13. 9. 2014

Vona je ale dočista mimo mísu

Vona mi řekla, že mam špinavý uši. Vona nám to teda řekla voboum, mě i čoklovi. Ale mě s tim vopravducky hodně urazila. Mě, kerej se porád meju a pečuju vo sebe jaksepatří. No, chápete to? Dokonce mi do těch uší civěla. To se mi teda fakt nelíbilo. Tak sem po ní trošku seknul, páč mi držela hlavu, jako by mi jí chtěla ukroutit, potvora sadistická. A vona se se mnou docela poprala. Já vim, že nesmim škrabat a kousat, vona dycinky říká, že mezi slušnejma bytostma se to nesluší, ale copak slušná bytost čučí druhý slušný bytosti do uší? Tady de veškerá slušnost stranou.


Zato vtírka Žolina držela a ani se nehnula při tý její ušní prohlídce. Vona je úplně pitomá, teda myslim teď jako Žolinu, páč vona, jako Žolina, si vod ní nechá líbit ale ouplně všechno. Šahat do huby, gruntovat kožich a co já vim co eště, tak sem docela pochopil, že vona sama nejni vůbec slušná bytost, páč si myslim, že ani šahat druhýmu do huby se mezi slušnejma bytostma taky nedělá. Vona teda čoklovi vyndavala z huby velkou štětinu vod smetáku, co se mu tam zasekla a šimrala ho na patře a taky nebožtíka mravence, co měl mezi zubama. Ale i tak, mě kdyby chtěla civět do tlamy, asi bych jí kousnul. Já zase ale nemám mezi zubama zbytky zametáku a nebo mravenčí mrtvolky, že jo, tak proč by mi tam vlastně měla čučet.. Ale je dobrý bejt připravenej na každou podlost vod ní. To je nabíledni..

Já si ale teď budu muset dát velkýho bacha, páč mi asi ty uši bude chtít vyšůrovat. Tak sem ve střehu, páč vim, že má připravenou ňákou vodičku. Ne tu, jak s ní tudle vytírala kuchyň a co strašně smrděla a asi byla i ňáká jedovavatá, páč když sem se šel podívat, co tam na podlaze vyvádí, když leze po kolenou bez mý zásluhy, normálně mě vyhnala.
"Sem teď nesmíš, Číčo, je to tu samá chemie, počkej, až to vytřu." Žolina se taky chtěla podívat, ale vykvartýrovala hopem i jí Byl sem hodně zvědavej, co je to chemie, eště nikdá sem to neviděl, bylo to takový bílý a vypadalo to skorem jako sníh. Tak sem tam přece jenom v nestřeženým vokamžiku vběhnul, ale vona mi teda hnala ven takovym fofrem, že s ní nebudu zase mluvit. Co si to vůbec dovoluje, aby něco dělala a mě k tomu nepustila. Já přece musim vedět vo každým šustnutí v týhle domácnosti. Se docela divim, že to eště nepochopila. Vono mi to teda moc nevadilo, abych byl docela upřimnej, páč to po tý pěně klouzalo, ale to co udělala potom, to byla křivda na kvadrát.. Praštila s hadrem, drapla mě a pod vodou mi umyla nohy. Chápete to? Nejdřív mi řekne, že mam špinavý uši ale potom mi umeje nohy, teda vlastně packy. Vona už je chudinka oupně mimo realitu a nebo jak řikam já Číča - "mimo mísu".

Asi je jí to v hlavě už motá, přece jenom nejni tak chytrá a mazaná jako já.. Tak sem neveděl, estli s ní budu mluvit a nebo ne, ale pak sem si řeknul, že vona za to nemůže, když je postižená chorobným šůrováním a že je jí fuk, jestli šůruje moje uši, psí uši, packy a nebo podlahu.
Já to řikám porád, že sem se dostal do hodně divný rodiny. Ale jak se říká, člověk, teda kocour si zvykne na všecko a tak bych už asi jinam jít nechtěl, pokavad mi teda vona nepřipraví zase ňáký další velký překvápko, třeba eště jednoho čokla a nebo třeba taky krokodýla, že jo. Vono se vod ní dá čekat dočista všecko. To bych se potom hezky posnažil vobčůrat a voznačkovat všechno kolem, co se kde dá, aby si teda hezky zašůrovala, když uklízí tak ráda.

37 komentářů:

  1. Milej zlatej Číčo, buď rád že tě hnala a nefrflej, protože sis ušetřil dost velkou bolest a ještě větší problémy. Jednou si takhle náš kocourek úplně do živa popálil chemií pacičky a musel chodit k dochtórovi a to je ještě o dost horší než když ti panička čučí do uší.....Ten závěrečný obrázek mi připoměl našeho Elvise, ten když je v pohodě a spokojenej tak prdí jak o život. Nejvíc se mu líbí když mi může spát v noci u hlavy. On se možná vyspí, za to já smradem chcípám

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiši, to je úplně skvělý. Jsem na tvým blogu poprvý, kocoure, a je fakt boží, že je tohle ze života kočky v bláznivý rodině. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čistění uší je opravdu nepříjemné pro obě strany, no co se dá někdy dělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Milej Číčo, voni maj ty lidský samice holt takový podivný úchylky. Pořád do něčeho šťourat, furt něco mejt, cídit, srovnávat a hlavně všelijak komandovat. My lidský samci to s nima taky nemáme lehký. To jsou furt nějaký povely, jak na vojenským cvičišti. Tam to nedávej, tohle nedělej, tam nešlap, tohle nenos, pojď jíst nebo ti to vystydne, ohol se škrábeš, nechrápej, neruš, nesahehej na mě, neprď tady. Kolikrát by se člověk divil, že vůbec smí dejchat. [1]: Bože na nebesích, co to tam používáte za žíraviny? U vás koukám musí být dost nebezpečno.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Normálně jsem desinfikovala okolo kočičího hajzlu savem a než jsem to stihla setřít po chvilce účinkování kocour se mi tím párkrát prošel....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To mi připomnělo jednu bývalou přítelkyni, která vždycky před spaním vytřela celý byt Savem. Abychom prý měli zdravé prostředí na spaní. Jenže já si připadal, jako když spím ve Spolaně v Neratovicích. A marně jsem jí vysvětloval, že se chlór používal na bojištích první světové války k zabíjení lidí, tudíž to asi moc zdravé nebude.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já Savem šetřím, za to můj muž chodí a furt někde něco ostříkává vodou se Savem . Ale tady u toho hajzlíku to je občas potřeba

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Kocour Elvis taky ví, jak si zpříjemnit život.. Člověk by se od nich mohl opravdu mnohému naučit...  [2]: Von teda ten blog nejni jenom ouplně muj, že jo, von je taky trošinku její, ale je pravda, že jsem se sem tak nějak dost přikvartýroval   [3]: Jak pro obě strany? Číča moje uši nečistí     [4]: To máš svatou pravdu, vona nikdy nejni spokojená, porád se jí něco nelíbí. Ale zase na druhou stranu, abych byl spravedlivej, porád mam čistej záchodek a plný misky a taky bonbonky mi dává. A někdy dá i masíčko. A to já moc rád [5]: Že by byly kočky taky samočistící?   [6]: Je zajímavé, že jim ty chemické prostředky vůbec nesmrdí a instinktivně se jim nevyhnou, co? Zřejmě to bude kvůli tomu, že jsou náramně zvědavé..     

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ježíšimarjá, ta musela bejt ale cáknutá, vždyť jenom ten smrad z toho musí naleptávat sliznici. No, asi jí to vonělo [8]: Ono to Savo je dobrý pomocník, ale nesmí se to přehánět.

    OdpovědětVymazat
  10. A kocoure, to si představ, že já tomu svýmu kočičímu andílkovi čistím i nos, to si nepřeješ zažít .

    OdpovědětVymazat
  11. Vyčištěnýma ušima uslyšíš i trávu růst

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Chtě nechtě musím přiznat, že trochu cáknutá byla. Já byl vždycky tak trochu ujetej na dost divný typy.
    Já jsem psům ani kočkám nikdy uši nečistil a vždycky je měli čistý. Samozřejmě ze zvířecího a z mého mužského pohledu. Z ženského asi nikoliv.   
    V přírodě zvířatům taky nikdo uši nečistí.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Což by ovšem pro kcoura bylo dobré pouze v případě, že by se stal býložravcem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ou, skvělej suprózní geniální dokonalej vymazlenej miloučkej houdňoučkej koucoureček!! Téda tohohle vola bych doma nesnesla. Mě dočista stačí Drákula von Černý sklep, tož jest můj chameleon. Che, to je taky potvora slezinatá. Jinak extra fajnovej článek. Takže palce dolů nebo nahorů? Vyber si, zlato. xD

    OdpovědětVymazat
  15. Bezva, zas jsem se skvěle pobavila   

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: No to si teda ještě větší sadistka, než vona. Eště, že sem se nenastěhoval k tobě, to bych to teda chyt....   [12]: Jo trávu, tu mi nosí vona zvenčí. I když bych jí po tý šůrovačce slyšel, stejně mi to nejni nic platný. Na koberci neroste...     [13]: No, já mu je taky nakonec nečistila, oni se mu nějak umyly sami, nebo co... [14]:     [15]: Já sem taková povaha, že si vždycky vyberu to lepší, tak, že palec nahoru a ať žijou kocouří...     

    OdpovědětVymazat
  17. Skvěle jsem se pobavila, ostatně jako vždy u kocouřích a psích historek. U nás máme dvě štěňátka,  8 měsíců a 3 měsíce stará a taky máme co dělat je uhlídat, aby si při společných hrách neublížili. Ať se Ti nadále kočkopsí výchova daří.

    OdpovědětVymazat
  18. [12]: Když ucho slyší růst i trávu, bylo by divné, kdyby neslyšelo růst myš .

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No tak to máte asi taky veselo. A jelikož ve dvou se to lépe táhne, myslím, že i zkázy hrou způsobené musí být tedy dvojité...      Jako u nás...[19]: Hihihihi, já bych tak čistý uši mít opravdu nechtěla...

    OdpovědětVymazat
  20. [4]: Když voni ti lidští samci jsou taky příšerní. Znám jednoho a ten by než seděl, vlastně vůbec nejradši než ležel. A když se ptám, proč nic nedělá, tak prý čeká na povely! Když povely rozdávám, prý buzeruju.

    OdpovědětVymazat
  21. Milej Číčo, buď rád, že máš starostlivou paničku, i když je to s ní tolikrát těžký. Přiznejme si, může být pořád ještě hůř. Už jsem viděla tolik případů, kdy páníčci své kočičky opouštějí a to nejen v době, kdy si odcházejí na pravdu boží, ale tak vůbec. Třeba se stěhujou a svojí krásnou kočičku nechají v tom prázdném bytě a nestarají se, zda tam někdo v nejbližší době přijde a kočky se ujme. Věř mi, někdy nějaké to čučení do začouzených uší, děr a všeho možného na těle, je lepší, než zůstat někde sám.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Vždyť jsme jen trubci, tak na nás není možné klást nějaké velké nároky.

    OdpovědětVymazat
  23. Kdoví, jestli není kocour mimozemšťan - průzkumník, který má sledovat běžné dění běžných lidí a zrovínka přistál ve vaší domácnosti. Proto nechápe koukání do uší a už vůbec nesnáší hloubkové zásahy s pomocí vatičky... ale zase, musí uznat, že po vyčištění oušek lépe slyší a hlavně, nic ho v těch uších nesvědí.

    OdpovědětVymazat
  24. Valin, já jsem tento boj vzdala, představ si to 3x    , v momentě když začnu s dezinfekcí, všichni tři mi potom začnou hamtat a abych vydržela a vůbec vytřela, dávám Sava méně

    OdpovědětVymazat
  25. Terorista má k čištění uší také dost výrazné výhrady. O kontrole chrupu ani nemluvím. Pokaždé se rve jako tygr. Kdyby podobně šmátlá byla i Kačenka, dávno nejsem mezi živými. Ta si naštěstí nechá vrtat v uších s neskrývanou rozkoší

    OdpovědětVymazat
  26. [21]: Hihihihihi, člověk se prostě nezavděčí      ani, kdyby se rozkrájel...[22]: Tak jo, tobě věřim, vim, že to se mnou myslíš dobře, ale aby mi koukala eště do jiejch děr, tak to bych fakt nesnes, potom bych jí hned kousnul...     [23]: Nebuď na vás tak přísnej, někdy je s váma i legrace...     [24]: Myslíš, že by to byl novodobý Odysseus?   

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Já myslela, že vzdáváš čištění oušek hihihi, já Savo na vytírání nepoužívám vůbec, koupila jsem si v Lídlu báječnou pěnu ve spreji a jsem s ní děsně spokojená...   [26]: Já se mu ani nedivím, mě kdyby se někdo šťáral v uších, taky by se mi to vůbec nelíbilo a tak si je raději umyju sama          

    OdpovědětVymazat
  28. Kočičky nemají rádi když se jim čistí ouška, pamatuju když jsme měli na hlídání číču a chtěly jsme jí jako malé děti každý večer koupat! Ta se ale bránila!
    Moc krásně napsané Valin - pobavila jsem se - díky!

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to ani omylem, čistím jim ušiska dětských olejíčkem s azulenem a oni pak voní jako miminka.
    Jsem bývalá zdravotní sestra a musím to prostě alespoň jednou týdně řádně  " ovonět"

    OdpovědětVymazat
  30. Nepřekonatelnej Číča . Nevím nevím, co by si myslel o mně, kdyby viděl, jak teď skoro denně pucuju dočista dočista prdelku našeho Saši. Ten kocour dlouhosrstej si neustále venku sedá do jánevímčeho . Jo, a Číčo, ušiska i nohy jim meju všem taky,
    i čumáky někdy!

    OdpovědětVymazat
  31. Milej Číčo, na mě ta moje dvounožka taky každou chvíli vytasí nějakej ten uchošťour, ale potom,co jsem vodněkad přitáh takový hnusný brebery, tak už si ušiska leštit nechám, poněvadž mě hrozně svědily vod těch breber a po tý ušní chémii to přestalo. Jen dej bacha, aby ti tam nenalila to Savo, jeden nikdy neví, co takouvou dvounožku napadne. A něco ti povim, s tou jejich čistotností  to moc horký nebude. Nikdy jsem neviděl, že by dvounožec po sobě zahrabal hovínko, tedy myslím v přírodě. Oni mají na hovínka ty svý divný záchody a místo zahrabávání splachujou. Nebo taky nesplachujou a pěkně si ty svý záchody pokadí. Povídám ti, čuňata to jsou! A to mi ta moje řekla, když jsem přišel s těma zahnojenejma ušima, že jsem se pohyboval ve špatný společnosti. Ať si dá radši pozor, aby jí ta její dobrá společnost neposrala ten její vypulírovanej záchod.

    OdpovědětVymazat
  32. [29]: Mankote každý den? Ta z toho musela být dočista divoká...Věřím, že vás všechny přeprala..     [30]: Tak ty máš voňavý kocourky, to jo.     [31]: Tak ty taky? Že by vona zase nebyla až tak praštěná? Že by to se mnou vopravducky myslela dobře?

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Vona ti řekla, že ses pohyboval ve špatný splečnosti? To je trestuhodný. Kočičí společnost přece nemůže bejt nikdá špatná, ne? I když je trošku zabreberovaná. A s tim jejich hajzlikem, to máš teda ouplnou pravdu kamaráde. Voni nás chtějí učit ňákejm jejich čistotnejm móresům, ale při tom si sami neporadí se svym vlastnim hajzlíkem. Tudle sem dokonce načapal toho jejího kluka, jak do toho jejich nobl záchodku dokonce kadil úplně jinou dírkou. Vona mu teda řikala něco jako: "Nemáš chlastat, když to neumíš a nemusels zvracet," tak nevim, co to mělo znamenat. Voni sou vopravdu divný, všichní...        

    OdpovědětVymazat
  34. Vona je dočista do čista. Číčo, to je úchylka, chápej. U nás to taky občas smrdí nějakým sajrajtem chemickym a taky jsme tu měli brebery. Ale já ti povim, kdo za to může. Pes! To všechno dělaji ty čoklí potvory, jak se venku šmajchlujou. My ven nemůžem a pak ještě máme trpět? To teda ne! Já se ti nedivim, žes ji chtěl kouusnout. To já už mám ty svoje člobrdy naučené. Stačí se jen kouknout a už vědí, co se sluší a patří. Jo, máme to my kočky těžké.

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Já si to myslel už vod začátku, že vona je hodně divná. A korunovala to eště čoklem. Ale zase dyž má tu úchylku, tak jí nekousnu, páč za to asi nemůže, co myslíš?    Zdraví Číča...

    OdpovědětVymazat
  36. Ten Číča ale umí vyprávět!

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝