26. 8. 2015

Pokleslá báseň o lásce

Mám rád buřty s cibulí,
ty šmakujou kdykoli,
miluju i tlačenku,
na tu chodím do šenku.

Taky baštím syrečky,
a tak během chvilečky,
sprásknu jich hned pěkných pět,
pak je vonný celý svět.

Moje stará tvrdí,
že mi z huby smrdí,
že páchnu mi nadává,
zubní pastu podává.

Zubní pasta ukrutná,
ta mi vůbec nechutná,
česnečku si raděj dám,
výraznější dech pak mám.

Moje stará nadává,
lásku už mi nedává,
tak si klofnu rokfóru,
nálada jde nahoru.

Láska má je lednička,
to je pro mě jednička,
mám jí rád a miluju,
z dobrých chutí se raduju.

37 komentářů:

  1. Moc pěkná básnička a chvála méně voňavých pochutin.   

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za další důvod k úsměvu

    OdpovědětVymazat
  3. Ach! Skvostná báseň! Takové miluju! Smraďoch do výběru!

    OdpovědětVymazat
  4. Ááááá, samé dobrůtky jsi vyjmenovala. Sakra, to mi připomíná že jsem si blb zapoměla ve něstě koupit nivu!

    OdpovědětVymazat
  5. Co má taky chudák chlap po létech manželství dělat, než se zamilovat do lednice? V té lednici se dá aspoň najít něco nového.   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Souhlasím s Meduňkou, takových básní, kdyby bylo víc! :) Sama bych tě nominovala, ale jak vidíš, Meduňka byla rychlejší - tak alespoň palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  7. O lásce bývají pokleslé básně, ta tvá je ale úžasná Valin!

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Voňavé pochutiny, to je hezky řečeno... [2]: Nemáš zač úsměvů není nikdy dost.. [3]: Díky za smraďocha... [4]: Hihihihi, já na ní taky zapomněla, teda né koupit, ale vložit do mé pokleslé básně...

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: No to máš asi pravdu, ovšem důležité taky je, kdo co do té lednice vloží. Jestli jsou tam porád jenom syrečky a nebo jiný smradlavec, tak to taky moc novinek není...     [6]: Díky, díky [7]: Takže pokleslá je vlastně úžasná.. to je hezké, zvedlas mi sebevědomí...     

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Pokud se tam střídají syrečky s jinýma smradlavcema, tak je to aspoň nějaká změna.   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: (7) Pokleslost je pro lidi vždycky tahákem.

    OdpovědětVymazat
  12. Básnička je skvělá a všechny vůně znám. Buřty s cibulí a octem, to je bašta. Nebo tlačenka... jé, pak ještě topinka s česnekem, bramboráček... Jen ty syrečky, ne ne, ani romadůr nějak ne a ne.A Malkiel je poněkud drzý, když říká, že lednice aspoň něčím překvapí, zatímco žena v několikaletém manželství ne. Pché! Drzoun

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Je pravdou, že i po mnohaletém manželství dovede žena někdy překvapit. Bohužel spíš nepříjemně.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Někteří muži si koledují Naštěstí existuje rovnoprávnost a muži se v tomto ženám úplně parádně vyrovnají.

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Měl jsi spíš napsat změna smradů...   [11]: A já to objevím hnedle až těsně před smrtí. Kdybych byla pokleslá, kde bych třeba mohla dneska být, co?   [12]: My třeba máme v ledničce romadůr pořád a věř mi, že já ho nekupuju...   [13]:[14]: I mě je Bůh svědkem, že muž po mnoha letech manželského soužití dovede stále znovu a znovu překvapovat, bohužel pro mě celkem nelibě... ale to už je holt život...

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Abych byl objektivní, tak někdy dokonce i překonají.   

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Však lidi taky vždycky nevoní jako parfumerie.   

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Muži a lidi Čůrám... Ano, muži stejně jako lidé prostě smrdí Skoro jako by šlo o stejný druh, ale... ? ? ?

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Někdy ty parfumerářské výrobky smrdí hůž než ty syrečky, to je fakt...   [18]: Hihihihi, tak tos teda roštípla. Já taky čůrám... Počítej s tím, že tohle nám muž - stejný druh Malkiel nedaruje...     

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou všechno oblíbené pochutiny i u nás. Všechno to snáším víceméně dobře, problém mám jen se smradlavýma syrečkama, vždycky když si je Jirka nebo táta koupí, tak chodím po baráku a pátrám, kde se zas kočky vytentovaly, abych nakonec objevila smraďochy v lednici.   
    Jak se říká, proti chuti... ale já je teda nemusím, na mě jsou až příliš aromatické.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Já vždycky zavětřím, když někdo otevře ledničku a dojdu jako ohař nekompromisně na místo činu a najdu zcela "překvapivě" opět novou zásobu romadúrů. Tak mě to inspirovalo k této "básni", jelikož se to příhodně hodilo k tématu týdne.

    OdpovědětVymazat
  22. Když v obchodě něžně uložím do nákupního košíku syrečky, můj muž do něho odmítá dávat další potraviny a pokračovat v  nákupu. Nevím, proč ho zrovna tenhle odér tak dráždí, když špinavé fusekle s klidným svědomím válí na neuvěřitelných místech.

    OdpovědětVymazat
  23. Není nad voňavé vyznání lásky

    OdpovědětVymazat
  24. Nepomůžou ženy výhružky,
    stejně si dá radši tvarůžky.Já tedy tyhle smradlavé pochutiny nemusím (až na česnečku, tu bych si klidně dala). Naši klienti v nich ale mají zálibu, takže často kupuju romadúr nebo tvargle. Taška od toho pak páchne, jako by se do ní vyvenčil náš kocourek.

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Hihihihi, oni ty fusekle mají mnohdy odér, jako ty syrečky.. akorát s tím rozdílem, že fusekle se nejí...   [23]: Někdy ale láska prostě musí stranou   [24]:     

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Zrovna včera jsem likvidovala v ledničce zapomenuté syrečky... Byl to věru silný zážitek...

    OdpovědětVymazat
  27. Úplně jiný pohled, perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  28. ještě že jsem zrovna jedla, jinak bys mi udělala chutě. Vtipný, povedlo se ti to narýmovat skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Jó, domácí tlačenka s octem a cibulí to je delikatesa. Vlastně nic z toho mi nesmrdí, maximálně po syrečcích smrdím sama sobě. Básnička paráda, smíchy jsem se za břicho popadala. Ty fakt zveršuješ každou blbost.

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Takový celkem nevibě vonící pohled , ne?   [29]: A cos měla dobrého? Také nějakou smradlavou delikatesu? [30]: Jo, na blbosti to já sem, a když mě políbí múza.. je to jako - když musíš, tak musíš-...

    OdpovědětVymazat
  31. Buřty s cibulí...
    Buřty s cibulí
    v mojí papuli.

    OdpovědětVymazat
  32. Myslím, že Tvá báseň by mohla být součástí propagačního létáku pro zdravotnická zařízení, jak se kvalitně stravovat           

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Buřtíky s cibulkou,
    projdou mou papulkou...   [33]: Zkusím to tedy nějakému tomu zařízení nabídnout, třeba z toho kápne nějaká provize...     

    OdpovědětVymazat
  34. Vtipná básnička,  zasmála jsem se a zlepšila si náladu.

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Tak to jsem ráda, že se ti zlepšila nálada ze smradlounů...     

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝