se to nikdy nevyvětrá.
    Parádně sepsané, ale nevěřím.
    Podle mě jsi laskavý, štědrý, vtipný a milý člověk a jsem moc ráda, že jsem tvůj blog našla.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Jo tak to ráda věřím, kdyby to někdo vyprávěl mě, taky bych se smála, ale ten odér byl nepředstavitelný. Kabelku jsem ještě před vyhozením zkusila vyprat.. no asi stejně poletí...[18]: Zvedlas mi sebevědomí, díky, až se tady pýřím, že to se mnou neni snad tak špatný..

    OdpovědětVymazat
  20. Taky bych chtěl být introvert. I když teď momentálně asi introvert jsem, protože jsem bez reptání přečetl tak dlouhý článek a ještě delší komentáře, vůbec jsem se nenudil a ještě mě to i bavilo. Ty, člověče, to se čte rozhodně lépe než Babička a Cimbura.Já si poslední dobou tu a tam udělám nějaký test v rámci akce poznej sám sebe a zůstaň svůj. V jednom testu mi vyšlo, že nejsem vyhraněný typ. Jednou tichý, jednou užvaněný. Ten test si dělám několikrát, aby se mi odpovědi ustálily a výsledek byl kvalitnější a věrohodný.Hned u první otázky váhám: (děláte si obavy) ne víc, než ostatní lidé; jenom někdy a o něco; pořád a hodně. Dodneška jsem dával trojku, dneska jsem ale volil zlatou střední cestu. Občas a o něco.Třeba se bojím o světový mír nebo mám obavy o blaho pracujících. To víte. Takový jsem já.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝