27. 5. 2014

Kdo vlastně v týhle rodině je černá ovce?

Neuvěřitelný, vopravducky neuvěřitelný. Malá psí obluda furt hopsá, žere a sere. Dyž si já vzpomenu, jak vona řádila, když sem já "omylem" udělal hovínko asi metr vod svýho záchodku. Ten proslov, co sem musel vyslechnout a teď…. Věčně chodí s papírovou utěrkou a sbírá hromádky po celým kvartýru. Abych jí zase ouplně nekřivdil, vona teda vobludku drezůruje, to jo, ale jak je vidět, celá ta její výchova se tý psí blbečky ňák moc nedotýká. To mi celkem vopravdově fuk, ať se spolu třeba pominou, nakonec má to co chtěla, že jo… jenomže…


Už nemáme lešení a tak mi vona zase pouští na balkon. Dala mi tam deku, abych se moh pěkně vyvalovat na ranním sluníčku a pozorovat cvrkot. Tak sem usoudil, že teda když už není po čem zdrhnout, páč lešení je dočita fuč, že teda s nima i s tim čoklem zvostanu. Ale jak vychovává tu malou blbku, aby přestala dělat hromádky po bytě, porád jí kvůlivá tomu tahá někam jinam asi ven nebo co, tak ta psí magorka se mi vykadila na tu mou slunicí deku na balkoně. A já, prosím pěkně, kocour zkušenej a plnej pachu toho dementního psa, jsem to nezaregistroval včas, páč ta deka má skorem barvu jako ty psí exkrementy a pěkně sem to vyšlap. No fuj. Na chvíli sem fakt zalitoval, že už tam to lešení nejni. Vona hnedlinko zavyla smíchy a řekla něco jako: "Tak to bych nevěřila, že i kočičí mlýny melou pomalu a jistě. Pamatuješ Číčo, jak jsem já vyšlápla tvoje hovínko?"

To se ví, že si pamatuju, že jo, přece sem kocour inteligent, jenomže to jí zrovna nebudu věšet na nos. No a víte jak to dopadlo? Zase na mě pouštěla vodu aby mi umyla tu hovnem postiženou nohu. Já tu vodu tak nerad. Jenomže packu vod psího lejna sem taky mít nechtěl. A tak sem jí nechal, bránil sem se jenom na voko, aby se neřeklo. Ale todle tomu psímu kašparovi teda spočítam. A vona eště toho hloupatého čokla pochválila. "No Žolinko, tak tys pochopila, že doma se nekaká? Že se kaká venku?"
A mě prosím pěkně řekla: "Vidíš, jak je chytrá ta Žolinka? Už nechce kakat v bytě a tu její kakací podložku co má v bytě, si prostě spletla s tvou dekou, která je venku. Je to šikovná holčička."

Myslel sem, že v tu ránu dostanu infarkt. Tak čokl mi posere deku a vona řekne, že je chytrej.
Jenomže já se nebudu rozčilovat. To škodí mýmu kočičímu zdraví. Radči vymyslim, ňákou prima pomstu. A na to sem já vopravducky kadet.



38 komentářů:

  1. Skvěle napsané, už první řádky článku mě skvěle pobavily.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejde mi do hlavy, že když udělá Žolinka "tyhle" oči, jako na fotce, na číču, že se z toho číča nepos..e taky! To je pohled skutečně Boží - tomu se musí přeci odpustit všechno, ne?   

    OdpovědětVymazat
  3. A pomsta bude sladká, Číčo?     
    Děkuji za suprové rozveselení, na jaké je tento skvělý kocour opravdu expert. Dík, Valin.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok:)
    Ten tvoj pes je zlatý

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný kukuč. Tomu se musí odpustit úplně všechno .

    OdpovědětVymazat
  6. Ze slov "čokl mi posere deku" jsem se taky málem posral.   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:     Tohle kočičí povídání mě rozveselilo.
    Má to, chudák Číča, těžký život.

    OdpovědětVymazat
  8. Přímo vidím tu postiženou tlapku a zmučený Číčův kukuč. :)

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Díky, Číča to prostě umí podat... [2]: Nebylo lehký tenhle její výraz zaznamenat, šetří s ním, jako se šafránem...ona ví, že jí odpustíme všechno i bez tohohle pohledu [3]: To, jo, to budou všicky jenom čubrnět, co vymyslim...Číča [4]: Všechny štěňata jsou miloučký, druhá věc je to, co z nich vyroste... [5]: Je to osmitýdenní štěně

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tenhle výraz nasazuje jako nejtěžší kalibr, ale velmi málo.. ví, zřejmě, že mnohdy méně je více...
    Ten výraz byl přímo znechucený
    [7]: Nemá to ten kocour jednoduchý, co?[8]: Já bych řekla, že je přímo pronásledovaný osudem...   [9]: Ten výraz byl přímo znechucený a v tomto ohledu se mu ani nedivím, taky o tom už vím své...   

    OdpovědětVymazat
  11. TOhle by měli předčítat lidem
    v nemocnice. Skoro jsem se udusila
    chlebem, zalkla jsem se při jídle,
    jak jsem se na konec srdečně
    zasmála - bohužel potichu, nemůžu
    rušit ostatní. Máš mě na svědomí Číčo,
    jestli to se mnou sekne.. jak se směju..

    OdpovědětVymazat
  12. Moc parádně sepsané "trápení" kočky psem ....ovšem ten pohled je k nezaplacení a ty hovínka?Ty se snadno odpustěj.....za takovej kukuč

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné povídání, směju se a mám hezčí den hned od rána . Děkuji

    OdpovědětVymazat
  14. Jako kolektiv prožíváte velice plodné období,myslím,že Savo je Tvůj nejlepší kamarád       

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Smích má být kořením života a ne dusícím prostředkem...   [13]: Hlavně se daj snadno sebrat, ještě že tak...   [14]: Tak to jsem ráda.. [15]: Dnes náš tatka v rámci utužení kolektivu chtěl vyvenčit psa, zároveň i s kocourem. Ještě štěstí, že kocour měl tolik rozumu, že mu včas zdrhnul po schodech nahorů a ven ho tudíž nedostal...

    OdpovědětVymazat
  16. Vyšlápnout bosou nohou Kačenčino megahovénko umně skryté za pampeliškou je přímo extatický zážitek. Vůbec se Číčovi nedivím, že je nasrán Podle pejsčina pohledu soudím, že bude pěkný dáreček. Kouká podezřele nevinně. Na to bacha

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ve všech ohledech je vidět, že víš, o čem píšeš    Máš v tomto ohledu jistě o mnoho víc zkušeností, než Číča...ten má tyhle věci ještě všechny před sebou...já teda bohužel s ním...     

    OdpovědětVymazat
  18. miloučke   jo naše zlatička  tem se to dá  odpustit všechno     

    OdpovědětVymazat
  19. Haha, skvělé a ty pohledy na fotkách, tak to je něco, to znám, ten nevinný psí pohled už to začíná, pěkně omotat paničku kolem paciček, a Číčo se taky tváří, že kousl do něčeho kyselého, pardon, šlápl pché, nemluvím s vámi, já se pomstím a nefoť mně, tě vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: To je fakt, kdyby to uděli manželé, zuřily bysme daleko víc...   [20]: No, jo, situace se začíná nenápadně přiostřovat...   

    OdpovědětVymazat
  21. Koukám, že Číča to vážně nemá lehký
    Ještě že má ten kočičí nadhled, jinak teda fakt nevím

    OdpovědětVymazat
  22. Bavíš mě, skvěle napsané a všechno si to dovedu živě představit.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásné! Díky za příjemné ráno. A kdo by se dokázal na toho drobka zlobit, když tak nevinně kouká! Teda až na Číču, ten si asi ještě užije.   

    OdpovědětVymazat
  24. [22]:    Hihihihi, kdyby tak Číča chudák věděl, jak se bavíš na jeho účet...[23]: Jo, nadhled má, na rozdíl ode mě [24]: Tak to ti docela závidím, já si dál nedovedu představit vůbec nic     [25]: Číča je naštěstí sebevědomá kočičí osobnost a má pevné nervy, na rozdíl ode mě...   

    OdpovědětVymazat
  25. Teda Číčo, máš můj velkej obdiv, že to ještě trpíš. Ale řeknu Ti jedno, lidem se věřit nedá a je třeba neustále je cvičit, nebo aspoň cvičit s nima. Jsou nevděčný a hrozně nespravedlivý. Co jednomu vyčtou, za to druhýho chválí. Však sám vidíš, jak to teď doma vypadá. Psina Ti zesere pelech na válendo a pomalu se slaví úspěch - zkus se Ty vykadit čoklici do pelechu a uvidíme, jak to vona pobere - myslím JÍ, ne čoklinu.
    Ach jo, já když vidím tu nespravedlivost, tak mi to hejbá žlučí. No, já bych se mstila, chlape, já bych jí mučila...Mimochodem, na fotce jsi sekáč. Na ní jsem moc vokem neházela.Drž se a piš! (a MUČ!!)

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Viď? nespravedlost hejbe světem, ale vidim a sem rád, že sou eště lidi, který to vidí a nebojí se vo tom napsat. Tebe mam rád, ty nejsi taková potvora jako vona. Pac a pusu Číča   

    OdpovědětVymazat
  27. Číčo, soucítím s tebou. Voni ti čoklí hajzlíci umí být roztomilí, ale neboj, i Žolina jednou vyroste, a pak ty její hovínka už panička nebude vobdivovat. Stejně je to nespravedlnost. Vod nás koček se čeká, že budeme kadit do záchodku a tyhle malý mrchy si to můžou klidně udělat i do našeho pelíšku. To nemůžeš nechat jen tak, to chce pořádnou pomstu. Těšim se, co vymyslíš. Jsi mou inspirací a věřím, že pomsta bude sladká (nebo smradlavá?) Zatím čau, brácha Filip.

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Je to fakt žůžo, že tu nacházím tolik podpory a inšpirací, jak jí po kočičím podusit hihihihi.PS. Já už pomalu nevím, jestli jsem Valin a nebo Číča...     

    OdpovědětVymazat
  29. Chlapec vyskočil, v záchod by vběhl,
    bohužel, ale nedoběhl !" Chodba je celá posrána !!
    ... lze vymyslet něco do rána ?
    Matka mne zbije !... zbije mě matka  !!"... chlapec je rozrušen ! ...
    má nápad :  " Taťka !!"... přichází právě opilý,
    upadl na chodbě  o chvíli !Výkřiky :  " Opilče !  kanče !
    ... jen se pojď podívat chlapče...
    jakým je otec tvůj swiňákem !!!"" Stal jsem se od dneška křivákem !"
    myslí si chlapec trpce :
    " Zradil jsem svého otce !
    ... jsem ničemou !" šeptá si chlapec temně ...." Nuž ... tak jsem se posral !  a neserte mě !
    sám se s tím vyrovnám ... vždyť jsem chlapem !!"
    ... zařval otec, - však v mžiku již chrápe !

    OdpovědětVymazat
  30. Teda Číčo,
    soucítím s tebou, ani nevíš jak. Kdybys ale věděl, koho mi do mého rajónu nasadili ti moji lidi, tak by tě kleplo.
    Tvoje spolutrpitelka a jmenovkyně Číča

    OdpovědětVymazat
  31. Ježiš to je sladký! Ty dvě fotky na závěr, kouzelný! Tak Žofinka, jo? Nádhernej pejsek, to je prostě dokonalý kukuč, fantastické foto...a Číča, jakoby trochu s podivem, co se to tam děje, špica výraz pro glosátora dění u vás. Moc povedený článek, malé lidské i zvířecí trable v jednom. Tyhle kočičí glosy se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  32. [31]:    Tak takhle se křiví charaktery a já si s tím tak lámala hlavu, díky...     [32]: No, koho, pověz, kocoura to potěší, když slyší vo cizím neštěstí   [33]: Ne Žofinka, ale Žolinka, jako Žolík, eso terno...Číča se opravdu rád vykecává...   

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Nojo, ty moje oči. Takže, Žolinka!   

    OdpovědětVymazat
  34. [34]: Ovce! Dvě!! A obě jsou berani!!! Vetřelci jedni... Jsem teď na své vlastní zahradě něco jako černá ovce. To víš, Číčo, tolik té trávy přece jen nesežeru. A ještě si o tom ta moje ženská dovolila předevčírem napsat článek.

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Hihihihi, je to lehoučce podobný. [36]: Dva berany? No potěš koště, jdu se teda hned pokochat, co tvoje ženská píše.Třeba si potom budu připadat jako docela šťastnej kocour...Číča

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělé jako vždy, líbí se mi to zakončení, které navnazuje na další díl. Ten už jsem ale četla.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝