13. 10. 2016

Nebojím se býti svá...


Nohy se ti podlomí,
jen co skočím na tě,
vášeň má tě ochromí,
hned si sundáš gatě.


Lehneme si do postele,
zcela svůj se neboj být,
tělo tvé ovládnu skvěle,
radost z toho budu mít.

Budeš sténat s potu tváře,
síla má tě ochromí,
budeš skučet do polštáře,
já však nemám svědomí.

Budeš žasnout co vše svedu,
s krásným mužem v posteli,
přestat jen tak nedovedu,
vůli mám jak z oceli.

Když už budeš blízko smrti,
zoufale řvát o pomoc,
acylpyrin mě pak zdrtí
ten snižuje moji moc.

Však najdu muže jiného,
na kterém se vyřádím,
lékem neposilněného,
vždyť jsem chřipka..přece vím.

25 komentářů:

  1. Chřipka rozdrtí každého muže na prášek!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem sice muž, ale viróza mě drtí stejně.

    OdpovědětVymazat
  3. Mrška jedna, skočila mi na synka a já musela běhat s čajíčky...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:     [2]: Přímo na atomy prášku...   [3]: [4]: Hihihihi, ale musíš uznat, že muži všeobecně mají horší průběh, nezdá se ti?[5]: No jo, synek je přece taky budoucí chlap a chlapi umírají i při rýmě...   

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle popsaná smrtelná mužská nemoc!

    OdpovědětVymazat
  6. Chřipka - to je potvora,
    s nemocným si jak chce mává!
    Vůbec se jí nezamlouvá,
    když člověk prášek do úst dává!

    OdpovědětVymazat
  7. Chřipka     
    Parádní báseň, jsem nadšená! Nejprve jsem se domnívala, že je o nějaké nymfomance, než jsem dorecitovala k acylpyrynu
    Nemůžu jinak než nominovat do výběru

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky..   [8]:
    Chřipka je holt mrcha,
    před acylpirinem prchá...[9]: No toto no toto, od básnířky tvého kalibru je to vyznamenání. Díky   

    OdpovědětVymazat
  9. Požádal jsem svoji chřipku,
    ať jde jinam, ať jde k šípku.
    Nezmizí mi úsměff z lící
    očkován jsem slivicí.
    Marně kvičí, marně hemzá,
    nemá na mne influenza.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:
    Když máš tuhle meducínu,
    nemá chřipka sílu k činu.
    Pěkně musí v koutku stát
    a pálenky se tajně bát...   

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:
    Radši po slivovici,
    mít slušnou opici,
    než chřipku mít
    a v posteli hnít.   

    OdpovědětVymazat
  12. Šikulka šikovná...skvělé podzimní téma     

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvělé dílko, které se Ti moc podařilo.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Kéž by jen podzimní   [16]: Díky, však jsem se taky snažila   [17]: Kombat..

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle mívá špatné konce. V jednom takovém chřipkovém zemdlení jsem si založil svůj blog .

    OdpovědětVymazat
  16. [19]:   [20]: Tak tos mě fakt rozesmál. Myslím, že v tomhle případě tvého chřipkového zemdlení to nebyl až tak špatný konec..    Dokonce bych řekla: Vivat Čerfovo chřipka...

    OdpovědětVymazat
  17. Zatracená chřipka, ta ale umí s člověkem zacvičit a obzvlášť s muži.

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Zlatá písmena.. Můj když má jen rýmičku, tak prakticky umírá...   

    OdpovědětVymazat
  19. [23]: Jéžiš, to mně povídej! Můj má teď pásový opar a to v obličeji, jak říkáš, taky umírá i při nastuzení natož tohle, je to fakt hodně bolestivé a hodně zdlouhavé, už je doma třetí týden a asi si ještě doma pobude, ovšem já pak zřejmě onemocním s hlavou.   Držím všecky palce, můj hlas už máte. (Myslím tedy trojice Valin, Číča a Žužu)   

    OdpovědětVymazat
  20. Ta je parádní! Vášnivá neukojitelná chřipajzna!

    OdpovědětVymazat

😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋😛🤭🌝