25. 7. 2014

Ať už se jí nezvědčuje kůže a neroste...


Byl sem teda stoprocentně přesvědčenej, že v týhle ujetý rodině už mě nemůže překvapit dočista vůbec nic. Ale i tak chytrý stvoření, jako já, se může zmejlit. Sice to přiznávám vopravdu nerad, ale dějou se tu velký věc i a do docela i bez mý zásluhy, což je neuvěřitelný a trestuhodný. Je nad slunce jasný, že kráčí vo tu psí hopsalku.


Že se z ní můžou všichní zvednout, to mi fakt žíly netrhá, ale že voni si myslí, jakej sem s ní kámoš, tak to bych se dočista voprudil. Zavinila to zase vona, jako všecko. Vona se porád snažila mě s tou štěněcí můrou nějak skamarádit, ale přece já se nebudu zahazovat s hloupatým čoklem, že jo. Sice se už nebojim, dokonce sem jí už zkoušel nafackovat a taky i zakousnout. A vo to tady de. Vona to viděla a začala mi řikat: "Ty jsi Číčo tak hodný kocourek, už vidím, jací budete kamarádi, když si tak hezky hrajete."

Já sice vim, že vona je trošku pomalejší v myšlení, ale aby nepoznala, že sem si zkoušel, jestli se mi čoklí krk vejde do huby, abych tu malou votravu dočista zakousnul, to jí ale vůbec nedošlo. Vona se tetelí blahem, jak se pěkně kočkujeme a ve svý slabomyslnosti ani netuší, že já jenom trénuju votevírání tlamky na maximum, páč třeba jednou tu drzou vtírku fakt zamorduju. Ale budu si muset pospíšit, protože čokl roste jako z vody. Už je hnedle velkej jako já. No eště uvidim, jak to pude. Teď de vo to, aby jí ňák moc nevykrmovala, aby se čokl už nezvědčoval, ale zůstal zajatej ve svý kůži velikostně tak, jak je. To by to zakousnutí bylo docela jednoduchý.

Ale fackovat psí votravu se mi fakt líbí a budu si to eště ňákou tu chvíli pěkně užívat, to mi de vopravdu dobře. Hlavně teda z vejšky. Někam se usadim, třeba do křesla a můžu si bejt jistej, že hopsanda za chvíli přijuchá votravovat. A to potom facky jenom lítaj. To se mi líbí moc. Jí ale taky, páč skáče jako splašená a má dočista radost. Asi bude mít ňákej ten masochistickej sklon, jak říkaj vodbornící. Vona mě teda chválí, že sem hodnej, že nevytahuju na pejska drápy, ale jak je asi mam vytahovat, když skoro žádný nemam, že jo. Copa já můžu za to, že řekla klukovi, aby mi je voštípal? Je to chudinka, už si nepamatuje dočista nic. Ta bude asi čučet, až tu malou despotu docela zakousnu. Stejně teda nechápu, proč radči nepřitahla domů radčejc kotě, enomže to vona ne, vona potřebuje holt ňákou votrockou duši a nebo spíš jak mi teďka bystře zapálilo, čokla si vobstarala, aby se mohla eště víc courat venku. No a trubka hopsanda jí na to skočila.

Vždycky se může radostí pominout, když se spolu rychtujou ven. A mě nevemou, potvory. Že bych jim prej zdrhnul. To ani já sam nevim, že jo, estli bych zdrhnul a nebo ne, ale ať si teda dou beze mě. Já sem kocour hrdej, a žádná vtíračka a když mě nechtěj brát sebou, tak s nima nemluvim. Asi se jí zase vyčuram do postele. Vona si mi potom usmiřuje bonbonkama, ale já se jí na ně už brzy vykvajznu, páč nejni schopná mi koupit ňáký jiný, furt mi láduje stejnejma. Hopsanda je po nich jako divá, tak já si je vod ní beru už jenom proto, aby nezbyly na tu psí maškaru, páč vona, když já je nechci, klidně jí je dá. De to tady vod desíti k pěti. Kdybych veděl jistě, že si jinde vážně nepohoršim, tak bych se přestěhoval sousedum. Tam nemají žádnýho čokla, jenom králíka, a toho bych po mym velkohubym tréninku zakousnul docela jistě. Enomže vona ta sousedka bude taky pěkně vyfičená, páč, když sem se tuhle k nim chtěl podívat, normálně mě nepustila dál. No chápete to? Místo, aby vrněla blahem, že se k nim chci zasalašit, zabouchla mi dveře přímo před nosem. Až sem si z toho dřep na zadek. Tak holt zatím teda budu bydlet se psí tajtrdlicí, ale všechny křivdy si píšu a taky jim to potom parádně spočítám.

31 komentářů:

  1. Těžký je život nepochopené kocoura, věru těžký....zvlášť z tak nedůvtipnou paničkou a jednou psí votravkou!     

    OdpovědětVymazat
  2. Já Ti tedy řeknu, Číčo, že vono venku to stojí za prd a z pohledu číč to nestojí za námahu. Všade jezděj auta, řvou parchanti, a sou zlý lidi. Fakt. Voni se někdy lidi dost divně baví na kočičí účet ten nejvyšší - zkrátka, někdy de fakt vo život a to bych radši fackovala psího spratka, než riskovala žití. Naučím Tě hlášku, kterou už Outěžka umí dávno: "Lidi jsou dobytek!" a to platí.Já bych naše kočičky tedy ven nepustila. A Ty taky nechoď, Číčo, radši piš, ať víme, co zase ty dvě vymyslely.

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž by si každý řek, že je kocour hrdej a ne žádná vtíračka, hned by se líp dýchalo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já se těším až si bude Pejsek s Kočičkou vařit dort, věšet prádlo na šňůru a hovět si v pohodě! Věřím, že ten čas příjde! Pak to tu bude jen a jen o pohádkách, viď Valin?

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím se Sugr. To pak bude ta správná kočkopsí pohoda, že? Ale je fajn, že už si Tvoje zvířátka spolu hrajou. U nás je to stejné, i když jde o jednoho dospělého kavkazana a jedno půlroční štěně moskevského strážního psa. Mazlíci jsou stejně oba dva.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš těžkej život Číčo, ale věřím, že toho psího otrapu stejně rád

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Někdy se to holt tak přinatrefí..   [2]: Myslíš? Tak já bych tam teda nechtě, dyž je to tam takový, tobě věřim. Ty mi dycinky umíš dobře poradit..... zdraví Číča[3]: To určitě jo, jenomže hrdost dobře rozpouštějí peníze a vo tom to všechno je... [4]: Já nevím Sugr, jesti nejsi krapánek ideaistka, kdopak by ty pohádky asi psal?
    Pan Čapek už zcela jistě ne... [5]: Když se proti mě zcuknou oba, nevím, jesti to bude pro mě  "pohoda"..     [6]: Nemam, ale i kdybych mě, nemoh bych to přiznat, ani kdyby mě mučii, to chápeš, ne?   

    OdpovědětVymazat
  8. No, konečně zase pořádně vostrej kocouří článek a ne ta psí vyměklotina jako minule.

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně stejnou situaci teď zažívá kolegyně s kocourem a štěnětem - raduje se, jak si spolu rozumí, ale kocourek už malého pěkně profackoval a taky už přišel na to, jaká je to junda shazovat malému z výšky různé zajímavé věci na rozkousání.
    A pro Číču: Máš to těžký, ale když ta psí maškara povyroste a zvědčí se jí kůže, zas třeba spadne z lopatky. To víš, dokuď je to malý, v paničce to vzbuzuje mateřský pudy. Ženský jsou vůbec divný tvorové.

    OdpovědětVymazat
  10. Valin, vůbec nejdeš proti proudu V naší zpozdilé visce budí dost velký rozruch Snaška, když vyrazí venčit naši trojpsí smečku. Tři ometáci na vodítku, to místní poněkud rozrušuje (Kačenka se z bezpečnostních důvodů venčí separátně). Myslím, že bys byla nepřehlédnutelná, pokud bys vyrazila ven s Číčou a Žolinkou. Ještě navíc pokud by se Číča choval dle svého naturelu Pořád mi vrtá hlavou, proč tě Číča neustále podezřívá ze slabomyslnosti?

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Ono chvilku pejskovi potrvá, než pochopí o co v téhle rodině jde. Tomu se totiž říká zkušenosti. A kocour už je zkušenostma přímo nasáknutej...   [9]: Těžkej život vůbec s lidma...   [10]: Taky se čím dál tím častěji podivuji, co se ocitá na zemi a kde se to u nás vůbec vzalo. Někdy mám docela pocit, že ožužlané a okousané věci nejsou ani náš majetek, neb jsem je v životě neviděla.   [11]: Snaška musí být udatná žena, venčit najednou tři čoklíky. Ve městě je to celkem normální jev, ovšem na vsi je to zřejmě rarita hihihihi. Já mám nyní dobrý úmysl vzít Číču na chatu, ovšem, nevím, jak to dopadne a zda-li se vůbec odvážím.. Při jeho naturelu, jak jsi chytře podotkla...          

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: O tom, že je Číča přesvědčený o mém sníženém IQ se nedá pochybovat. Lze to vyčíst z jeho žlutých očí a mého podlézání vůči jeho kocouří osobnosti...   

    OdpovědětVymazat
  13. Číčo, ty fakt nikdy nezklameš !

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Číčo, něco ti povím. My máme doma taky někoho nového, není to sice psí, ale kočičí holka, úplně malinká a naši kocouři  se mnou kvůli ní vůbec nemluví.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Takovej sem já...   [15]: No tak jim hezky vysvětli, že malá kočičí vtírka je mnohem přijatelnější, než psí vtírka. Zdraví Číča

    OdpovědětVymazat
  16. ponožka, pardon Ponožka27. července 2014 v 17:36

    Čau Číčo! Tak si tady vobčas inkognito čtu to tvoje povídání,ale dneska jsem si řek, že už ti něco nadrápnu. De totiž vo důležitou a zásadní kocouří věc. Pokud tě ta tvoje veme na chatu, máš jedinečnou příležitost vzít roha. No to mi řekni, jak celej život můžeš vydržet zavřenej v bytě u dvounožců, to mi má hlava nebere!! Já taky žiju u dvounožců, ale ven můžu kdy chci. No je pravda, že už mě málem přejelo to velký plechový zařízení na kolech, ale poněvadž jsem mazanej, tak jsem si vzal z toho ponaučení a když to slyším z dálky rámusit, tak na silnici nelezu,ani se tam neválím, jak jsem to dělal ,když jsem byl ještě docela malej a blbej, ale pěkně se schovám a čekám až je klid.
    Venku jsem rád, protože dvounožci mi k životu nestačej. Dost hodně mě zajímaj kočky a je fakt divný, že tebe nezajímaj,to by se mělo vyšetřit! Kromě toho se taky rád peru, no je pravda že už nemám jednou ucho kompletní, ale na ňákýho libovýho frajera si já nehraju. Zkrátka, dělej, jak myslíš, vony ty paničky jsou někdy docela milý a přítulný a jednomu se může zdát, že takový lidský pomuchlání je ta nejhezčí věc na světě ,ale kdybys tedy chtěl zdrhnou a poradit, jak to venku chodí, tak jsem ti k službám. Jo, ještě jsem se nepředstavil: "Ponožka jméno mé " Jsou mi tři roky a to pitomý jméno mi dala moje dvounožka, protože mám krásně bílý tlapky na všech čtyřech. No na těch si dost zakládám, poněvadž takový u nás na vsi žádnej kocour nemá. Tak se tu měj, já se zase vozvu, jak jsi se rozmyslel.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Milej Ponožko, potěšils mě vopravdu hodně, ale já život venku znam ňák jináč než ty. Byl sem eště ne docela dospělej, když sem se vocitnul venku napořád. Byl sem hladovej a nešťastnej, než mě její kluk našel a vzal mě k nim. Trvalo mi to hodně dlouho, kolem něj se motat, když chodil z jeho kámošema na místo, kde sem se potuloval. Dělal sem na něj kocouří voči a žalostně mňoukal, jak to šlo nejvíc, než mě sebral a vodnes k nim. Tak s nima bydlim. Vona mi teda vodstranila blechy a červy a musim uznat, že se mi vopravducky vodlevilo. Když mě vezme na chatu, asi nezdrhnu, páč se nechci zase toulat vosamocenej. Už mě to neba...Taky mam svoje jistý a vim, že dycinky je něco za něco. Ale budu rád, když se zase vozveš a třeba mi napíšeš, jak to v současnosti cvrká na vsi a kolik máš už dětí...   

    OdpovědětVymazat
  18. Vtírka je moc hezký pojem.
    Vzpomněl jsem si na úsloví: Vtíravej jak pitralon...

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:[18]: Dokonalý! Což takhle zavést kočičí emailování? Vy byste si bezvadně kočkovsky pokecali (píšu v rodě kocouřím)   
    Jinak, naprosto super povídání s několika novými naprosto super slovíčky. Vtírka se mi moc líbí. Vyfičená sousedka taky. Kam na to Číča chodí? Že by potajmu louskal slovník?

    OdpovědětVymazat
  20. Taková vyfičená sousedka je dar,kdyby ta naše nebyla dost vyfičená a zvědavá,náš malý Míša by vzal čáru.
    Jinak Vám to jde doma celkem dobře a fackovaná ta musí být,patří mezi důležité kočičí disciplíny!!!       

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Asi se Pitralon opravdu dobře vtíral a hlavně měl vtíravý odér...[20]: Číča má výrazivo ryze kočičí a do krámu se mu hodí, co kde zachytí jeho bedlivým uchem... Mohl by klidně založit besedy nespisovného jazyka...třeba s Ponožkou...i když už z blogu ví o mnoha jiných vyfičených kocourech... Filip a taky jiná Číča a Malkiho slečna, co jí teď zrovna nemůže přijít na jméno.. atd... [21]: Vyfičená figura je někdy hodně užitečná....     

    OdpovědětVymazat
  22. Opět luxusní díl téhle úžasné novely. Přísahám bohu, že kdyby to bylo vydané knižně, stála bych s knihou u prodejního pultu jako první.

    OdpovědětVymazat
  23. Tos mi udělala opravdu radost, kdybych se  snad někdy odvážila někomu to nabídnout, chtěla bych použít i některé komentáře. Myslím, že by tam také neodvratně patřily...   

    OdpovědětVymazat
  24. V poho kámo, nebudu tě nutit, vona ta tvoje bude mít asi dost dobrý srdce, takovejch dvounožců je málo, tak se jí drž! Kolik mám dětí, to namouduši nevím, já ty svoje mňaudámy nepočítám. Jen jednu si pamatuju, kamaráde, to ti byla rasa-britská modrá, jenže se chudák utopila v sudu u sousedů na dvoře. Taky jsem tu potkal tuhle jednoho usmrkance, co měl nachlup stejný bílý ponožky jako já, no je dost možný, že to bylo moje dítě. Pro jistotu jsem mu hned jednu vlepil, škoda každý výchovný facky,že jo? Tak se milej Číčo měj! Zasejc přijdu na kus řeči, dost věcí bych s tebou rád probral

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: S tim jejim dobrym srdcem bych to zase tak nepřeháněl Ponožko, vona je to pěkná potvora, enom si nemysli. Vo tom eště napíšu věci... Ale držet se jí asi budu, páč, když to vemu kolem a kolem, kočky mě fakt nezajímaj a tady zase nejni tak ouplně nejhůř. A vobčas na ní něco parádně údernýho vymyslim a vo tom to je.
    Tak zase brzo zajdi, ať probereme ty věci, co tě zajímaj. Pac Číča     

    OdpovědětVymazat
  26. Se mnou a psem chodí i kočka. Někdy si připadám jako bych utekla od cirkusu a slabomysleně se taky často cítím.

    OdpovědětVymazat
  27. Cha, co cítím, já slabomysleně i píšu!   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: To bych taky chtěla, ne teda být u cirkusu, ale venčit i kocoura. Jenomže s tou bandou čoklů by to nešlo. Jedině, že bych s ním šla solo se Žolinou...až seberu odvahu..[28]: Hihihihihi slabomysleně je hezké výrazivo, já mu naprosto rozumím...   

    OdpovědětVymazat
  29. [25]:[26]:   
    [23]: Souhlasím s Em Zet, tvoje knížka by byla jedna z mála blogerských, který bych si koupila.
    I když, povídková sbírka, kde by byly povídky Em Zet, by také stála za kup!   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝