13. 8. 2015

Démon ve mně

Co to v sobě jenom mám,
za potravu všechno dám,
navzdory však jídlu všemu,
do záhuby snad se ženu.

Přes den toho mnoho sním,
co k ledničce se nachodím,
můj hladový démon žravý,
k žaludku však stále praví,
mám hlad,
chci žrát.

Čím toho víc spolykám,
tím více se navzlykám,
vychrtlina přesto jsem,
není ani jeden den,
kdy bych se hladu zbavila
a pár kilíček nabyla.

Břicho na mě stále kvílí
nahraj sousto každou chvíli,
já však dnes už přesně vím,
že se ještě natrápím,
než démona vypudím,
utrejchem, co nyní sním.

A potom už nikdy více,
démonické tasemnice.

32 komentářů:

  1. Tasemnice darebná
    jsi mnoha lidem podobná
    ti hojně žerou taky
    jen se jim tvoří na těle vaky

    OdpovědětVymazat
  2. To je super básnička! Usmívala jsem se celou dobu při čtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný . Já mám zase démona, co mě honí do lednice. Jenže on u toho má hrozný okecávačky, takže to ve finále vyzní, že se vlastně můžu cpát bez obav. A když mi začne být těsný oblečení, tak se ten prevít zdejchne a dělá, jako že nic!

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad a dobré prevedenie   Pári sa mi to

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: páči* neber to prosím ako pozvanie na rande ani nič podobné   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:
    Říkáš, že je suprová?
    A byla hned hotová...
    Díky     

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Kdo chce žráti víc a více,
       nechť opatří si tasemnice...   [3]: Když se někdo usmívá,
    tak pak smutný nebývá,
    a je to i moje přání,
    usmívat se při básňování... [4]:   

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Když mi píšeš miluju,
        tak se tiše raduju...   [6]: Tvůj démon je mizera,
        zbabělec a posera,
        když na průšvih zadělá,
        a pak se strachy podělá...   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:[8]:
    Já to nějak jinak mám,
    počkám, až mě pozveš sám... ,
    nejsem ale panna,
    nýbrž šťastně vdaná...   

    OdpovědětVymazat
  10. Kdysi dávno jsem vypotila jednu krátkou reklamní také na parazitní téma Sedí dítě na nočníku
    červík leze z konečníku.
    Mámo mámo, lechtá to...
    Pyrvinium nad zlato.

    OdpovědětVymazat
  11. My tasemnicové jsme furt takoví nedoceněný. Lidi náma vopovrhujou, ale přitom ani netušej, jaký výhody by měli z toho, kdyby s náma víc kamarádili.
    Tlustý lidi všelijak mordujou svoje těla cvičením a různejma dietama. Ale kdyby takovej rozežranej tlustoprd spolknul někoho z nás, tak má po starostech. Mohl by klidně baštit dál a bez nějakýho cvičení by krásně hubnul.
    A to furt lidi říkaj, že pes je nejlepší přítel člověka. Prdlajs. Nejlepším přítelem člověka je tasemnice. Hlavně tlustýho člověka.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]:
    Červík padá do nočníku,
    když vypadne z konečníku,
    a tasemnice omylem,
    když vystrčí hlavu ven,
    ať jí hostí muž i žena,
    surově je vytažena...   [14]: Skvělé téma [

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Bonifáce nasadím
    a s kily si poradím.
    Potom můžu jenom žrát
    a štíhlosti si užívat.     

    OdpovědětVymazat
  14. Ozval se výkřik: " Proboha !!"... " Co řveš ?? "" Já... viděl jsem démona !!"" Cožeto ??  odkud ??"" Ze stroma !!
    ... a zarval mě  nohou za vlasy !!"...kdos pohrdlivě řek :  " To asi !!"
    ( ? ) Jebb  Schourek ! ( muž nikomu nevěří )
    hovoří : " Musel jsi zhůvěřit !"" No tak se podívej ! .. serval mi kštici !"" Je to tak kurwa !" ( diví se všici )
    Milousche  Nehtta  účesu
    " Co dříve on mívával pačesů!"... Tu vykřikl starý  Tschmoudt :  " Koukněte !!  tutam !!
    Toť  Josska  Šukk ......vulgo  Orang-utang !!
    ... znal jsem ho ještě jak malého kluka
    Znakem jest tohoto chlapce
    ...protistojné má palce
    na nohách  , - jako na rukách !"" Co děláš ničemo, to je strach !!
    ... ublížils´ člověku !  pochopils´??"Hoch z koruny stromu je pokropil !" Lumpe ??  ... ti nikdo nic nedělá !!"... " Sečkejte, ještě se vydělám !"Zděšení !!... jen hajný syk´ : " Kuš  hošku !"šepot : " Hajný jde pro pušku !"

    OdpovědětVymazat
  15. Náš Macík by taky pořád jedl!

    OdpovědětVymazat
  16. [18]:
    A proč nevyzradíš Fredy ještě více?
    Jak z Oranga vypadla i tasemnice? Díky za další zlaté vejce... [19]: Že by taky měl nějakou tu střevní potvorku?

    OdpovědětVymazat
  17. pěkná dávka humoru hned po ránu
    Děkuji a přeji pěknou neděli PS: utrejch už zabral?

    OdpovědětVymazat
  18. Básnické střevo tasemnicí napadeno
    způsobí, že "rýmově" je i zodpovězeno!
    Povedené rýmy i komentáře

    OdpovědětVymazat
  19. některým lidem by mimochodem měla být tasemnice dávána na předpis ;) jinak super básnička (teda i komentáře)

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Hihihihi, já bych spíš potřebovala nějaký utrejch na zhubnutí...[22]:   [23]: když do básnického střeva tasemnice zapadne,
    často se stává, že hostitele i veršování napadne...   [24]: To je hezká myšlenka, škoda, že to ještě nikoho v našem zdravotnictví nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto geniální, absolutně parádní a báječně vtipná báseň.    Ovšem při představě démonické tasemnice v sobě zůstanu raději tlustá.

    OdpovědětVymazat
  22. [26]: Ty přece nadějně hubneš i bez tasemnice, neeee?     

    OdpovědětVymazat
  23. Básnické mé střevo vítá
    takového parazita:
    Všechny články tasemnice
    k tisku lezou ze zadnice.

    OdpovědětVymazat
  24. Ovšééém, opravuji...rodí se nám silná trojka...Meduňka a Freddy a Valin...     
    Moje mamka tasemnici měla a říkala, že to byl takový psychický masakr, že už by to nechtěla nikdy zažít

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Fredy je tady od mého počátku blogování a ani nevím, jak dlouho před ním. Je to místní  tajuplný fantóm s báječně "pokleslou poezií"...[28]: To se potom věru lehce skládá,
    když článek rovnou z tasemnice padá...   

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělá a především moc vtipná báseň :) Mě se daří psát spíš ty smutné, taková veselá se mi snad povedla jenom jednou.

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Já zase na ty smutné moc nejsem hihihi, lépe mi jdou takové "lidové"

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝