15. 2. 2015

Všelék

Když tě občas tělo bolí,
chytrá hlava léčbu zvolí,
dosyta se nadlábnout
a na gaučík natáhnout.


Když tě občas duše bolí,
a ta bolest nepovolí,
chce to všechny negace
do hajzlíku vyzvracet.


Když tě pořád všechno bolí,
jako bys snad dostal holí,
nezabere čas, léčba ba ani rum,
je čas prohlédnout si krematorium...

40 komentářů:

  1. Moc se mi líbí závěr. Přímo od klasika.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo.....zajeď si do Pelhřimova, prohlídni si tam krematorium ať víš do čeho jdeš! Mě dneska jako lék na strasti posledních měsíců stačilo vidět Bobeše jak se prohání šťastně po louce ač před těmi dvěmi měsíci se neudržel na nohou ani pět minut

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý závěr, doufám, že krematorium tak hned ještě potřebovat nebudeme. Šup s básničkou do výběru, ať se nás pobaví co nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je BOMBA!! Valinko, kam Ty na tyhle príma nápady chodíš? Ten závěr je úplně jedinečnej a fakt ze života. Nač se trápit, když bolest neustává

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Ano, přímo od klasika...[2]: V Pelhřimově...[3]: Jsem moc ráda, že Bobeš je zase pašák. Šťastné zvíře je opravdu lék pro lidi, co mají rádi zvířata...[4]: Děkuji Ali, potěšilas mě...[5]: Někdy mě holt políbí nějaká zvrhlá múza...   

    OdpovědětVymazat
  6. Je hlubokou pravdou
    že taková kremace
    je konečnou léčbou
    na veškeré negace
    Z trápení pak docela
    zbyde trochu popela

    OdpovědětVymazat
  7. Dlouho jsem se tak nenasmala. Vazbe povedene! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:
    Na kremaci nepospíchat,
    raději to vše předýchat,
    až když není zbytí
    do penálu jíti...
    Myslím, že se ze mě pozvolna stává cynik ..ach jo...[8]: Díky...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: To co se někomu může zdát jako cynické, ve skutečnosti může být jen realistické.

    OdpovědětVymazat
  10. Ale to je povedené Valin! Hned to jdu šoupnout do výběru Blogosvěta - líbí se mi to moc!

    OdpovědětVymazat
  11. Naštěstí vždycky zabere ten rum .

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Aha, tak, že se ze mě stává realistický cynik.. nebo-li dva v jednom. Zase jsem ušetřila hihihihi[11]: Díky Sugr, mám radost..[12]: Jo, RUM je celkem prý slušný všelék...Já to tedy znám jenom z teorie, páč mě teda rum dost smrdí, já ho nemám ráda...

    OdpovědětVymazat
  13. tyto verše to je síla,
    porazily by i krokodýla,
    rumíčková medicínka to je věc,
    uzdraví mě vždycky nakonec.....     

    OdpovědětVymazat
  14. To je dobré léčení,
    což našinec ocení!
    Jdu to zkusit napřed s rumem
    samozřejmě i s rozumem...

    OdpovědětVymazat
  15. Z Tvé realistické básně by měli radost všichni obvodní lékaři,dietologové a Chocholoušci       

    OdpovědětVymazat
  16. [14 Dostat rum do krokodýla,
    na to třeba velká síla,
    ať si raděj lokne vody
    a žije si bez nehody...

    OdpovědětVymazat
  17. [15]:
    Našinec však chytrý je,
    léčí se a vyhraje,
    musí však dbát v každou chvíli,
    aby nám rum nezdražili
    To by se pak mohlo stát,
    že by musel pro lék do ciziny cestovat... [16]: Tak, že bych si to nechala patentovat?
    RUM - Rychlá Univerzální Medicína...

    OdpovědětVymazat
  18. Vidím v tom potenciál pro rozvoj turistického ruchu: Za tři placené prohlídky krematoria s průvodcem - rakvička zdarma!

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Jedině snad rakvička se šlehačkou, jinak by to byl spíš velký provar, dřevo je drahé...I když se zase dá dobře nahradit tvrdým kartónem...Tak možná, že by to i šlo...   

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Samozřejmě kvůli nákladům jsem měl na mysli rakvičku se šlehačkou. Ovšem bez šlehačky!

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Tak tenhle obchod by jenom kvetl. Teď ještě vlastnit to krematorium...   Ať žije tržní hospodářství...

    OdpovědětVymazat
  22. [7]: Taky dobrý [9]: Jakýpak cynik? valin, Ty snad nejsi ve své kůži. Takový perly házíš do terénu a ještě jsi z toho přešlá. Cha chá. Tolika lidem jsi zvedla náladu, pesimisto, tak se raduj. Někdy holt ten trochu černý humor je ten nejlepší, jak sama píšeš, VŠELÉK.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: /9
    Vlíváš mi do žil naději, že to se mnou neni tak úplně špatný hihihihi[24]: /21   

    OdpovědětVymazat
  24. pelhřimov a hajzlík mě dostaly     

    OdpovědětVymazat
  25.   tak tohle je tak pesimistický, až je to vtipný

    OdpovědětVymazat
  26. " Už jste jej přivezli ... Rudolpha  Blahnnu ? "... " Šoupni jej do pece... já ti ho nahnu !
    ... Následně přijde  Bill Walšíkk...
    a další... a další... a další !!!
    ... ze rvačky  v ,,Rúžové  zahradě !"... "Swiňáci... už bylo nasnadě" ...
    ... Té práce dnes!  nutno si popílit !!... muž nebyl však mrtvý !   byl opilý !
    V rakvi se ozvalo zabušení
    zřízenci oba jsou rozrušeni :
    " Madona mia !! "  .... Madona mia !"... " Muž s rubášem vyběh´ z kremato...ria !! "
    ... koktají  zděšeni  tři strážníci
    právě tu jdoucí  po ulici !!
    " Máte-liž nějaké doklady ??
    ... nemáte ?  či vám je ukradli ??... cožééé ?  jste úředně mrtvý "
    co dělat s ním "" Inu.... prd vím ? "
    ( dí druhý  strážník )  a pak... vece :
    " Zkrátka :  musí  zpět do pece !!"Muž nechce do pece !... pere se !Je silný ! řve :  "Tohle nesmíte !!"Výkřiky :  " Chytil mě za..pytel !"
    " Chyť chlapa za rubáš !".... " Podrž tyyy !"... strážníci dostali do držky.....
    padli  jak  pěstmi je umrtvil !!"... muž prchá pryč... neživý, - nemrtvý !

    OdpovědětVymazat
  27. Projevím rač rumu něhu
    než vystavit tělo žehu.

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: Hihihihi, Pelhřimov je prostě Pelhřimov... [27]: Malkiel tvrdí, že je to realistický... [29]:
    Pravdu díš,
    rumem nic nezkazíš...

    OdpovědětVymazat
  29. [28]:
    Když se jeden zlije rumem k smrti
    není divu, že toho moc nenavrtí..
    a tak se potom snadno stává,
    že omylem na márách lehává...Díky Fredy za krásné zlaté vejce...

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tady už chybí jenom R. Hrušínský.       

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: Se svým úsměvem spalovače mrtvol..br...

    OdpovědětVymazat
  32. Velmi povedené! Tleskám a směju se.

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Já Bev, někdy, když po sobě čtu, cokoliv, mnohdy se divím, co že to ze mě vlastně dokáže vypadnout...

    OdpovědětVymazat
  34. [30]: Vůbec mi nepřišlo upozornění, žes mi odpověděla. Přičítám to zmínce o Malkielovi, z jehož blogu mi upozornění taky dost často nepřijdou

    OdpovědětVymazat
  35. Technika si taky žije svým životem...

    OdpovědětVymazat
  36. Trochu černého humoru Velmi povedené !!!

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝