20. 2. 2015

Kočičí obavy


Teda, tomu nebudete věřit, ale i já, kocour Číča mám někdá vopravduckej strach. Jako že mi ta potvora nedá bonbonky, že mi nepustí ani na čerstvej vzduch na lodžii a nebo že mi nachytá, dyž jí čůram do kytek.
Já se teda snažím jí všecko co nejvíc zavařit, že jo, na to sem koumák přímo rozenej, ale mam taky velký vobavy, že psí vtírka Žolina se mnou už nespolupracuje tak vochotně, jako dřívějc. A tak si myslim, že i ta psí Drákulka se bojí něco rozžižlat, jako to dělala prva. Vona z nás prostě udělala ustrašený tvory. Vona teda tvrdí, že čokl má už jiný zuby a ty prej ho už asi nesvědí a tak naštěstí /pro ní/ moc nehryzá. No pro mě to je docela naneštěstí, páč abych zachoval jakejsi status quo, musim věci cetlovat i za toho línýho čokla.


Někdá se mi to docela líbí, třeba drásat papíry, to je teď dočista moje práce, dyž vtírka tak selhala. Shodit si je naštěstí umim bravurně vodevšad a tak potom už jenom zbejvá je rozdrásat. Musim ale fofrovat, než vona řekne klukovi, aby mi voštípal drápy. To by bylo ouplně v háji. Dez drápů nemůžu udělat tak dokonalou spoušť. Nejdřív sem přece jenom doufal v jakous takous spolupráci s čoklindou, myslel sem si naivně, že dyž jí to pěkně natrham / takovej sem já dobrák/ a naservíruju po malejch kouskách, že by to mohla aspoň částečně sežrat, a zase pěkně vyblinkat jako dřívějc, ale vona je už ňáká mlsná, nebo co.

Je to nespravedlivý, páč všechno v týhle domácnosti musim vodřít sám. Už sem tak namakanej, že dokážu z jejího nočního stolku shodit na zem tři knížky jednim vrzem. A nejlepšejší na tom je, že spadnou do misky s vodou, kerou nám tam podstrkuje, abysme prej neměli žížeň. Dyž moje skvělý dílo viděla poprvně, /knížky, pozvolna se nacucávající vodou/ ani nevěřila svejm vočím. Tak sem na ní prsknul: "To čučíš, jakej sem borec, co? A div se vo to víc, že mam takovou sílu po těch blemtech, kerejma mě krmíš."
Nebudu jí přece věšet na nos, že vod jejího dvounožce dostávám syrový masíčko, že jo. Vona by mu to zarachla a bylo by po síle.

Ale zase na druhou stranu strach dovedu překonat, že jo. Nejsem přece žádnej srabík. Dlouho sem se nevodvažoval skočit nahoru na dveře a vodtamcuť na almaru. Porád sem to vokukoval a proměřoval, bral v úvahu, že ty dveře se nekoordinovaně ňák samy pohybujou při sebemenčím šťouchnutí do nich a taky nejsou nahoře ňák extra široký, že jo. No a potom sem tu nejistotu a strach teda dokázal překonat. Hopsnul sem na horní hranu těch hejbacích dveří jednim elegantnim skokem a dalšim skokem sem byl na almaře. Krásná vejška. Pyšně sem se tam producíroval, ale řeknu vám teda, že tam bylo dost prachu. Vona asi nebude zrovna z těch nejpořádnějších. Při zemi to vona gruntuje furt, už mi s tim leze na nervy, dycinky zapne tu vrčavou obludu a spolu tam šmejdí a šmejdí. Já se du hned skovat, ale čoklinda tam vočumuje a to byste nevěřili, vona jí s tou vobludou vobčas taky vyšůruje kožich. Říká: "Pojď sem Žolinko, vyluxujeme kožíšek," a trubka de a nechá se luxovat.
Místo, aby si radči uklidila horejšek almary, uklízí čokla. A na můj zaneřáděnej kožich vod jejího almarovýho prachu ani nevzdechne. Aby teda nevznikla mejlka, jako že by to vypadalo, že chci taky přeluxnout, no to vopravducky ne, /to bych jí zdrapal, i kdybych měl voštípaný drápy/,ale nahoře by teda uklidit mohla, no řekněte sami. Takhle se budu bát, že dostanu alergii na almariovej prach a dočista se ukejcham A to bych teda vopravducky nechtěl.

26 komentářů:

  1. No jo, každej Číčo jednou dospěje a dostane rozum ..... lidi i zvířata. A pak zlenivěj a nechce se jim už dělat takový vylomeniny jak dřívějc. Tak už to je .

    OdpovědětVymazat
  2. Naše zvířata se lekají vysavače, to by spíš zalezli do nejtěsnější škvíry, než by se nechali vysávat. Je vidět, že Žolinka je rozumná a dobře vychovaná, přes veškeré Číčovo snahy ji přimět k nějaké darebnosti.   

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle jejich dobrodružství prostě žeru!

    OdpovědětVymazat
  4. S kočičkami je prostě švanda, lepší jak s lidma!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak to já teda doufám, že nikdá nezlenivim, to by se mi fakt nechtělo, bejt línej kocour... [2]: Zase to s tou chválou tak nepřeháněj, ono je jí taky dost. Náš první pejsek Šerina taky před vysavačem utíkala, ale Žolina jde hrdinně i veterináři, nejen k vysavači.   [3]: Já se musím přiznat, že já taky... ale neříkej to na mě.. [4]: Ono se zvířaty vůbec je veselo...

    OdpovědětVymazat
  6. Almary a skříně jsou kočičí útočiště. Jak já to měla ráda, když náš koči přišel ráno domů, nažral se a když jsem všude větrala a byly otevřené dveře, šfuptyvup, už byl v ložnici na skříni.    ´Brala jsem štafle, chtěla ho sundat, ten se ale stáhnul do nejzazšího kouta skříně, kde jse na něho nedošáhla. V poledne, když jsem přišla domů, si pěkně spal v peřinách.   

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, Číčo. Voni sou holt ty čoklové vod přírody takový trochu retardovaný a dycky se nechaj vod těch svejch dvounožců vycepovat k ouplný trubkovitosti.
    Voni maj ty dvounožci na ty svý čokly dokonce takový cvičáky, kde je drezúrujou, řvou na ně a dokonce tam někdy mezi ně házej i petardy. Jako že se ten čokl nesmí ani hnout, když mu u palice bouchne petarda. Kdo to jaktěživ viděl, aby se takle mohlo zacházet ze živočichama?! Ouplnej čoklí koncentrák!
    No, a za to všecko je ty čoklové eště bezmezně vobdivoujou.
    Já sem se jednou při svejch toulkách na takovej cvičák byla podívat. A byla docela prča, že jak mně ty čoklové viděli, tak se spustil úplnej bengál. Čoklové se mohli úplně zjevit, štěkali jako vo život, lomcovali vodítkama a do toho na ně řvali ty jejich dvounožci. Někerý ty dvounožci si dokonce dovolili řvát i na mně. Ale to už si fakt dovolili moc. Já sem si ale jen v klídku vyběhla na strom, kam na mně ty blbouni nemohli a pěkně z vejšky sem pozorovala ten mumraj.
    Prej pes, nejlepčí přítel člověka. Jen jestli sou ty lidi taky nejlepčí přítelové psů, když je furt tak buzerujou? A ty čoklové si to navíc nechaj eště všecko líbit.
    Já to řikám furt, že ty čoklové sou retardovaný. To bysme si my kočky a kocouři nikdá nenechali líbit, poněvač sme svý. Prostě sme přirozený a né nějaký duševně zmanipulovaný chudinky jako ty čoklové.
    Měj se Číčo, a ať se ti pěkně zlobí.
    Kočka Zůza

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Taky jsem si říkala. jak asi sleze. Ale z půldy s almary normálně kolmo sešel a potom seskočil...[7]: No to my máme  heč...   [8]: Teda Zůzo, je vidět, že znáš svět. Ty lidi sou vopravdu sadistický.  Voni fakt taklhe drezůrujou ty čokly? To vona snad nedělá, To bych jí neměl vůbec rád.A taky by jí taky mohlo napdnout začít drezůrovat mě.. ale žes těm čoklům v tom psím koncentráku eště dala docela zabrat, uplně to vidim, jak se všický mohli dočista vzteknout. Nedá se nic platný, tys prostě talentovaná kočka. Pac Číča

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Číčo, bodejť bych neznala svět. Však jsem se narodila v lese a ne někde pod gaučem v obejváku. A taky mi v žilách koluje krev vopravdickejch divokejch koček.
    Když jsem byla úplně malinká, prej jen pár tejdnů, tak se mi někam ztratila moje maminka a já sem se v tom lese musela protloukat úplně sama. Potom se vobjevil ten můj dvounožec, pořádně mně nakrmil, protože sem byla celá hladová a hubená. A už sem u něho zůstala. U něho už jedna kočka byla, tak sme se staly kámoškama. Ale ta kámoška loni někam vodešla. Prej do nějakýho kočičího nebe, nebo co? Ale já si stejně myslim, že je někde na zahradě tam u tý chaty, protože jí furt cejtim. Jen už nemňouká.
    Ale když mně ten můj dvounožec veme sebou na jeho chatu, kde sem se poblíž narodila, tak tam sem úplně jako v kočičím ráji a jsem furt v čudu.
    Tak pac, Číčo. Zůza

    OdpovědětVymazat
  10. Naši ptáci to mají rozdělené - samečci jsou vyplašení ze všeho, ale samička - ta se mnou i vysávala, buď se vozila na vysavači nebo nahoře na konci trubice. Jo, zvířátka jsou nevyzpytatelná

    OdpovědětVymazat
  11. Chudák, všechno odře sám  

    OdpovědětVymazat
  12. Taky si netykáte s vysavačem, alespoň něco na ně na hajzlíky platí    Máte pod palcem pěkné magazíny, když zvířátka tak pěkně vydělávají        , mohla bys jim pořídit méně hlučny vysavač   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:Si holt světem protřelá. Já se teda asi narodil někde pod gaučem, ale potom, když už sem nebyl asi tak roztomiý koťátko, tak mě vypakovali ven. Naštěstí mě sbalil venku ten její kluk. Hladovej sem byl taky hodně a vona mě dala celkem do pucu.  A tak se všemožně snažim jí to vrátit hihihihi, aby se se mnou ani malinko nenudila. Vo tvý kámošce vim, musí to bejt smutný, dyž se najednou ztratí. Trošku to znam, když zničeho nic zmizel morčecí mameluk. Porád sem ho hledal. Tak Zůzo pac a pusu a hezky toho tvýho dvounožce bav. Já to dělam taky tak...

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Úplně to vidím, jak na vysavači sedí papoušek a důležitě kroutí hlavičkou, jako aby všichni viděli, že se veze...   [12]: Jestli to není tejrání, co? [13]: Vysavač nový nebude, páč jejich výdělky nejsou rentabilní s vydáními...   

    OdpovědětVymazat
  15. Teda že se nestydíš, Valin - takhle mořit Číču almariovým prachem. Zase jsem se hezky pobavila, kočičák je skvělý vypravěč. A abych se přiznala, u nás máme ten almariový prach taky, jenže náš čičin už po vejškách neleze. Takže to nemusím uklízet.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No, Číča to tam aspoň trošku setře
    hihihihi...Já mu předčítala z knížky o pejskovi a kočičce "Jak myli podlahu"   

    OdpovědětVymazat
  17. Jo Číčo, dvounožci si myslej, že starosti a obavy maj jenom voni, páni tvorstva. Já mám například vobavy, že mě pustila k vodě Minda, už dvakrát nepřišla na rande. A kde já mám narychlo sehnat záskok, to mi nikdo neporadí. Pak se divěj, že se toulám, když široko daleko nejni žádná kočka, ale samej kocour.
    Tuhle sem měl zasejc voprávněný obavy, že mi vyhoděj moji voblíbenou sedačku, kterou sem měl upravenou k broušení drápů, a jakou mi to dalo fušku ! Taky že jo, vyhodili ji a na novou mě něchtěj pustit, potvory. Řeknu ti, že ale štípání drápů by mě vodrovnalo, to bych utek, nebo bych dvounožku kousnul,nemám rád, když mi někdo šahá na ponožky
    Jo a psi, to jsou divný stvoření, jak poslouchaj, aportujou a vrhaj ty svý oddaný pohledy. No nemaj v sobě špetku hrdosti. Pac Číčo, měj se mňaumozně!!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No to bych se z toho jisto jistě pomátnul, dyby mi kočky zajímaly. To ste ňáká kocouří vesnice, nebo co?  No mě teda kočky naštěstí nezajímaj. Ale dybych si neměl na čem brousit drápečky, to bych teda asi zuřil. Vono se mi taky nelíbí, dyž mi je kluk štípá.. ale von mě dycinky přepere. je to nespravedlivý jako všechno v týhle rodině.
    Mindu koukej nabalit natrvalo a hezky jí vysvětli, že žádný courání mimo nebudeš trpět. Si přece někdo, Ponožko, ne? Tak mňau a pac Číča   

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, promiň že to píšeme sem, ale chtěli by jsme se zeptat jestli by jsi nám tu dala hlas http://monster-highcz.blog.cz/1502/our-freaky-moments-hlasujte-za-najkrajsiu-fotku ? Děkujem předem. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vysavač je, Číčo, i můj nepřítel...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Ahoj, promiň, ale tohle já nedělám...[21]: Vysavač, nepřítel na druhou...

    OdpovědětVymazat
  22. Ty jseš, Číčouši, prostě hrdina . Almarínovej prach     , to tvý výrazivo mě vždycky dostane.

    OdpovědětVymazat
  23. Nojo, Číčo, ta čtyřnohá obludka dospěla, na rozdíl od tebe, věčně mladého, věčně hravého. To naštve, věřím. Ale ty si poradíš, Číčo, vidím, že máš pořád spoustu dobrých nápadů. Třeba, jak utřít paničce prach na almárce, kam ona normálně nedosáhne. To tě ani nenapadlo, že bys byl tak užitečnej, viď!   

    OdpovědětVymazat
  24. P.S. luxusní časopisové vydání!

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Ty smoje výrazivo eště vylepčila. Já řikal almariovej prach. Ale alamrínovej prach je snad eště lepčejší. [24]: Ba ne Vendy, vono to bylo trošku jinak. Vona vobludka nebyla ňák ve svý kůži, prej byla nemocná. Už zase vochotně spolupracuje...[25]: Sluší nám to na těch titulkách, co?

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝