19. 7. 2014

Nechci být labuť

Muj člověk, teda vlastně moje panička, má hodně starostí, co ze mě vlastně bude. Často mi povídá: "Žolinko, ty jsi takové ošklivé káčátko, takové malé vyžlátko. Nohaté a krkaté. Snad z tebe vyroste nějaká krásná labuť." Já sice nevím, jak vypadají nohatá a krkatá vyžlátka, ale vím jak vypadají dospělé kachničky, a labutě, protože je s paničkou často krmíme u rybníka. A kachnou nebo labutí bych nechtěla vůbec být, protože ony nemají dlouhý ocásek a nechodí po souši.


Ale moc starostí si s tím nedělám, ty tedy nechám mojí paničce, protože panička se vždycky směje, když se mi na to ptá a tak se taky směju a mám radost a kroutím hodně tím mým dlouhým ocáskem. To kroucení mi jde moc pěkně. Zkouším to u každého člověka a u každého pejska, co s paničkou potkáme, když jdeme na procházku. A člověcí, třeba i když jdou bez pejsků, se na mě usmívají a hladí mi. Moje panička teda z toho asi nemá velkou radost, ale mě to hodně baví. A taky vidím, jak člověcí mají hned jiný výraz v čumáčku, když k nim přiběhnu a začnu kroutit. Panička teda povídá, že jsem taková malá dračice, často to vykládá i tomu nevrlýmu kocourovi, ale ten považte, ten ocáskem vůbec neumí kroutit. On s ním jenom občas bije o zem, ale to se přece nikomu nemůže líbit, ne?

A tak ho panička na procházky s námi nebere, protože by nám asi dělal ostudu před ostatními lidmi i pejsky, protože neumí kroutit. Já se ho to snažím naučit, ale on bude zřejmě trošku tupounek, protože mu to pořád nejde. Když ho to totiž učím, on nikdy nezvládne ten správný pohyb toho kroucení, ale jenom leží a mlátí ocáskem do země a oči mu podivně jiskří. A tak mi to přestane bavit a jdu radši něco okusovat a žvejkat.

Teď jsem objevila zrcadlo, to je takový vynález, kde sami sebe vidíte. Chvilku jsem se nemohla poznat, protože se na mě opravdu koukala nějaká krkatá střapatá nohatka, dokonce jsem na sebe vrčela, ale potom mi panička řekla, že jsem to já. Tak jsem si sama sebe prohlížela a moc se sama sobě líbím a myslím, že ze mě přece nemůže vyrůst krásná labuť, myslím, že ze mě vyroste pes. Je mi tedy divné, že to panička neví, protože jinak mi učí spoustu věcí, ale chápu, že jí asi nikdo nikdy nepověděl, že z pejska nemůže vyrůst labuť nebo kachna, ale ona to pochopí sama, až dočista vyrostu.

21 komentářů:

  1. Kouká jako neviňátko, ale to je určitě jen první a hodně klamný dojem A nestraš ji, chudinku, že z ní vyroste nějaký prapodivný opeřenec

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo,tak Vy už máte pubertu...samá ruka,samá noha...doufám,že dorazí i ty superpuberťácký nápady!     

    OdpovědětVymazat
  3. Při čtení jsem se obávala, aby z Žolinky nevyrostla žirafa, taková Pučálkovic Amina, ale pak jsem jukla na fotku a ba ne, bude to krásná fenečka

    OdpovědětVymazat
  4. Jen počkej ... za chvíli bude stát před zrcadlem: "Zrcadlo zrcadlo, kdo je na světě nejkrásnější?"

    OdpovědětVymazat
  5. Jen se neboj. Čas letí hrozně rychle a za chvilku tu bude krásná fenka Žolinka, které vůbec nebude vadit, že kocourka nenaučila vrtět ocáskem. Hezké povídání, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych, že roste rychleji než jako "z vody", ale kukuč má úžasný! Sedla bych si před ní a koukala bych se jí do těch jejích krásných očí! Tyhle pohledy miluju!

    OdpovědětVymazat
  7. Možná z ní vyroste krásná labuť, obávám se však, že štěněčí kukuč, kterému nelze odolat zůstane :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím, že by jí vůbec nevadilo, že by měla peří, hlavně, že má zuby a může hryzat...   [2]:   [3]: Myslíš, že už je to puberta? No, to bude mít Číča těžký období hihihi   [4]: Taky jsem si myslela, že je to malá žirafka, ale teď jsi mě dočista uklidnila   [5]: Hlavně, aby jí to zrcadlo neodpovídalo nějaké houposti     

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Je to taková miloučká drákulka [7]: Aby z toho ale potom kocour neměl nějaká traumata     [8]: To máš fakt pravdu, já se na ní taky strašně ráda koukám, když je teda chvilku v klidu... [9]: To by vadilo ze všeho nejmíň, kroutit očkama umí snad ještě líp, než ocáskem...     

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám, že se Číča nedívá, Žolino jedna okatá chlupatá nohatá a krkatá. Chci jen říct, že jsi nám krásně povídala. Vůbec se nedivím, že se paničce nelíbí, že Tě hladí cizí lidé, já to vyloženě nesnášela, když někdo chmatal na našeho pejska. A sama to taky nedělám, to opravdu musím vidět, že to páníčkovi nevadí a nebo, že pejsek přijde a chce poňuňat. Málokdy a jen u vybraných typů.Poradím Ti, aby ses Číčovi ve chvíli, kdy mlátí ocáskem o zem a jiskří mu očíčka, raději vyhýbala. To je totiž takové první varování. Náš kocourek to dělá taky, když k němu přijde naše kočička a chce se tulit. On začne pleskat ocáskem o zem, zajiskří očima a najednou HUP a sedí Kikince, to je ta kočička, na hlavě tou největší kocouří zadnicí a pokusuje ji do bříška. Kikinka sice není žádný hubeňour, ale je to přece jenom holčička, takže je menší a lehčí. Kulatá je taky.Tak se, Žolino, pěkně uč, kruť co to dá, hlavně paničce pro radost, a poslouchej všechny Číčovy rady. On to s Tebou myslí dobře a hlavně s paničkou

    OdpovědětVymazat
  11. Na tu labuť krásnou se těším..
    jak by mohla být Žolinka krásnější ?
    Třeba kdyby byla bílá... chtělo by to
    Číčovi vysvětlit, že kdyby jí natřel
    na bílo, mohla by bývala být bílá
    labuťka...

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Z tvého komentáře je poznat, že evidentně držíš s Číčou. Tak já na něj teda dám, když mi to radíš a Číču budu pozdravovat...[13]: No, já nevím, Číča by na ní zřejmě celkem rád vychrstl odněkud z výšky barvu z plechovky, po nepochybuju, ale my doma bílou barvu nemáme, tak, že nic z toho nebude...   

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná psí holka . Když něco po někom chci, tak také zkouším vrhat takovéhle pohledy, ale u lidí to nějak nefunguje .

    OdpovědětVymazat
  14. Žolinko, ty jsi tak nádherná holka, já myslím, že tvoje panička už doma tu krásnou labuť má, i když je to vlastně pes .

    OdpovědětVymazat
  15. Nebuď labuť! Buď radši pes.   

    OdpovědětVymazat
  16. Za pomocí vědy už dnes může z pejska vyrůst labuť. :)

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Já taky často dělám psí oči, ale celkem je to taky k ničemu..   [16]: Panička není pes, já jsem pes...       [17]: Tak jo.   [18]: Vědu nebrat, nenenene, museli bychom mít v bytě bazén

    OdpovědětVymazat
  18. Jednou větou - to je boží! Tvé kočičí a psí historky by měly vyjít knižně!   

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Možná to někdy vyjde... třeba     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝