21. 5. 2015

Vymřu po meči i po přeslici...

Tak sem se dočet, že sem kastrovanej. Nejdřív sem teda vůbec neveděl, co to jako znamená, ale potom mi tak ňák došlo, že to bude mít souvislost s tim, že mě ale ani malinko nezajímaj kočky. Přemejšlel sem, jak se to mohlo stát a dneska už je mi dočista jasný, že za to může zase vona. Potvora.


Vona dočista zazdila můj skvělej genofont a možnost předávát svý skvělý vlastnosti na další kočičí generace. Co já moh mít dětí. Ne, teda, že bych vo ty uvřeštěný haranty ňák zrovna extra stál, ale moh sem jim ze sebe předat to nejlepší, co ve mně je. Moh sem je učit, jak dvounožcům vobstarat snadno a rychle hysterickej záchvat, jak je zbavovat majetku a jiný speciality mý kočičí duše. Enomže vo to vo všechno mě vona připravila. Tak teďkanc teda fakt nevim, estli jí nemam postavit před ňákej Kočičí tribunál, protože vona připravila celej kočičí svět vo vopravdu velký myslitele.

Sice nejsem sám na světě toudle lidskou podlostí postiženej, ale to pro mě nejni žádná outěcha. A dybych si našel ńákou šik kočku, třeba bysme spolu zplodili další generaci vopravdu nteligentních tvorů. Třeba s kočkou Zůzou. Enomže vona ta Zůza se taky nemůže množit, páč u ní se vo to zase postaral ten její prohnanej dvounožec. Tomu fakt nerozumim, že ty dvounožcí připravujou svět vo to nejlepčejší. Takový koťata se Zůzou… to by bylo něco. Co bysme je mohli všechno naučit. Jenomže je z toho prdlajs. Nic se předávat dalším generacím prostě nebude.

Tak se musim snažit sám, abych to za ty nenarozený generace stačil všechno dokonat sám. Aby teda vona viděla, co to vlastně zavinila. Dá to ale fušku, porád vymejšlet ňáký lotroviny. Eště, že máme toho čokla. Von se toho vode mě vopravdu hodně naučí. Stačí mu vybraný kousky ukázat a už to jede jako po másle. Poslední část mý výuky má skvělý výsledky. Čokl byl celej smutnej, že se nedostane na stůl, na rozdíl vode mě, kerej tam hopnu jednim elegantnim skokem. Tak sem zvolil polopatickou metodu výuky a názorně čoklindě předvednul, jak se nejdřív skočí na židli a až potom na stůl. Čoklinda je celkem k mýmu způsobu jejího vzdělávání dost chápavá a musim, ač nerad řeknout, že i talentovaná.. Povedlo se jí dostat se na stůl, a kolkolem vožrat celou bábovku. Vona teda nejdřív podezřívala mě, ale já sem na ní mňouknul:
"Si normální, nebo co? To si jako fakt myslíš, že budu žrát ňákou suchou buchtu? Podívej se na svýho psího miláčka, jak je narvanej a mě ubohýho hladovýho a tejranýho kocoura tady budeš šikanovat, no to bych se na vopravdu vyprdnul, nevděk vládne světem. Já ti čistim vlastnim kožichem prach na almárii a ty bys mi nedala ani kousek bábovky, dybych teda vo ní stál.." No vymňoukal sem to na ní dost zvostra, pyšně sem narovnal vocas a vodkráčel středem.
"No tak se nezlob Číčulko, já to tak nemyslela," začala se ke mně lísat.

Jenomže já sem byl z hloubi duše uraženej a nebudu s ní vůbec mluvit. Dokavaď si mě neudobří bonbonkama. Dyž mi dá bonbonky, zapomenu na všechnu její proradnost. Vono nakonec je možná mít lepší plný bříško, než se votravovat s hromadou umňaukanejch a ufňukanejch koťat a svoje zkušenosti a kočičí móresy můžu předávat i tomu hloupatýmu čoklovi. Von je totiž na kraviny taky jako dělanej.

21 komentářů:

  1. Zdravím Tě,
    netuším jak začít, nikdy jsem nebyla nucena nic podobného dělat, ale bylo mi to doporučeno a logicky jsem si i jistá, že je to asi to jediné, co mi může pomoci splnit můj sen. Proto se předem omlouvám, pokud Tě má žádost bude obtěžovat, ale věř, že i těch pár sekund, které mi věnuješ, mi pomůže splnit můj největší sen.
    Jsem hrdá majitelka toho nejúžasnějšího stvoření, které jsem kdy potkala- tříleté psice čistokrevného voříška jménem Amy. Ačkoliv jsme si prošly nejednou nesází, je mým nejlepším parťákem, přítelem, ochráncem a oddaných společníkem. Po váhání a uváhách "ono to stejně nevyjde" jsem se nakonec rozhodla nás přihlásit do jisté soutěže. Pokud jsi dočetla až sem, jsem Ti velmi vděčná za Tvou pozornost a dovolím si troufale požádat, zda by jsi mi tento sen pomohla splnit. Stačí otevřít tento odkaz → http://www.brithappytogether.cz/ a pod prvním videem ("Tee Pee") kliknout na tlačítko "To se mi líbí" (nutno dole na stránce listovat na stranu 2).
    Předem děkuji a věřím v Tvojí pomoc :).

    OdpovědětVymazat
  2. No jo Číčo, jsme to proradní zlobouni protože vás necháváme kastrovat. Naši kocouři taky byli vždycinky kastrovaní, jedinej zatím čeká Baldrick, ale to jen proto že dospívá o mnoho později než vy normální kocouři a tak ani neznačkuje ani moc nepáchne na což jsme my dvounožci dost hákliví

    OdpovědětVymazat
  3. Čau Číčo. To já sem na tom vo trochu líp než ty, protože už sem se dvakrát rozmnožovala. Dycky na chatě, kde můžu volně lítat venku, sem si vyhlídla ňákýho místního kocouřího fešáka a pořádně sem si to užila.
    A když sem potom doma porodila potomky, tak ten můj dvounožec z nich měl velkou radost. Jen byl dycky smutnej, když si je potom ňáký cizí dvounožci vodnášeli. Takže von mě myslím ani nechtěl nechat vykastrovat.
    Jenže potom sem ňák vonemocněla. Asi sem něco chytla vod nějakýho toho vesnickýho kocouřího fešáka. Voni to fakt byli děsný kaňouři, který asi vlezli na kdeco.
    Tak sme jeli k takovýmu tomu dvounožcovi, kam dycky jezdíme na takový to píchání jehlama do kůže. A ten dvounožec řikal, že by prej bylo lepší mě vykastrovat, aby se prej z toho nerozjelo něco horšího. Tak do mě ten dvounožec zase píchnul jehlou a já usnula. Když jsem se zase probudila, tak sem najednou cejtila, že je všecko úplně jinak. Taky když sme zase jeli na chatu, tak už se mně ty místní kocouří fešáci tolik nepřitahovali.
    Ale ten můj dvounožec je zase rád, že se tolik necourám a von na mě nemusí půl dne čekat než se vobjevim, abysme mohli ject domů.
    Takže já se na něho za to vykastrování zase moc nezlobim, protože mi tom možná ouplně zachránil život.
    Ale jinak Číčo, ty se mi jako správnej kocouří chlapák líbíš furt. To já zase dovedu pořádnýho kocoura esteticky vocenit. Sem sice vykastrovaná, ale voči mám furt ještě v pořádku.
    Tak se měj Číčo
    Zůza

    OdpovědětVymazat
  4. Nedivím se rozčilení. Kdo by chtěl být na tom jak ten kocour, já tedy rozhodně ne!

    OdpovědětVymazat
  5. A sakra!
    Je jaro - čičáka pojali aspoň v mysli touhy. Neboj číčáku, co to zkusit pojmout po vzoru dnešních staro-mladých, buď hrd, že jsi Single - to je teď IN!   
    Nevaž se, odvaž se!     

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Já si řikám, že ste ffšichní dočista stejný   [3]: Tak to máš dobrý Zůzo, tvuj rod je zachovanej, eště, že tak. Dyž vo tom tak přemejšlim, tak já se taky nemam tak špatně, nemam žádný starosti s láskou a že ta sakra dá někdá dovopravdy zabrat. Já to teda nemam ze zkušenosti, ale četnul sem ňáký ty romány a vono fakt nejni ani vo co stát. Tak, že pozdravuj toho tvýho dvounožce a moc se mi líbí, jak si se ho zastala i dyž mu jinak taky dáváš slušnej kouř. Si holt charakterní kočka, to se hned pozná. Ahoj Číča[4]: Neboj, lidi se snad zatím nekastrujou... [5]: A to já zase IN sem v každým pádě     

    OdpovědětVymazat
  7. Jó, až se jednou dočte, že může děti adoptovat, to bude veselo     

    OdpovědětVymazat
  8. Je velké štěstí, že má Číča komu předávat své úžasné vědomosti, je to vlastně takový mistr Yoda kočičího světa.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Hihihihihi, to musím před ním docela utajit.     [8]: To mu ale neřeknu, byl by zbytečně nafoukanej...

    OdpovědětVymazat
  10. No, Valin, styď se Tohle jsi kočičímu světu neměla provést. Číča mohl prostřednictvím svých vypečených děťátek šířit dobro po mnoha domácnostech.O kooperaci psa a kočky vím svoje. Mámin poťouchlý peršan ocasem sházel ze stolu čerstvě upečené bavorské vdolečky a na zemi se jimi ládovalo labradoří štěně. Pěkně se pak po té šlehačce posralo. Máti to moc neocenila

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, Číčo, co už s tím naděláš. Ale jsi chytej kocour a jak správně píšeš, Žolina je učenlivá. A když jí třeba adoptuješ a naleješ jí do hlavy ty znalosti a vědomosti, co máš, třeba z ní bude taky velkej myslitel, ty Einsteine .

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Já mu to vynahrazuju tim, že ho pouštím na blog, aby svoje učení dál předával širší veřejnosti...
    Tvoje máti zřejmě nemá pochopení pro kocouří něžné duše hihihihi     [11]: No, Žolina zase nejni ňák vrozenej talent, ale snahou a pílí může docílit hezké výsledky. Samozřejmě, že pod mým odborným vedením. Mňauk   

    OdpovědětVymazat
  13. Milý Číčo, je mi to moc líto, ale náš Ponožka už ti nenapíše. Přišli jsme o něho a už na nás kouká z kočičího nebíčka. To je daň za svobodu. Nemáš sice potomstvo, ale v péči tvé paničky se jistě dožiješ dlouhého kočičího věku.  Pro útěchu máme ještě kocourka Huberta a plachou kočičku Adélku. To víš, Ponožka byl ale Ponožka. Moc se nám po něm stýská.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak to je mi vopravducky moc a moc líto, von byl Ponožka taková moje krevní skupina. Je ho velká škoda. Aspoń doufám, že měl rychlou smrt, že netrpěl. Vona je z toho taky smutná... A mě se bude taky stejskat...

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji i za Ponožku, moc rád si s tebou chodil povídat. Jeho odchod nebyl rychlý, ale teď už mu je dobře.
    Já si určitě nenechám ujít žádné tvoje,ani Žolinčino povídání, z kterého by byla  krásná knížka

    OdpovědětVymazat
  16. Číčulíne, možná, kdybys nebyl kastrovanej, měl bys úplně jiný koníčky než psaní svých suprových článků, třeba náš Mikin měl děsnou zálibu ve rvačkách a následkem toho mu soupeř vydloubl oko, takže mu pak veťák vydloubl kulky a je z něho teď docela milej kocour a už napsal i dvě básně     

    OdpovědětVymazat
  17. Číčo, nic si z toho nedělej. To já sice nejsem Eunuch, ale svoje geniální přednosti jsem taky nemohl předat dalším generacím. Celej život trůním v bytě a panička mi žádný dámský návštěvy nikdy nepovolila. Takže jsem na tom vlastně hůř. Ale už jsem s tím celkem smířenej, to víš, kočičí stáří.
    Měj se, Filip.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No tak to ti teda povim Meduně, že tvuj Mikin je dočista vydloubanej.. Tak to bych teda vopravducky nechtěl. Ale zase se z něj stal umělec, tak to bych teda chtěl...   [18]: No tak to je dočista škandál. Tys moh a při tom nemoh? Ach muj kočibože, to bych jí čůral do postele, za trest, dyž ti ani návštěvy nepovoluje...   

    OdpovědětVymazat
  19. Milej Číčo, cítím s tebou. Z toho důvodu ten náš aristokrat ještě kastrovaný není, pořád si říkám, že by moh zanechat nějaký slušný potomstvo, ať čistokrevný nebo levobočský. A že se dovede ohánět, to už letos dokázal! Ale časem asi dojde i na něho a pak už nebude mít ani žádného čoklíka, kterého by si vycvičil k obrazu svému. Takže, Číčo, pořád jseš formát a talent nejen na lotroviny, ale i na výcvik! A máš recht, lepší bonbonek v břiše než tvrdohlavě trucovat v koutě.   
    P.S. a tvé paničce předej vzkaz, že je úžasná panička pro vás dva a taky senzačně píše!

    OdpovědětVymazat
  20. Víš, Číčo, naše kočky jsou taky kastrovaný. Je to proto, abyste mohli být v bytě a neznačkovali si všude, kam se vrtnete. Taky je mi na jednu stranu líto, že nebudete mít potomky, ale na druhou stranu by jinak to soužití nebylo možné. Ono stačí, když u nás jedna začala stonat, všude čůrala a ostatní se ji snažili přečůrat... Smradu jako v hradu - kočičím. Takže, ani ta kastrace vše úplně neřeší, ale Vy, kočičáci, jste takoví zklidnění a máte pohodovej život bez toužení...... Ono někdy to toužení stojí taky za prd, zvlášť, když se člověk... eehm, vlastně kocour, zamiluje do někoho, kdo ho nechce.

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝