22. 5. 2014

Těžkej život

Tak fakt nevim, čeho se eště v týhle veskrz praštěný rodině dočkam. Vona tudle přišla domů s ňákou jinou ženskou a ta ženská měla čokla. A vona ta cizí ženská ho tady zapomněla. Prostě vodešla bez něj a nám ho nechala na krku. Teda mě ho nechala na krku. Páč jináč se s nim furt všichni ňuchmaj. Já to nechápu, ta malá psí vobluda všechno kouše a tahá a vona se tomu směje. Když sem já shodil pár kytek, mohla se zvencnout.


Je to nespravedlivý. Ale já sem jí to řek, že čokla tady nechci a tý hryzací psí trubce taky. Teda na tu sem to přímo vysyčel. Jenomže ta psí vobluda bude nejspíš ňáká pomalu chápající, páč jí to vůbec nevadilo, že sem nasadil svůj nejsilnější kalibr. Tak s nima nemluvim.
Vona si mě teda furt usmiřuje bonbonkama, to já rád, ale přece jenom, co je moc, to je moc. Tak čekam na tu druhou ženskou, co tohle monstrum přivlíkla, že si pro něj zasejc přinde a vodvede, ale nikdo nejde a tak teda hrozí vážný nebezpečenství, že se nám tu ten čokl docela zabydlí.
Vona mi povídá. "Víš Číčo, on ten pejsek je vlastně siroteček, musel opustit maminku, i bratříčky, tak na něj musíme být hodní, víš? A je to psí holčička a jmenuje se Žolinka."
Ale copa já sem snad nějakej světec? Vona snad myslí, že budu psí chůva nebo co. No fuj.

Tak sem se byl podívat, estli je na balkoně eště to lešení, že bych tu odsud fakt zdrhnul, páč přece nebudu bydlet se psem v jednom bytě. Nebo jo? Eště si to rozmyslim. Vono zase na druhou stranu, kdybych to ňák chytře promyslel, moh bych jí docela pěkně přidělat vrásky. Žolina je malá psí blbka, a jak vidim, leccos jí projde a kdybych to ňák pěkně narafičil, mohli bysme spolu dokázat velký věci. Vopravdu velký věci. Já bych něco proved a sved bych to na ní. Nebudu se ale ukvapovat
Ale jí sem teda vynadal, ne teda Žolině, ale jí, jak sem nejvíc uměl. Mňoukal sem na ní. "A to tě jako nestačim já, to si necháš eště do bytu nakvartýrovat čokla? Já tě vůbec nemam rád."
"Číčulko přece když jsme měli Trumbelínka, tak si tak nezuřil," najednou mě rozuměla.
"No co co co, mameluka sem se nebál, ale kdo ví, co se dá čekat vod živýho psa a vůbec, víš ty vůbec, co z něj vlastně vyroste? Nevíš, tak vidíš," prsknul sem a víc sem se s ní nebavil..







35 komentářů:

  1. No Číčo, tušíš správně. Ještě to bude sranda, až ti vaše Žolinka bude dělat při lumpárnách stěnu. Jen aby to nebylo naopak, aby se nenaučila svádět všechno na tebe. To víš, musíš si ji vychovat.
    Je to fakt roztomilej tvoreček, bude to těžký konkurent.

    OdpovědětVymazat
  2. A jejda, domácí zvěřinec se rozrůstá. Jinak opět krásná kocouří samomluva.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásnej ňuníšek....však Číča za chvíli zjistí že ve dvou se to lépe táhne! A pak se těš!!!   

    OdpovědětVymazat
  4. Hryzací psí trubka, Číčo?      Mě by tedy dost zajímalo, co ona si myslí o tobě. Je ale hezoučká,dokonce ladíte i barevně, jistě spolu ty velký věci dokážete.

    OdpovědětVymazat
  5. A je to tady a Číčo, máš po klidu, ale jestli budeš chytrej, kurňa, a spojíš se s hafíkem, no potěš pánbů,chudák panička. Mimochodem, Žolinka má krásný kukuč, bude sladká Ať se vám všem daří

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné povídání. Žolinka je nádherná a tuším, Číčo, že bude u vás pěkně veselo   

    OdpovědětVymazat
  7. Číčo, buď teď na paničku hodnej, bude mít pár měsíců nervy jak špagáty. Ta druhá ženská je pěkně mazaná a tý malý kousací potvory se nezbavila pro nic za nic, určitě je to pěkný kvítko. Ale neboj, šplhat neumí

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Se snažim dát jí do laťě, už dostala pár výchovnejch, páš si na mě moc dovoluje.Číča[2]: To už snad bude všechno, další zvíře by už asi byla hotová kalamita.[3]: Nějak už to začínám tušit, bude to asi pekelnej tandem..[4]: Kdepak, kdepak, zprávy budu podávat jenom já, Číča, musím jí vochránit vod schizofrenie...i když.. jeden nikdy neví, co má kdo v palici, že jo? Číča[5]: Eště, že to někdo uzná..

    OdpovědětVymazat
  9. Vážení,přeju Vám všem hodně pevné zdraví,silné nervy,co nejméně zničených bot a zařízení bytu a vůbec...krásné soužití

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: A to zase já chytrej sem, mohli bysme jí fakt v pohodě voddělat, Číča [7]: Taky tušíme, celkem už všichni.. [8]: Železo se má kout, dokud je žhavý, takhle to vona teda řiká, tak uvidim, kolik toho vydrží

    OdpovědětVymazat
  11. Teda Číčo, ty máš smůlu.. nebo
    naopak ? Alespoň budeš mít kamarádku..
    Žolinka je krásná a bude určitě i chytrá, takže my lidi se těšíme
    na další pokračování !!!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak to ti děkujeme, páč tohle všechno budeme jistě potřebovat [12]: My se určitě postaráme vo to, aby měla co psát. Číča

    OdpovědětVymazat
  13. Šmankote, taková minikačenka No, přeju ti hodně ododlnou nervovou soustavu, budeš ji zcela jistě velmi potřebovat.Ovšem ty orchideje, jak je Číča očumuje, jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Minikačenka říkáš? Právě si mi vzala chuť žít....     
    Z Číči se stává prostě botanik

    OdpovědětVymazat
  15. Číčánku, miláčku, až se mi rozvlnil pohled na Tvé hořekování, tak mi Tě bylo a je líto. Víš, je to sice hnusný. ale poradím Ti, jak jí to znepříjemnit. Ale, prosim Tě, neříkej, že to máš vode mě...Když se nikdo nebude dívat, ta se POŘÁDNĚ vyčůrej na koberec, udělej tu největší louži, jakou dovedeš - je dobré se pořádně napít, aby se fakt hodně chtělo... no a narafič to tak, aby to vypadalo, že to udělala psice. No a dělej to, dokud nepude "siroteček" do útulečku...
    Hele, ale je to jenom mezi námi.Jinak jsem tedy závistí pukla při pohledu na její orchideje. Trochu by to chtělo asi je zase shodit, ale tak, aby to vypadalo, že to udělala "siroteček" - to jí tak žereme, sirotečka. A Ty snad nejsi siroteček? A ještě navíc dost zkoušenej

    OdpovědětVymazat
  16. Hmm... to bude něco jako když pejsek s kočičkou pekli dort, jen to tady bude koucourek s psíčkou a budou se snažit vypéct paničku. Ještě že je ta panička tvor psavý a z frustrace se vypíše. Jinak nevím, nevím...

    OdpovědětVymazat
  17. Ha, ha,všichni si myslíte, že čumím na kytky a já přitom úpěnlivě vzhlížím k nebi a ptám se: "Pane Bože za co"

    OdpovědětVymazat
  18. Bavím se a jsem zvědavá, jak soužití fenky a kocourka dopadne. U nás se řeší soužití pejska štěněte s dospělým kavkazským ovčákem a musím říct, že ze začátku to bylo hodně napínavé. Přeji Ti pevné nervy a hodně radosti s nádhernou Žofinkou.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Vona je fikaná, vona pozná moje čůrání vod psího, ale já to fakt tak nenecham, něco vymyslim, to bych nebyl já Číča. Sirotečka dostat do útulku, to nejni špatná myšlenka, jenom musim uvážit, estli se mi siroteček nakonec nebude hodit...ale tvoje rady sou hoooodně podnětný... budeš taky koumák jako já a takový lidi mám moc rád...   [17]: Vypsat ze z frustrace je fakt dobrá terapie. Myslím, že ted se mi bude přímo kouřit z klávesnice...     [18]: Konečně to někomu došlo, já vzhlížím ke "Kočičímu nebi" a říkám si, "za co soudruzi za co..."[19]: U nás to je napínák zatím pořád, jenomže:  "Každý začátek je těžký.." to neřekl žádný trouba, ale světem protřelý jedinec.   

    OdpovědětVymazat
  20. [10]:No jo, a je to tady, kujme pikle, kujme pikle

    OdpovědětVymazat
  21. Opět super článek, Číčo.A bezva komentáře. Ráda tě čtu, moc se bavím. A už se těším i na články od Žolinky. Dvojí pohled na ten kočičí a psí život v tý "veskrz praštěný rodině"  

    OdpovědětVymazat
  22. A jéje, tohle vypadá na solidní masakr
    Valin, Ty musíš být ohromný dobrodruh

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Ano, je to tady v celé své hrůze...   [22]: No estli mě Žolina bude pomlouvat, tak něco zažije.. [23]: Ale kdepak, já jsem klidnej a tichej člověk, vždycky ke všemu přijdu jako slepý k houslím, stejně, jako ten chudák Číča...   

    OdpovědětVymazat
  24. Štěňátko má roztomilý kukuč.
    Také se mi moc líbí orchideje.

    OdpovědětVymazat
  25. Žolinka si určitě tu chlupatou kouli na hraní jménem číča zamiluje a nakonec budou spolu spát v ponožkách :)

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: To jo, koukat umí hodně hezky   [26]: Myslíš ve fusekloidní zásuvce? Tak to jsem fakt zvědavá. Hlavně, aby si Číča zamiloval Žolinku, to je to, oč tu právě běží...   

    OdpovědětVymazat
  27. Jéžiš, já ti mám takovou radost ze Žolinky, jako by byla naše. Je nádherná, kouzelná a strašně se těším na Číčovo a Žolinčino dovádění a tvé krásné články o nich. A taky je pěkně prosím při tom jejich blbnutí foť!

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Aby ses nedivila, kam se takový pes narve, když si myslí, že je to tam to pravé místo :) Je - li šuplík jen trochu dostupný hádám, že tam skončí :)

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: To bych fakt ráda, jenomže mám pocit, že budou hlavbě blbnout, když nebudu doma     [29]: No tak já nevím, co nás všechno ještě čeká a možná je to tak lepší, ale fusekloidní zásuvka je fakt dost velká, tam by oběma ani nedalo moc práce se tam narvat..

    OdpovědětVymazat
  30. Žolina!
    Ta mi jednou na Moravě vytrhla z ruky párek...
    Nedivím se kocůrovi, že je nedůvěřivý.

    OdpovědětVymazat
  31. A to byla ženská a nebo jiné zvíře?     

    OdpovědětVymazat
  32. Ty, Číčo, vono to třeba nebude tak horký. Tudlevá jsem zrovna četla, že spolu v klidu a míru žijou medvěd, lev a tygr. Tak co by ste nemohli vy dva, ne?

    OdpovědětVymazat
  33. Žolinka! Pořád mi vrtalo v hlavě, kde jsem to psí jméno slyšela a už vím. "V zámku a podzámčí", tam se pejsek tak nějak jmenoval ! Je to krásné psí miminko, takové neviňátko, hned by si ho jeden pomuchloval! Jsem zvědavá, jestli se s kocourkem zkamarádí. To se nedá předem odhadnout, i mezi kočkami jsou buďto sympatie, nebo různé averze. Přeji, aby to dobře dopadlo,

    OdpovědětVymazat
  34. Tak, že bysme eště mohli přibrat do party třeba myšáka Jerryho, ne?[34]: Tak to nevim, jméno jsem vymyslela já v tomto myšlenkovém pochodu Fifinka... ...Žofinka...Žolinka   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝