15. 5. 2014

Kolikrát mi bylo pět

Když mi bylo pět
vyjasnil se malý svět,
do školky jsem chodila
dětskou lásku prožila.

Když mi bylo dvakrát pět,
trošku zvětšil se mi svět,
do školy jsem chodila,
větší lásku prožila.

Když mi bylo třikrát pět,
více se mi zvětšil svět,
občanku jsem dostala,
na diskošku spěchala.

Když mi bylo pětkrát pět
to mi patřil celý svět,
vlasy jsem si barvila
na natáčky točila.

Když mi bylo šestkrát pět,
trochu se mi smrsknul svět,
dítka na svět přivedla
od plínek se nezvedla.

když mě bylo víckrát pět
zetemněl se lehce svět
paměť se mi zkrátila
v čase jsem se ztratila.



Když mě bylo xkrát pět
zatemněl mi celý svět
pořád v noční košili,
vlasy se mi lepily,
v důchoďáku pospávám
na zubatou vyčkávám.


27 komentářů:

  1. Život strašně letí - dá se shrnout do jedné básničky

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím,  že na zubatou budeš čekat ještě hodně dlouho.  Ale jinak hezké veršovánky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi ty pětiletky sesumírovala, já v té současné plním plán nejmíň na sto dvacet procent a už dnes jsem tam, kde jsem měla být až zítra .... nebo pozítří?? Sama tomu říkám "supersobecké období", děti jsem už vypudila a rodiče jsou ještě při síle, takže si konečně dělám, co chci

    OdpovědětVymazat
  4. Look for g and you will be kissed tomorrow: GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGgGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGG...... GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG... * now seek the "C" and what you desire will become a reality: SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSS...SSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSCSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSS * this is really difficult, now find the "9" 66666666666666666666666666 66666666666666666666666666 66666666666666666666666666 66666666666666666666696666 66666666666666666666666666 66666666666696666666666666 66666666666666666666666666 66666666666666666666666666 66666666666666666666666666 66666666666666666666666666 666666666666666 6666 * think of something you really want, perform the countdown! 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... . Now close your eyes and asks a desire!, now; *; *; *; *; *; *. * Will paste this in 1O different comments and you desire will become a reality!. {Hurry, you have 8 minutes or what you wanted, will be the opposite of what you want

    OdpovědětVymazat
  5. Udělala jsi mi obrovskou radost,já jedu na pětiletky celý život / naučeno z dob minulých /   

    OdpovědětVymazat
  6. Až mě bude sto let
    z postele se svalím,
    k pc se doplazím,
    a budu číst zas Valin! Ty tvé pětiletky jsou Valin moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  7. Aby to bylo pěkně genderově vyvážené, nejedu na pětiletky, ale na pětiletce .

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Díky [2]: No mnohdy i do jedné věty...   [3]: snad si mi vezme najednou, abych se nemusela dlouho trápit, až budu stará  a bezmocná... [4]: Celý život je jenom takový blesk ve věčnosti...[5]: Tak to užívej, dokud to jde, já už jsem v pětiletce, kdy se starám o bezmocnou matku [6]: Hezký test..[7]: Pětileté budování, které mnohdy trvalo i deset let hihihihi, taky mi to leccos připomíná..

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Až tě bude sto, bude technika tak na výši, že se nebudeš muset svalit z postele, ale zmačkneš čudlík A, co budeš mít na posteli přidělaný a robot slyšící na zvonění, ti PC přiveze až k posteli.   [9]: Pětiletka + pětiletec = pětiletčata   

    OdpovědětVymazat
  10. Zaráží mne, že jsi vynechala etapu čtyřikrát pět. Že by nějaké přechodné kóma?

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Etapa čtyřikrát pět splývá s etapou třikrát pět, byla to prostě pětiletka, budující se deset let Tak to přeci bývávalo, ne?

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: U mě osobně teda etapa čtyřikrát pět spíš splývala s etapou pětkrát pět. V etapě třikrát pět jsem totiž o něčem teprve snil, zatímco v následujících etapách již to bylo realizováno.   

    OdpovědětVymazat
  13. Poslední sloka je naštěstí vize ještě hodně daleké budoucnosti

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi, že máš mezi předposlední a poslední slokou trošku větší mezeru. Ona je ta poslední sloka ještě daleko...
    Milá veršovánka. Díky.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak tos na tom byl výrazně líp Já ač jsem snila o čemkoliv,celkem málo jsem toho realizovala, bez ohledu v které pětiletce.   [15]: Kdoví, tohle je vždycky hodně nejistý.. taková sázka do loterie života.. [16]: Mezera je čistě teoretická a básnická hihihihi   

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně popsané schéma lidského života. Myslím, že to sedí na mnoho lidí. Já jsem sice trochu zpožděná.
    Určitě bych pro sebe vyměnila část:
    Když mě bylo tři krát pět
    ještě pro mě nebyl svět.
    Občan s duší telecí
    dospělost mu nesvědčí. :)

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ono to strašně rychle utíká. Navíc i člověk nedůchodového věku může krajcvac šupito presto skončit v nějaké eldéence.   

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:Ale já bych to měla zřejmě hodně podobné, ale někdy se příběh musí lehce upravit, to prý básník smí, pravil už neboštík Grossmann.[19]: Vono teda vůbec nevíš, co nachystá další den a proto ať žijou přežité pětiletky...   

    OdpovědětVymazat
  19. Můj otec říkával, že co sedm let se povaha mění (a poté zmizel z mého života). Kdyby jel na pětiletky jako Ty, nenarodila bych se

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: [22]:   [23]: Rozvrstvení na pětiletky požadoval blog.cz v TT jinak nejsem detailistka a dokázala bych ject i na sedmiletky, člověk prý musí reagovat pružně.. všude se to píše     

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné shrnutí a věřím, že ten závěr je ještě nekonečně daleko. Jináč já nejedu ani na pětiletky ani sedmiletky, tak daleko plánovat neumím, beru to týden za týdnem a plány mám nejdéle na tři dny dopředu. Tak se mi to osvědčilo nejlépe.   

    OdpovědětVymazat
  22. Však ony ty pětiletky a sesmiletky taky nebyly moc plánovaný. Já dneska už to mám tak, že když něco naplánuju, stejně mi to změní okolnosti. prostě to tak nějak mám a už pěkně dlouho.   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝