26. 2. 2015

Když mě něco napadne

Tak mě jednou napadlo,
roztřískat mé zrcadlo,
abych ráno, když jsem bdělá
vůbec jsem se neviděla.

A potom mě napadlo,
jedno velké lákadlo,
zrcadlo lze využít,
při krášlení použít.

A tak mě zas napadlo,
zachovat to zrcadlo,
díky němu krásná být,
když se můžu nalíčit.

33 komentářů:

  1. Líčení je dobrá věc
    jen nesmíš do vody lézt
    voda krásu odplaví
    okolí se pobaví

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná báseň:)) Taková veselá, vážně hezká:)

    OdpovědětVymazat
  3. Když tě to napadlo, tak oddychnout
    si může zrcadlo.
    Zachované zůstane a tobě opět hrůza nastane!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:
    Nalíčím si řasy vzorným,
    nádobíčkem voděvzdorným.
    Oční stíny jak by smet,
    hned jsem holka jako květ…Klidně pak jdu do lijáku,
    do bazénu i do bijáku,
    kvalitní šmink že mám, vím
    a tak šmouhy neřeším… [2]: Takový primitivní mě jdou nejvíc hihihi   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:[4]:
    Aby ze mě hrůza spadla
    a přišla si nepovadlá,
    všechna tahle zrcadla,
    bych kalašnikem napadla...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Proč primitivní?
    Takové mám na blogu...
    Nikdo kdo skládá básničky se nezavděčí všem, každý má "svůj" způsob psaní, jsou ještě naivnější rýmy než tyto a jak  jsou slavné!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Boží básnička!
    Já zrcadlo ignoruju, ráda bych ho rozbila, ale používají ho i ostatní členové rodiny .

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy se při pohledu do zrcadla fakticky pobavím - a ze smíchu bývá pláč. Nejdřív záchvat smíchu a pak štkaní.
    Ale Outěžka zrcadla miluje. Ráda se prohlíží, tančí před nimi, sleduje své výrazové prostředky, jako jsou gesta a mimika... Já se před zrcadlem vždy valím, poulím oči a jsem tragická Valinko, zrcadlo nerozbíjej, dělá místnost větší a světlejší, už kvůli tomu je fajn ho mít.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:To jsme na tom úúúplně stejně

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Mě nejdou ani ty primitivní. A Tvé vždy pobaví, takže mají i hloubku.

    OdpovědětVymazat
  11. Nad zrcadlo jsem pověsila háček, na něj pověsila košili, a mám po starostech

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Myslím jednoduché a v jednoduchosti je přece "genialita" hihihihi. To řekl někdo slavný...[8]: No, člověk prostě musí v životě dělat ústupky, tak, že zrcadla zachováme...[9]: Ono nás bude takových asi víc... ne?

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Já, co si pamatuju, tak jsem zrcadla neměla nikdy ráda, ani jako dítě. Byla jsem pihovatá holčička a tak jsem svoje pihy moc okukovat nechodila. Ale rozbíjet je nebudu, asi bych si zavařila, vždyť se říká, že rozbité zrcadlo přináší 7 let smůly. A ty říkáš že zdravá přinášejí velikost a světlo, tak je teda zanechám, jaká jsou... [11]: Tak to je dobrý nápad. A když chceš mít víc světla, tak košili sundáš.. geniální...[12]:/5 Hloubku přímo zrcadlovou hihihi, díky.

    OdpovědětVymazat
  14. Poustevnice, Čarodějka26. února 2015 v 20:51

    Čau Valin, zase jsi mě pobavila. Obdivuji jak lehce a rychle ze sebe sypeš svoje veršíky. Dík

    OdpovědětVymazat
  15. Zrcadlo v naší koupelně
    a dlužno říct, že záměrně
    žárovkou čtyřicítkou osvětlím
    a jsem mladá, krásná, poměrně.
    Ovšem hned se rozvzteklím
    taťka když výměnu za stovku provede.
    Pak už s mým obličejem mejkap ani řasenka nic nesvede

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Když je můza unavená, tak občas prostě sedne i na mě hihihihi[16]: No teda Ivano, já čumím, jak umím.
    Tuhle historku o výměně žárovky ve vaší koupelně znám z tvého vyprávění. Akorát jsi jí nevyprávěla ve verších...      pro krásu, tedy pro pocit krásy se samozřejmě hodí čtyřicítka. Se stovkou už je dokonale po iluzi.

    OdpovědětVymazat
  17. Stojí hoch  rozčilen před výkladem !
    " Kolik let  s otcem již úspěšně kradem,
    ... s ruksakem, s pytlem , jsme z krádeže metli,
    však pořádně táta mi nevysvětlil :..... jak rozbíti výklad a odstranit sklo,
    ...by nerozbilo se  a neprasklo ??
    ... bych v pohodě  zboží pak  krad jsem ??..... ( ? ) ... Rozbiju  výklad  klackem !!
    to bude úplně nejjednodušší !!"V tom hocha kdos popad za vlasy... uši !!" Mám smůlu ! když něco mě napadne,
    hned za uši někdo mě popadne !"... hovoří mládenec na strážnici.
    kde vyslýchají jej  tři strážníci !

    OdpovědětVymazat
  18. Zarostlý muž  z dlouhým plnovousem
    ... za rohem  čumí ( od strážnice kousek )
    ... " Co strážníci...  swině jej navádí ?
    ... běda, když  synek můj prozradí ...
    průser by to byl ... jistěže ...
    když řekne , kam  taháme krádeže !... když prozradí přesné souřadnice
    kam taháme do chýše- do světnice
    krádeže ... do naší  špeluňky !!"Muž na hocha  dělá posuňky !
    a na výstrahu  též  ,,fakáče,, !!... Hoch naoko dal se do pláče...
    slzy si utírá.... uprd se.... ( ,,zatnul ,, !! )
    ... šeptá si v duchu : " Já nezradím tátu !... nevím nic !!"  chlapec pad na kolena" Dobrá, když nevíš... tak  ty vole  na !!"
    ( komisař dal mu facku )" Nuž... domů běž !... mizerný klacku !
    ... nebreč !...aby ses neposral !"... komisař jde, - aby vyvětral ....
    " Bolí mě hlava... já vzduchu si lokna !"
    .... muž následně otevřel všechna ( dvě )  okna  ......" To kluk smrděl !"  ( se strážníci dušují )
    ...též na bolest hlavy si ztěžují !

    OdpovědětVymazat
  19. Ať jsi doktor nebo ing,
    používejme mirroring.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]:
    Chtěl-li klackem na výlohu jít,
    chybí mu ten správný zlodějský cit...   [19]:
    Štěstí, že zrcadlo neodráží
    puch, co střeva silně vyráží...   Díky Fredy za dvojdílný veršovaný poém...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:
    Nad mirroring vskutku není,
    přináší stav oblouznění...
    /tak i tak/     

    OdpovědětVymazat
  22. Mlátit zrcadlem v našem věku, to bych nedělala, jsem vděčná za takové to zvětšovací, malovat se s lupou je dřina           

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Pravdu máš v každém ohledu, přijdou ale léta, kdy nám to bude docela putna, zda-li jsme namalované a nebo ne...   

    OdpovědětVymazat
  24. Roztřískat či nerostřískat, též mám toto dilema.
    Zvláště ráno, když v něm spatřím děsivého výtlema.

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkný. Mám ráda básničky, který se mi v hlavě pěkně linou a neruší mě sem tam slůvko navíc.
    Já doufám, že těch sedm let smůly je jenom pověra, protože jsem před rokem rozbila fakt hodně velký zrcadlo   Z něhož mi mimochodem zřejmě zbyl střípek v ruce, takže se pomalu ale jistě chystám na chirurgii.
    [7]: Ty a "primitivní"? No ták ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Jeden nápad lepší než druhý a to doslova. Protože nerozbít zrcadlo je přece jen lepší než rozbít zrcadlo, o kterém se traduje, že přináší sedm let neštěstí. Teda, rozbité.
    Takže, nerozbitím sis zajistila určitou dávku štěstí!
    A kvalitní šmink, to už je třešnička na dortu.

    OdpovědětVymazat
  27. Pobavila ji mne po ránu, ostatně jako vždy. Bezva rýmování.

    OdpovědětVymazat
  28. [25]: Mě se líbilo řešení Ajky. Prostě zrcadlo zachovat pro případ nutné potřeby, ale jinak zakrýt košilí...[26]: Určitě ano, protože na druhou stranu se říká, že střepy přinášejí štěstí...[27]: Kvalitní šmink je v mém případě ale hodně veliká nadsázka hihihihi. Jenomže to prý básník smí...   [28]: Tak to jsem ráda...

    OdpovědětVymazat
  29. Tak já se raději moc do zrcadla nekoukám. Chce to sice hodně sebezapření, ale dá se to natrénovat. Člověk si pak uchová určité iluze o svém vzhledu, jen se musí vyhýbat výlohám.

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: Oni ty výlohy jsou přece jenom milosrdnější, než zrcadla... Začínám taky trénovat..   

    OdpovědětVymazat
  31. Pokud si sundám brýle, může mi zrcadlo ukazovat co chce, stejně vidím jenom šmouhy

    OdpovědětVymazat
  32. Tvoje básně jsou naprosto dokonalé. V každé z nich je něco, čemu se můžu zasmát a přitom je v tom tolik pravdy, jelikož píšeš o věcech ze života

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝