14. 5. 2015

Je mi dočista fuk, že prská...


Moje panička se se mnou moc ráda špacíruje. Sice většinou až k večeru, ale i tak je to hezké. Ona se tedy špacíruje víc s Bufetem, Kmotrou, paničkou Džesíkovou a paničkou Rézinkovu, ale mě bere pravidelně sebou. " Není na pravidelnost", říká, když se obléká na večerní procházku. Já už jsem připravená u dveří, aby na mě nezapomněla, ale Číča na mě hledí opovržlivě a vrčí si pod fousky: "Nojo, už zase dete rajzovat, aby ses Žolino z toho nezjevila. Tady zase budu tvrdnout, než se ráčíte přihnat domů, že sem tě nezakous, dyž si byla malá. Teďkanc abych furt čekal, než si vona všimne, že taky existuju."
Jenomže mě je to dočista fuk a nebo-li jak říká moje panička šumák. Ať si Číča prská jak chce, kocouři to přece mají v pracovní náplni, ne?

Paničky už zase začaly nosit na vycházky pivínko. Všechny nosí cestovní lesní kabelky, kde mají ty pivínka, kalíšky, podložky pod zadek a jiné důležitosti. Když se moje panička usadí na lavičku, přijde na řadu Bufet se svou lesní kabelkou. Podá mojí paničce flašku a moje panička jí slavnostně otevře a rozlévá do pohárků. Bufet potom naplněné pohárky rozdá všem přítomným. Tedy přítomným paničkám, ne pejskům. Tedy abych byla úplně pravdomluvná, puntíkatý Džesík by pivínko pil docela rád, ale jeho panička mu dá jen tak olíznout. Já budu asi abstinentka, protože by mě nebavilo nosit do lesa kabelku. Já mám radši klacíky a šišky , ty se dají sežrat na místě, tak kabelku opravdu nepotřebuju. A když mám žízeň, prostě se napiju u rybníčku. Celkem se divím paničkám, proč to nedělají taky tak, vždyť ta voda z rybníku je taková dobroučká a nemusely by se vláčet do lesa s tolika věcma, ale zase na druhou stranu ať si dělají co chtějí, já se můžu aspoň hezky prolítat. Ony ty paničky asi rádi sedí u rybníka, povídají si,upíjejí to pivínko a dívají se kolem.

Bufet je vůbec ze všeho nejlepší, protože se stará o nás o všechny. Moje panička sice hartusí, že budeme všichní tlustý, ona po pivu a já po piškotech, ale sama sem viděla, jak vozí to pivínko v autě a potom ho dává Bufetu domů.
Paničky tedy pijí z pohárků a já se začnu věnovat mojí nejoblíbenější venkovní hře, chytání a požírání mravenců. Ale už jsem je asi všechny vysbírala, protože nejsou ke schlamstnutí v takovém množství jako dřív.. Moje panička říká, že asi mají vyhlášeno stanné právo a od 18,40 do 20,00 mají kvůli mě zákaz vycházení. Tak nevím.

Někdy se stane, že se naše skupina sejde v malém počtu, to znamená moje panička a já Žolinka, se samočisticím westíkem Lerouškem a jeho paničkou, co funguje právě jako Bufet. Já mám Lerouška ráda, protože se na něj moc hezky hopsá. On sice na mě vrčí, ale to mě vůbec nezajímá. A tak si s ním hraju na kousanou proti jeho vůli a moje panička mi říká: "Žolinko, šetři si Lerouška, ať si ho neponičíš." Bufet se kácí v srdeční slabosti, ale zlobí se na mě jenom malinko, protože ví, že i když sem už docela velká, jsem ještě pořád štěně.

Nedávno jsem si chtěla zase zahrát na kousanou s vrčenou s Lerýkem, když šel okolo Bass páníčkem. Bass je hodně velký pejsek a moje panička říká, že je to bojové plemeno. A protože s námi nebyl Džesík, který nemá rád žádné dospělé pejsky, Bassovo páníček se u nás zastavil a povídá našim paničkám: "Co že jste dnes na sabatu v tam malém počtu?" Moje panička pokrčila rameny a odpověděla. "Ale i vy máte dneska nějaký jiný směr, než obvykle, ne?" A tak si tam naše paničky povídali s tím páníčkem a já si hrála s jeho velkým psem. Bufet páníčkovi nabídla pivínko, ale on nechtěl, povídal, že pije rum. Ten Bufet neměla, ale jemu to asi nevadilo, protože , i když Bufet neměla rum, tak stejně neodešel.

Moje panička trnula, že mě jeho Bass zašlápne a nebo přetrhne na čtyři kousky, ale on mi nic neudělal a pěkně jsme se honili. Byla to velká legrace, moc jsem se pobavila a myslím, že se dobře pobavily i naše paničky. Když jsme se s nimi po dlouhé době rozloučili, paničky si notovaly, jaký je to velký fešák. Nevím přesně, koho tím fešákem myslely a o kom mluvily, ale myslím si, že o Bassovi to nebylo.
Haf.

23 komentářů:

  1. No musím říct Žoly, že se máš parádně! Takový společný běhání s kamarády a paničkami musí být hodně zábavné. To já se proháním s Báčou po zahradě. Je sice velká, to ano, ale takové kamarádské procházky taky nejsou k zahození. Jenže tady na vsi se nic takového neděje. Spousty pejsků je zavřenejch v kotcích a na procházky asi jdou jen když mají páníčci čas. A to ještě jen šup na chvilku na louku a zas domů. Kdepak, nějaké společné procházky! I když panička by nebyla vůbec proti. Tak aspoň že můžu běhat po zahradě s tím Báčou ....ahoj zdraví tě Bobeš   

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám Žolyno, že voni sou ty vaše dvounohý paničky ouplně jako čoklí samyce. Jak vidí nějakýho přitažlivýho dvounohýho samce, tak se z toho můžou hned potento.
    Vůbec by nebylo divu, kdyby sebou vod příště začaly nosit taky ten rum, aby tam zasejc nalákaly toho Bassovo páníčka.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: A Báča je nějaký nový pejsek? O tom jsem ještě nikdy nečetla. A už si zdravý Bobeši? Snad jo, když běháš po zahradě. No procházky jsou fajn a jak říká panička, není nad pravidelné venčení...[2]: Myslíš Zůzo? No já to nevím tak přesně. Vona teda moje panička to říká i o Lerouškovi, že je velký fešák, když přijde od psího kadeřníka. A já sem taky čoklí samyce, co se můžu potento? Ale to se smí jenom venku.. doma potento nesmím.. to by se panička zlobila. Já se pro jistotu ještě zeptám Číči. Nevím, jestli Bufet bude nosit rum, panička ho nemá ráda, ale v zimě nosily něco horkého v termosce...   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Kdepak! Báča je můj starý kamarád ze smečky, je mu už 13 let! Když on je tak hodný že je až neviditelný Ale párkrát se taky na blogu ať se mnou nebo ještě s Matýskem ukázal

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jo, jo už to vypadá se mnou o dost líp! Tak musím být fit na sobotní prohánění holek po parku při našem dandičím setkání

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo nepije pivo, ale pije rum, přichází o celou galaxii chutí.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, vyprávění zase úžasné...,
    mimo jiné Valin všimla jsi si, že nám přibyly reklamy na našich blozích, tedy u tebe a na mém? Že by jsme to měly za odměnu?     
    VIP a oblíbené blogy - to zatím nemají!

    OdpovědětVymazat
  8. Večerní posezení u rybníka je určitě poetické zakončení dne. To závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Žolinko, ty jsi jako náš Matěj, ten taky rád klacky a šišky!

    OdpovědětVymazat
  10. [4]:[5]: Tak to je dobře, že už zase můžeš hopsat. Hezky si ty dandičí holky užij...
    [6]:
    [7]: Tak to teda panička asi neví... [8]: S těma reklamama tomu nerozumím. Já to mám jenom na jednom blogu, na grafických ne. Myslím, že se v tom má prsty Seznam. Ale vůbec nevím, podle jakého vzorce. Co jsem koukala na jiné blogy, tak to tam fakt nebývá...

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: JO to jo a hlavně se tam taky hodně nasmějeme. Je to takový denní relax.. [10]: A on Matěj ty klacíčky taky papá?   

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Tak jsem klikla na ten odkaz u té reklamy, no podívej se taky, tak, teď už jsem z roho opravdu docela tramvajenka...

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Žoli! Tys toho na nás zase  naprášila! Večerní sedánky, kabelky, pivínko, a ještě snad i rum (navíc ne k vlastní konzumaci, ale k nalákání chlapa)! Co takhle napsat, že se tam kocháme panoramatama? Panička tě nepoučila, že ne vše je možné takhle zveřejnit? Člověk aby se měl před takovým pejskem, co píše na blog, hodně na pozoru. Ještě že s námi na ty procházy nechodí Číča

    OdpovědětVymazat
  14. Tak toto se mi moc líbí, nejen jak hezky Žolinka umí vyprávět, i ty paniček lesní kabelky a kolektivní venčení pejsků. Tohle my zapřísáhlí kočkomilové nikdy nezažijeme.   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No já nevěděla, že to je tajné. Já se zeptám paničky a ty mi dáš piškot, jo?   [15]: Já jsem univerzální. Jsem kočkomil i psíkař hihihihi. Jenom Číča je z toho trošku smutnej, ale teď už zase chodí ven alespoň na balkon...

    OdpovědětVymazat
  16. Stanné mravenčí právo - jo, pořádek musí být i v mraveništi
    Koukám, že si umíte hezky zarelaxovat, což ocení všichni zúčastnění. No jo, mám smůlu, s ptákama se na sabaty nedá

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No, jedině, že bys jim přistříhla křídla a pěkně je nesla na rameni...   [18]: Jedna z mnoha psích akcí...   

    OdpovědětVymazat
  18. Ano, kocůři to mají v pracovní náplni.

    OdpovědětVymazat
  19. Žolinko, nechceš zajít na návštěvu? Já vím, že nad venkovní polítání není, ale zas Ti můžu nabídnout spousty a spousty mravenců, neboť ti naši stanné právo neuznávají a korzují po bytě v jakoukoliv hodinu
    Valin, díky za pěkné počtení Další

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: I ti lidští?[21]: Já bych přijela, ale nemůžu, moc bych chyběla svojí paničce. Žolinka

    OdpovědětVymazat
  21. Valin, to bylo tak krásný!! Když jsme četla... Bufet se kácí v srdeční slabosti... zařvala jsem smíchy a málem se skácela taky. Výtečné čtení a máte to moc hezky vymyšlené s pivíčkema tak celkově, chválím a děkuji milé Žolince, že nám pověděla jak vaše procházky probíhají. Ovšem kdybych vyrazila s naším psíkem, tak bych si asi těžko mohla sednout u rybníka. Náš blboun táhne jak kůň a je velmi akční, žádné posedávání a družbu spojenou s osvěžením pivkem neschvaluje.   

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: No my musíme k tomu rybníku nejdřív dojít. Od nás je to tak necelé dva kiláky. Tak, že psiska se projdou cestou. A tam si potom hrají, ona je tam taková psí cesta...

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝