19. 9. 2014

Je a nebo není mimo realitu?

Snažím se paničce dělat co nejvíc radosti. Už jsem přišla na to, že když se venku vyčůrám a vykakám, panička má opravdovou radost. A tak se snažím čůrat a kakat co nejvíc, aby měla hodně radosti, nejen venku, ale i doma, protože radosti není nikdy dost. Jenomže panička kupodivu nemá vůbec žádnou radost, když se vyčůrám, nebo vykakám doma a vůbec mě nechválí. Tak tomu moc nerozumím. Vždyť moje bobky uklízí venku stejně jako doma. No a když uklízí moje loužičky, vždycky mi říká: "Fuj Žolino, ty jsi ale hanba." Ale kocour přece taky kadí a čůrá doma Má takový záchodek a tam chodí na WC. A panička to taky uklízí. .A tomu neříká, že je hanba. Tak nevím, co po mě panička chce. Ale snad to někdy v budoucnu pochopím, protože teď jsem ještě malá a hloupatá.

Já paničku miluju, ale když není doma, k lásce mi stačí její věci. Taková její dentální nit, to je velká ňaminka a nebo mezizubní kartáček. To jsou přímo lahůdky, které si panička úzkostlivě přede mnou schovává, ale občas je někde zapomene a to je potom ta pravá chvilka je vyčenichat a pěkně si s nimi částí pohrát, částí sežrat. Kocour Číča mi rád pomáhá, na co nedosáhnu, to mi pěkně shodí a tak se s ním snažím co nejvíc skamarádit, jelikož jeho pomoc není věru k zahození. On teda tyhle paniččiny drobnosti nemá rád, ale se zájmem se dívá, jak chutnají mě. Panička mi říká, že jsem zkázonosná žužlátorka, ale když mě to tak chutná. Taky mi chutnají všelijaké klacíky a šištičky, ale tuhle se mi stalo, že když jsem venku dělala radost paničce a hezky jsem je potom kakala, jeden klacík se mi při tom nějak vzpříčil a dost to bolelo. Ale to nevadí, protože ta chuť za trošku bolesti stejně stojí. Panička na mě volá: "Žolinko, nežer to," ale já stejně neposlechnu, protože pořád musím něco hryzat. Venku i doma.

Tuhle jsem dokonce přehryzala i svoje vodítko, na kterém mě panička vláčí za krk. Sice jenom přes silnici, potom už můžu běhat, jak chci, ale já bych chtěla i přes silnici běhat bez vodítka. Panička sice říká, že to nejde, protože nemám talent učit se francouzskému vychování, které mi chtěla dopřát, ale už se ani nesnaží, protože nadobro pochopila, že já jsem poněkud prasátkovský typ. Ráda se válím ve všech možných přírodních vůních a obstarávám si do kožíšku krásné parfémy.

A tuhle se mi dokonce podařilo najít jakousi hodně voňavou hromádku pod papírem. Tak jsem jí chtěla rychle schlamstnout, aby to panička neviděla, protože ona pro tyhle pochoutky nemá zrovna velké pochopení, ale ona mě načapala a hodně se na mě zlobila a dlouho se mnou nemluvila. Já jsem se snažila si jí hned udobřovat tím, že jsem na ní skákala a kroutila ocáskem, ale čím víc jsem skákala a kroutila, tím víc mě ona odstrkovala a křičela: "Běž ode mě ty smradlo, takovéhle věci slušný pejsek nepapá." Ale když to spapám, tak to potom zase vykalím a ona mi dá odměnu za to, že jsem jí udělala radost. Moje střapatá hlavička ještě nerozumí spoustě věcí, ale snad se všechno naučím, protože věřím, že kocour Číča mi pomůže. On je totiž hodně mazaný. Panička vždycky říká, že jsme demoliční dvojka. Ale já myslím, že nám trošku křivdí. Místo, aby byla ráda, že se spolu hezky honíme, lomí rukama a volá na ostatní: "Všichni do krytů, na zvěřinu přišlo hraní."

Číča mi to vysvětluje tak, že vona,- myslí mou paničku, je mimo realitu, protože nerozumí zvířecí řeči a tak často neví, vo co prej mezi náma kráčí. Že prej ani nepozná, že von, Číča si se mnou nehraje, ale honí mě proto, aby si vyzkoušel, estli by mě doved eště zakousnout.
Mě se panička ale zdá hodně chytrá a mám jí ráda tak, že když přijde domů, nejradši bych jí vyskočila až na hlavu a nemyslím si, že Číča má pravdu, ale třeba jsem jeho mňoukání špatně přeložila, protože mňaučtinu ještě moc neovládám.

21 komentářů:

  1. To je ale pěkný zlobidlo, že tak neposlocuhá jak náš Roura:)

    OdpovědětVymazat
  2. Žolinko, voni ty člověkové to maj vůbec všechno tak nějak divný. Jednou se u nich něco může a jindy se zase to samý nemůže. Člověkové prostě maj rádi, když je všechno v jejich životě pořádně složitý. Třeba už to, jak si sami řikaj. Když je jeden, tak si řiká člověk. Ale když je jich víc, tak si neřikaj člověkové, ani člověci, ale lidi. Potom ale neni divu, že se v tom kolikrát ani sami nevyznaj a leckterýmu z nich z toho úplně hrábne.   

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nechápu, proč tě panička nenechá vyválet v podpapíráku Moc dobrá pro podobné účely je i chcíplá ryba na sluníčku a nebo kravinec. Kačenka by mohla vyprávět.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Věřím v lepší časy...   [2]: Až takhle to je složitý? A myslíš Malkieli, že mojí paničce už hráblo?[3]: Já to taky nechápu, chcíplou rybu jsem ještě nepotkala a kravinec taky ne. Ale nepochybuji, že Kačenka by mi určitě dobře poradila, jak to nejlépe využít ve svůj prospěch...   

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ale až se tu mňaučtinu naučí, to bude teprv zajímavé   

    OdpovědětVymazat
  6. Neboj paničko, ona se to Žolinka
    naučí, že se nesmí válet... až
    jí sama navoníš tak, že se jí to bude teprve líbit.. to víš, takový šampon,
    psí, to není ono.. to není ta pravá
    vůně pro pejsky... naši pejsci taky milují podpapíráky a Matýsek miluje
    nejvíc mrtvé myši a jiné mrtvolky...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si říkám, o co jsme my, kteří nechceme trápit pejska nebo kočičku v malém panelákovém bytě v Praze, ochuzeni!    Ale Valin, až se ti dva dají do kupy - to bude teprve mela!

    OdpovědětVymazat
  8. Těžký život. Člověku se nezavděčíš!

    OdpovědětVymazat
  9. Nemáš to, Žolinko, vůbec jednoduchý, ale jsi holka šikovná a nápaditá

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Hlavně, aby nám jí Číča moc nezkazil... [6]: Nechtěla jsi spíš napsat: "Neboj se Žolinko, ona se to panička naučí?"     [7]: To věru přicházíte o mnohé, ale zase si šetříte nervovou soustavu a materiálno...[8]: Zlatá slova, nevděk vládne světem... [9]: Jo jsem malá, ale šikovná..     

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: (2) Já si myslím, že schizofrenie by se za hrábnutí dala považovat.   

    OdpovědětVymazat
  12. Máte velice nevšední život a jednoznačně Vám všem nehrozí stereotyp     

    OdpovědětVymazat
  13. Tý jo, kakat klacek, to ti fakt nezávidím. Mně stačilo rodit, to bylo tak nějak podobný .

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: No hlavně aby po mě panička nechtěla, abych se naučila mňoukat.. ach jo... [12]: Je pravda, že zážitky máme někdy opravdu nevšední a taky upřímně řečeno nechtěné... [13]: Aha, tak to už dovedu představit, co je to rození..   

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Žolinko, děkuju za příjemné a vítané rozveselení. Při větě: "Kocour Číča mi rád pomáhá..." už jsem se začala i chechtat nahlas. Zdravím Demoliční dvojku!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Opravdu se zdá, že se z nich stává celkem sehraná demoliční parta...   

    OdpovědětVymazat
  17. Jako vždy příjemné čtení. Docela tu Tvoji demoliční četu chápu, mám to podobné s našimi pejsky. Vyválet se v čerstvém exkrementu je přece úplně skvělé, že?  Ale jak pro koho. Taky moc pochopení pro takové nápady nemám.

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za krásné čtení po ránu, s chutí jsem se zasmála, hlavně při zmínce o mravenci v zubech.
    A máš to tu moc krásné. Moc se mi líbí jak Číča protrhnul pozadí a kouká ven.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Mě se poslední dobou zdá, že nemám pochopení vůbec pro nic....   [18]: Ale ten tam opravdu byl, nějaký Ferda lesní, chudák..
    Díky za pochvalu mého nového designu...

    OdpovědětVymazat
  20. Mňaučtina a pejsština ti jde čím dál líp! Teď ještě aby se ti mazulové naučili člověčinu... ale to asi nehrozí, viď   

    OdpovědětVymazat
  21. Oni i kdyby se jí naučili, stejně by dělali, že mě nerozumí...   

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝